Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - rcsbakos2

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36
391
RP/RPG kérések / Mode
« Dátum: 2013. július 28. - 16:13:40 »
Hát ha \"profi mapper\" vagy,akkor lehet lesz egy jó rpg módod :S de elött tanúlj scriptelést!:D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 28. - 16:15:17 )

http://sampforum.hu/index.php?board=13.0;p=2

392
Segítségkérés / nem enged csatlakozni
« Dátum: 2013. július 28. - 09:39:52 »
Nincs mit:)!Nem válalsz scriptelést?:D

393
Segítségkérés / nem enged csatlakozni
« Dátum: 2013. július 28. - 08:54:38 »
Vagy nézd meg hogy a server és a samp verzió azonos-e!
De elvileg futnia kéne,rendesen!:S

394
Segítségkérés / cigiscript hiba
« Dátum: 2013. július 28. - 00:06:23 »
if(strcmp(cmd, \"/cigivesz\") || strcmp(cmd, \"/cigaretta\"))
{
 if(PlayerToPoint(6.0,playerid, 756.0831,1440.7166,1102.7031))
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 690)
        {
            GivePlayerMoney(playerid, - 690);
            Cigi[playerid] = 19;
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Vettél 19 szál cigarettát!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed egy doboz cigarettára! (690 Ft)\");
        }
        return 1;
     }
if(strcmp(cmd, \"/gyujtovesz\", true) == 0)
{
      if(PlayerToPoint(6.0,playerid, 756.0831,1440.7166,1102.7031))
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 150)
        {
            GivePlayerMoney(playerid, - 150);
            Gyujto[playerid] = 1;
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Vettél egy öngyújtót!\");
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs elég pénzed egy öngyújtóra! (150 Ft)\");
        }
        return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/cigigyújt\") || strcmp(cmd, \"/cigizes\"))
{
        if(Cigi[playerid] >= 1 && Gyujto[playerid] == 1)
        {
            SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Rágyujtottál egy szál cigarettára!\");
            Cigi[playerid] --;
            CigiTimer[playerid] = SetTimerEx( \"CigiVege\", 2 * 60000, false, \"i\", playerid );
        }
        else
        {
            SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs cigarettád és / vagy öngyújtód!\");
        }
        return 1;
}

Hellotok van ez a kódom, elmegyek a feltüntette kordinátára beírom hogy /cigivesz ki írja hogy megvettem a 19szál cigit,de ha beírom hogy /asdljansjln123 akkor is ki írja!Mitõl van?:S
Köszönöm elõre is a válaszokat!

395
Segítségkérés / SetPlayerDrunkLevel
« Dátum: 2013. július 27. - 09:53:41 »
hellotok !
Valaki segítene ezt valahogy,beállítani 30másodpercre?!vagy is hogy addig tartson!
SetPlayerDrunkLevel (playerid, 3000);
Köszönöm elõre is!!!

396
Segítségkérés / fegyveres
« Dátum: 2013. július 27. - 09:46:37 »
Hellotok!
Valaki letudna nekem írni egy parancsot,hogy hogy tudom korlátozni hogy a szerveren pl.: van a tec9 és veszek egyet és mindkettõ kezembe lesz egy-egy! Ezt hogy tudom lekorlátozni egy darabra?

397
Segítségkérés / filescriptbõl code
« Dátum: 2013. július 26. - 17:27:42 »
Nagyon köszönöm mindenki válaszát!

398
Segítségkérés / filescriptbõl code
« Dátum: 2013. július 25. - 21:31:05 »
úgy szeretném hogy betudjam rakni gamemodba!:Dû
mert sok fs-m van,és bele akarom õket írni a móba

399
Segítségkérés / filescriptbõl code
« Dátum: 2013. július 25. - 19:17:59 »
// By GROVE4L
// www.pawnoscripting.com
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#define COLOR 0xC2A2DAAA
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
forward Velocidad(playerid);
forward Check(playerid);
forward Rojo(playerid);
forward Camara(playerid);
new Timer[MAX_PLAYERS];
new TRojo[MAX_PLAYERS];
new TCamara[MAX_PLAYERS];
new Choque[MAX_PLAYERS];
new Si[MAX_PLAYERS];
new Text: FlashR;
enum Info
{
Manejando,
};
new Informacion[MAX_PLAYERS][info];
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
FlashR = TextDrawCreate(1.000000,1.000000,\"_\");
TextDrawTextSize(FlashR,640.000000,10.000000);
TextDrawLetterSize(FlashR,3.600000,47.600010);
TextDrawUseBox(FlashR,1);
TextDrawAlignment(FlashR,0);
TextDrawFont(FlashR,3);
TextDrawSetOutline(FlashR,1);
TextDrawSetProportional(FlashR,1);
TextDrawSetShadow(FlashR,1);
TextDrawBackgroundColor(FlashR,0xD20000FF);
TextDrawColor(FlashR,0xD20000FF);
TextDrawBoxColor(FlashR,0xD20000FF);
Timer[playerid] = SetTimerEx(\"Check\", 100, 1, \"i\", playerid);
Informacion[playerid][Manejando] = 0;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
KillTimer(Timer[playerid]);
    KillTimer(Choque[playerid]);
    Informacion[playerid][Manejando] = 0;
return 1;
}
public Velocidad(playerid)
{
new Float:Vx, Float:Vy, Float:Vz;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && Informacion[playerid][Manejando])
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Vx, Vy, Vz);
if(Vx > -0.1 && Vx < 0.1 && Vy > -0.1 && Vy < 0.1)
{
    new Float:Vida;
    GetPlayerHealth(playerid, Vida);
    SetPlayerHealth(playerid, Vida-11.0);
    SetPlayerDrunkLevel(playerid, 500000);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, FlashR);
    Informacion[playerid][Manejando] = 0;
        new String[256];
   new Nombre[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,Nombre,sizeof(Nombre));
          format(String, sizeof(String), \"* %s has been in a collision.\", Nombre);
          ProxDetector(30.0, playerid, String, COLOR,COLOR,COLOR,COLOR,COLOR);
   TRojo[playerid] = SetTimerEx(\"Rojo\", 250, 1, \"i\", playerid);
   TCamara[playerid] = SetTimerEx(\"Camara\", 10000, 1, \"i\", playerid);
}
}
return 1;
}
public Rojo(playerid)
{
TextDrawHideForPlayer(playerid, FlashR);
return 1;
}
public Camara(playerid)
{
KillTimer(TCamara[playerid]);
SetPlayerDrunkLevel(playerid, 0);
return 1;
}
public Check(playerid)
{
new Float:Cx, Float:Cy, Float:Cz;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), Cx, Cy, Cz);
if(Cx < -0.4 || Cx > 0.4 || Cy < -0.4 || Cy > 0.4 && !Informacion[playerid][Manejando])
{
    Choque[playerid] = SetTimerEx(\"Velocidad\", 100, 1, \"i\", playerid);
    Informacion[playerid][Manejando] = 1;
}
else
{
    KillTimer(Choque[playerid]);
    Informacion[playerid][Manejando] = 0;
}
}
return 1;
}
 
public ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i) && (GetPlayerVirtualWorld(playerid) == GetPlayerVirtualWorld(i)))
   {
             if(!Si)
      {
         GetPlayerPos(i, posx, posy, posz);
         tempposx = (oldposx -posx);
         tempposy = (oldposy -posy);
         tempposz = (oldposz -posz);
         if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16)))
         {
            SendClientMessage(i, col1, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8)))
         {
            SendClientMessage(i, col2, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4)))
         {
            SendClientMessage(i, col3, string);
         }
         else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2)))
         {
            SendClientMessage(i, col4, string);
         }
         else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi)))
         {
            SendClientMessage(i, col5, string);
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(i, col1, string);
      }
   }
}
}
return 1;
}
// By GROVE4L

 
Hellotok valaki segítene áttenni code-ba?:D
Nagyon megköszönném!

400
RP/RPG kérések / kocsi LasPayadas rpg
« Dátum: 2013. július 25. - 17:47:59 »
Hellotok Las Payadasba menyik sor vagy public tartalmazza a kocsi felrobbanását?

401
Munkaerő keresése / Suck Life RolePlay szerver scriptert keres!!!
« Dátum: 2013. július 22. - 19:22:37 »
Üdv kedves olvasó!
Akkor a szerverrõl pár mondtad:
Ennek a szervernek a lényege a 75%-os roleplay szint!A Szerver El Quabardosban,Las Payadasban,és Fort Carsonban játszódik,a mappolást én csinálom!
Magas színvonalú szervert szeretnék létrehozni,adminok +16 minimum! Adminsegéd nincs a szerveren,mert van amikor visszaélnek vele!
A szerver 1-500slotig futtatható mert teljes szervergépet bérlek.
Frakicók:rendõr,mentõs,polgárõr,katona,rádiós,szerelõ,tûzoltó.
Illegális frakicók:RTM,GM(gettómaffia),Aztecas,
Munkák:
kéményseprõ
út tisztító
favágó
fagyi árus
villanyszerelõ
szállító munka
pizzás munka
postás munka
A Szerveren minden segítõ(mapper scripter stb.) neve fel lesz tüntetve!Ha a mód nem futtbe amit teljesen kétlek ,akkor a módot a scripter kapja meg,de ez akkor is érvényes hogy ha nem tudom/tudjuk a szerver fizetni!
Amit a segítségedért kapsz:-->Mindent meg kapsz mit szeretnél!!!!!
Amit szeretnék/kérnék:minimum 1,5 éves pawno tudás,életkor nem számít,mert nem a korodtól fogod tudni!!!!!
Elérhetõséget nem írok mert:\"Az elérhetõséget PM-ben beszéljétek meg!\"

402
Szkript kérések / Felrobbanó kocsi
« Dátum: 2013. július 22. - 19:07:03 »
[mod]A mód linkjét töröltem mivel nem publikús.. ezt a témát meg zárom, mivel olyan módot használsz ami nem engedélyezett! By ZyZu.[/mod]

403
RP/RPG kérések / kocsiban sérülés
« Dátum: 2013. július 22. - 17:44:41 »
Köszönöm a hozzászólásod de nem jutottam elõrébb :S

404
Szkript kérések / Felrobbanó kocsi
« Dátum: 2013. július 22. - 17:44:22 »
arra gondolok hogy felrobban a kocsi,akkor vissza portól a lerpakolási helyére,és azt szeretném kiszedni!

405
RP/RPG kérések / kocsiban sérülés
« Dátum: 2013. július 21. - 22:02:24 »
Hellotok egy olyan code-t szeretnék kérni de fs-is jó amibõl kitudom szedni,aminek az a lényege hogy a kocsi sérül xy-t akkor a játékos is sérüljön valamennyit!
Köszönöm elõre is a válaszokat!

Oldalak: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal