Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - The

Oldalak: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 292
4036
Idézetet írta: trave date=1327166986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem akarok kötekedni.. de az \" Alap RP szabályzat \" részt egy az egybõl kimásoltátok LT fórumról.. megfogtátok kijelöltétek ctrl+c meg ctrl+v és jóccaka van egy rp szabályzatunk is, juppí..
e1. látom, hogy töröltétek a szabályzatot. itt a kép mielõtt jönnének a vádaskodások, hogy hazudok meg etc..
 
Igen ott volt, újra lesz fogalmazva, hogy ne legyen belõle gond.

4037
Idézetet írta: James Bácsi date=1327158811\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én azt tartom furcsának, hogy az alapmunkák még nincsenek kész, de a swat már 100%.
 
Mert azt régebben elkészítettem külön és most hasznát vettem de úgy döntöttem, hogy nem lesz SWAT a szerveren.

4038
Köszönöm.

4039
Idézetet írta: rhassi date=1327151924\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15890\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Nem vagyok mentalista, nem azt mondtam, hogy az egész szerver copy. Csak ha már részleteket egy az egybe lemásol valahonnan, valószínûleg többet is megtesz..
 
Túlságosan elhamarkodottan ítélsz meg mindent, milyen vita láncot indítottál el 5szó miatt, ehez azért gratulálok. :)
 
[/quote]
A vitát nem én indítottam el, leírtam a véleményemet.  Úgy csináltok, mintha a világot akartam volna megváltani.
 
[/quote]
Oké, megértettem. Zárjuk le ezt a vitát/véleményt vagy akárminek nevezed.
Köszönöm a hozzászólásodat, nem csinálok belõle gondot, átfogalmazom és kész.

4040
Helyszínelõ[/quote]
 erre ott a rendõr
Igazad van. Átgondolom még,
 
Betegszállító[/quote]
Ott a mentõ
Átgondolva igazad van, köszönöm, hogy megemlítetted.
Ez rang ként fog szerepelni a mentõsöknél.
 
SWAT[/quote]
kisvárosba tök fölösleges
Én ezt úgy gondoltam, hogy valahol lehetne LVben a központjuk és ha bankrablás van értesítik õket ha a rendõrök nem bírnak velük stbstb.
 
Azt hittem valami király rockeres szerepjáték lesz, de ahogy elkezdtem olvasni egybõl lejött hogy ugyanolyan mint a többi. Késõbb a \"Ezen a szerveren nincs xy\" részbõl lejött hogy ha a mód nem is (egyébként szerintem az is, de majd ha megnyílik biztosság válik), de a leírás LT-rõl van koppintva. Szomorú[/quote]
Nem arról van.
Igen vannak fogalmazási problémák javítani fogom.  Köszönöm, hogy szóltál!
A mód nem koppintott egyáltalán. Sokkal több minden lesz még a továbbiakban.

4041

\"rslogo.png\"
Üdvözletem!

Bemutatnám a hamarosan nyíló szerverem!


A szerver elég régóta készülõdik, volt pár leállás de haladunk.

 
 

Tartalomjegyzék:

 

Folytatás....
Három városban fog játszódni a szerver.
 

  • Blueberry


  • Montgomery


  • Dilimore


Alapmunkák:
 

  • Pizzafutár - Kész.


  • Postás - Kész.


  • Futár - Kész.


  • Úttisztító - ---


  • Közhasznú Társaság -  80% - v0.2a-s verzióban!


Fõnökös Munkák(Leaderes):
 

  • Rendõr. - Kész.


  • Mentõ. - Kész.


  • Taxi. - Kész


  • Szerelõ. - Kész.


  • Rádió. - Kész.


  • Polgármester. - Kész.


Szervezetek:
-----Egyenlõre nincs.-----
Változtatási kérelmek:
Mivel az Okmányiroda nincs kész ezért nem lehet IC változtatni nevet, életkort ezért Fõadmin végzi el.
Adminszintek:
 

  • 4-es Adminszint - (Tulaj)


  • 3-as Adminszint - (Fõadmin)


  • 2-es Adminszint - (Haladó Admin)


  • 1-es Adminszint - (Tanuló Admin)


  • 0-ás Adminszint - (Adminsegéd)


 

Leírások

Munkák


Pizzafutár
Feladat, hogy kiszállítsa a Pizzákat idõre házakhoz amit CP-vel oldottunk meg.
Fizetés: Ahogy kiszállítja a pizzás a pizzákat ott helyben kapja meg a pénzt és a hozzájáruló XP-t.(Randomban)
Munkaeszköze(i): Pizzás robogó (5Darab)


Postás
Ugyan az a feladata mint a Pizzásnak csak itt csomagokat kell kiszállítani.
Munkaeszköze(i): Furgon (2 Darab),  Bicikli (3 Darab)


Futár
Feladata, hogy különbözõ csomagokat szállítson el kijelölt helyekre xy pénzért és XP-ért.
Munkaeszköze(i): Platós jármû (3 Darab)


Úttisztító
Feladata, hogy a városok utcáit takarítsa egy X összegért amit a munka végén kap meg.
Munkaeszköze(i): Úttisztító Jármû (5 Darab)


Közhasznú Társaság
Feladata, hogy a városokat rendbe tartsa X összegért amit a munka befejezte után kap meg.(Fix összeg) Szemetek össze szedés, gereblyézés stb.


Fõnökös Munkák


Rendõrség
Feladat, hogy a városokban rendet tartson..Fizetését óránként kapja be amit a Polgármester állít be(Jelen esetben Tulaj).
Központjuk: Dilimoreban található.


Mentõ
Feladat, hogy a három városban megmentse az emberek életét, meg gyógyítsa a beteg embereket stb(Gondolom egyértelmû munka)
Központjuk: Blueberryben és Montgomeryben található meg.


Taxi
Feladata, hogy az embereket szállítsa el xy helyre z összegért.
Központjuk: Montgomeryben található meg.


Szerelõ
Feladata, hogy jármûveket javítson, fényezzen át, vontassa el, stb.
Fizetés, szintén óránként kap.
Központjuk: Blueberryben található meg.


Rádiós
Feladata, hogy szórakoztassa a városok lakóit, rendezzen versenyeket, kvízeket, bulikat...
Fizetés, szintén óránként kap.
Központjuk: Montgomeryben található meg.


Rendszerek


Jármû Rendszer
- Jármûveket a szalonban lehet megvenni 10.000$-100.000$-ig.
Kategóriák:
- Szalon autók, Lowrider, Egzotium, Motor, Egyebeket.
Parancsok:
- /bezár-kocsi
- /kinyit-kocsi
- /jármû
 egyenlõre.


Fegyver Rendszer
Fegyvereket a fegyverboltban lehet megvásárolni szinthez kötve, töltény/X$ ért. (/fegyver-vesz)
(ID-k: HAMAROSAN!)
A fegyvert elõvenni, eltenni még nem lehet és kilépés után elveszik.


Sérülés Rendszer
A szerveren ez úgy mûködik, hogy ha nekimész valaminek meglõnek lemegy az életedbõl X érték és animáció ba rakja majd befagyaszt. Ha sokszor sérülsz meghalsz.
Mentõ híváshoz: /szolgálati-számok


Bank Rendszer
A szerveren megtalálható a \"Bank Rendszer\" is. Mûködése:
Belépsz a bankba odaállsz az egyik pulthoz, bejön egy Dialog majd kiválasztatod mit szeretnél.(Átutalás, bankszámláról pénz levétel, bankszámlára berakás, széf kezelés)
A bank minden levétel és berakás után levon 10$ kezelési költséget.


Ház Rendszer
Elég egyszerû a rendszer.
A városokban megtalálható házak elõtt ott lesz XY 3d-s Text amin kilesz írva, hogy eladó, x_Y tulajdonosa stb. A játékosok egymásnak is eltudják adni a házat. Egyszerre maximum 1 házad lehet.


Fizetés Rendszer
A játékosok tudnak egymásnak pénzt adni Helyben, ha van nálluk annyi pénz.
A fizetés szinthez van kötve. 3-as szint alattinak maximum 2000$ lehet fizetni, 3-as felettinek bármennyit.


Kulcsok (Jármû)
Egyszerre maximum 2 kulcsod lehet. Alap kulcs és kölcsönkulcs.


Üzlet Rendszer
Még nincs kidolgozva! Hamarosan leírás!


Telefon Rendszer
Híváshoz /felhív [telefonszám]. A telefonszámot a telefonkönyvbõl tudhatod meg. (:D)
Sms küldéshez /küld-sms [telefonszám].  A telefonszámot a telefonkönyvbõl tudhatod meg.
Ha csörög a telefonod /felvesz-telefon, ha leakarod rakni /letesz-telefon. Ha sms-ed érkezik automatikuson kijelzi.


Börtön/fogda Rendszer
Bûntény esetén a rendõr bezárhat a fogdába börtönbe x-y-tól tejredõ büntetésre. Ha megszeretnéd tudni mennyi ideig vagy még börtönbe /büntetésem.
A fogda Dilimore-ban található meg, a börtön Fort Carson-ban.


Benzin Rendszer
A jármûben maximum 100 liter benzin lehet. Ha kifogy a benzin szerelõt kell hívnod ha még van benne de tankolni szeretnél elkell jutnod Dilimore-ba a benzinkúthoz.


Kezdés
Amikor új karaktert regisztrálsz kapsz 2000$ kezdõpénzt és személyigazolványt.

Az szerver szabályzatot érdemes átolvasni/megtanulni.



Alap RP Szabályzat
Fogalmak:
- DeathMatch(DM): Folytonos, ok nélküli ölés, támadás, lövés.
- WriteKill(WK): A célszemélyt megölöd, támadod miközben ír.
- SpawnKill(SK): Az illetõt megölöd a kezdõhelyén.
- RevengeKill(RK): Halál utáni bosszú azaz visszamész és megölöd aki megölt téged.
- MetaGame(MG): Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben.
- PowerGame(PG): Olyat teszel amire való életben nem lennél képes de te mégis megteszed.
- DriveBy(DB): Folyamatosan elütök valaki/rá állok így megölöm.
- Out Of Character(OOC): Szerepen kívüli beszéd.
- In Character(IC): Szerepen belüli beszéd.(Kapcsolódó bekezdés: Trágár beszéd, Szídás)
- RolePlay(RP): Szerepjáték. Vezetési stílusod...., és a karaktered minden cselekvésében mutatkozik meg.
- Multiacc: Egy játékosnak több karaktere van és mindegyiket használja. A RockStaR\'S RPG-n csak 1 karaktered lehet!
Ezen szerveren a fogalmakat köteles vagy megtanulni, mert egy fontos része az RPnek. Ezek megszegése büntetéssel jár.
Kiegészítés


Szabályos vezetés
Az út jobb oldalán betartva a sebességet rendõr igazoltatás esetén félre állunk.

Össze vissza ugratsz, repülsz stb. Akkor az adminok büntetnek érte mivel NON-RPs.


Ütközés esetén használj /me-t!


Példa:
 
t/me beveri a fejét és lábát de nem esik komolyabb baja. 

 


Report használata
Kérdés/probléma esetén használd a /report parancsot.

Tilos trágár szavakat használni, floodolni, nem oda tartozó dolgokat beleírni.


Ha ez mégis megtörténik az Adminok büntetnek.


Példák:
Helytelen /report használata: Elmehettek a büdös p*cs*ba.

Helyes /report használata: Találtam egy bugot, egy Admin ide fáradna megnézni?
 
t/report

 


/me helyes használata
Helyes használat: * Minta_Janos beveri a fejét és lábát de nem esik komolyabb baja.
Helytelen használat: * Minta_Janos kitöri a nyakát majd felakassza magát.

A /me nem tartalmazhat hangulatjelet!


t/me

 



IC-OOC Szidás

- OOC Szidás:

A szerveren TILOS az OOC szidás akármilyen helyzetben is vagy, inkább kérj Adminoktól segítséget a /report parancs használatával.


- IC Szidás:

A szerveren Megengedett az IC szidás de Nem dúrván!


Megengedett: Minta_Janos mondja: Hülye gyerek ne pattogjál itt nekem!


Megengedhetetlen: Minta_Janos mondja: Hallod? Takarodjá el a jó édes b*d*s p*cs*ba!



t/k - IC beszéd.
t/b - OOC beszéd.
t/súg - Súgás parancsa.
t/s - Ordítás parancsa.

 



Helyes /pr használata

Ezen szerveren is elérhetõ a /pr(megpróbál) parancs is! Ezt a parancsot például rablásnál lehet használni.

Helyes: \"* Minta_Janos megpróbálja elvenni az összes pénzed és sikerül is neki.\"

Helytelen: \"* Minta_Janos megpróbálja leszakítani a fejét majd elhajítani és sikerül is neki.\"


t/pr



SZABÁLYZAT FOLYTATÁSA HAMAROSAN!


 



Büntetés(Admin playert):



  • Nonrps vezetés: 700másodperc.


  • Nonrps hirdetés: 780másodperc.


  • DeathMatch: 1000másodperc.


  • RevengeKill: 1000másodperc.


  • SpawnKill: 1000másodperc.


  • DriveBy: 1000másodperc.


  • MetaGame: 1000másodperc.


  • PowerGame: 1000másodperc.


  • WriteKill: 1500másodperc.


  • Adminbörtönben verekedés: 3000másodperc.


  • IC-OOC keverés: 1550másodperc.


  • /report helytelen használata: 2600másodperc.



Ezek szabályok 60 játszott óra felett van szóbeli figyelmeztetés nélkül!

Ezek szabályok 60 játszott óra alatt szóbeli figyelmeztetés ellenéri is megszegés után történik meg!




Büntetés(Rendõr playert):

Kidolgozás hamarosan!






Kapcsolat

Szerver elérhetõség:

Szerver név: [HUN] RockStaR\'S RPG 2012 @ (Még nincs HOST rendelve)

Mód név: v0.1b(Beta)

Map név: RockStaR Megye

Férõhely: ×/100

Sa-Mp verzió: 0.3d-R2

IP: --.---.---.---:----

Weboldal elérhetõség:

Weboldal: http://www.rockstars-rpg.net16.net/

Fórum:
http://www.rockstars-rpg.atw.hu/

Facebook:
http://www.facebook.com/rockstarsrpg

Adminok elérhetõségei:

Hamarosan!


Tulaj elérhetõség:

Hamarosan!




SZERKESZTÉS ALATT!




>> Hírek <<

Elkészült pár dolog teljesen:



  • Postás.


  • Futár.


  • Pizzás.


  • Adminrendszer.


  • report rendszer.



v0.2a-s verzióban várható újítások:



  • NPC-k.


  • Közhasznú Társaság Munka.


  • 1. avagy 2. banda beszkriptelése.


  • Bankrablás rendszer.


  • IC Tuningolás.


  • Minden Fõnökös munkának egy kis plusz.


  • Hirdetõ tábla.



>> Nyitás <<

Nyitás alkalmából szervezünk egy rock koncert ami úgy néz ki, hogy Montgomerynél valahol lesz egy \"színpad\" és ha valaki eléri azt a részt megszólal a rock zene. A színpadon lesznek emberek akik úgy csinálják mint ha õk adnák elõ.

Egyenlõre ennyi jut eszembe.

Üdv. Daviid


4042
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / TÖRÖLHETÕ
« Dátum: 2012. január 21. - 12:25:21 »
-SZERKESZTÉS ALATT! TÖRÖLHETÕ!-

4043
Szkript kérések / Random Texdraw
« Dátum: 2012. január 20. - 20:10:05 »
Idézetet írta: Swat date=1327086517\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15862\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
köszi
 
Nincsmit, amúgy angol samp fórumon keress, mert ott sok minden van :D Nem mintha itt nem lenne.
\"Téma lezárása\"

4044
Szkript kérések / Random Texdraw
« Dátum: 2012. január 20. - 20:07:04 »

4045
Segítségkérés / 8 Warning
« Dátum: 2012. január 20. - 19:52:09 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerPos
[pawn](playerid,Float:x,Float:y,Float:z)[/pawn]
X,Y,Z kordinátát adj meg, elsõ 3at.

4046
SA-MP: Szerverfejlesztés / Drag
« Dátum: 2012. január 19. - 12:26:41 »
Nem rossz.

4047
Parkour / Urban FreeRunners videók
« Dátum: 2012. január 17. - 11:32:23 »
Fasza vidik és zenék! Grat  ;)

4048
Drift / DRFT project
« Dátum: 2012. január 17. - 11:24:50 »
Idézetet írta: Attila date=1313941462\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10696\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nekem nem tetszett.
 

4049
SA-MP: Szerverfejlesztés / ManGoo Pont Vásár
« Dátum: 2012. január 16. - 23:19:17 »
Tetszik  :)

4050
Segítségkérés / Random öt jegyû szám
« Dátum: 2012. január 16. - 23:16:27 »
Angol Samp Fórumról:(Szerintem ez alapján megtudod csinálni.)
[pawn]#include <a_samp>
#define Save 1
forward check(playerid);
forward stopphone(playerid);
forward startphone(playerid);
#define txtcost 1
enum player_enum
{
    bool:calling,
    caller,
    number
}
new player[MAX_PLAYERS][player_enum];
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\"     cellphone system ready             \");
    print(\"______________________________________\");
    print(\"by NoZer0 a.k.a Daplayer (2009)       \");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"This server is using NoZer0\'s phone system   (2009)\");
    player[playerid][calling] = false;
    player[playerid][caller] = 255;
    GivePlayerMoney(playerid, 500);
    #if Save==0
        do
        {
            player[playerid][number] = 1000 + random(8999);
        }
        while(NumberUsed(playerid));
    #else
        new file[20];
        GetPlayerName(playerid, file, 16);
        format(file, sizeof(file), \"%s.txt\", file);
        if (fexist(file))
        {
            new File:ftw = fopen(file, io_read);
            new tmp[5];
            fread(ftw, tmp);
            player[playerid][number] = strval(tmp);
            fclose(ftw);
        }
        else
        {
            do
            {
                player[playerid][number] = 1000 + random(8999);
            }
            while(NumberUsed(playerid));
            new File:handle1 = fopen(file, io_write);
            new tmp[6];
            format(tmp, 5, \"%d\", player[playerid][number]);
            fwrite(handle1, tmp);
            fclose(handle1);
            new File:handle2;
            if (!fexist(\"numbers_used.txt\"))
            {
                format(tmp, 7, \"%d\", player[playerid][number]);
                handle2 = fopen(\"numbers_used.txt\", io_write);
                fwrite(handle2, tmp);
                fclose(handle2);
            }
            else
            {
                format(tmp, 7, \"\\r\\n%d\", player[playerid][number]);
                handle2 = fopen(\"numbers_used.txt\", io_append);
                fwrite(handle2, tmp);
                fclose(handle2);
            }
        }
    #endif
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    if (player[playerid][calling])
    {
        SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\");
        player[playerid][calling] = false;
        player[player[playerid][caller]][calling] = false;
        stopphone(playerid);
        stopphone(player[playerid][caller]);
        player[player[playerid][caller]][caller] = 255;
        player[playerid][caller] = 255;
    }
    else if (player[playerid][caller] != 255)
    {
        SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\");
        stopphone(playerid);
        stopphone(player[playerid][caller]);
        player[player[playerid][caller]][caller] = 255;
        player[playerid][caller] = 255;
    }
    player[playerid][caller] = 255;
    player[playerid][calling] = false;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    if (!player[playerid][calling] || player[playerid][caller] == 255)
    {
        new string[128];
        format(string, 255, \"(%d) %s\", player[playerid][number], text);
        SendPlayerMessageToAll(playerid, string);
    }
    else
    {
        new str[158];
        GetPlayerName(playerid, str, 16);
        format(str, sizeof(str), \"(Cellphone)%s : %s\", str, text);
        SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, str);
        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, str);
    }
    return 0;
}
public OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[])
{
    new rname[MAX_PLAYER_NAME];
    new target = recieverid;
    GetPlayerName(target, rname, sizeof(rname));
    new string[255];
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    format(string, 255, \"*** pm send to %s\", rname);
    SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, string);
    format(string, 255, \"*** pm from %s: %s   (%d)\", name, text, player[playerid][number]);
    SendClientMessage(target, 0xBFC0C2FF, string);
    return 0;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    new cmd[128];
    new idx = 0;
    cmd = strtok(cmdtext, idx);
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    if(strcmp(cmd, \"/pickup\", true) == 0)
    {
        if (player[playerid][caller] == 255)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Why should you pickup your phone?\");
            return 1;
        }
        if (player[playerid][calling])
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You already got your phone in your hands\");
            return 1;
        }
        new name[16];
        GetPlayerName(playerid, name, 16);
        new string[41];
        format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name);
        SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string);
        startphone(playerid);
        player[playerid][calling] = true;
        player[player[playerid][caller]][calling] = true;
        SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"You hear a tone on the other side\");
        return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/hangup\", true) == 0)
    {
        if (player[playerid][caller] != 255 && !player[playerid][calling])
        {
            SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\");
            stopphone(playerid);
            stopphone(player[playerid][caller]);
            player[player[playerid][caller]][caller] = 255;
            player[playerid][caller] = 255;
            return 1;
        }
        if (!player[playerid][calling])
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You don\'t have a phone in your hands\");
            return 1;
        }
        new name[16];
        GetPlayerName(playerid, name, 16);
        new string[57];
        format(string, sizeof(string), \"* %s puts his cellphone back in his pocket.\", name);
        SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string);
        SendClientMessage(player[playerid][caller], 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) User hang up\");
        player[playerid][calling] = false;
        player[player[playerid][caller]][calling] = false;
        stopphone(playerid);
        stopphone(player[playerid][caller]);
        player[player[playerid][caller]][caller] = 255;
        player[playerid][caller] = 255;
        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"(Cellphone) You hang up\");
        return 1;
    }
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
    if(strcmp(cmd, \"/call\", true) == 0)
    {
        if (player[playerid][calling] || player[playerid][caller] != 255)
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You are already on the phone. use /hangup to hangup\");
            return 1;
        }
        new tmp[128];
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
        if (!strlen(tmp))
        {
            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /call <phonenumber>\");
            return 1;
        }
        new name[16];
        GetPlayerName(playerid, name, 16);
        new string[41];
        format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name);
        SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string);
        new phonenumb = strval(tmp);
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
        if (phonenumb == 888)  // here you can put your own numbers just copy for more
        {
             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"you called 888\");
             return 1;
        }
    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
        for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)
        {
            if(IsPlayerConnected(i))
            {
                if(player[number] == phonenumb && phonenumb != 0 && !player[calling] && player[caller] == 255 && i != playerid)

                {


                    format(string, sizeof(string), \"%s is calling you...\", name);


                    SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA, string);


                    SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Tip: Use /pickup to pick up the phone\");


                    GetPlayerName(i, name, sizeof(name));


                    format(string, sizeof(string), \"You are calling %s...\", name);


                    SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);


                    SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, \"Tip: You can cancel the callaing, by using /hangup\");


                    startphone(playerid);


                    player[playerid][calling] = false;


                    player[playerid][caller] = i;


                    player
[calling] = false;

                    player
[caller] = playerid;

                    return 1;


                }


            }


        }


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You here a busy tone.\");


        return 1;


    }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


    if(strcmp(cmd, \"/SMS\", true) == 0)


    {


        if (player[playerid][calling] || player[playerid][caller] != 255)


        {


            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"You are already on the phone. use /hangup to hangup\");


            return 1;


        }


        new tmp[128];


        tmp = strtok(cmdtext, idx);


        if(!strlen(tmp))


        {


            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /SMS <phonenumber> <text chat>\");


            return 1;


        }


        new name[16];


        GetPlayerName(playerid, name, 16);


        new string[52];


        format(string, sizeof(string), \"* %s takes out a cellphone.\", name);


        SendClientMessageToAll(0x0000FF66, string);


        new phonenumb = strval(tmp);


        new length = strlen(cmdtext);


        while ((idx < length) && (cmdtext[idx] <= \' \'))


        {


            idx++;


        }


        new offset = idx;


        new result[64];


        while ((idx < length) && ((idx - offset) < (sizeof(result) - 1)))


        {


            result[idx - offset] = cmdtext[idx];


            idx++;


        }


        result[idx - offset] = EOS;


        if(!strlen(result))


        {


            SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"USAGE: /SMS <phonenumber> <text chat>\");


            return 1;


        }


        startphone(playerid);


        SetTimerEx(\"stopphone\", 5000, 0, \"%d\", playerid);


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


        if(phonenumb == 666) // here you can put your own numbers just copy for more


        {


             SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"you called 666\");


             return 1;


        }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


        for(new i = 0; i <= MAX_PLAYERS; i++)


        {


            if(IsPlayerConnected(i))


            {


                if(player
[number] == phonenumb && phonenumb != 0 && !player[calling] && player[caller] == 255 && i != playerid)

                {


                    if(GetPlayerMoney(playerid) >= txtcost)


                    {


                        format(string, sizeof(string), \"SMS: %s   From %s (%d)\", result,name,player[playerid][number]);


                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Text Message Delivered\");


                        SendClientMessage(i, 0xFFFF00AA, string);


                        format(string, sizeof(string), \"~r~$-%d\", txtcost);


                        GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);


                        GivePlayerMoney(playerid,-txtcost);


                        PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);


                        return 1;


                    }


                    else


                    {


                        format(string, 255, \"you dont have enough money to SMS, a SMS costs $%d\", txtcost);


                        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, string);


                        return 1;


                    }


                }


            }


        }


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"  ..Message Delivery Failed\");


        return 1;


    }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


    if(strcmp(cmd, \"/pb\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonebook\", true) == 0)


    {


        new string[23];


        SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Phone Book _|\");


        for(new p = 0; p <= MAX_PLAYERS; p++)


        {


            if (IsPlayerConnected(p) && player[p][number] != 0)


            {


                new name[MAX_PLAYER_NAME];


                GetPlayerName(p, name, sizeof(name));


                format(string, 255, \"%s : %d\", name, player[p][number]);


                SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string);


            }


        }


        return 1;


    }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


    if(strcmp(cmd, \"/mpn\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/myphonenumber\", true) == 0)


    {


        new string[37];


        SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\");


        format(string, 255, \"Your personal phonenumber is > %d <\", player[playerid][number]);


        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string);


        return 1;


    }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


    if(strcmp(cmd, \"/ph\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonehelp\", true) == 0)


    {


        new string[56];


        SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\");


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /call to call to an specicified number.\");


        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Use /pickup to get your cellphone out of your pocket\");


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /hangup to put your cellphone back in your pocket\");


        format(string, 255, \"Use /SMS to sms your friend in private, a SMS cost $%d\", txtcost);


        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, string);


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /pb or /phonebook to see the phonenumbers of the online players\");


        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"Use /mpn or /myphonenumber to see your own phonenumber\");


        SendClientMessage(playerid, 0xBFC0C2FF, \"Use /pc or /phonecredits to see the credits\");


        return 1;


    }


    ////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


    if(strcmp(cmd, \"/pc\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/phonecredits\", true) == 0)


    {


        SendClientMessage(playerid, 0xC0C0C0FF, \"|_ Cell Phone System _|\");


        SendClientMessage(playerid, 0x33AA33AA, \"All credits of this phone system go\'s to NoZer0 a.k.a Daplayer\");


        return 1;


    }


    return 0;


}


stock strtok(const string[], &index,seperator=\' \')


{


    new length = strlen(string);


    new offset = index;


    new result[128];


    while ((index < length) && (string[index] != seperator) && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))


    {


        result[index - offset] = string[index];


        index++;


    }


    result[index - offset] = EOS;


    if ((index < length) && (string[index] == seperator))


    {


        index++;


    }


    return result;


}


public stopphone(playerid)


{


    SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_STOPUSECELLPHONE);


    return 1;


}


public startphone(playerid)


{


    SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USECELLPHONE);


    return 1;


}


stock NumberUsed(playerid)


{


    for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)


        if (player
[number] == player[playerid][number] && i != playerid) return 1;

    #if Save==1


        if (fexist(\"numbers_used.txt\"))


        {


            new File:ftw = fopen(\"numbers_used.txt\", io_read);


            new tmp[7];


            while(fread(ftw, tmp))


            {


                printf(\"[%d]\", strval(tmp));


                if (strval(tmp) == player[playerid][number]) return 1;


            }


            fclose(ftw);


        }


    #endif


    return 0;


}[/pawn]


Filterscript

Oldalak: 1 ... 268 269 [270] 271 272 ... 292
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal