Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - md12

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 35
406
Segítségkérés / Vírusok...
« Dátum: 2009. december 04. - 16:03:19 »
Idézetet írta: GroX date=1259934662\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"269\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kösz Scream, ezt megjegyzem  :)
Am nem lehet h az a baj h amikor vírusos volt bedugtam a pendriveomat, és rátettem dolgokat, aztán most betettem tesóm gépébe és egy csomó vírust jelzet, és azok is ugyanazok voltak? Most leformáztam a pendrive-ot.
 
boost vírus lehet ment pendrive ra

407
SA-MP: Szerverfejlesztés / Custom Instagib [0.3]
« Dátum: 2009. december 04. - 16:01:21 »
ezt a 0.3as részbe kéne rakni szerintem :)  ,
szép munka

408
Segítségkérés / y_object
« Dátum: 2009. december 02. - 15:28:34 »
ez yobject hez kell

409
Segítségkérés / San An Studios
« Dátum: 2009. december 02. - 07:18:09 »
és mit tud ez a san an studios?

410
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. december 01. - 18:17:47 »
mert ugyanarra mozog a nyit és a zár parancsra mert uyanaz a kordináta

411
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. december 01. - 17:13:43 »
Idézetet írta: Michael date=1259683439\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Alap (mikor a szerver elindul ) helyzet:
CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
Mikor már nyitva van (mikor beirtam a /bunker-nyit parancsot ):
 CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
FilterScriptbe készitem:
 
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    CreateObject(bunker, 980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
 
#else
bunker = CreateObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(lift, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}
#endif

 
Lécci erre vmit mert én bele halok :(
 
az egész majdnem hibás itt van a jó ami nem jó mert ugyanarra mozog a nyit és a zár parancsra mert uyanaz a kordináta
 
#include <a_samp>
new bunker;
public OnFilterScriptInit()
{
    bunker = CreateObject(980, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true) == 0)
    {
         MoveObject(bunker, 840.82104492188, -2068.4020996094, 14.531204223633,2.0);
          return 1;
    }
return 0;
}

412
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. december 01. - 16:55:02 »
másold be és megnézem

413
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. december 01. - 14:41:54 »
Idézetet írta: Michael date=1259650313\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:( mostmeg a /bunker-nyit-ra kicsit odébb ment /bunker-zar-ra meg elsülyedt a föüld alá xD de köszi hogy foglalkohouol vele és segitesz.
 
mert a zár parancsnál az eredeti kordinátát kell megadni

414
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. december 01. - 06:59:58 »
#include <a_samp>
#include <IsPlayerLAdmin>
new bejaro;
public OnFilterScriptInit()
{
bejaro = CreateObject(980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633, 0, 0, 0);
print(\"kapu loaded\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyObject(bejaro);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-nyit\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 841.06610107422, -2067.9489746094, 14.60390663147,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"<Bocs de nem vagy admin!\");
        }
      return 1;
   }
   if (!strcmp(cmdtext, \"/bunker-zar\", true))
   {
if(IsPlayerLAdmin(playerid) == 0)
        {
           MoveObject(bejaro, 980, 840.90142822266, -2068.6071777344, 14.531204223633,2.0);
        }
else
{
           SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Bocs de nem vagy admin!\");
}
return 1;
}
return 0;
}

 
benne volt egy object id ami nem kell így már tuti jó :)

415
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. november 30. - 18:09:36 »
Idézetet írta: Michael date=1259596712\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"249\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
üdv. vmiért nem megy ezt irja ki :
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6550) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6708) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6784) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8122) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8125) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8127) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(8130) : error 010: invalid function or declaration
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14917) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(14944) : warning 217: loose indentation
D:\\DOCUME~1\\Misi\\Asztal\\SAMP03~1\\GAMEMO~1\\RP.pwn(6548) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"kapu\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
 
loose indentáció vagyis hogy egy szóközzel eltoltad vagy tab vagy ilyesmi a invalid function az érheto hogy érvénytelen funkció utcsó warning meg azt jelenti hogy létrehoztad, de nem használtad fel a new kapu; -t

416
Segítségkérés / MTA object kapu mozgatás.
« Dátum: 2009. november 30. - 14:21:32 »
csak egyszeru moveobject re gondolt nem tom minek kellett az az rp-s parancs -.-
megint csak idézni tom magam XD
Elso lépés
MTA ba lemenetünk 2object et nyitott állapotba és csukott állapotba
Második lépés
Átkonvertáljuk a map ot pawn for samp formátumba itt:   http://gtamap.delux-host.com/converter/
Így kapunk két CreateObject et
Harmadik lépés
new kapu; //létrehozunk egy új kaput (bármit írhatsz de azt is használd a következo folyamatokba)
Aztán OnGameModeInit vagy FilterScriptInit alá megy az h megnevezzük mi is  az a kapu
vagyis:
kapu = CreateObject(3364, 1503.127686, -132.531555, 19.445602, 329.0603, 0.0000, 292.5000); //ide azt az állapotot kell amikor alapba van, lehet a nyitott is ha úgy akarod, de rendorségre kell akkor csukott pl
Negyedik lépés
Eddig van egy objectünk a kapu helyén ahoz h mozogjon is létre kell hozni egy parancsot
OnPlayerCommandText alá ami így néz ki:
if(!strcmp(\"/nyit\", cmdtext ,true))
{
MoveObject(objectid, Y, X, Z, sebesség); // ide a nyitott állapotból kell nekünk CreateObject(13640, 1512.826538, -119.956657, 18.751520, 0.0000, 0.0000, 67.5000);
return 1;
}
majd megcsináljuk a zár parancsot ugyanígy csak a csukott object el
és már mozog is a kapunk
remélem segítettem

417
Stunt / Donovan - The New
« Dátum: 2009. november 29. - 08:32:10 »
odabasz, de végén a zene végig az szar  :-[

418
Segítségkérés / Idojárás
« Dátum: 2009. november 27. - 22:52:47 »
ez egy idojárás és egy ido keveredés eredménye :)

419
Segítségkérés / Admin
« Dátum: 2009. november 26. - 14:33:44 »
Idézetet írta: MagnetiK date=1259236678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"226\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
na látod teis?
ezt utálom ebben a k*rv* magyar forumban
leírok valamit, erre a sok f***láma g*** visszaír, h
ladmin ból kimásoltál pár sort
ki a k*rv* a**** mondta neked, h ladminból másoltam?
ladminban rég nincs már, csak dini, és az egész nm ez..
ezt a saját adminscriptbol másoltam ki, amiben sz*r a regg, mert a dini kukás, de nem tom h miért..
 
[/quote]
Vki segítsen neki mert nem találja a nyugtatót !!!  :\'(
 kül meg nem kell hozzá dini anélkül is meglehet oldani

420
Segítségkérés / pénz 0 alá megy->börtön
« Dátum: 2009. november 25. - 19:40:38 »
tess:
 
#include <a_samp>
#define sarga 0xFFFF00AA
forward berak(playerid);
public berak(playerid)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 0 )
{
    new string[128];
    new pName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
        SetPlayerPos(playerid, 264.6288,77.5742,1001.0391);
format(string, sizeof(string), \"%s börtönbe lett zárva a kevés pénze miatt!\", pName);
SendClientMessageToAll(sarga, string);
      }
      return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"betotve\");
return 1;
}

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 35
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal