Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - lusta19

Oldalak: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 554
3841
Archívum / A Fórum Támogatása
« Dátum: 2012. február 25. - 16:34:14 »
Idézetet írta: KisRévay date=1330183653\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10536\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már nem azért, de ( részben ) igaza van Mambonak..
Ez nem fog motiválni senkit, hogy kap támogatói rangot, persze van aki támogat csak úgy.. De nekem aztán mindegy.
 
Nem vettétek észre hogy ez nem azért van hogy kapj valamit érte .
Mondjuk támogatsz egy kisebb összeggel egy gyermek kórházat , vagy egy halálos beteg kisgyerek szívmûtétére
Akkor is megkérdezed hogy mit kapsz érte? Ha már nem kapsz valamit érte gondolom már le is van szarva 

3842
Javítottam!
Mellesleg azért nem tudtad bemásolni az egész módot mert túl sok a karakterek száma.
Most hirtelen nem tudom mennyi karakter van engedélyezve.
De ha feltöltenéd valahova egyszerûbb  volna

3843
Grafikai Munkák/Logók / Banner kérés
« Dátum: 2012. február 25. - 14:12:43 »
Hy!
Tudom hogy vannak itt elég jó kép szerkesztõk  :)
Kellene nekem kreálni egy bannert Annak a mérete kb 500x100 de egy kicsivel lehet nagyobb is
Ip cim legyen rajta  bbehosting.hu:7787
 <[HUN]>< Hybrid >[$tunt/Drift/Race]>[0.3d]
Vagy hybrid felirat
A többi rátok van bízva
Köszönöm

3844
Beszélgetés / Ghost Rider 2 , G.I Joe 2 , The Expendables 2
« Dátum: 2012. február 25. - 13:38:08 »
Ghost Rider 2
Már fent van az egyik torrent oldalon igaz feliratosan

3845
Segítségkérés / a PAWNO mert nem menti el a mapot
« Dátum: 2012. február 25. - 13:12:13 »
Esetleg küld el pü-ben a módot ,megnézem
De ha nem akarod nem kell

3846
Segítségkérés / a PAWNO mert nem menti el a mapot
« Dátum: 2012. február 25. - 12:50:19 »
Nem tudok így segíteni
Szerintem már akkora gubancot csináltál hogy már a jó isten nem tudná  ki bogozni
Szerintem már te se érted miket írsz hát akkor mi hogy értsük meg ...

3847
Segítségkérés / a PAWNO mert nem menti el a mapot
« Dátum: 2012. február 25. - 12:35:24 »
Idézetet írta: FastFurious date=1330169077\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17486\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
a zcmd-t a pawno/include ba es a modba bele van irva #include <streamer>
 
Milyen zcmd?  ???
Amit kiraktam az a streamer inc azt kéne beraknod a pawno include mappába

3848
Nem itt kell hülyéskedni  .
Ha meg segíteni akarsz ezt a pár sort  a témájába is leírhattad volna .
Téma törölve lesz!
Mellesleg minek kéne hosszan nyomni a jobb egérgombot? Egyszer megnyomod és kész .
 
Ha gamemode-t szeretnénk készíteni akkor:
2.lépés: menjünk a gamemodes mappába
[/quote]
Ez lényegtelen bárhol létrehozhat pwn-t  akár a need for speed mappájába is
 
3.hosszan nyomjunk egy jobb klikket, Új->szöveges dokumentum-> írjuk be a fájlnevet: nevamitakarsz.pwn[/quote]
Attól még szöveges dokumentum marad .
Létrehozol egy szöveges dokumentumot ---> fájl--> Mentés másként  és oda írsz egy tetszõleges nevet Pl:  teszt.pwn
Így már pwn formátum lesz

3849
Segítségkérés / a PAWNO mert nem menti el a mapot
« Dátum: 2012. február 25. - 12:07:51 »
Valamit rosszul csinálsz
Ez van bent??? Mert ha ez volna nem jelezne hibát
 
/*
    SA-MP Streamer Plugin v2.6
    Copyright © 2011 Incognito
    This program is free software: you can redistribute it and/or modify
    it under the terms of the GNU General Public License as published by
    the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or
    (at your option) any later version.
    This program is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.  See the
    GNU General Public License for more details.
    You should have received a copy of the GNU General Public License
    along with this program.  If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>.
*/
#include <a_samp>
// Definitions
#define STREAMER_TYPE_OBJECT (0)
#define STREAMER_TYPE_PICKUP (1)
#define STREAMER_TYPE_CP (2)
#define STREAMER_TYPE_RACE_CP (3)
#define STREAMER_TYPE_MAP_ICON (4)
#define STREAMER_TYPE_3D_TEXT_LABEL (5)
#define STREAMER_TYPE_AREA (6)
#define STREAMER_AREA_TYPE_CIRCLE (0)
#define STREAMER_AREA_TYPE_RECTANGLE (1)
#define STREAMER_AREA_TYPE_SPHERE (2)
#define STREAMER_AREA_TYPE_CUBE (3)
#define STREAMER_AREA_TYPE_POLYGON (4)
#if !defined FLOAT_INFINITY
    #define FLOAT_INFINITY (Float:0x7F800000)
#endif
// Enumerator
enum
{
E_STREAMER_ATTACHED_PLAYER,
E_STREAMER_ATTACHED_VEHICLE,
E_STREAMER_COLOR,
E_STREAMER_DRAW_DISTANCE,
E_STREAMER_EXTRA_ID,
E_STREAMER_INTERIOR_ID,
E_STREAMER_MAX_X,
E_STREAMER_MAX_Y,
E_STREAMER_MAX_Z,
E_STREAMER_MIN_X,
E_STREAMER_MIN_Y,
E_STREAMER_MIN_Z,
E_STREAMER_MODEL_ID,
E_STREAMER_MOVE_R_X,
E_STREAMER_MOVE_R_Y,
E_STREAMER_MOVE_R_Z,
E_STREAMER_MOVE_SPEED,
E_STREAMER_MOVE_X,
E_STREAMER_MOVE_Y,
E_STREAMER_MOVE_Z,
E_STREAMER_NEXT_X,
E_STREAMER_NEXT_Y,
E_STREAMER_NEXT_Z,
E_STREAMER_PLAYER_ID,
E_STREAMER_R_X,
E_STREAMER_R_Y,
E_STREAMER_R_Z,
E_STREAMER_SIZE,
E_STREAMER_STREAM_DISTANCE,
E_STREAMER_STYLE,
E_STREAMER_TEST_LOS,
E_STREAMER_TYPE,
E_STREAMER_WORLD_ID,
E_STREAMER_X,
E_STREAMER_Y,
E_STREAMER_Z
}
// Setting Natives
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
native Streamer_CellDistance(Float:distance);
native Streamer_CellSize(Float:size);
// Update Natives
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1);
native Streamer_ToggleIdleUpdate(playerid, toggle);
// Data Manipulation Natives
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_IsInArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_AppendArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_RemoveArrayData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_GetUpperBound(type);
// Miscellaneous Natives
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
// Object Natives
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed, Float:rX = -1000.0, Float:rY = -1000.0, Float:rZ = -1000.0);
native StopDynamicObject(objectid);
native IsDynamicObjectMoving(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
// Pickup Natives
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
// Checkpoint Natives
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
// Race Checkpoint Natives
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
// Map Icon Natives
native CreateDynamicMapIcon(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamicMapIcon(iconid);
native IsValidDynamicMapIcon(iconid);
native DestroyAllDynamicMapIcons();
native CountDynamicMapIcons();
// 3D Text Label Natives
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 100.0);
native DestroyDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native IsValidDynamic3DTextLabel(Text3D:id);
native UpdateDynamic3DTextLabelText(Text3D:id, color, const text[]);
native DestroyAllDynamic3DTextLabels();
native CountDynamic3DTextLabels();
// Area Natives
native CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicRectangle(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicSphere(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicCube(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native CreateDynamicPolygon(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
native DestroyDynamicArea(areaid);
native IsValidDynamicArea(areaid);
native TogglePlayerDynamicArea(playerid, areaid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicAreas(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid);
native IsPlayerInAnyDynamicArea(playerid);
native AttachDynamicAreaToPlayer(areaid, playerid);
native AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
native DestroyAllDynamicAreas();
native CountDynamicAreas();
// Extended Natives
native CreateDynamicObjectEx(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, Float:drawdistance = 0.0, Float:streamdistance = 200.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicPickupEx(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCPEx(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicRaceCPEx(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicMapIconEx(Float:x, Float:y, Float:z, type, color, style = MAPICON_LOCAL, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native Text3D:CreateDynamic3DTextLabelEx(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, Float:streamdistance = 100.0, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCircleEx(Float:x, Float:y, Float:size, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicRectangleEx(Float:minx, Float:miny, Float:maxx, Float:maxy, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicSphereEx(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicCubeEx(Float:minx, Float:miny, Float:minz, Float:maxx, Float:maxy, Float:maxz, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
native CreateDynamicPolygonEx(Float:points[], Float:minz = -FLOAT_INFINITY, Float:maxz = FLOAT_INFINITY, maxpoints = sizeof points, worlds[] = { -1 }, interiors[] = { -1 }, players[] = { -1 }, maxworlds = sizeof worlds, maxinteriors = sizeof interiors, maxplayers = sizeof players);
// Internal Natives
native Streamer_CallbackHook(callback, ...);
// Callbacks
forward OnDynamicObjectMoved(objectid);
forward OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid);
forward OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerLeaveDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
forward OnPlayerEnterDynamicArea(playerid, areaid);
forward OnPlayerLeaveDynamicArea(playerid, areaid);
// Callback Hook Section
#define STREAMER_OPC (0)
#define STREAMER_OPDC (1)
#define STREAMER_OPPP (2)
#define STREAMER_OPEC (3)
#define STREAMER_OPLC (4)
#define STREAMER_OPERC (5)
#define STREAMER_OPLRC (6)
static bool:Streamer_g_OPC = false;
static bool:Streamer_g_OPDC = false;
static bool:Streamer_g_OPPP = false;
static bool:Streamer_g_OPEC = false;
static bool:Streamer_g_OPLC = false;
static bool:Streamer_g_OPERC = false;
static bool:Streamer_g_OPLRC = false;
public OnFilterScriptInit()
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
if (funcidx(\"Streamer_OnFilterScriptInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnFilterScriptInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnFilterScriptInit
#undef OnFilterScriptInit
#else
#define _ALS_OnFilterScriptInit
#endif
#define OnFilterScriptInit Streamer_OnFilterScriptInit
forward Streamer_OnFilterScriptInit();
public OnGameModeInit()
{
Streamer_g_OPC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerConnect\") != -1;
Streamer_g_OPDC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\") != -1;
Streamer_g_OPPP = funcidx(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\") != -1;
Streamer_g_OPEC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\") != -1;
Streamer_g_OPLC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\") != -1;
Streamer_g_OPERC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\") != -1;
Streamer_g_OPLRC = funcidx(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\") != -1;
if (funcidx(\"Streamer_OnGameModeInit\") != -1)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnGameModeInit\", \"\");
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
#undef OnGameModeInit
#else
#define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit Streamer_OnGameModeInit
forward Streamer_OnGameModeInit();
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPC, playerid);
}
if (Streamer_g_OPC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerConnect\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerConnect
#undef OnPlayerConnect
#else
#define _ALS_OnPlayerConnect
#endif
#define OnPlayerConnect Streamer_OnPlayerConnect
forward Streamer_OnPlayerConnect(playerid);
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPDC, playerid, reason);
}
if (Streamer_g_OPDC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerDisconnect\", \"dd\", playerid, reason);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerDisconnect
#undef OnPlayerDisconnect
#else
#define _ALS_OnPlayerDisconnect
#endif
#define OnPlayerDisconnect Streamer_OnPlayerDisconnect
forward Streamer_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPPP, playerid, pickupid);
}
if (Streamer_g_OPPP)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerPickUpPickup\", \"dd\", playerid, pickupid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#undef OnPlayerPickUpPickup
#else
#define _ALS_OnPlayerPickUpPickup
#endif
#define OnPlayerPickUpPickup Streamer_OnPlayerPickUpPickup
forward Streamer_OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPEC, playerid);
}
if (Streamer_g_OPEC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#undef OnPlayerEnterCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterCheckpoint
#endif
#define OnPlayerEnterCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterCP
forward Streamer_OnPlayerEnterCP(playerid);
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPLC, playerid);
}
if (Streamer_g_OPLC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#undef OnPlayerLeaveCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveCheckpoint
#endif
#define OnPlayerLeaveCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveCP(playerid);
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPERC, playerid);
}
if (Streamer_g_OPERC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerEnterRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#undef OnPlayerEnterRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerEnterRaceCP
#endif
#define OnPlayerEnterRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerEnterRaceCP
forward Streamer_OnPlayerEnterRaceCP(playerid);
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
if (!IsPlayerNPC(playerid))
{
Streamer_CallbackHook(STREAMER_OPLRC, playerid);
}
if (Streamer_g_OPLRC)
{
return CallLocalFunction(\"Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP\", \"d\", playerid);
}
return 1;
}
#if defined _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#undef OnPlayerLeaveRaceCheckpoint
#else
#define _ALS_OnPlayerLeaveRaceCP
#endif
#define OnPlayerLeaveRaceCheckpoint Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP
forward Streamer_OnPlayerLeaveRaceCP(playerid);

 
Hova raktad az inc-t?

3850
Segítségkérés / segitséget kérnék...pwn.
« Dátum: 2012. február 25. - 11:04:33 »
Idézetet írta: RAGE date=1330163651\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17460\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
hát ez a gyerek  :D :D :D :D :D kész az biztos .. ez bedrogozott ???
 C helyilemezre rak egy másolatot az amx böl vagyis nekem szokott...
sok szerencsét a semmihez  :D :D
 
Igen oda is rak egy másolatot
Ha így se megy
Start-->keresés ---> fájlok mappák
És beírod amilyen néven elmentetted

3851
Szkript kérések / Valaki tud adni egy haz rendszert?
« Dátum: 2012. február 25. - 11:01:41 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=10946.0
Ott van az 1.0-is  És magyarosítva is van
Vagy szedd le hivatalos fórumról az a link is ott van (Csak az angol )

3852
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. február 25. - 10:28:33 »
Mixrádió
jelenleg ez megy:
 Lala vs. Wayko pres. iDisco - When The Sun Goes Down ( B-sensual & Noend Remix)

3853
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2012. február 25. - 10:23:41 »
Idézetet írta: Fighter date=1330161206\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Valaki esetleg nemtudja a faház id-jét? Arra gondolok ami asszem van valami mocsárnál a sanandreasba ha jól tudom.
 
Így nem tudom melyikrõl beszélsz de talán:
3292
Vagy ha nem az dobj egy képet róla

3854
Szkript kérések / Valaki tud adni egy haz rendszert?
« Dátum: 2012. február 25. - 09:45:39 »
Idézetet írta: Szabyxxx date=1330119202\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17393\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Adom a linket én is ezt használom :
Link ---> : http://sampforum.hu/index.php?topic=10946.0 ^-^
 
Nálam ilyen hiba nincs  ;D

3855
SA-MP: Szerverfejlesztés / Rablás
« Dátum: 2012. február 25. - 09:31:15 »
Idézetet írta: Gabor.. date=1330158297\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"17485\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kivan téve, de eltûnt O_o Nem tudom miért
 
Mert ha kirakod a kategóriát és utána beleszerkesztesz a témába eltûnik, szóval ha szerkeszted a témát utána a kategóriát is be kell állítani újra  :)

Oldalak: 1 ... 255 256 [257] 258 259 ... 554
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal