Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Vic15
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
421
« Dátum: 2012. május 14. - 08:55:29 »
if (strcmp(\"/cellanyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell0 { MoveObject(cell0,1491.21484375-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell1 { MoveObject(cell1,1494.41210938-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell2 { MoveObject(cell2,1497.61132812-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell3 { MoveObject(cell3,1500.81445312-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell4 { MoveObject(cell4,1500.81994629-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828)) //Cell5 { MoveObject(cell5,1491.22094727-1.25,-1761.50000000,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell6 { MoveObject(cell6,1494.41894531-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell7 { MoveObject(cell7,1497.61999512-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy nyitható cella közelében!\"); return 1; } if (strcmp(\"/cellazár\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell0 { MoveObject(cell0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell1 { MoveObject(cell1,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell2 { MoveObject(cell2,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell3 { MoveObject(cell3,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell4 { MoveObject(cell4,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828)) //Cell5 { MoveObject(cell5,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell6 { MoveObject(cell6,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell7 { MoveObject(cell7,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy zárható cella közelében!\"); return 1; } if (strcmp(\"/kapunyit\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door { MoveObject(door0,1487.00000000,-1762.42504883+1.25,3284.23608398,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 1 { MoveObject(door1,1483.79003906,-1762.42504883+1.25,3284.23608398,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 2 { MoveObject(door2,1479.85998535-1.25,-1758.31994629,3284.23388672,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 3 { MoveObject(door3,1467.06701660-1.25,-1758.31994629,3284.23388672,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy nyitható kapu közelében!\"); return 1; } if (strcmp(\"/kapuzár\", cmdtext, true, 10) == 0) { if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\"); if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 0 { MoveObject(door0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 1 { MoveObject(door1,1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 2 { MoveObject(door2,1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\"); } else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 3 { MoveObject(door3,1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672,0.50); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\"); } else SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy zárható kapu közelében!\"); return 1; }
Tessék, beleraktam azt is hogy ha nincs egy kapu/cella közelében akkor írja hogy nincs ott
422
« Dátum: 2012. május 13. - 23:31:43 »
423
« Dátum: 2012. május 08. - 22:21:50 »
\" post=\"270571\" timestamp=\"1336505166\"] Amit én elvárok:
0.4a-ban amit minimum elvárok:
- Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)
- Limit emelés
Új NPC rendszer
- Rendes audio rendszer
Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom. [/quote] [/quote] NPC rendszert szerintem te várod a legjobban itt sampfórumon, ne persze csak utánam
424
« Dátum: 2012. május 08. - 21:06:08 »
0.4a-ban amit minimum elvárok:
- Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)
- Limit emelés
- Új NPC rendszer
- Rendes audio rendszer
Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
Ha nem változtat a fejlesztés módján, akkor ezek mind csak ötletek maradnak [/quote] Hát igen :/ Ha mondjuk Y_Less-t felvenné meg még pár embert a fórumról akkor a 0.4a még talán 2012 végén kijönne. [/quote] Y_Less, Incognito, Gamer_Z, ZeeX és MTA szintû lenne a SA-MP. [/quote] Hát ha nem is MTA szintû, de legalább meglenne a minimális elvárás.
425
« Dátum: 2012. május 08. - 15:41:32 »
0.4a-ban amit minimum elvárok:
- Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)
- Limit emelés
- Új NPC rendszer
- Rendes audio rendszer
Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
Ha nem változtat a fejlesztés módján, akkor ezek mind csak ötletek maradnak [/quote] Hát igen :/ Ha mondjuk Y_Less-t felvenné meg még pár embert a fórumról akkor a 0.4a még talán 2012 végén kijönne.
426
« Dátum: 2012. május 08. - 13:19:30 »
0.4a-ban amit minimum elvárok: - Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)
- Limit emelés
- Új NPC rendszer
- Rendes audio rendszer
Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
427
« Dátum: 2012. május 08. - 12:59:09 »
Valahogy sejtettem hogy ennyi lesz az egész e. De végülis \"biztonsági frissítés\". Most viszont felvehetne pár embert és lehet írni a 0.4(a)-t. 1et hiányolok nagyon hogy a limiteket nem emelte meg.
428
« Dátum: 2012. május 06. - 22:52:22 »
Asszem van egy ilyen scriptem, minj felrakom ha megvan még. Gépen találtam, készítõjét nem tudom. #include <a_samp> #define GELTONA 0xFFFF00FF #define BALTA 0xFFFFFFFF #define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA #define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA #define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1 new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS]; new VehicleNames[212][] = { {\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"}, {\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"}, {\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"}, {\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"}, {\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"}, {\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"}, {\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"}, {\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"}, {\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"}, {\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"}, {\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"}, {\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"}, {\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"}, {\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"}, {\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"}, {\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"}, {\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"}, {\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"}, {\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"}, {\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"}, {\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"}, {\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"}, {\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"}, {\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"}, {\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"}, {\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"}, {\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"}, {\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"}, {\"Utility Trailer\"} }; forward VehicleOccupied(vehicleid); public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { dcmd(v,1,cmdtext); dcmd(respawncars,11,cmdtext); return 0; } dcmd_v(playerid, params[]) { new Index; new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index); new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index); new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\"); new car; new string[128]; new colour1, colour2; if(!IsNumeric(tmp)) car = GetVehicleModelIDFromName(tmp); else car = strval(tmp); if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\"); if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2); if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3); if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); new Float:X,Float:Y,Float:Z; new Float:Angle,int1; new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle); int1 = GetPlayerInterior(playerid); SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X,Y,Z+2, Angle, colour1, colour2, -1); LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1); PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0); PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0); format(string, sizeof(string), \"Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2); return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string); } dcmd_respawncars(playerid,params[]){ #pragma unused params if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\"); GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3); for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++) { if(!VehicleOccupied(cars)) { SetVehicleToRespawn(cars); } } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid) { DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]); SpawnedVehicles[playerid] = 0; return 0; } GetVehicleModelIDFromName(vname[]) { for(new i = 0; i < 211; i++) { if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 ) return i + 400; } return -1; } stock IsNumeric(string[]) { for (new i = 0, j = strlen(string); i < j; i++) { if (string > \'9\' || string < \'0\') return 0; } return 1; } public VehicleOccupied(vehicleid) { for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1; } return 0; } strtok(const string[], &index) { new length = strlen(string); while ((index < length) && (string[index] <= \' \')) { index++; } new offset = index; new result[20]; while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; return result; } ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
429
« Dátum: 2012. május 06. - 20:27:12 »
#Nexus# ki lett bannolva a földrõl! Oka: Bannolt pár embert
430
« Dátum: 2012. május 06. - 20:25:47 »
talpra magyar
Te vagy az új [OKOSKA] repülésszabályozó [/quote] óvszer
431
« Dátum: 2012. május 06. - 20:24:47 »
Mappolok de nem tudom mit mappoljak
Adok én neked munkát ha nagyon unatkozol
432
« Dátum: 2012. május 06. - 20:23:57 »
Utána jött egy....
433
« Dátum: 2012. május 06. - 20:23:11 »
fászt fúríóusz
434
« Dátum: 2012. május 06. - 12:37:36 »
Én is annyira várom már a 3. részét, hogy most teszem fel a 2-t hogy nosztalgiázzak. Régen anno magyar felirattal vittem végig most nem tudom magyar é
1et is tedd fel Én az 1et egy haveromtól kaptam, annyit használtuk hogy a cd közepe megrepedt és most nem tudja a meghajtó forgatni xD UI.: Ma este össze szedek pár infót a 3ról és megírom Egy része kész, este jön a történet
Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
|