Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - szabyxxx

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 58
406
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 16:33:08 »
[pawn]new dm1; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;[/pawn]
 
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);

 

CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
}
 
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
     new string[128];
 dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 --; // leveszünk a játékosok számából.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}

 
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}[/pawn]
Tessék Sheet

407
Segítségkérés / /count (visszaszámláló)
« Dátum: 2012. február 14. - 16:20:10 »
#include <a_samp>
forward eCount(); //ez ami engedélyezi az uj függvényt!
new ec=-1,estr[128];
public eCount() itt az uj függvény
{
if(ec == 1)
{
ec = -1;
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
   if(IsPlayerConnected(integer) && IsPlayerInAnyVehicle(integer))
      GameTextForPlayer(integer,\"~g~GO\",2000,5);
return 1;
}
ec--;
format(estr,128,\"%d\",ec);
for(new integer=0;integer < MAX_PLAYERS; integer++)
if(IsPlayerInAnyVehicle(integer) && IsPlayerConnected(integer))
   GameTextForPlayer(integer,estr,1000,5);
SetTimer(\"eCount\",1000,0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])   //Oda vamn irva hogy OnPlayerCommandText alá :D
if (!strcmp(cmdtext, \"/count\", true))
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"HIBA: Nincs elég pénzed a visszaszámlálás elinditásáhóz!\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Jármûben kell ülnöd!\");
if(ec != -1) return SendClientMessage(playerid,0xEB000FFF,\"Már aktív egy visszaszámlálás! Várj!\");
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(estr, sizeof(estr), \"Info: %s Elinditotta egy verseny-visszaszámlálást! (ára: $400)\", pName);
SendClientMessageToAll(0x33AA33AA, estr);
GivePlayerMoney(playerid, -400);
ec = 10;
eCount();
return 1;
} else return 0; //zárás

408
Segítségkérés / Könnyû parancs (goto, és letiltása, feloldása)
« Dátum: 2012. február 14. - 10:05:40 »
Olyanra gondoltam hogy egy másik játékos oda tud GOTO -z ni a másikhoz csak nem admin parancsba és módosítani a parancsát pl
/gotom id és oda telézik a másik része az legyen hogy
hogy /gotostop ezzel le tuda tiltani hogy egy adot playerhez telézzenek pl vagyok én ilyen néven h
Electro és valaki hozzám akar GOTO -z ni és én beirom /gotostop akkor azt irja neki h Electro letiltotta amagához való teleportálást. és nem tudnak hozzám telézni.
És még /gotostart azzal pedig engedélyezhetem a hozzám való teleportálást (Remélem értitek)
Köszi elõre is !!! ;)

409
Segítségkérés / Fallout
« Dátum: 2012. február 14. - 09:55:33 »
Egyrészt részvétem a papád iránt !!
Másrész köszi majd letesztelem remélem ez az .. csk pénteken tok haza menni letesztelni mert a kollégiumba le van tiltva aletöltés a gépeken :(

410
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 13. - 20:10:58 »
                             Sziasztok!
AZ lenne a problámám hogy megcsináltam hogy Dm zónáknál számlálja textdrawba hányan vannak benne és jó mükszik minden csak ha eltelézek egy dm be irja hogy 1 en vannak textdrawba aztán mikor abból a dm bõl eltelézek egy másikba a másik dm nél is egy lesz meg amelyikbe voltam
+ ha nem csniok semmit beirom hogy /exitdm -1 re váltanak a textdraw értékei XD
szal ha segítenétek jó volna

411
Segítségkérés / Fallout
« Dátum: 2012. február 13. - 18:39:17 »
Hali.
Láttam egy olyan szkriptet aminek az a neve, hogy FALLOUT.
Az a lényege, hogy a játékosok a fennmaradásért küzdenek sztem minden timerrel van megoldva mert igy az objectek esnek lefelé és aki a legutoljára benn marad az nyer (gondolom tudjátok milyenre  gondolok)
Azt szeretné megkéérdezni hogy lehet mindet meoldani h leesenke az objectek alólad ha kiesel néze távorül mig ki nem lép /exit-fallouttal meg ezek értitek nagyon fontos lenne leõre is kösönöm tom h nem kis kérés.. :\'(
Vagy a van valakinek nem küldene egyett (:

412
Segítségkérés / Betöltés Teleport
« Dátum: 2012. február 13. - 16:51:07 »
okés (:

413
Kérdések, Segítség / Hosting rendelése
« Dátum: 2012. február 12. - 19:04:02 »
Sziasztok, most rendenék elsõnek hostot. az még meg is van h hogy rendeljem de azt nem tom h ha megrendelem akkor a csekkért mennyit kell fizetni h posta kölcség van e meg h hogy kell havonta aki gyakorlott ebben irja már le részlezesen elvileg a sunwell a szerverbérlés.hu ról rendelnék
elõre is köszönöm: ::|

414
SA-MP: Szerverfejlesztés / [DM]Jackob - first
« Dátum: 2012. február 12. - 18:10:44 »
Ez valami csodálatos és a kivitelezõ videó PRÓSTUNTER GRAT ilyen videót látván kedve van berakni az embernek a mapot grat és grat ujra

415
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mentõs bázis @caRlos
« Dátum: 2012. február 12. - 18:09:35 »
Tetszik am + a helikopter (maverick)
de am GTRAT

416
SA-MP: Szerverfejlesztés / Sufni Sörözõ & Étterem & Sztriptízbár @caRlos
« Dátum: 2012. február 12. - 18:08:02 »
Jól néz ki mint egy HQ GRAT
Csak így továbbKidolgozott

417
SA-MP: Szerverfejlesztés / Üveg jump
« Dátum: 2012. február 12. - 18:06:30 »
Tetszik olyan infernus paradise re emlékeztet engem :)

418
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeméttelep
« Dátum: 2012. február 12. - 18:05:10 »
Képek alapján ötletes :D Grat Beteszem a szerómba lehet mert akkor tudok szemetes munkát csinálnni meg is lesz a hely (:

419
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kacc,kamionos szerverekre.
« Dátum: 2012. február 12. - 18:02:28 »
Én nem kamionos szerózok  de ez a map azért mmegtetszet lehet berakom a szerómba és rakok oda kamionos minigamét (;
Fain lett
grat ^-^

420
SA-MP: Szerverfejlesztés / Los Santos Party
« Dátum: 2012. február 12. - 18:00:23 »
Képek alapján egész szép lett grat , de azért bedobom egy szeróba letesztelni és utána mondok véleményt .
Látom nem spóroltál a képekkel se az objectekkel se :)

Oldalak: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 58
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal