Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 74
391
Szkript kérések / Ajtó rendszer!
« Dátum: 2014. június 07. - 15:35:23 »
Kibányásztam a régi modomból egyet, ami (már-amennyire) dinamikus. Szólj, javítom, ha nem mûködik, nem teszteltem ÍGY, filterscriptként. Ez, ha kiveszed a megfelelõ helyrõl a kommentet, minden általad megadott ajtóhoz tesz le 3dtextet, lefele mutató nyíl (nem sárga, fehér) pickupot, és ha kell, olyan objectet is. A pickup persze cserélhetõ. Bemenni a /bemegy, kimenni a /kimegy paranccsal lehet. Vagy az N betû lenyomásával bármelyiket meg lehet tenni. Egy hiba van benne (tudtommal) de ezt javítom, ha életbevágóan fontos: ha a 2,5 méteres (vagy mennyit adtam meg) körzetedben több, mint 1 ajtó van, nem abba megy be, amelyik közelebb van, hanem, amelyik elõbb van az enumban. Ez azért van, mert nem a legközelebbi ajtót kéri le és tesz bele, hanem fut végig az ajtókon, és ha talál egy közelit, beledob.
[letöltés]
A nyilakat pont úgy rakja le, ahogy a játékos fordul kifelé menet, szóval ott kerek értéket kell megadni (pl. 0.0, 90.0, 180.0, 270.0, 360.0, stb.)

392
Szkript kérések / Árvíz rendszer
« Dátum: 2014. június 07. - 08:32:55 »
Ezt csak úgy lehetne, hogy mappolsz egy saját szigetet a tengeren, és árvízkor lentebb mozgatod az egészet. Sajnos SA:MP-ben nincs lehetõségünk víz létrehozására.

393
Szkript kérések / Parancs átírása
« Dátum: 2014. június 06. - 15:09:14 »
Nem hinném. Az sscanf attól mûködik (32-nek veszi), csak warningot dob.

394
Szkript kérések / Parancs átírása
« Dátum: 2014. június 06. - 14:49:23 »
OPCT-nél nincs alapból darabolva paraméter, azért nem mûködik úgy. Ha már van sscanfod, nem lesz nehéz dolgod.
 
new cmd, params[144];
sscanf(cmdtext, \"s[32]S()[32]\", cmd, params);
if(!strcmp(\"/szr\", cmd)) {
if(!strlen(params)) //Nincs beírva paraméter.
//Itt már darabolhatod a PARAMÉTEREKET tovább sscanffal.
return 1;
}

 
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
U.i.: a zcmd sokkal gyorsabb lesz, azt javaslom, hogy használd.

395
Segítségkérés / SetPlayerCameraPos mozgatása
« Dátum: 2014. június 05. - 18:04:06 »
InterpolateCameraPos

396
Segítségkérés / Dialog Video
« Dátum: 2014. június 05. - 18:03:37 »
Leginkább sehogy.

397
Segítségkérés / NPC anim problem.
« Dátum: 2014. június 03. - 18:41:39 »
Próbáld meg valamikor (simán meghívni ezt a függvényt (TwoPlayAnim). Ha ott sem jó, nem jó a TwoPlayAnim. Ha ott viszont jó, az van, hogy amikor az NPC fékez a kocsijával, nem hívja meg az OnPlayerKeyStateChanget, bár ez sejthetõ volt.

398
Segítségkérés / Lekérdezés
« Dátum: 2014. június 03. - 18:39:12 »
ZyZu, nem nagyon értem mit akarsz. A SA-MP belsõleg is azt teszi a PickUpoknál is, hogy egyfolytában csekkol minden letett pickupot, és, ha közelében vagy meghívja az eljárást. Pawnban sem tudod máshogy megoldani, és szerintem tökéletesen jó OnPlayerUpdate alá is. Akkor nem kell plusz rengeteg timert létrehozni, csak egyet használ, az is alapból meg van hívva. Így mûködik az OnPlayer(Key)StateChange is. Egyfolytában lekéri az álllapotodat, és, ha a kitétele teljesül (nem egyenlõ a (key)state az elõzõvel, akkor calllocalfunction. A streamer enumjához sajnos nem tudunk hozzáférni pawnból, a készítõ nem adott a 3dtextekhez ilyen funkciót, így ha nem akarod minden egyes létrehozás mellé a változót is létrehoznod, hookolnod kell. Az azt jelenti, hogy egy meglévõ funkciót undefiniálsz, majd lényegében visszadefiniálod egy másik stockra, ami már tartalmazza az általad beírt módosítást, pl. egy timer indítása. Basszameg, tényleg jobb lenne Timerrel :D

399
Segítségkérés / Crash a saját játékmódban
« Dátum: 2014. június 03. - 14:58:38 »
De. A wikin sok helyen említik, hogy pl. túl hosszú textdrawnál, 3dtextnél, gametextnél, képernyõn kívül helyezett textdrawnál, és kliens oldalon nem létezõ/hibás textúrájú/modellû objektnél sok helyen crasheltetheti a szerver a klienst. Nem hülyeség!
A kódodban nem látok semmi hibásat, lehet, valami részleges és/vagy eddig a SA:MP közösség által fel nem fedezett hibába buktál. Majd késõbb megsasolom részletesebben is.

400
Általános / "RP"/"RPG" szerverek...
« Dátum: 2014. június 03. - 13:12:36 »
Nemrég ki akartam írni egy ilyet, de nem akartam ragelni egyes emberekre. Röviden: sokan hívogatnak skypeon, hogy tegyem be a See modot, egészítsem ki egy KOMPLETT fegyver AC rendszerrel az enyhén szólva spagetti-kódú letöltött Defensive modjukat, ami persze Dinit használ, amirõl FOGALMAM NINCS, hogyan mûködik. Meg tök vicces, amikor olyanokat mondanak, hogy feliratkoznak a csatornámra, meg tök jól RPzek, és a problémájukat vele egy sorba írják. Sokkal inkább segítek valakinek, aki értelmesen megfogalmazva leírja a problémáját PM-ben, mindenféle nyalás nélkül. Nem is értem, hogy pl BackUP, vagy InFIeL_HuN hogy tudja leírni a problémáját, hogy rögtön megértsem, és a scriptelésre fordíthassam az idõt a szövegértés helyett.
A cuccvisszaadás tényleg hülyeség. Elejében nem is tudtam, miért \"vissza\" adás, ha azon a szerveren még nem is volt semmim elõtte. Fõleg kép nélkül.
És tudjátok, hogy mi a szomorú? Az semmit mondó nevû (\"Forever Best EverNever Life RPG Hungary [Cuccvisszaadás, AdminTGF: ON] gyertek!!\"), Defensive, vagy See modos, SAMPforumon egy 5 perce regisztrált felhasználóval megerõsítés nélkül kirakott elérhetõséggel reklámozott, nonos, agyon scriptelt szervereken 60-80 player is van! Lényegében csak a szabályokat szüntették meg, így jön a sok kis hülye, azt szevasz.
Az igényes RP (szerver) iránti szeretet már teljes mértékben kihalt! Ahol egy bandás fegyver nélkül is tud RP-zni! Ahol a rendõr a bandás fegyverRP-jére /shock helyett /me-vel és /do-val válaszol! Ahol a nyomozások nem egy parancsbeírásból, és egy üldözésbõl állnak! Ahol a nem a /munkát, és a /f e-t mutatják be, hanem a /me-t és a /do-t! És ahol a színesbõrûeket RP-zõ egyéneket nem hülye cigányozzák le TS-en!
Bocsi a hibákért, telefonról írtam.

401
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 02. - 10:29:35 »
Gta-ban addolj magadnak minden fegyverbõl és nézd meg mennyi van egy tárban. Azt vond ki az összesbõl és kész. Ha nem megy, szólj, írok rá függvényt neked. =)
Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:

402
Segítségkérés / Szerel parancs javítása!
« Dátum: 2014. június 01. - 16:14:50 »
Az sscanfnál nem \"d\", \"d\", hanem \"dd\" kell legyen.

403
Kérdések, Segítség / "Adathalász a láthatáron!"
« Dátum: 2014. június 01. - 12:47:24 »
Nem azt kérdezte, hogy oldja meg, hanem azt, hogy mi okozhatja, hiszen meg akarja szüntetni, hogy másoknak kellemetlenséget okozzon a weboldalának megnyitása - nekem legalábbis ez jött le.

404
Segítségkérés / AFK?!
« Dátum: 2014. május 31. - 13:47:07 »
Szerintem ez valami szinkronizálási hiba lehet. OnPlayerUpdate alatt nincs return 0;?

405
Segítségkérés / Checkpoint kérdés
« Dátum: 2014. május 31. - 13:45:32 »
Használj streamert. Csinálj neki egy CP változót, ami alapból 0. Amikor elindul, lerakja az elsõ CP-t.
Amikor belép az egyikbe (OnPlayerEnterDynamicCheckpoint), nézd meg, melyik az és aszerint tedd le a következõt.
 
public OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid) {
    if(IsAValidDynamicCP(VersenyCP[playerid]) {
        DestroyDynamicCP(VersenyCP[playerid]);
        switch(checkpointid) {
            case 1: VersenyCP[playerid] = //Ha az 1-esbe ért be CreateDynamicCP-vel hozza létre a kettest.
            //Itt bõvítheted casekkel.
    }
    return 1;
}

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal