Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gentleman

Oldalak: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 278
4051
Beszélgetés / III. Xmas Party Szerver -> Admin felvétel
« Dátum: 2011. december 03. - 13:14:51 »
Idézetet írta: Zinthos date=1322914085\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13934\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


N@rbirock felvételt nyert, PM ment.
 
:laugh: :laugh:
Kezdjük ott, hogy N@rbirock nem tud írni, se szkriptelni. Nem játszik 3 éve, az biztos, ugyan is a 0.3c tavaly ilyenkor jelent meg. Vele semmit sem tudsz kezdeni.
Én meg nem kaptam PM-et.
 
[/quote]
Ezt hívják no comment esetnek bizonyára kiérdemelte valamilyen \"készségével\" ezt a címet

4052
Segítségkérés / Dini és Audio Stream hiba
« Dátum: 2011. december 03. - 12:59:16 »
Ez a két hiba már másfél napja az õrületbe kerget nem nagyon jövök rá a szolúsönre ezért a segítségeteket kérem.
Az elsõ: Autologin rendszert akarok kiépíteni úgy, hogy a jelenlegi ip címét összeveti egy fájlba mentett ip címmel, és ha egyezik akkor automatikusan bejelentkezik a játékos.
Ez eddig teljesen korrekt viszont a dini az ip címet így menti el: IP=255.255.255.255
Forráskód(OnPlayerDisconenct alatt fut le):
[pawn]
new ipcim[16];
GetPlayerIp(playerid, ipcim, sizeof(ipcim));
if(fexist(file))
{
    dini_Set(file,\"IP\", ipcim);
      }[/pawn]
Elõször azt gondoltam, hogy a hibát a dini_IntSet kód okozza mivel az ip címbe pont van ezért váltottam dini_Set kódra de az is ugyan úgy hibás.
Másik problémám: 0.3d verzióba már elérhetõ az AudioStrem funkció viszont nem játssza le a hangot. Eredetileg úgy írtam meg, hogy OnPlayerConnect alatt fusson le de mivel ott nem játszotta le írtam egy debug parancsot ami szintén nem mûködik. A kliens kiírja, hogy Audio Stream from... Viszont nem játssza le.
[pawn]COMMAND:zene1(playerid)
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://tfweb.atw.hu/hangok/tftheme.mp3\");
return 1;
}[/pawn]

4053
Játékok / Battlefield 2 vs. Call of Duty 2
« Dátum: 2011. december 03. - 12:19:29 »
BF2 nek ugyan szép grafikája van ahhoz képest, hogy mekkora területen játszódik. SinglePlayer nincs kiépítve de ez \"csak\" Multiplayer játék amik közül tán a legjobb. A téma kicsit felesleges mivel BF et összehasonlítani CoD al értelmetlen mert több ponton is jobb játék.

4054
Média / GTA San Andreas Jurassic Park
« Dátum: 2011. december 02. - 20:38:53 »
Szerintem a szöveg spanyol, vagy valami hasonló latin nyelv lehet. Mute gomb csodákra képes néha.

4055
Klánok / [TDC]Drift Clan [HUN]
« Dátum: 2011. december 02. - 20:34:46 »
Nos felnéztem erre a www.tdc-clan.atw.hu  nevû csodára. Nem moziból gépezek egy mezei 1920*1080 as monitorom van nem tudok mit kezdeni a böngészõfelbontás állítással is elcsúszik. Ma már alapvetõ ha nem írsz meg egy weboldalt úgy, hogy támogasson FULL HD felbontást akkor nem érdemes belekezdeni.
Edit: Rányomok a szerver infó gombra mert érdekelne mondjuk a szerver ip címe erre megkapom a server.cfg fájlt amibõl már látom, hogy egy összeollózott izé fut a szerveren amiben sok munka nincs. Tehát még fel sem mentem a szerverre pedig kíváncsi vagyok rátok és már mínuszból startoltok. Ilyet nem sok szerver engedhet meg magának. Ti se tegyétek.

4056
Segítségkérés / afk
« Dátum: 2011. december 02. - 20:24:33 »
Idézetet írta: Sheet date=1322853699\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13931\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én például a Magyar helyesírási szótárt ajánlom, nekem nagyon bejött, és hasznos!
 
Valahogy amikor elolvastam a nyitó hozzászólást nekem is hasonló fordult meg a fejembe.
Másrészt pedig más nem hiszem, hogy tudni fogja, hogy éppen neked melyik lesz a leghasznosabb.

4057
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 02. - 13:07:16 »
A robbanótöltet verseny játékmódban a kasztok még nem sokban hasonlítanak a TF kasztokhoz. Ezt azért így oldottam meg mert lesz 2 játékmód a késõbbiekben amiben nagyon fognak hasonlítani.
Kis Spoiler:



{ff0000}Piros {ffffff} csapat osztályai\",\"Pyro (Lángszóró, Molotov, Shotgun)\\nFelderítõ(Pisztoly, Shotgun, Mesterlövész)\\nKatona(Rakétavetõ, Shotgun, Gránát)\\nSzállító (Helikopter, Shotgun, Hangtonpítós Pisztoly\",\"Kiválaszt\",\"\");
 
Arra nem számítottam, hogy ilyen nagy érdeklõdés lesz egy \"mezei\" TDM mód után. Az ötletek amiket írtatok tetszetõsek és nagyon jó érzés az, hogy ekkora az érdeklõdés még a készülõ stádiumban.
Játékmód típusok amiket tervezek elkészíteni:
Robbanótöltet-verseny: Piros és Kék versenyzik abban, hogy ki tud több pontot felrobbantani. 5 célpontot kell megsemmisíteni idõhatár nélkül.
Robbanótöltet:Piros védi a bázisát KÉK pedig be kell juttatnia a robbanótöltetes furgonját. 2 darab furgont kell bejuttatni a bázis két pontjára. Pirosnak 20 percig kell védenie a bázisát. Ha sikerül neki védenie 20 percig akkor õ nyert.
Autóverseny:Zöld és Kék versenyzik egymással egy pályán. Amelyik csapatnak bármely tagja elõször elér a célba az a csapat nyeri meg a kört.
DD-MeccsMagas, szûk éles kanyaros pályán Zöld és Piros harcol jármûvekkel. Amikor leesik egy csapattag az ellenfél kap egy pontot. Amelyik csapat elõbb eléri az 50 pontot az nyer.
Információ rablás:Piros és Kék harcol újra. Cél megszerezni az ellenfél információit és biztonságosan visszajuttatni a saját bázisra, közben meg kell védened a saját információidat. (Az információ az egy aktatáska lesz mint a TFben.) Egy kör 20 percig fog tartani VAGY 5 darab információ foglalásig.
Robbanótöltet Lopás: Zöld Piros és Kék harcol egymással. Feladat a kéknek és a pirosnak ellopni a ZÖLD robbanótölteteit (ez egy furgon!). Ebben a játékmódban már 3 csapat harcol egymással tehát itt megnehezedik a feladat. Cél 5 darab robbanótöltet eltulajdonítás. Zöldnek 20 percig kell védenie a robbanótölteteit.
Ezek csak tervek amiket fent leírtam nem garantálom, hogy pont ilyen lesz lehet jobb de lehet, hogy rosszabbul sikerül. Persze igyekezni fogok a legjobbra :)
EDIT:
Új IP cím: 87.229.103.144:8009
Kis információ a játékmódról:
 
  • Belekezdtem a regisztrációs rendszer kiépítésébe. Az autologin rendszer még nem készült el mivel az IP címet valószínûleg hibásan menti a szerver.

  • Hangokat folyamatosan vágom. Ha minden jól megy márpedig úgy kellene mennie akkor körök végén visszaköszön a VICTORY és YOU FAILED hangsorozat

  • Checkpointba belépésnél hibásan számolt a visszaszámláló de már javítva


Kiegészítés 2011.12.03.
Már dél óta ezen az IP cím mentésen dolgozom és a hiba folyamatosan azonosan fent áll. Pár kisebb hibát fixáltam, illetve a map váltáson dolgozok ami nem nagyon szeretne átváltani de már megvan a szolúsön.

4058
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 01. - 20:18:47 »
Idézetet írta: travisbarker date=1322766492\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
f***a lesz. kb mikorra várható ?
 
Nyitást akkor terveztem mikor legalább 3 játékmód és egyenként hozzájuk tartozva 5 darab pálya fog tartozni. Tehát 15 küldetés amint elkészül. A hosszabb folyamat az elsõ 3 elkészítése utána már nagyon könnyen hozzáadhatóak új küldetések.

4059
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 01. - 19:39:38 »
Mikor elkezdtem csinálni belebolondultam az elágazásokba és inkább hagytam a fenébe  :@
Most az lesz, hogy egy fájlba fogom menteni a KÉK PIROS és ZÖLD pontjait és minden pályagyõzelemnél frissülne ez így tehát nem játékosverseny hanem csapatverseny lenne.
Az ilyen kis küldetés modokkal az a jó, hogy egyszerû scriptelni õket (többnyire) :DDDDD

4060
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 01. - 19:10:15 »
Idézetet írta: Pyenix date=1322762472\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13822\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Látom, sokáig tartott berakni a konvertálóba egy képet. Amúgy várom én is, már ha lesz sikere :D
 
A probléma az volt hogy a kép pixelrátája mindig túl magas volt bárhogyan csökkentgettem. Majd egyszer csak natúr elfogadta amin meglepõdtem de hát örülök, hogy mûködik.
Robbanótöltet verseny-játékmód állása: 80%.
Hiányzó elemek:
  • Betöltéskor TF zene

  • Regisztráció

  • Célpont kijelölése CPvel és a hozzá tartozó robbanásanimáció

  • Kick, Ban, Warn, Nextmap parancs hiánya

  • Pár apróság még


Az alapmóddal nagyon jól haladok utána már csak a pozíciókat kell cserélgetni ami nem nagy cucc :D

4061
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 01. - 17:42:30 »
Hosszú szenvedés után elkészült a TEAM FORTRESS logója SAMP ba!
\"iSooG.jpg\"
\"CgRBn.jpg\"

4062
Grafikai Munkák/Logók / Pixeles butítás
« Dátum: 2011. december 01. - 17:28:53 »
Idézetet írta: mcdcadam date=1322756468\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13874\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Helló.
Szerintem próbáld ki a Fotosizer-t csak azzal egy gond van.
Még pedig az hogy ha van egy 600pixeles képed akkor nem tudod átkonvertálni vele 1024-esre pl.
 
Nekem kicsinyítésre lesz szükségem megpróbálom azt a programot :D

4063
Grafikai Munkák/Logók / Pixeles butítás
« Dátum: 2011. december 01. - 16:58:40 »
A kérdésem az, hogy milyen programmal lehet lebutítani egy képet mondjuk 6480 non-transparent pixelrõl 2048 pixelre?
Ha valaki ért hozzá lebutítana nekem pár képet?
Elõre is köszönöm a segítséget :D

4064
Segítségkérés / Sárga nyíl probléma
« Dátum: 2011. december 01. - 12:51:06 »
Még 0.2X verzióból emlékszem arra, hogy lehetséges egy nyilat rakni az autó fölé. (Nem objectel). Már órák óta keresem és nem találom ezt, hogyan lehetséges. Ha valaki leírná vagy linkelne hozzá egy példát megköszönném.

4065
Archívum / Team in Fortress
« Dátum: 2011. december 01. - 12:44:03 »
Fejlemény: Jelenpillanatban az alap játéktípuson dolgozom ami a robbanótöltet GM. Ebben egy robbanóanyaggal megrakott autót kell eljuttatni az ellenfél bázisára. Összesen 4 darab robbanótöltet autója lesz a kék csapatnak. A küldetésre rendelkezésre álló idõ 15 perc lesz.
edit
Butaságot írtam bocsánat. Vagyis a sima Robbanótöltet küldetést írtam le. A robbanótöltet versenyben egy célba kell eljuttatni a robbanótöltetet. Amelyik csapat hamarabb eléri a 10
robbantást az nyer.
Robbanótöltet verseny: 67%ban kész

Oldalak: 1 ... 269 270 [271] 272 273 ... 278
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal