Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 258 259 [260] 261
3886
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 16:40:36 »
írtam a leírásomban, hogy a pluginokhoz mit írj...
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1352127241\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
6.1 A plugins-hoz beírod: streamer.dll
 
streamer.dll Szerintem lemaradt a .dll :)

3887
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 16:27:24 »
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1352127605\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29507\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


veszély
 
error = hiba
warning = figyelmeztetés :)
 
[/quote]
Bocccccs :D Csak 1x végigírtam, és véletlenül billentyûkombinációval visszamentem 1 lapot, és eltûnt minden, és újra kellett írnom... :P
(Tudom a jelentését..)

3888
Segítségkérés / Objektek
« Dátum: 2012. november 05. - 15:54:01 »
Akkor lépésekben...
1. A streamer plugint beteszed a plugins mappába.
2. Létrehozol egy .pwn fájlt, pl. map.pwn néven. Ezt a filterscripts mappába teszed.
3. Utána megnyitod pawno.exe-vel ezt a .pwn fájlt.
4. Beleírod (példa):
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
 
public OnGameModeInit()
{
//Segítség önmagadnak. Ha már nagyon sok objectet betettél, érdemes használni (pl. //Los Santos vagy //Reptéri raktár, stb.)
CreateDynamicObject(Ide beírod az adatokat (nézd takehun potszját!);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(Ebbõl akármennyi lehet);
CreateDynamicObject(De vigyázat! Ha sok object van egy helyen, akkor a SAMP hibát írhat ki, a GTA kilép, és léphetsz be újra!!!);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
CreateDynamicObject(880, 2668.3960, 1946.8530, 10.5200, 0.0000, 0.0000, 270.0000, -1, -1, -1, 300.0);
return 1;
}

 
5. Elmented, futtatod F5-el. Ha nincs semmi hiba vagy veszély, akkor mindent jól csináltál.
6. Megnyitod a server.cfg-t.
6.1 A plugins-hoz beírod: streamer.dll
6.2 A filterscripts-hez beírod: map (ha map.amx a létrehozott fájl neve)
6.3 Mented
7. Elindítod a szervert, és fellépsz rá.
8. Ellenõrzés képpen elmész az egyik object megadott kooridnátáihoz, és ott kell lennie :)
Takehun leírta ugye az adatok beírásának módját (object ID, x y z, stb.)
Halaloszto pedig leírta a többi részét, csak nem biztos, hogy megértetted. De rémélem igen :D Leírtam ide minden lépését neked elmagyarázva, részletesebben. Remélem segítettem.

3889
Sziasztok!
Sokak inkább el sem olvassák a hosszabb szövegeket, de légyszi\' olvasd el, hátha tudsz segíteni!!!
Lényegében a rendõr munkát akartam csak copyzni, és SWAT munkakörként berakni azt.
Kezdtem azt hinni, hogy sikerült, de nem.
Eléggé sok hibát és veszélyt írt ki...
 
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(201) : error 021: symbol already defined: \"Police_JailPlayer\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(245) : error 021: symbol already defined: \"UnjailPlayer\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(317) : error 017: undefined symbol \"Value_SWATCanJailMe\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(321) : error 017: undefined symbol \"SWATCanJailMe\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(323) : error 017: undefined symbol \"Timer_SWATCanJailMe\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(332) : error 017: undefined symbol \"Value_SWATCanJailMe\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(339) : error 021: symbol already defined: \"SpikeStrip_Create\"
C:\\***\\pawno\\include\\PPC_SWAT.inc(379) : error 021: symbol already defined: \"CheckSpikeStrip\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"ASWATWeapons\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"ASpawnLocationsSWAT\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWATGetsWeapons\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWATWeaponsAmmo\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWAT_FineNearbyPlayers\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWAT_PayFine\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWAT_SendMessage\"
C:\\***\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(1521) : warning 203: symbol is never used: \"SWAT_WarnNearbyPlayers\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
8 Errors.

 
Tehát nem igazán sikerült a dolog... Hozzá kéne adnom valahol egy csomó dolgot, hogy a progi felismerje a dolgokat (pl. SWATWeapons). De hol, és hogyan? :S De most feleslegesen papolgatok errõl, lehet, hogy inkább elölrõl kéne kezdenem az egészet... Kezdõnek mondhatom magamat, habár már kezdek tanulni. Egy profinak fél órájába telne max a dolog, de nekem... hát látjátok a kódból.
Tehát akkor hogyan csináljak a rendõr munkából SWAT-ot, hogy a rendõr is megmaradjon, szóval hogyan copyzzam azt?
Ui.: a leszóló offokat és üziket, hogy milyen **** vagyok, kérlek mellõzzétek, ugyanis csak az idõmet lopják. Ti is voltatok kezdõk ;)
Köszi elõre is! :D üdv: Dfoglalo

3890
Segítségkérés / Titeket szokott-e zavarni?
« Dátum: 2012. október 31. - 14:22:21 »
Egy ideig nem törõdtem velük, mert nem volt semmi gond. Késõbb aztán találtam egy csomó hibát, ezért GM-et váltottam. Itt már nem hagytam, hogy warningok legyenek, és azóta hiba sincsen. :)

3891
Kerestem is, de nem találtam. fél órát guglizgattam.. végül aztán csak megtaláltam. :)

3892
Segítségkérés / Három probléma, valaki segítsen!!!
« Dátum: 2012. október 31. - 12:46:19 »
Idézetet írta: Ezredes.$ date=1351683436\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29118\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. PPC Trucking GM-ben azokat az autókat, amelyeket nem parkolom le, berakja a kacci depóba, egy kupacba :/ Hogyan tudom ezt megszüntetni? Az is elég lenne, hogy ha valahová a tenger mélyére rakná le a nem leparkolt autókat, távol a gamerektrõl, hogy ne lássák ezeket. Ennyi bõven elég lenne, de hol lehet ezt átállítani? PLS HELP!
Azokat meg kiveszed a gm-bõl.
Nem írtam rosszat, de legközelebb, majd nem segítek. oztcsá.
 
\"Azokat meg kiveszed a gm-bõl.\" gratuálok... pontosan honnan? -.-
Amúgy meg TE nekem inkább ne segíts... majd segít más... amúgy elõzõt látom átírtad egy   - ra, legalább ott merted volna hagyni... és volt benne hibás rész (így már nem tudom neked beidézni :/) ami az egészet rosszá tette. Azért kössz h segíteni akarsz, de ez most nem sikerült.

3893
Idézetet írta: Casamiro date=1351681086\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29291\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik...
Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot?
PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).
 
Ezt nem lehet.
[/quote]
Azután írj, miután biztos vagy a dolgodban -.-\" A posztod egy kõkemény OFF volt...
Közben megtaláltam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=364862 szóval igenis LEHETSÉGES!

3894
Segítségkérés / Weboldal játékban?
« Dátum: 2012. október 31. - 12:33:27 »
Sziasztok!
Hogyan lehet megoldani azt, hogy a palyer a játékban beírja pl. hogy /web, és kiad a weboldalról pl. egy képet (ha az lett megadva a webnél h pl. akarmi.hu/hirek.jpg)? Meg lehet egyáltalán?
E.: Közben már megtaláltam! http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=364862 Zárom!

3895
Segítségkérés / Három probléma, valaki segítsen!!!
« Dátum: 2012. október 31. - 12:30:56 »
Gratulálok ezredes -.-
Leírtad ROSSZUL azt a megoldást, amit már halálosztó elmondott 3 napja, és ide le is kommentelt... és az elsõ kérésem az nem ez... tanulj meg olvasni...

3896
Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik...
Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot?
PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).

3897
Segítségkérés / PPC Trucing Teleportálás
« Dátum: 2012. október 31. - 11:01:24 »
Kössz, megtaláltam, most már magamtól is tudom (ezt a részét!).
Kéne olyan teleportálás is (külön szkript), amit minden class beli player használhat, és lát, ha nem /rescue-t ír be (náltam /teleport) hanem pl. /eventport-ot. Tehát egy külön dolog, külön portálási helyekkel.

3898
Segítségkérés / PPC Trucing Teleportálás
« Dátum: 2012. október 31. - 09:27:21 »
Sziasztok!
Hogy lehet átírni PPC Trucking GameModeban a teleportálási helyeket?

3899
Segítségkérés / Három probléma, valaki segítsen!!!
« Dátum: 2012. október 31. - 09:24:59 »
Sajnos az elsõ problémát nem sikerült megoldanom. Valaki? :S

3900
Segítségkérés / Autók színe PPC_GameModeInit.inc-ben
« Dátum: 2012. október 30. - 18:44:14 »
Nem baj, vártam a válaszodat :D Próbáltam már azt a kódot, de - ha jól emlékszem - valami baj volt. Gondoltam, hogy az a random(126) is szín, de akkor nem váltott színt... De akkor majd megnézem úgy, hogy kiszedem azt, és berakom úgy, ahogy te írtad le. Amúgy a szerómon /szin1 és /szin2 az a kód, de általában csak a tulajdonossal rendelkezõ kocsinál lehet csak így színt váltani. Mind1, ha lesz idõm (ma már nem), megpróbálkozom vele.
\"FONTOS: ugye a Roadtrain meg valamelyik jármûvek 2 színbõl állnak.Szerintem az elsõ 0 az elsõ szín a második 0 az a második színt jelenti.\" Nem annyira fontos, am tudom, de azért kössz :D csak ezt a kódos beírást, a fix jármáveknél nem tudom a színezéssel kapcsolatban..

Oldalak: 1 ... 258 259 [260] 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal