Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34
406
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 27. - 11:14:38 »
JAVÍTVA

407
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékos színének lekérdezése chaten
« Dátum: 2013. március 26. - 21:41:56 »
SendClientMessageToAll(playerid,string);

 
helyett:
 
SendClientMessageToAll(-1,string);

408
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 26. - 21:25:42 »
Idézetet írta: Norby date=1364316318\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34316\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát.. Nem tudom mi van, de még mindig nem javítottad.
Így lenne a jó szerintem:
 
public OnGameModeInit() { //Vagy OnFilterScriptInit
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}
public OnGameModeExit() { //Vagy OnFilterScriptExit
YesVotes = 0;
NoVotes = 0;
return 1;
}

 

Ezeket is?
 
Vote = false; 
Voted[playerid] = 0;

409
Segítségkérés / GetTickCount mire való/jó?
« Dátum: 2013. március 25. - 20:59:51 »
Üdv!
Mire való/jó a \"GetTickCount();\" ?
 

Üdv,


Live

410
Segítségkérés / OnPlayerText RGB To Hex
« Dátum: 2013. március 25. - 17:00:00 »
Üdv!
 
if(dini_Int(file, \"VIPLEVEL\") == 0) {
format(string, 255, \"{%06x}%s {DDDDDD}(%d): {FFFFFF}%s\", GetPlayerColor(playerid) >>> 8, GetName(playerid), playerid, text);
SendClientMessageToAll(-1, string);
return 0;
}

 
Ezzel az a baj, hogy nem olyan színt mutat amit beállított a szerver.

411
Segítségkérés / Minimum 3 és maximum 24 karakter?
« Dátum: 2013. március 25. - 16:49:18 »
Nem tudom melyikre gondolsz.
Az mûködik rendesen, hogy átírom a nevem törli az eddigi fájlom, létrehozza az újat és belemásolja az adatokat a régibõl.

412
Segítségkérés / Minimum 3 és maximum 24 karakter?
« Dátum: 2013. március 25. - 16:04:17 »
Üdv!
Hogyan kell azt megcsinálni, hogy minimum 3 és maximum 24 karaktert írhat be.
Például: /changename Live
Ha kettõ betûbõl áll a név akkor figyelmeztesse és akkor is amikor több mint 24 karakteres.
Meg, hogy lehet még azt, hogy csak az angol kis és nagy abc betûi, számok, valamint az engedélyezett jelek.. $,[ ], ( ),. stb.

413
Segítségkérés / Dinivel fájl név átírás lehetséges?
« Dátum: 2013. március 25. - 15:58:34 »
Köszike mûködik.

414
Segítségkérés / Dinivel fájl név átírás lehetséges?
« Dátum: 2013. március 25. - 15:32:31 »
Üdv!
Lehetséges lenne, hogy dinivel átírjak egy fájlnevet?
Tehát regisztrálok a szerverre, majd egy \"/changename ujnevem\" parancsot használva átírja a fájlt arra amit beirtam. (ujnevem)
Vagyis:
\"Live.acc\" -ból, lesz \"ujnevem.acc\"
További szép napot!
Üdv,

Live

415
SA-MP: Szerverfejlesztés / Include fájl gyûjtemény
« Dátum: 2013. március 23. - 12:38:08 »
0.3x és köszi.

416
SA-MP: Szerverfejlesztés / Include fájl gyûjtemény
« Dátum: 2013. március 22. - 15:40:02 »
Jól jöttek most, hogy újra raktam a gépem.
Feltudnád rakni a pluginokat is?

417
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 01. - 19:46:06 »
Köszönöm

418
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazás Rendszer (Javítva)
« Dátum: 2013. március 01. - 19:08:27 »
Helló :)
Készítettem egy kisebb szavazás rendszert úgy az unalom kedvéért :D
Teszt megvolt 3 emberrel.
Parancsok:
/addvote
             - Indíthatsz új szavazást (3 perc míg lezárul, addig nem indíthat senki újat)
/yes
       - Igennel szavazol
/no
      - Nemmel szavazol
Kód:
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#define SCM SendClientMessage
#define SCMToAll SendClientMessageToAll
#define MINUTE 60000
new bool:Vote,
        Voted[MAX_PLAYERS],
        YesVotes,
        NoVotes,
        VoteTimeTimer;
forward VoteTimer();
public OnPlayerConnect(playerid) { Voted[playerid] = 0; return 1; }
public OnPlayerDisconnect(playerid) { Voted[playerid] = 0; return 1; }
public OnFilterScriptInit() { Vote = false; YesVotes = 0; NoVotes = 0; return 1; }
public OnFilterScriptExit() { Vote = false; YesVotes = 0; NoVotes = 0; return 1; }
CMD:addvote(playerid, params[]) {
        new question[128], name[24+1], string[255];
        if(Vote == true) return SCM(playerid, -1, \"{FF4646}* Jelenleg már fut egy szavazás!\");
        if(sscanf(params, \"s[128]\", question)) return SCM(playerid, -1, \"{ffff99}Használat: /addvote [{dddddd}Kérdés{ffff99}]\");
        Vote = true;
        GetPlayerName(playerid, name, 24);
        format(string, 255, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}%s elindított egy szavazást!\", name);
        SCM(playerid, -1, string);
        format(string, 255, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}Kérdés: %s\", question);
        SCM(playerid, -1, string);
        VoteTimeTimer = SetTimer(\"VoteTimer\",3*MINUTE,true);
        return 1;
}
CMD:yes(playerid, params[]) {
        new name[24+1], string[255];
        if(Vote == false) return SCM(playerid, -1, \"{FF4646}* Nem fut szavazás!\");
        if(Voted[playerid] == 1) return SCM(playerid, -1, \"{FF4646}* Te már szavaztál!\");
        GetPlayerName(playerid, name, 24);
        Voted[playerid] = 1;
        YesVotes++;
        SCM(playerid, -1, \"{33AA33}* Te igennel szavaztál!\");
        format(string, 128, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}%s igennel szavazott!\", name);
        SCMToAll(-1, string);
        format(string, 128, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}Jelenleg {DDDDDD}%d {FFA600}igen szavazat van!\", YesVotes);
        SCMToAll(-1, string);
        return 1;
}
CMD:no(playerid, params[]) {
       new name[24+1], string[255];
        if(Vote == false) return SCM(playerid, -1, \"{FF4646}* Nem fut szavazás!\");
        if(Voted[playerid] == 1) return SCM(playerid, -1, \"{FF4646}* Te már szavaztál!\");
       GetPlayerName(playerid, name, 24);
        Voted[playerid] = 1;
        NoVotes++;
        SCM(playerid, -1, \"{33AA33}* Te nemmel szavaztál!\");
        format(string, 128, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}%s nemmel szavazott!\", name);
        SCMToAll(-1, string);
        format(string, 128, \"{DDDDDD]- Vote - {FFA600}Jelenleg {DDDDDD}%d {FFA600}nem szavazat van!\", NoVotes);
        SCMToAll(-1, string);
        return 1;
}
public VoteTimer() {
        new string[255];
        format(string, 128, \"{DDDDDD}- Vote - {FFA600}A szavazás lezárult! (%d igen, %d nem)\", YesVotes, NoVotes);
        SCMToAll(-1, string);
        Vote = false;
        NoVotes = 0;
        YesVotes = 0;
        KillTimer(VoteTimeTimer);
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) {
              if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
              Voted = 0;
        }
        return 1;
}

419
Tanuljunk PAWN nyelvet / [0.3x] Kick() funkció javítása
« Dátum: 2013. február 26. - 20:32:38 »
Hát nekem a régebbi verziókban tökéletesen lefut minden :)
Ezért is maradok 0.3e-nél.

420
Tanuljunk PAWN nyelvet / [0.3x] Kick() funkció javítása
« Dátum: 2013. február 26. - 17:49:39 »
Üdv fórumozó(k)!
Gondoltam leírom ide, hogy kell megcsinálni a Kick funkciót, hogy mûködjön, ugyanis a 0.3x-ben a sima
 
SendClientMessage(playerid, -1, \"TESZT\"); 
Kick(playerid);

 
már nem mûködik....
Nos, nézzük a javítást:
 
forward NewKick(playerid);
public NewKick(playerid) { Kick(playerid); }
NKick(playerid) { SetTimerEx(\"NewKick\", 1000, 0, \"d\", playerid); }

 
Használat:
 
//Ide ugyan úgy jönnek a funkciók
//Példa: ShowPlayerDialog(playerid, KICK, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"* Kickelve lettél!\", \"Te kickelve lettél a szerverrõl...\", \"OK\", \"\");
NKick(playerid);

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal