Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Vic15

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
421
Segítségkérés / Kapu segítség.
« Dátum: 2012. május 14. - 08:55:29 »

   if (strcmp(\"/cellanyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
         if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\");
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell0
                    {
                        MoveObject(cell0,1491.21484375-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell1
                    {
                        MoveObject(cell1,1494.41210938-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell2
                    {
                        MoveObject(cell2,1497.61132812-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell3
                    {
                        MoveObject(cell3,1500.81445312-1.25,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell4
                    {
                        MoveObject(cell4,1500.81994629-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828)) //Cell5
                    {
                        MoveObject(cell5,1491.22094727-1.25,-1761.50000000,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell6
                    {
                        MoveObject(cell6,1494.41894531-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell7
                    {
                        MoveObject(cell7,1497.61999512-1.25,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella kinyitva\");
                    }
         else
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy nyitható cella közelében!\");
                    return 1;
            }
            if (strcmp(\"/cellazár\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
         if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\");
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell0
                    {
                        MoveObject(cell0,1491.21484375,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell1
                    {
                        MoveObject(cell1,1494.41210938,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell2
                    {
                        MoveObject(cell2,1497.61132812,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828)) //Cell3
                    {
                        MoveObject(cell3,1500.81445312,-1764.90002441,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell4
                    {
                        MoveObject(cell4,1500.81994629,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828)) //Cell5
                    {
                        MoveObject(cell5,1491.22094727,-1761.50000000,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell6
                    {
                        MoveObject(cell6,1494.41894531,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828)) //Cell7
                    {
                        MoveObject(cell7,1497.61999512,-1761.51000977,3284.25048828,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Cella bezárva.\");
                    }
         else
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy zárható cella közelében!\");
                    return 1;
            }
            if (strcmp(\"/kapunyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
         if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\");
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door
                    {
                        MoveObject(door0,1487.00000000,-1762.42504883+1.25,3284.23608398,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 1
                    {
                        MoveObject(door1,1483.79003906,-1762.42504883+1.25,3284.23608398,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 2
                    {
                        MoveObject(door2,1479.85998535-1.25,-1758.31994629,3284.23388672,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 3
                    {
                        MoveObject(door3,1467.06701660-1.25,-1758.31994629,3284.23388672,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó kinyitva\");
                    }
         else
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy nyitható kapu közelében!\");
                    return 1;
            }
            if (strcmp(\"/kapuzár\", cmdtext, true, 10) == 0)
            {
         if(PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy rendor!\");
                    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 0
                    {
                        MoveObject(door0,1487.00000000,-1762.42504883,3284.23608398,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398)) //Door 1
                    {
                        MoveObject(door1,1483.79003906,-1762.42504883,3284.23608398,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 2
                    {
                        MoveObject(door2,1479.85998535,-1758.31994629,3284.23388672,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\");
                    }
                    else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672)) //Door 3
                    {
                        MoveObject(door3,1467.06701660,-1758.31994629,3284.23388672,0.50);
                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"INFO: Ajtó bezárva\");
                    }
         else
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"HIBA: Nem vagy zárható kapu közelében!\");
                    return 1;
            }

 
Tessék, beleraktam azt is hogy ha nincs egy kapu/cella közelében akkor írja hogy nincs ott :D

422
Képek / Videók / Fluort szájbaverik
« Dátum: 2012. május 13. - 23:31:43 »
Szerintem fake


Sajnos

423
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 08. - 22:21:50 »
\" post=\"270571\" timestamp=\"1336505166\"]
Amit én elvárok:
 

0.4a-ban amit minimum elvárok:
 
  • Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)

  • Limit emelés


  • Új NPC rendszer

  • Rendes audio rendszer


Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
 
[/quote]
 
[/quote]
NPC rendszert szerintem te várod a legjobban itt sampfórumon, ne persze csak utánam :D :D

424
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 08. - 21:06:08 »
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1336501822\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

0.4a-ban amit minimum elvárok:
 
  • Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)

  • Limit emelés

  • Új NPC rendszer

  • Rendes audio rendszer


Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
 
Ha nem változtat a fejlesztés módján, akkor ezek mind csak ötletek maradnak  :(
 
[/quote]
Hát igen :/ Ha mondjuk Y_Less-t felvenné meg még pár embert a fórumról akkor a 0.4a még talán 2012 végén kijönne.
 
[/quote]
Y_Less, Incognito, Gamer_Z, ZeeX és MTA szintû lenne a SA-MP.
 
[/quote]
Hát ha nem is MTA szintû, de legalább meglenne a minimális elvárás.

425
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 08. - 15:41:32 »
Idézetet írta: Уѕтǝǝ date=1336477936\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"18030\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


0.4a-ban amit minimum elvárok:
 
  • Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)

  • Limit emelés

  • Új NPC rendszer

  • Rendes audio rendszer


Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.
 
Ha nem változtat a fejlesztés módján, akkor ezek mind csak ötletek maradnak  :(
 
[/quote]
Hát igen :/ Ha mondjuk Y_Less-t felvenné meg még pár embert a fórumról akkor a 0.4a még talán 2012 végén kijönne.

426
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 08. - 13:19:30 »
0.4a-ban amit minimum elvárok:
 
  • Minden legyen szinkronizálva (szerintem ez nagyon alap)

  • Limit emelés

  • Új NPC rendszer

  • Rendes audio rendszer


Azt a sok jó felvetett ötletet meg nem is sorolom.

427
SA-MP: verziók / SA-MP 0.3e client/server (Már megjelent)
« Dátum: 2012. május 08. - 12:59:09 »
Valahogy sejtettem hogy ennyi lesz az egész e. De végülis \"biztonsági frissítés\". Most viszont felvehetne pár embert és lehet írni a 0.4(a)-t.
1et hiányolok nagyon hogy a limiteket nem emelte meg.

428
Segítségkérés / Jármû eltüntetés []
« Dátum: 2012. május 06. - 22:52:22 »
Asszem van egy ilyen scriptem, minj felrakom ha megvan még.
Gépen találtam, készítõjét nem tudom.
 

#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(v,1,cmdtext);
dcmd(respawncars,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X,Y,Z+2, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

429
Beszélgetés / Ban játék
« Dátum: 2012. május 06. - 20:27:12 »
#Nexus# ki lett bannolva a földrõl! Oka: Bannolt pár embert

430
Beszélgetés / Szólánc
« Dátum: 2012. május 06. - 20:25:47 »
Idézetet írta: #Nexus# date=1336237367\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"3\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


talpra magyar
 
Te vagy az új [OKOSKA]
repülésszabályozó
 
[/quote]
óvszer :D

431
Beszélgetés / Most éppen mit csinalsz?
« Dátum: 2012. május 06. - 20:24:47 »
Idézetet írta: FastFurious date=1336324164\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17624\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mappolok de nem tudom mit mappoljak  :(
 
Adok én neked munkát ha nagyon unatkozol :D

432
Beszélgetés / 3 szavas mese
« Dátum: 2012. május 06. - 20:23:57 »
Utána jött egy....

433
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2012. május 06. - 20:23:11 »
fászt fúríóusz

434
Játékok / Far Cry 1-3
« Dátum: 2012. május 06. - 12:37:36 »
Idézetet írta: Gentleman date=1336286475\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én is annyira várom már a 3. részét, hogy most teszem fel a 2-t hogy nosztalgiázzak. :D
Régen anno magyar felirattal vittem végig most nem tudom magyar é :o
 
1et is tedd fel ;)
Én az 1et egy haveromtól kaptam, annyit használtuk hogy a cd közepe megrepedt és most nem tudja a meghajtó forgatni xD
UI.: Ma este össze szedek pár infót a 3ról és megírom :)
Egy része kész, este jön a történet :)

435
Játékok / Far Cry 1-3
« Dátum: 2012. május 06. - 02:32:06 »
Idézetet írta: kadaradam date=1336247081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20961\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


elég fos leírás  :mistrust:
Amúgy nem :p
Cryról beszélsz éjjel-nappal... :D
 
Ha fos,akkor írj jobbat!


1-el nem játszottam,2-t pár napja töltöttem le,de valahogy nem köt le,kicsit unalmas,egyébként 2-ben is van vírus, Malária elleni gyógyszert kell szedni idõként!
3-at meg már nagyon várom,azt tetszetõs ;)
 
[/quote]
Csak hülyül a kis kö***g :D Itt idegesít ezzel skypeon :D
Amúgy én is várom a 3at :)

Oldalak: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 33
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal