Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 293
3901
Segítségkérés / Battlefield 2
« Dátum: 2011. január 20. - 18:13:49 »
ez kurva egyszerû, megnézed beállításokban...

3902
Szkript kérések / TV-zés utáni pozíció
« Dátum: 2011. január 20. - 17:01:26 »
amugy ha ez is PR, akkor miért nem oda lett írva?
azokat úgysem nézem meg :D

3903
Szkript kérések / TV-zés utáni pozíció
« Dátum: 2011. január 20. - 11:30:08 »
Elsõ, azaz Spec
//script tetejére
new Float:OldPos[playerid][4];
//\"/spec\" parancshoz
GetPlayerPos(playerid, OldPos[playerid][0], OldPos[playerid][1], OldPos[playerid][2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, OldPos[playerid][3]);
//ezt oda, ahol kijösz Specbõl
SetPlayerPos(playerid, OldPos[playerid][0], OldPos[playerid][1], OldPos[playerid][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, OldPos[playerid][3]);


Második, azaz hogy miért dob egy farmra ha újraindítod a szervert
Ennek sok oka lehet, mint például hogy nincs megadva pontos spawn érték a Skineknél (AddPlayerClass).

3904
Szkript kérések / Gangzone érzékelés
« Dátum: 2011. január 19. - 11:34:19 »
Erre nincs függvény, Szerintem csak a játékos pozíciójának lekérdezésével lehet megoldani.

3905
Segítségkérés / CSS
« Dátum: 2011. január 18. - 18:36:48 »
Lecsúnyol?? az vagy DeathRun, vagy Surf

3906
Segítségkérés / segitség
« Dátum: 2011. január 17. - 15:43:37 »
saját szervereden?

3907
Szkript kérések / Mozgó Object
« Dátum: 2011. január 14. - 15:54:20 »

#include <a_samp>
new bool: holvan;
new object;
public OnFilterScriptInt()
{
    object = CreateObject(...);
    holvan = true;
    SetTimer(\"mozog\", 4000, 0);
}
forward mozog();
public mozog()
{
    if(holvan == true)
    {
        MoveObject(object, ....);
        holvan = false;
     }
     else if(holvan == false)
     {
        MoveObject(object, ...);
        holvan = true;
     }
     SetTimer(\"mozog\", 4000, 0);
}

3908
Segítségkérés / Megint SSCANF, most ZCMD mellett
« Dátum: 2011. január 14. - 14:08:13 »
Ahha.
Kösz DrAkE
Már csk azt nem értem, hogy egy csomó scriptben miért van \"méter\" a sztring után.
Zárok.

3909
Szkript kérések / Mozgó Object
« Dátum: 2011. január 14. - 11:53:36 »
Magától vagy parancsra?

3910
Segítségkérés / Megint SSCANF, most ZCMD mellett
« Dátum: 2011. január 13. - 22:55:49 »
Bocs a dupla portért..
Szoval, csináltam alap scripteket, amikben megnéztem, hogy hány paraméter után nem mûxik az sscanf.
Paraméter nélkül mûködik.
1 paraméterrel mûködik.
2 paraméterrel már nem mûködik
3 paraméterrel sem mûködik
 

Scriptek.

Paraméter nélkül.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
CMD:mycommand(playerid, params[]) {
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Its my command\");
return 1;
}

 
1 paraméterrel
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
CMD:mycommand(playerid, params[]) {
new player1, name[32], string[128];
if(sscanf(params, \"d\", player1)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFAAAA, \"Bazdmeg!\");
GetPlayerName(player1, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s %d\", name, player1);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}

 
2 paraméterrel
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
CMD:mycommand(playerid, params[]) {
new player1, name[32], string[128], result[32];
if(sscanf(params, \"ds[32]\", player1, result)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFAAAA, \"Bazdmeg\");
GetPlayerName(player1, name, sizeof(name));
format(string, sizeof(string), \"%s %d %s\", name, player1, result);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}

 
3 paraméterrel
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
CMD:mycommand(playerid, params[]) {
new player1, player2, string[128], name[32], pname[32], result[64];
if(sscanf(params, \"dds[64]\", player1, player2, result)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFAAAA, \"Bazdmeg!\");
GetPlayerName(player1, name, sizeof(name)); GetPlayerName(player2, pname, sizeof(pname));
format(string, sizeof(string), \"%s %d %s %d %s\", name, player1, pname, player2, result);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, string);
return 1;
}

 


Esetleg az lehet baj, hogy a kód formát használom?

3911
Segítségkérés / GTA 4 futna a gépemen?
« Dátum: 2011. január 13. - 15:32:29 »
Idézetet írta: Yeaseiro date=1294928589\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5299\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bákker nekem meg azért nem indul mert nem jó a shader model :angry: :dead:
De azért egy NVidia GeForce MX 4 (128 MB)-os videókártyán futni fut de játékközbe olyan lassú mire beszál a kocsiba addig elmehetnék mellékhelységre :neutral:
 
Ez egy akkora hülyeség... ***dmeg.. 9 éves, AGP-s videókártyával ne is álmodj róla, hogy fut.. Amivel a videókártyád AGP-s, ezért a géped sem lehet valami jó.. Alaplap szerint.



 

 

 

Webster: a tieden biztos nem futna. Nincs 1,5GB-nyi memória RAM-ja a memória kártyád(i)nak!
 
[/quote]A ram nem számít.  ;) Az lényegében csak arra van hogy gyorsabban töltsön be a játék. A videókártyáddal van gond web. ALIEN a procid márkáját is leírhatnád stb. pontos adatokat írhatnál.
[/quote]
Jo nagy baromsagot irtal.  :)
 
[/quote]
Már nem újdonság, hogy baromságokkal próbál okoskodni a gépek terén a 11 éves fejével :D
 
[/quote]
A sok nagyokos okoskodik..
A vitruális memóriát azért találták ki, hogy helyettesítse a RAM-ot. A vitruális memória  a winchesterbõl táplálkozik.. Lassabb, mint a RAM, de jóval több lehet belõle.
2 GigaByte RAM alatt ajánlott a 2048 MegaByte, ami szintén 2 GigaByte.
Alapban a Windows állítja be, 768 és 1500 közöttre de te is be tudod állítani.


Ehhez a témához még annyit tudok hozzászólni, hogy ha a videókártyád újabb, azaz nem AGP-s, annyit tudsz tenni az ügy érdekében, hogy programmal, vagy BIOS-ban beállítod, hogy mennyi RAMot használjon el videókártya memóriának a rendszer.
Processzor gyorsasága is befolyásolja, mert ha lassú a processzorod, akkor az adatok lassú betöltése, illetbe másolása RAM illetve videókártya memóriába miatt FPS laggod lehet.

3912
Segítségkérés / Megint SSCANF, most ZCMD mellett
« Dátum: 2011. január 13. - 14:03:20 »
Ok, köszi.
Azt furcsáltam, hogy leszedtem egy adminscriptet eredeti forumról, ugyan így volt megíva.. Az mûködött, ez meg nem..

3913
Segítségkérés / Megint SSCANF, most ZCMD mellett
« Dátum: 2011. január 13. - 13:53:48 »
Mint az ajánlottátok, dcmd után ZCMD használata mellett próbáltam meg sscanf függvényt használni.
Ugyan az a reakciója, mint dcmd mellett, tehát az elsõ paramétert elfogadja, a másik után SERVER:Unknown Command a válasz.
Hogy ne mindíg a \"/ban\" paranccsal jöjjek, most a szintén nem mûködõ \"/freeze\" parancsot adom példának.
 
CMD:freeze(playerid, params[]) {
new string[128], result[64], player1;
if(PlayerInfo[playerid][AdminLevel] < 2) return SendLevelError(playerid, 2);
if(sscanf(params, \"ds[100]\", player1, result)) return SendUsageError(playerid, \"/freeze [id] [reason]\");
if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendCommandError(playerid, 0);
SendCommandMessage(playerid, player1, \"Freeze\", result);
TogglePlayerControllable(player1,false);
PlayerInfo[player1][Freezed] = 1;
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
format(string, sizeof(string),\"You have been Freezed!\\nBy Admin, %s\\n\\n temp: %s\\n\\nNext time follow the Rules!\", PlayerName(playerid), result);
    ShowPlayerDialog(player1, 204, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"You have been Freezed\", string, \"Ok\", \"\");
return 1;
}

 


Válaszokat elõre is köszönöm.

3914
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ókori görög valami
« Dátum: 2011. január 12. - 16:29:31 »
teccik :D
PMeld a linket.

3915
Segítségkérés / GTA 4 futna a gépemen?
« Dátum: 2011. január 12. - 14:45:45 »
Webster15, nem, mert rohand lassú a videókártyád.. Régi.

Oldalak: 1 ... 259 260 [261] 262 263 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal