Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 4036
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 19:29:27 »Idézetet írta: trave date=1327166986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem akarok kötekedni.. de az \" Alap RP szabályzat \" részt egy az egybõl kimásoltátok LT fórumról.. megfogtátok kijelöltétek ctrl+c meg ctrl+v és jóccaka van egy rp szabályzatunk is, juppí..Igen ott volt, újra lesz fogalmazva, hogy ne legyen belõle gond. 4037
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 17:53:26 »Idézetet írta: James Bácsi date=1327158811\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Én azt tartom furcsának, hogy az alapmunkák még nincsenek kész, de a swat már 100%.Mert azt régebben elkészítettem külön és most hasznát vettem de úgy döntöttem, hogy nem lesz SWAT a szerveren. 4038
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 15:06:30 »
Köszönöm.
4039
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 14:20:39 »Idézetet írta: rhassi date=1327151924\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
4040
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 13:44:05 »Helyszínelõ[/quote] 4041
Törölt RP Szerverek / [HUN] RockStaR\'S RPG - Ahol élményekkel teli dús jövõ vár rád!« Dátum: 2012. január 21. - 13:12:22 »![]() Üdvözletem! Bemutatnám a hamarosan nyíló szerverem! A szerver elég régóta készülõdik, volt pár leállás de haladunk. Tartalomjegyzék: Folytatás.... Három városban fog játszódni a szerver.
Alapmunkák:
Fõnökös Munkák(Leaderes):
Szervezetek: -----Egyenlõre nincs.----- Változtatási kérelmek: Mivel az Okmányiroda nincs kész ezért nem lehet IC változtatni nevet, életkort ezért Fõadmin végzi el. Adminszintek:
Leírások Munkák Pizzafutár Feladat, hogy kiszállítsa a Pizzákat idõre házakhoz amit CP-vel oldottunk meg. Fizetés: Ahogy kiszállítja a pizzás a pizzákat ott helyben kapja meg a pénzt és a hozzájáruló XP-t.(Randomban) Munkaeszköze(i): Pizzás robogó (5Darab) Postás Ugyan az a feladata mint a Pizzásnak csak itt csomagokat kell kiszállítani. Munkaeszköze(i): Furgon (2 Darab), Bicikli (3 Darab) Futár Feladata, hogy különbözõ csomagokat szállítson el kijelölt helyekre xy pénzért és XP-ért. Munkaeszköze(i): Platós jármû (3 Darab) Úttisztító Feladata, hogy a városok utcáit takarítsa egy X összegért amit a munka végén kap meg. Munkaeszköze(i): Úttisztító Jármû (5 Darab) Közhasznú Társaság Feladata, hogy a városokat rendbe tartsa X összegért amit a munka befejezte után kap meg.(Fix összeg) Szemetek össze szedés, gereblyézés stb. Fõnökös Munkák Rendõrség Feladat, hogy a városokban rendet tartson..Fizetését óránként kapja be amit a Polgármester állít be(Jelen esetben Tulaj). Központjuk: Dilimoreban található. Mentõ Feladat, hogy a három városban megmentse az emberek életét, meg gyógyítsa a beteg embereket stb(Gondolom egyértelmû munka) Központjuk: Blueberryben és Montgomeryben található meg. Taxi Feladata, hogy az embereket szállítsa el xy helyre z összegért. Központjuk: Montgomeryben található meg. Szerelõ Feladata, hogy jármûveket javítson, fényezzen át, vontassa el, stb. Fizetés, szintén óránként kap. Központjuk: Blueberryben található meg. Rádiós Feladata, hogy szórakoztassa a városok lakóit, rendezzen versenyeket, kvízeket, bulikat... Fizetés, szintén óránként kap. Központjuk: Montgomeryben található meg. Rendszerek Jármû Rendszer - Jármûveket a szalonban lehet megvenni 10.000$-100.000$-ig. Kategóriák: - Szalon autók, Lowrider, Egzotium, Motor, Egyebeket. Parancsok: - /bezár-kocsi - /kinyit-kocsi - /jármû egyenlõre. Fegyver Rendszer Fegyvereket a fegyverboltban lehet megvásárolni szinthez kötve, töltény/X$ ért. (/fegyver-vesz) (ID-k: HAMAROSAN!) A fegyvert elõvenni, eltenni még nem lehet és kilépés után elveszik. Sérülés Rendszer A szerveren ez úgy mûködik, hogy ha nekimész valaminek meglõnek lemegy az életedbõl X érték és animáció ba rakja majd befagyaszt. Ha sokszor sérülsz meghalsz. Mentõ híváshoz: /szolgálati-számok Bank Rendszer A szerveren megtalálható a \"Bank Rendszer\" is. Mûködése: Belépsz a bankba odaállsz az egyik pulthoz, bejön egy Dialog majd kiválasztatod mit szeretnél.(Átutalás, bankszámláról pénz levétel, bankszámlára berakás, széf kezelés) A bank minden levétel és berakás után levon 10$ kezelési költséget. Ház Rendszer Elég egyszerû a rendszer. A városokban megtalálható házak elõtt ott lesz XY 3d-s Text amin kilesz írva, hogy eladó, x_Y tulajdonosa stb. A játékosok egymásnak is eltudják adni a házat. Egyszerre maximum 1 házad lehet. Fizetés Rendszer A játékosok tudnak egymásnak pénzt adni Helyben, ha van nálluk annyi pénz. A fizetés szinthez van kötve. 3-as szint alattinak maximum 2000$ lehet fizetni, 3-as felettinek bármennyit. Kulcsok (Jármû) Egyszerre maximum 2 kulcsod lehet. Alap kulcs és kölcsönkulcs. Üzlet Rendszer Még nincs kidolgozva! Hamarosan leírás! Telefon Rendszer Híváshoz /felhív [telefonszám]. A telefonszámot a telefonkönyvbõl tudhatod meg. ( ![]() Sms küldéshez /küld-sms [telefonszám]. A telefonszámot a telefonkönyvbõl tudhatod meg. Ha csörög a telefonod /felvesz-telefon, ha leakarod rakni /letesz-telefon. Ha sms-ed érkezik automatikuson kijelzi. Börtön/fogda Rendszer Bûntény esetén a rendõr bezárhat a fogdába börtönbe x-y-tól tejredõ büntetésre. Ha megszeretnéd tudni mennyi ideig vagy még börtönbe /büntetésem. A fogda Dilimore-ban található meg, a börtön Fort Carson-ban. Benzin Rendszer A jármûben maximum 100 liter benzin lehet. Ha kifogy a benzin szerelõt kell hívnod ha még van benne de tankolni szeretnél elkell jutnod Dilimore-ba a benzinkúthoz. Kezdés Amikor új karaktert regisztrálsz kapsz 2000$ kezdõpénzt és személyigazolványt. Az szerver szabályzatot érdemes átolvasni/megtanulni. Alap RP Szabályzat Fogalmak: - DeathMatch(DM): Folytonos, ok nélküli ölés, támadás, lövés. - WriteKill(WK): A célszemélyt megölöd, támadod miközben ír. - SpawnKill(SK): Az illetõt megölöd a kezdõhelyén. - RevengeKill(RK): Halál utáni bosszú azaz visszamész és megölöd aki megölt téged. - MetaGame(MG): Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben. - PowerGame(PG): Olyat teszel amire való életben nem lennél képes de te mégis megteszed. - DriveBy(DB): Folyamatosan elütök valaki/rá állok így megölöm. - Out Of Character(OOC): Szerepen kívüli beszéd. - In Character(IC): Szerepen belüli beszéd.(Kapcsolódó bekezdés: Trágár beszéd, Szídás) - RolePlay(RP): Szerepjáték. Vezetési stílusod...., és a karaktered minden cselekvésében mutatkozik meg. - Multiacc: Egy játékosnak több karaktere van és mindegyiket használja. A RockStaR\'S RPG-n csak 1 karaktered lehet! Ezen szerveren a fogalmakat köteles vagy megtanulni, mert egy fontos része az RPnek. Ezek megszegése büntetéssel jár. Kiegészítés Szabályos vezetés Az út jobb oldalán betartva a sebességet rendõr igazoltatás esetén félre állunk. Össze vissza ugratsz, repülsz stb. Akkor az adminok büntetnek érte mivel NON-RPs. Ütközés esetén használj /me-t! Példa: t/me beveri a fejét és lábát de nem esik komolyabb baja. Report használata Kérdés/probléma esetén használd a /report parancsot. Tilos trágár szavakat használni, floodolni, nem oda tartozó dolgokat beleírni. Ha ez mégis megtörténik az Adminok büntetnek. Példák: Helytelen /report használata: Elmehettek a büdös p*cs*ba. Helyes /report használata: Találtam egy bugot, egy Admin ide fáradna megnézni? t/report /me helyes használata Helyes használat: * Minta_Janos beveri a fejét és lábát de nem esik komolyabb baja. Helytelen használat: * Minta_Janos kitöri a nyakát majd felakassza magát. A /me nem tartalmazhat hangulatjelet! t/me IC-OOC Szidás - OOC Szidás: A szerveren TILOS az OOC szidás akármilyen helyzetben is vagy, inkább kérj Adminoktól segítséget a /report parancs használatával. - IC Szidás: A szerveren Megengedett az IC szidás de Nem dúrván! Megengedett: Minta_Janos mondja: Hülye gyerek ne pattogjál itt nekem! Megengedhetetlen: Minta_Janos mondja: Hallod? Takarodjá el a jó édes b*d*s p*cs*ba! t/k - IC beszéd. Helyes /pr használata Ezen szerveren is elérhetõ a /pr(megpróbál) parancs is! Ezt a parancsot például rablásnál lehet használni. Helyes: \"* Minta_Janos megpróbálja elvenni az összes pénzed és sikerül is neki.\" Helytelen: \"* Minta_Janos megpróbálja leszakítani a fejét majd elhajítani és sikerül is neki.\" t/pr SZABÁLYZAT FOLYTATÁSA HAMAROSAN! Büntetés(Admin playert):
Ezek szabályok 60 játszott óra felett van szóbeli figyelmeztetés nélkül! Ezek szabályok 60 játszott óra alatt szóbeli figyelmeztetés ellenéri is megszegés után történik meg! Büntetés(Rendõr playert): Kidolgozás hamarosan! Kapcsolat Szerver elérhetõség: Szerver név: [HUN] RockStaR\'S RPG 2012 @ (Még nincs HOST rendelve) Mód név: v0.1b(Beta) Map név: RockStaR Megye Férõhely: ×/100 Sa-Mp verzió: 0.3d-R2 IP: --.---.---.---:---- Weboldal elérhetõség: Weboldal: http://www.rockstars-rpg.net16.net/ Fórum: http://www.rockstars-rpg.atw.hu/ Facebook: http://www.facebook.com/rockstarsrpg Adminok elérhetõségei: Hamarosan! Tulaj elérhetõség: Hamarosan! SZERKESZTÉS ALATT! >> Hírek << Elkészült pár dolog teljesen:
v0.2a-s verzióban várható újítások:
>> Nyitás << Nyitás alkalmából szervezünk egy rock koncert ami úgy néz ki, hogy Montgomerynél valahol lesz egy \"színpad\" és ha valaki eléri azt a részt megszólal a rock zene. A színpadon lesznek emberek akik úgy csinálják mint ha õk adnák elõ. Egyenlõre ennyi jut eszembe. Üdv. Daviid 4042
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLHETÕ« Dátum: 2012. január 21. - 12:25:21 »
-SZERKESZTÉS ALATT! TÖRÖLHETÕ!-
4043
Szkript kérések / Random Texdraw« Dátum: 2012. január 20. - 20:10:05 »Idézetet írta: Swat date=1327086517\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15862\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic kösziNincsmit, amúgy angol samp fórumon keress, mert ott sok minden van ![]() \"Téma lezárása\" 4045
Segítségkérés / 8 Warning« Dátum: 2012. január 20. - 19:52:09 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPos
[pawn](playerid,Float:x,Float:y,Float:z)[/pawn] X,Y,Z kordinátát adj meg, elsõ 3at. 4047
Parkour / Urban FreeRunners videók« Dátum: 2012. január 17. - 11:32:23 »
Fasza vidik és zenék! Grat
![]() 4048
Drift / DRFT project« Dátum: 2012. január 17. - 11:24:50 »Idézetet írta: Attila date=1313941462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10696\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic nekem nem tetszett. 4050
Segítségkérés / Random öt jegyû szám« Dátum: 2012. január 16. - 23:16:27 »
Angol Samp Fórumról:(Szerintem ez alapján megtudod csinálni.)
[pawn]#include <a_samp> #define Save 1 forward check(playerid); forward stopphone(playerid); forward startphone(playerid); #define txtcost 1 enum player_enum { bool:calling, caller, number } new player[MAX_PLAYERS][player_enum]; public OnFilterScriptInit() { print(\"\\n--------------------------------------\"); print(\" cellphone system ready \"); print(\"______________________________________\"); print(\"by NoZer0 a.k.a Daplayer (2009) \"); print(\"--------------------------------------\\n\"); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"This server is using NoZer0\'s phone system (2009)\"); player[playerid][calling] = false; player[playerid][caller] = 255; GivePlayerMoney(playerid, 500); #if Save==0 do { player[playerid][number] = 1000 + random(8999); } while(NumberUsed(playerid)); #else new file[20]; GetPlayerName(playerid, file, 16); format(file, sizeof(file), \"%s.txt\", file); if (fexist(file)) { new File:ftw = fopen(file, io_read); new tmp[5]; fread(ftw, tmp); player[playerid][number] = strval(tmp); fclose(ftw); } else { do { player[playerid][number] = 1000 + random(8999); } while(NumberUsed(playerid)); new File:handle1 = fopen(file, io_write); new tmp[6]; format(tmp, 5, \"%d\", player[playerid][number]); fwrite(handle1, tmp); fclose(handle1); new File:handle2; if (!fexist(\"numbers_used.txt\")) { format(tmp, 7, \"%d\", player[playerid][number]); handle2 = fopen(\"numbers_used.txt\", io_write); fwrite(handle2, tmp); fclose(handle2); } else { format(tmp, 7, \"\\r\\n%d\", player[playerid][number]); handle2 = fopen(\"numbers_used.txt\", io_append); fwrite(handle2, tmp); fclose(handle2); } } #endif return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { if (player[playerid][calling]) { SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\"); player[playerid][calling] = false; player[player[playerid][caller]][calling] = false; stopphone(playerid); stopphone(player[playerid][caller]); player[player[playerid][caller]][caller] = 255; player[playerid][caller] = 255; } else if (player[playerid][caller] != 255) { SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\"); stopphone(playerid); stopphone(player[playerid][caller]); player[player[playerid][caller]][caller] = 255; player[playerid][caller] = 255; } player[playerid][caller] = 255; player[playerid][calling] = false; } public OnPlayerText(playerid, text[]) { if (!player[playerid][calling] || player[playerid][caller] == 255) { new string[128]; format(string, 255, \"(%d) %s\", player[playerid][number], text); SendPlayerMessageToAll(playerid, string); } else { new str[158]; GetPlayerName(playerid, str, 16); format(str, sizeof(str), \"(Cellphone)%s : %s\", str, text); SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, str); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, str); } return 0; } public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]) { new rname[MAX_PLAYER_NAME]; new target = recieverid; GetPlayerName(target, rname, sizeof(rname)); new string[255]; new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name)); format(string, 255, \"*** pm send to %s\", rname); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, string); format(string, 255, \"*** pm from %s: %s (%d)\", name, text, player[playerid][number]); SendClientMessage(target, 0xBFC0C2FF, string); return 0; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { new cmd[128]; new idx = 0; cmd = strtok(cmdtext, idx); //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/pickup\", true) == 0) { if (player[playerid][caller] == 255) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Why should you pickup your phone?\"); return 1; } if (player[playerid][calling]) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You already got your phone in your hands\"); return 1; } new name[16]; GetPlayerName(playerid, name, 16); new string[41]; format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name); SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string); startphone(playerid); player[playerid][calling] = true; player[player[playerid][caller]][calling] = true; SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"You hear a tone on the other side\"); return 1; } if(strcmp(cmd, \"/hangup\", true) == 0) { if (player[playerid][caller] != 255 && !player[playerid][calling]) { SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\"); stopphone(playerid); stopphone(player[playerid][caller]); player[player[playerid][caller]][caller] = 255; player[playerid][caller] = 255; return 1; } if (!player[playerid][calling]) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You don\'t have a phone in your hands\"); return 1; } new name[16]; GetPlayerName(playerid, name, 16); new string[57]; format(string, sizeof(string), \"* %s puts his cellphone back in his pocket.\", name); SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string); SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\"); player[playerid][calling] = false; player[player[playerid][caller]][calling] = false; stopphone(playerid); stopphone(player[playerid][caller]); player[player[playerid][caller]][caller] = 255; player[playerid][caller] = 255; SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) You hang up\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/call\", true) == 0) { if (player[playerid][calling] || player[playerid][caller] != 255) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You are already on the phone. use /hangup to hangup\"); return 1; } new tmp[128]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if (!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /call <phonenumber>\"); return 1; } new name[16]; GetPlayerName(playerid, name, 16); new string[41]; format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name); SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string); new phonenumb = strval(tmp); //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if (phonenumb == 888) // here you can put your own numbers just copy for more { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"you called 888\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(player[number] == phonenumb && phonenumb != 0 && !player[calling] && player[caller] == 255 && i != playerid) { format(string, sizeof(string), \"%s is calling you...\", name); SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA, string); SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Tip: Use /pickup to pick up the phone\"); GetPlayerName(i, name, sizeof(name)); format(string, sizeof(string), \"You are calling %s...\", name); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string); SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Tip: You can cancel the callaing, by using /hangup\"); startphone(playerid); player[playerid][calling] = false; player[playerid][caller] = i; player[calling] = false; player[caller] = playerid; return 1; } } } SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You here a busy tone.\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/SMS\", true) == 0) { if (player[playerid][calling] || player[playerid][caller] != 255) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You are already on the phone. use /hangup to hangup\"); return 1; } new tmp[128]; tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /SMS <phonenumber> <text chat>\"); return 1; } new name[16]; GetPlayerName(playerid, name, 16); new string[52]; format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name); SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string); new phonenumb = strval(tmp); new length = strlen(cmdtext); while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \')) { idx++; } new offset = idx; new result[64]; while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[idx - offset] = cmdtext[idx]; idx++; } result[idx - offset] = EOS; if(!strlen(result)) { SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /SMS <phonenumber> <text chat>\"); return 1; } startphone(playerid); SetTimerEx(\"stopphone\", 5000, 0, \"%d\", playerid); //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(phonenumb == 666) // here you can put your own numbers just copy for more { SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"you called 666\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerConnected(i)) { if(player[number] == phonenumb && phonenumb != 0 && !player[calling] && player[caller] == 255 && i != playerid) { if(GetPlayerMoney(playerid) >= txtcost) { format(string, sizeof(string), \"SMS: %s From %s (%d)\", result,name,player[playerid][number]); SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Text Message Delivered\"); SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA, string); format(string, sizeof(string), \"~r~$-%d\", txtcost); GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1); GivePlayerMoney(playerid,-txtcost); PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0); return 1; } else { format(string, 255, \"you dont have enough money to SMS, a SMS costs $%d\", txtcost); SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, string); return 1; } } } } SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \" ..Message Delivery Failed\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/pb\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonebook\", true) == 0) { new string[23]; SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Phone Book _|\"); for(new p = 0; p <= MAX_PLAYERS; p++) { if (IsPlayerConnected(p) && player[p][number] != 0) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(p, name, sizeof(name)); format(string, 255, \"%s : %d\", name, player[p][number]); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string); } } return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/mpn\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/myphonenumber\", true) == 0) { new string[37]; SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\"); format(string, 255, \"Your personal phonenumber is > %d <\", player[playerid][number]); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/ph\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonehelp\", true) == 0) { new string[56]; SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\"); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /call to call to an specicified number.\"); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Use /pickup to get your cellphone out of your pocket\"); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /hangup to put your cellphone back in your pocket\"); format(string, 255, \"Use /SMS to sms your friend in private, a SMS cost $%d\", txtcost); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /pb or /phonebook to see the phonenumbers of the online players\"); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Use /mpn or /myphonenumber to see your own phonenumber\"); SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /pc or /phonecredits to see the credits\"); return 1; } //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// if(strcmp(cmd, \"/pc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonecredits\", true) == 0) { SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\"); SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"All credits of this phone system go\'s to NoZer0 a.k.a Daplayer\"); return 1; } return 0; } stock strtok(const string[], &index,seperator=\' \') { new length = strlen(string); new offset = index; new result[128]; while ((index < length) && (string[index] != seperator) && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) { result[index - offset] = string[index]; index++; } result[index - offset] = EOS; if ((index < length) && (string[index] == seperator)) { index++; } return result; } public stopphone(playerid) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE); return 1; } public startphone(playerid) { SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE); return 1; } stock NumberUsed(playerid) { for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++) if (player[number] == player[playerid][number] && i != playerid) return 1; #if Save==1 if (fexist(\"numbers_used.txt\")) { new File:ftw = fopen(\"numbers_used.txt\", io_read); new tmp[7]; while(fread(ftw, tmp)) { printf(\"[%d]\", strval(tmp)); if (strval(tmp) == player[playerid][number]) return 1; } fclose(ftw); } #endif return 0; }[/pawn] Filterscript |