Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - id100

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 60
406
Kérdések, Segítség / Memory \'offsets\'
« Dátum: 2016. május 12. - 15:15:31 »
Sziasztok! Egy ideje foglalkoztam memória szerkesztéssel és ehhez kapcsolódó dolgokkal, de nem tudom hogy hogy kell megkeresni egy játék memória offsetjeit (mintha csalást akarnál készíteni).
Nem csalást akarok készíteni, hanem Euro Truck Simulator 2 offsetekre van szükségem, egy projektbe kellene pár régit új verzióra portolni.
Ebben kérnék segítséget, például ha meg akarom találni a local kamion offsetjét akkor hogyan keressem meg? Sok-sok offset van, mindet meg kéne keresnem, de nem tudom hogy induljak el.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 12. 15:55:25[/time] )

pontosabban elméletileg ezekre van szükségem:
 

/*
  sub_453DF0(v1);
  sub_583C70(&off_98CF1C); // environment
  sub_583C70(&off_98AB98); // rain
  sub_583C70(&off_98AB48); // snow
  sub_453F10();
  sub_583C70(&off_98C7E8); // game physics vehicle
  sub_583C70(&off_98C74C); // game trailer actor
  sub_583C70(&off_98A8F4); // game trailer traffic
  sub_453FF0();
  sub_583C70(&off_98A7A8); // debug camera et
  sub_583C70(&off_98D6E4); // showroom camera
  sub_583C70(&off_98D588); // game actor
  sub_583C70(&off_98A740); // game actor glass (LOL?)
  sub_583C70(&off_98C790); // visual interior
  sub_583C70(&off_98C6F0); // gas station hud
  sub_583C70(&off_98D1B0); // traffic
  sub_583C70(&off_98D144); // sound player
  sub_583C70(&off_98D864); // screen ctrl
  //
  sub_583C70(&off_98CF3C); // save container
  sub_583C70(&off_97CF30); // voice data
  sub_583C70(&off_97CF48); // voice table
  sub_583C70(&off_97CF60); // voices overs
  sub_583C70(&off_98AB00); // showroom vehicle
  sub_583C70(&off_98AACC); // showroom data
  sub_583C70(&off_98AAB4); // game material data
  sub_583C70(&off_98C8D4); // game tr light item
  sub_583C70(&off_98AA7C); // parked car
  sub_583C70(&off_97CF00); // billboard message
  sub_583C70(&off_98A9F4); // garage door
  sub_583C70(&off_98A9D0); // brand hookup
  sub_583C70(&off_98CAC4); // scene desc
  sub_583C70(&off_98A9A0); // desktop sdecs selector
  sub_583C70(&off_98C3F8); // tollgate
  sub_583C70(&off_98A964); // speed camera
  sub_583C70(&off_98C8BC); // truck dealer stortiment
  sub_583C70(&off_98CB0C); // showroom state
  //
  sub_583C70(&off_98D96C); // economy
  sub_583C70(&off_98D668); // job offsers
  sub_583C70(&off_98C80C); // job info
  sub_583C70(&off_98D650); // company
  sub_583C70(&off_98D954); // special job sequence status
  sub_583C70(&off_98CF54); // special job offer
  sub_583C70(&off_98CF6C); // special job sequence
  sub_583C70(&off_98D08C); // driver
  sub_583C70(&off_98CED4); // driver ai
  sub_583C70(&off_98CBA4); // driver player
  sub_583C70(&off_98CC28); // delivery log entry
  sub_583C70(&off_98CC40); // delivery log
  sub_583C70(&off_98CCD8); // transport data
  sub_583C70(&off_98CCF0); // game progress
  sub_583C70(&off_98CFE4); // economy data
  sub_583C70(&off_98CFFC); // driver names
  sub_583C70(&off_98CF84); // economy event
  sub_583C70(&off_98CF9C); // economy event queue
  sub_583C70(&off_98C824); // company pernament
  sub_583C70(&off_98D5DC); // player
  sub_583C70(&off_98D5F8); // player job
  sub_583C70(&off_98CE08); // bank
  sub_583C70(&off_98A8A8); // bank loan
  sub_583C70(&off_98A874); // bank data
  sub_583C70(&off_98A85C); // feat visitor data
  sub_583C70(&off_98CDB0); // garage
  sub_583C70(&off_98CC74); // profit log entry
  sub_583C70(&off_98CC8C); // profit log
  sub_583C70(&off_98D434); // mail text
  sub_583C70(&off_98D44C); // mail data
  sub_583C70(&off_98D464); // mail definition
  sub_583C70(&off_98D47C); // mail send params
  sub_583C70(&off_98D494); // mail ctrl
  sub_583C70(&off_98CE64); // police data
  sub_583C70(&off_98CE7C); // police ctrl
  sub_583C70(&off_98A814); // feat description
  sub_583C70(&off_98A82C); // feat data
  sub_583C70(&off_98A844); // feat visitor data
  sub_583C70(&off_98D114); // user profile
  sub_583C70(&off_98A7C8); // special event data
  sub_583C70(&off_98CD08); // registry
 
*/

407
Segítségkérés / Gui eltüntetés Hiba
« Dátum: 2016. május 11. - 17:33:33 »
Húha ;)
Egyedi hudot akarod eltünteni?
Akkor ezeket truera irod és az onClientRendert removeEventHandlerezed egy paranccsal :)

408
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2016. május 11. - 15:21:38 »
Szép :DD
Multiba tolod?

409
Segítségkérés / Gui eltüntetés Hiba
« Dátum: 2016. május 09. - 16:25:59 »
Idézetet írta: impreZZa date=1462717512\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60332\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kliens oldalon nem kell oda semmi
 
Tényleg :) Bocs :DD

410
Segítségkérés / Gui eltüntetés Hiba
« Dátum: 2016. május 08. - 14:43:35 »
localPlayer a source helyett kliens oldalon. (Elvileg, csak gyorsan átnéztem)

411
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. május 04. - 18:17:06 »
Nemtudom mire gondolsz.
Egyik mondatrészedet sem tudom értelmezni ha arra a hozzászólásra vonatkozik.

412
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. május 03. - 15:53:07 »
Idézetet írta: kundlam date=1461929114\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60086\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez a hud valami eszméletlen ronda, már bocs. De azért sok sikert.
 


Gyönyörű hud és inventory.  :facepalm: :Cry2: :wall:
 
[/quote]
Nem olvastam végig minden HSZ-ed de gondolom valami bajod van a HUD systemekkel. :)

413
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. április 29. - 15:22:57 »
Te komolyan a posztokra mégy? Több szerverhez írtál a HUD-ról, hogy milyen ronda. Másfelől meg OLVASD MÁR EL A LEÍRÁS
 PIROS  betűs részét és rájössz hogy miért írtam oda..

414
Játékok / Euro Truck Simulator 2
« Dátum: 2016. április 24. - 20:36:13 »
Multit valaki tolja? (truckersmp)

415
Szponzoráció / San-Andreas Multiplayer Szerver igénylés
« Dátum: 2016. április 24. - 18:52:19 »
Idézetet írta: domika0217HH date=1461435116\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"59974\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hmm van szerverem, képzeld el :) Clans-hu tól vettem mert, itt senki nem volt képés rá valszolni mert \"\"\"\" ok vagytok...
 
Betűméretet lejjebb vettem :)
Válaszolni lehetne???
lol..
E: közbe irtad.

416
Segítségkérés / Gui, dimenziók, gombok
« Dátum: 2016. április 24. - 11:54:50 »
A source kattintásnál a gomb amire kattintott a játékos. Kliens oldalon használj localPlayer -t .

417
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. április 18. - 14:28:21 »
Ez nem see hud!!
A SAS_HUD community resource lett szerkesztve.
angolok írták, semmi köze a seemta-hoz.
Ja és sok a különbség a SASNET és e hud közt.
ezt használjuk szerkesztéssel:
[ Community leírás:
 
Admins, this hud was not stolen. just I recreated it, and I am within the community rules [/quote]
https://community.multitheftauto.com/index.php?p=resources&s=details&id=12678
Leírás átszerkesztve.

418
Archívum / Switch MTA | www.switchmta.com | Cops N Robbers
« Dátum: 2016. április 18. - 07:14:40 »
Seemi dolgunk a See fórumával, se a see hudjával. A probléma az hogy a SAS HUD egy community resource, nem fogok mentegetőzni az MÉG communitys. és? még nem nyíló szerverként van bejelentve.
A fórumra meg kedves Zeki adta a designt, lehet hogy hasonlít a see fórumra de csak nézd át a kettőt picit jobban és rájössz hogy a háttér és a színen kívül semmi nem hasonlít.
Többek közt: Ki lesz cserélve a hud, ha már így mindenki szemét bántja..
E: A sawmta-t igen, mivel ők lopták. Ez egy community resource amit használunk és nem egy lopott hud.

419
Segítségkérés / Alpha "loopolás"
« Dátum: 2016. április 17. - 07:53:17 »
Timerrel.
( setTimer )
és az alpha értékét +1 255-ször lefuttatod egy fél másodpercenként.
utána visszafelé ugyanez, csak -1 255-ször fél mp-nként

420
RolePlay / Zero MTA/Valhalla története
« Dátum: 2016. április 15. - 21:05:33 »
A valhalla 4.x modját ellopták, én nemtudom hogy sikerült, de valahogy megoldották. onnantól futútűzként terjedt és a Dream, stb modok is Valhalla alapúak.

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal