Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dfoglalo
Oldalak: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 261
3826
« Dátum: 2012. december 16. - 16:56:48 »
Ez nem lenne jó neked? // 0.0,0.0,0.0 <- írd át a koordinátákat CMD:hazam(playerid, params[]) // Parancs, pl. /hazam { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { SetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid),0.0,0.0,0.0); // Teleportálás helye jármûvel (jármûvel ide teleportál). } else { // Ellenkezoleg (azaz ha nincs jármuben) SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,0.0); // Teleportálás helye jármû nélkül (gyalogosan ide teleportál). } return 1; }
(Igaz, ez nem dcmd)
3827
« Dátum: 2012. december 16. - 13:28:05 »
Ha tényleg így van és a legfrissebb könyvtárak vannak ott, akkor nem lenne hiba.
Elméletileg... De ezek szerint gyakorlatilag nem: Írtam is, hogy mindenbõl a legfrissebbet használom. Ezek szerint mégsem :S
Valaki minden szükséges cuccból ide tudja adni a legfrissebbet? Pls! [/quote]
3828
« Dátum: 2012. december 16. - 12:30:19 »
Azért van, mert több pawno van a gépeden és nem azzal nyitod meg a játékmódot, aminek az include mappájában a friss függvénykönyvtárak vannak.
Ne mondj olyat, amiben nem vagy biztos... Egyetlen egy pawno.exe van a gépemen, és egyetlen egy pawno/include mappa, ahová az .inc-ket tudom tenni.
3829
« Dátum: 2012. december 16. - 11:59:14 »
Azt nem kell, mert úgy van, hogy aki swatos akar lenni pl. az beáll swatosnak, vagy zsarunak, esetleg tûzoltónak. Csak annyi kéne szimplán, hogy mindig legyen 1 ember, akit ki lehet nevezni fõnökké. Egy VIP rendszert próbáltam átalakítani, kivéve belõle a felesleges parancsokat, és hogy azzal kinevezzem a playert vip helyett fõnökké, és /fonok paranccsal pl. a /vips helyett ott lett volna a fõnök. De azért egy direkt ilyen rendszer ami kell az jobb lenne, nem egy átalakított vip bénaság.. Tehát: nem, bõven elég lesz, ha csak annyit tud a rendszer, hogy kinevezzen valakit pl. swat fõnökké - és el is mentse azt egy fájlba, pl. fonok mappába.
3830
« Dátum: 2012. december 16. - 11:56:27 »
1. Nincsenek frissítve a függvénykönyváraid 0.3e verzióra. 2. Ilyet már rohadtul sokszor kérdeztek, használd a keresõt, nem dísznek van!
Írtam is, hogy mindenbõl a legfrissebbet használom. Ezek szerint mégsem :S Valaki minden szükséges cuccból ide tudja adni a legfrissebbet? Pls! Edit: leszedtem sa-mp.com ról a legújabbat, már csak 5 error. tabla.pwn(76) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" tabla.pwn(86) : error 017: undefined symbol \"SetObjectMaterialText\" tabla.pwn(85) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"MiObjeto\" tabla.pwn(183) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\" tabla.pwn(523) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" tabla.pwn(535) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 5 Errors. #include <a_samp> #include <gl_common> new Object[MAX_PLAYERS], Text[MAX_PLAYERS][128], Size[MAX_PLAYERS] = 50, Index[MAX_PLAYERS] = 0, UseBold[MAX_PLAYERS] = 0, TextAlign[MAX_PLAYERS] = 1, FontName[MAX_PLAYERS][128], FontSize[MAX_PLAYERS] = 24, TextColor[MAX_PLAYERS], BackgColor[MAX_PLAYERS], OName[MAX_PLAYERS][30], ObjectID[MAX_PLAYERS] = 19353, Float:Pos[4], Float:Rot[3]; new bool:ObjectType[MAX_PLAYERS] = false, bool:CreatingTextO[MAX_PLAYERS] = false; #define R \"{FF0000}\" //Red #define G \"{C4C4C4}\" //Grey #define Y \"{EEEA00}\" //Yellow #define B \"{00A7EE}\" //Blue #define MainDialog 0 #define OTypeDialog 1 #define OModelDialog 2 #define TextDialog 3 #define IndexDialog 4 #define SizesDialog 5 #define FontNDialog 6 #define FontSDialog 7 #define BoldDialog 8 #define ColorDialog 9 #define BackgDialog 10 #define BackgColorD 11 #define AlignDialog 12 #define SaveDialog 13 #define ColorDialog2 14 #define ColorDialog3 15 #define ColorDialog4 16 #define ColorDialog5 17 public OnFilterScriptInit() { print(\" ____________________________\"); print(\" |-Text Object Editor Loaded- |\"); print(\" | Scripted by irinel1996 |\"); print(\" | Copyright ˆ 2012-2013 |\"); print(\" | Keep the credits! |\"); print(\" |____________________________|\"); return 1; } public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(!strcmp(cmdtext, \"/createot\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/cto\", true) || !strcmp(cmdtext, \"/create\", true)) { if(CreatingTextO[playerid] == false) { TextAlign[playerid] = 1, Text[playerid] = \"Example\", FontName[playerid] = \"Arial\", TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF8200\"), BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF000000\"); CreatingTextO[playerid] = true, ShowMainMenu(playerid); GetPlayerPos(playerid, Pos[0], Pos[1], Pos[2]), GetPlayerFacingAngle(playerid, Pos[3]); new Float:x = Pos[0] + (5.0 * floatsin(-Pos[3], degrees)); new Float:y = Pos[1] + (5.0 * floatcos(-Pos[3], degrees)); Object[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, ObjectID[playerid], x, y, Pos[2]+0.5, 0.0, 0.0, Pos[3] - 90.0); SetPlayerObjectMaterialText(playerid, Object[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"INFO: \"Y\"New Text Object created.\"); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(!strcmp(cmdtext, \"/test\", true)) { new MiObjeto = CreateObject(19353, 1965.633911, 1343.049560, 15.874607, 0.000000, 0.000000, 179.142486); SetObjectMaterialText(MiObjeto, \"Example\", 0, 50, \"Arial\", 24, 0, -32256, -16777216, 1); return 1; } return 0; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(dialogid == MainDialog){ if(response){ switch(listitem) { case 0:{ new string[128], type[30]; if(ObjectType[playerid] == false) type = \"Normal Object\"; else if(ObjectType[playerid] == true) type = \"Player Object\"; format(string, sizeof(string),\"\"B\"Curret Object Type: \"Y\"%s\\ \\n\"G\"Please, select your Object Type below:\",type); ShowPlayerDialog(playerid,OTypeDialog,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\" \"R\"Object Type\",string,\"Normal O.\",\"Player O.\"); } case 1:{ new string[128]; format(string, sizeof(string), \"\"B\"Current Object Model ID: \"Y\"%d\\ \\n\"G\"Please, type below a Model ID for the object (example = 19353):\",ObjectID[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,OModelDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Object Model ID\",string,\"Change\",\"Back\"); } case 2:{ new string[300]; format(string, sizeof(string),\"\"B\"Current Object Text: \"Y\"%s\\ \\n\"G\"Please, type below your text for the object:\",Text[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,TextDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Object Text\",string,\"Change\",\"Back\"); } case 3: { new string[128]; format(string, sizeof(string),\"\"B\"Current Material Index: \"Y\"%d\\ \\n\"G\"Please, type below the Material Index which you want use (default = 0):\",Index[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,IndexDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Material Index\",string,\"Change\",\"Back\"); } case 4: { new sizes[600]; strcat(sizes,\"\"Y\"1. \"B\"32x32 \"G\"(10)\\ \\n\"Y\"2. \"B\"64x32 \"G\"(20)\\ \\n\"Y\"3. \"B\"64x64 \"G\"(30)\\ \\n\"Y\"4. \"B\"128x32 \"G\"(40)\\ \\n\"Y\"5. \"B\"128x64 \"G\"(50)\\ \\n\"Y\"6. \"B\"128x128 \"G\"(60)\\ \\n\"Y\"7. \"B\"256x32 \"G\"(70)\"); strcat(sizes,\"\\n\"Y\"8. \"B\"256x64 \"G\"(80)\\ \\n\"Y\"9. \"B\"256x128 \"G\"(90)\\ \\n\"Y\"10. \"B\"256x256 \"G\"(100)\\ \\n\"Y\"11. \"B\"512x64 \"G\"(110)\\ \\n\"Y\"12. \"B\"512x128 \"G\"(120)\\ \\n\"Y\"13. \"B\"512x256 \"G\"(130)\\ \\n\"Y\"14. \"B\"512x512 \"G\"(140)\"); new current[128]; format(current, sizeof(current),\"\"R\"Material Size \"G\"| \"B\"Current size: \"Y\"%d\",Size[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,SizesDialog,DIALOG_STYLE_LIST,current,sizes,\"Change\",\"Back\"); } case 5: { new string[128]; format(string, sizeof(string), \"\"B\"Current Text Font: \"Y\"%s\\ \\n\"G\"Please, type below the Text Font name which you want use:\",FontName[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,FontNDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Text Font\",string,\"Change\",\"Back\"); } case 6: { new string[128]; format(string, sizeof(string), \"\"B\"Current Text Size: \"Y\"%d\\ \\n\"G\"Please, type below the Text Size which you want use:\",FontSize[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,FontSDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Text Size\",string,\"Change\",\"Back\"); } case 7: { new title[100]; new yesorno[10]; if(UseBold[playerid] == 0) yesorno = \"No\"; else if(UseBold[playerid] == 1) yesorno = \"Yes\"; format(title, sizeof(title), \"\"R\"Bold Text \"G\"| \"B\"Using Bold Text: \"Y\"%s\",yesorno); ShowPlayerDialog(playerid,BoldDialog,DIALOG_STYLE_LIST,title,\"\"Y\"1. \"B\"No\\n\"Y\"2. \"B\"Yes\",\"Change\",\"Back\"); } case 8: { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Text Color \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",TextColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"2. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } case 9: { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Object Background \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",BackgColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,BackgColorD,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Disable Background\\n\"Y\"2. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"3. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } case 10: { new title[100]; new position[30]; if(TextAlign[playerid] == 0) position = \"Left\"; else if(TextAlign[playerid] == 1) position = \"Center\"; else if(TextAlign[playerid] == 2) position = \"Right\"; format(title, sizeof(title), \"\"R\"Text Alignment \"G\"| \"B\"Current Alignment: \"Y\"%s\",position); ShowPlayerDialog(playerid,AlignDialog,DIALOG_STYLE_LIST,title,\"\"Y\"1. \"B\"Left\\n\"Y\"2. \"B\"Center\\n\"Y\"3. \"B\"Right\",\"Change\",\"Back\"); } case 11: { EditPlayerObject(playerid, Object[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"INFO: \"Y\"Use \"G\"ESC \"Y\"to cancel the object edition.\"); } case 12: { ShowPlayerDialog(playerid,SaveDialog,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Exporting Lines\", \"Please, type a name for the object below (example = MyObject):\",\"Export\",\"Back\"); } case 13: { CreatingTextO[playerid] = false, DestroyPlayerObject(playerid, Object[playerid]); TextAlign[playerid] = 1, Text[playerid] = \"Example\", FontName[playerid] = \"Arial\", TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF8200\"), BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF000000\"), Size[playerid] = 50, Index[playerid] = 0, UseBold[playerid] = 0, FontSize[playerid] = 24, OName[playerid] = \"0\", ObjectID[playerid] = 19353; SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"INFO: \"Y\"All settings have been reseted.\"); } } } return 1; } if(dialogid == OTypeDialog) { if(response) { ObjectType[playerid] = false; SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Object Type: \"Y\"Normal Object\"); ShowMainMenu(playerid); } else { ObjectType[playerid] = true; SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Object Type: \"Y\"Player Object\"); ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == OModelDialog) { if(response) { if(!isNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"\"Y\"* \"R\"ERROR: \"G\"Please, use a numeric value\"R\"!\"), ShowMainMenu(playerid); new string[128]; ObjectID[playerid] = strval(inputtext); format(string, sizeof(string), \"\"R\"* \"B\"Object Model ID: \"Y\"%d\",ObjectID[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == TextDialog){ if(response){ new string[128]; format(string, sizeof(string),\"%s\",inputtext); Text[playerid] = string; format(string, sizeof(string), \"\"R\"* \"B\"Object Text: \"Y\"%s\",Text[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == IndexDialog){ if(response){ if(!isNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"\"Y\"* \"R\"ERROR: \"G\"Please, use a numeric value\"R\"!\"), ShowMainMenu(playerid); new string[100]; Index[playerid] = strval(inputtext); format(string, sizeof(string),\"\"R\"* \"B\"Object Material Index: \"Y\"%d\",Index[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == SizesDialog){ if(response) { switch(listitem) { case 0: Size[playerid] = 10; case 1: Size[playerid] = 20; case 2: Size[playerid] = 30; case 3: Size[playerid] = 40; case 4: Size[playerid] = 50; case 5: Size[playerid] = 60; case 6: Size[playerid] = 70; case 7: Size[playerid] = 80; case 8: Size[playerid] = 90; case 9: Size[playerid] = 100; case 10: Size[playerid] = 110; case 11: Size[playerid] = 120; case 12: Size[playerid] = 130; case 13: Size[playerid] = 140; default: Size[playerid] = 70; } new string[128]; format(string, sizeof(string), \"\"R\"* \"B\"Object Material Size: \"Y\"%d\",Size[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == FontNDialog) { if(response) { new string[128]; format(string, sizeof(string),\"%s\",inputtext); FontName[playerid] = string; format(string, sizeof(string), \"\"R\"* \"B\"Text Font: \"Y\"%s\",FontName[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == FontSDialog) { if(response) { if(!isNumeric(inputtext)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"\"Y\"* \"R\"ERROR: \"G\"Please, use a numeric value\"R\"!\"), ShowMainMenu(playerid); new string[128]; FontSize[playerid] = strval(inputtext); format(string, sizeof(string), \"\"R\"* \"B\"Text Size: \"Y\"%d\",FontSize[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == BoldDialog) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { UseBold[playerid] = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Bold Text: \"Y\"No\"); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } case 1: { UseBold[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Bold Text: \"Y\"Yes\"); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } } } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == ColorDialog) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog2,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Text Color\", \"\"G\"Please, type a ARGB color code below (example = 0xFFFF0000):\",\"Change\",\"Back\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog3,DIALOG_STYLE_LIST,\"\"R\"Color List\", \"{FF0000}Red\\n{04B404}Green\\n{00B5CD}Sky-Blue\\n{FFFF00}Yellow\\ \\n{0000FF}Blue\\n{848484}Grey\\n{FF00FF}Pink\\n{FFFFFF}White\",\"Change\",\"Back\"); } } } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == ColorDialog2) { if(response) { new string[80]; TextColor[playerid] = HexToInt(inputtext); format(string, sizeof(string),\"\"R\"* \"B\"Text Color: \"Y\"%i\", TextColor[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Text Color \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",TextColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"2. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } return 1; } if(dialogid == ColorDialog3) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF0000\"); } //Red case 1: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF04B404\"); } case 2: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF00B5CD\"); } case 3: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFFFF00\"); } //Yellow case 4: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF0000FF\"); } case 5: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF848484\"); } case 6: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF00FF\"); } case 7: { TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFFFFFF\"); } //White } new string[80]; UpdateObject(playerid); format(string, sizeof(string),\"\"R\"* \"B\"Text Color: \"Y\"%i\", TextColor[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); ShowMainMenu(playerid); } else { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Text Color \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",TextColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"2. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } return 1; } if(dialogid == BackgColorD) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { BackgColor[playerid] = 0; UpdateObject(playerid); ShowMainMenu(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Background Color: \"Y\"Disabled\"); } case 1: { ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog4,DIALOG_STYLE_INPUT,\" \"R\"Background Color\", \"\"G\"Please, type a ARGB color code below (example = 0xFFFF0000):\",\"Change\",\"Back\"); } case 2: { ShowPlayerDialog(playerid,ColorDialog5,DIALOG_STYLE_LIST,\"\"R\"Color List\", \"{FF0000}Red\\n{04B404}Green\\n{00B5CD}Sky-Blue\\n{FFFF00}Yellow\\ \\n{0000FF}Blue\\n{848484}Grey\\n{FF00FF}Pink\\n{FFFFFF}White\",\"Change\",\"Back\"); } } } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } if(dialogid == ColorDialog4) { if(response) { new string[80]; BackgColor[playerid] = HexToInt(inputtext); format(string, sizeof(string),\"\"R\"* \"B\"Background Color: \"Y\"%i\", BackgColor[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } else { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Object Background \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",BackgColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,BackgColorD,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Disable Background\\n\"Y\"2. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"3. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } return 1; } if(dialogid == ColorDialog5) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF0000\"); } //Red case 1: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF04B404\"); } case 2: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF00B5CD\"); } case 3: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFFFF00\"); } //Yellow case 4: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF0000FF\"); } case 5: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF848484\"); } case 6: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF00FF\"); } case 7: { BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFFFFFF\"); } //White } new string[80]; UpdateObject(playerid); ShowMainMenu(playerid); format(string, sizeof(string),\"\"R\"* \"B\"Background Color: \"Y\"%i\", BackgColor[playerid]); SendClientMessage(playerid,-1,string); } else { new titulo[100]; format(titulo, sizeof(titulo),\"\"R\"Object Background \"G\"| \"B\"Current Text Color: \"Y\"%i\",BackgColor[playerid]); ShowPlayerDialog(playerid,BackgColorD,DIALOG_STYLE_LIST,titulo,\"\"Y\"1. \"B\"Disable Background\\n\"Y\"2. \"B\"Type a ARGB color code\\ \\n\"Y\"3. \"B\"Select a predefinded color\",\"Next\",\"Back\"); } return 1; } if(dialogid == AlignDialog) { if(response) { switch(listitem) { case 0: { TextAlign[playerid] = 0; UpdateObject(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Text Alignment: \"Y\"Left\"), ShowMainMenu(playerid); } case 1: { TextAlign[playerid] = 1; UpdateObject(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Text Alignment: \"Y\"Center\"), ShowMainMenu(playerid); } case 2: { TextAlign[playerid] = 2; UpdateObject(playerid); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Text Alignment: \"Y\"Right\"), ShowMainMenu(playerid); } } } else { ShowMainMenu(playerid); } } if(dialogid == SaveDialog) { if(response) { if(strlen(inputtext) <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"\"Y\"* \"R\"ERROR: \"G\"Please, type something for the object name\"R\"!\"), ShowMainMenu(playerid); new string[600], soname[30]; format(soname, sizeof(soname),\"%s\",inputtext); OName[playerid] = soname; new Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ; GetPlayerObjectPos(playerid, Object[playerid], fX, fY, fZ), GetPlayerObjectRot(playerid, Object[playerid], fRotX, fRotY, fRotZ); if(!fexist(\"textobjects.txt\")) { new File:archivo = fopen(\"textobjects.txt\", io_write); if(ObjectType[playerid] == false) { format(string, sizeof(string),\"new %s = CreateObject(%d, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f);\\ \\r\\nSetObjectMaterialText(%s, \\\"%s\\\", %d, %d, \\\"%s\\\", %d, %d, %i, %i, %d);\",OName[playerid],ObjectID[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, OName[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); fwrite(archivo,string); fclose(archivo); } else { format(string, sizeof(string),\"new %s = CreatePlayerObject(playerid, %d, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f);\\ \\r\\nSetPlayerObjectMaterialText(playerid, %s, \\\"%s\\\", %d, %d, \\\"%s\\\", %d, %d, %i, %i, %d);\",OName[playerid],ObjectID[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, OName[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); fwrite(archivo,string); fclose(archivo); } } else { new File:archivo = fopen(\"textobjects.txt\", io_append); if(ObjectType[playerid] == false) { format(string, sizeof(string),\"\\r\\n\\r\\nnew %s = CreateObject(%d, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f);\\ \\r\\nSetObjectMaterialText(%s, \\\"%s\\\", %d, %d, \\\"%s\\\", %d, %d, %i, %i, %d);\",OName[playerid],ObjectID[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, OName[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); fwrite(archivo,string); fclose(archivo); } else { format(string, sizeof(string),\"\\r\\n\\r\\nnew %s = CreatePlayerObject(playerid, %d, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f, %0.4f);\\ \\r\\nSetPlayerObjectMaterialText(playerid, %s, \\\"%s\\\", %d, %d, \\\"%s\\\", %d, %d, %i, %i, %d);\",OName[playerid],ObjectID[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ, OName[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); fwrite(archivo,string); fclose(archivo); } } //--- CreatingTextO[playerid] = false, DestroyPlayerObject(playerid, Object[playerid]); TextAlign[playerid] = 1, Text[playerid] = \"Example\", FontName[playerid] = \"Arial\", TextColor[playerid] = HexToInt(\"0xFFFF8200\"), BackgColor[playerid] = HexToInt(\"0xFF000000\"), Size[playerid] = 50, Index[playerid] = 0, UseBold[playerid] = 0, FontSize[playerid] = 24, OName[playerid] = \"0\", ObjectID[playerid] = 19353; //--- SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"INFO: \"Y\"Script saved, check your \"G\"textobjects.txt \"Y\"in \"G\"scriptfiles\"Y\".\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"INFO: \"Y\"All settings have been reseted.\"); } else { ShowMainMenu(playerid); } return 1; } return 0; } ShowMainMenu(playerid) { new string[600]; strcat(string,\"\"Y\"1. \"B\"Set Object Type\\n\"Y\"2. \"B\"Set Object Model ID\\n\"Y\"3. \"B\"Set Object Text\\ \\n\"Y\"4. \"B\"Set Material Index\\n\"Y\"5. \"B\"Set Material Size\\n\"); strcat(string, \"\"Y\"6. \"B\"Set Text Font\\n\"Y\"7. \"B\"Set Text Size\\n\"Y\"8. \"B\"Set Bold Text\\ \\n\"Y\"9. \"B\"Set Text Color\\n\"Y\"10. \"B\"Set Background Color\\n\"Y\"11. \"B\"Set Text Alignment\\n\"Y\"12. \"G\"Edit Object\\ \\n\"Y\"13. \"G\"Export Lines\\n\"Y\"14. \"G\"Reset Object\"); ShowPlayerDialog(playerid,MainDialog,DIALOG_STYLE_LIST,\"\"R\"Text Object | Main Menu\",string,\"Continue\",\"Exit\"); return 1; } UpdateObject(playerid) { GetPlayerObjectPos(playerid, Object[playerid], Pos[0], Pos[1], Pos[2]); GetPlayerObjectRot(playerid, Object[playerid], Rot[0], Rot[1], Rot[2]); DestroyPlayerObject(playerid, Object[playerid]); Object[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, ObjectID[playerid], Pos[0], Pos[1], Pos[2], Rot[0], Rot[1], Rot[2]); SetPlayerObjectMaterialText(playerid, Object[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); } public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ) { if(objectid == Object[playerid]) { if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL) { SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Object Edition: \"Y\"Updated\"); DestroyPlayerObject(playerid, Object[playerid]); Object[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, ObjectID[playerid], fX, fY, fZ, fRotX, fRotY, fRotZ); SetPlayerObjectMaterialText(playerid, Object[playerid], Text[playerid], Index[playerid], Size[playerid], FontName[playerid], FontSize[playerid], UseBold[playerid], TextColor[playerid], BackgColor[playerid], TextAlign[playerid]); ShowMainMenu(playerid); } else if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL) { SendClientMessage(playerid,-1,\"\"R\"* \"B\"Object Edition: \"Y\"No updated\"); UpdateObject(playerid), ShowMainMenu(playerid); } } } stock HexToInt(string[]) //By Zamaroht, I think... =/ { if (string[0]==0) return 0; new i; new cur=1; new res=0; for (i=strlen(string);i>0;i--) { if (string[i-1]<58) res=res+cur*(string[i-1]-48); else res=res+cur*(string[i-1]-65+10); cur=cur*16; } return res; }
3831
« Dátum: 2012. december 15. - 17:30:53 »
Be szeretném rakni ezt: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=336820&highlight=object+editor de 7 error van :S Ha pedig ezt használnám: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText akkor összeomlik a pawnom. Egy régebbi pawno verzióm van, de leszedtem a legújabbat, de egyikkel sem jó. :/ Valaki help? Pls! :S tabla.pwn(76) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" tabla.pwn(86) : error 017: undefined symbol \"SetObjectMaterialText\" tabla.pwn(85) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"MiObjeto\" tabla.pwn(183) : error 017: undefined symbol \"EditPlayerObject\" tabla.pwn(523) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" tabla.pwn(527) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerEditObject\") tabla.pwn(530) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_FINAL\" tabla.pwn(535) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerObjectMaterialText\" tabla.pwn(538) : error 017: undefined symbol \"EDIT_RESPONSE_CANCEL\"
3832
« Dátum: 2012. december 15. - 17:26:45 »
Meg Nekem amúgy egyik sem jó :S Akár a régi, akár a legújabb pawno verziót használom Help? :S
3833
« Dátum: 2012. december 15. - 17:23:24 »
3834
« Dátum: 2012. december 15. - 16:03:24 »
Sziasztok! Egy olyan rendszerre lenne szükségem, ami az adott playert kinevezi pl. rendõrfõnökké. Ez annyiból állna, hogy rcon adminnal kinevezem xy játékost rendõrfõnökké, és a /rfonok parancsot beírva kiadná, hogy xy a rendõrfõnök. Ez megmaradna, tehát pl. RF mappába mentené le az adatokat, így megmaradna a posztja. Ebbõl aztán át tudnám alakítani mássá is, pl. hogy legyen külön LV, LS, és SF-i fõnök, vagy legyen swat osztag vezetõ, esetleg katonáknál egy ezredes, stb. Remélem tudok segíteni! Köszönöm a figyelmet.
3835
« Dátum: 2012. december 15. - 10:40:51 »
Így elnéztem a hozzá szólásokat soknak igaza van halaloszto100 hogy te másoltad ezt a szervert ötletek alapján de neked egyedül csak a Kacsás játék mód tetszett a trucks and trailers mód és onnantól kezdve te szépen le másoltad azt.Ugyan azok a szín kódok gondolok Kék és fehér vagy éppen a Sebesség óra és egyéb más dolog.Soknak igaza van de te ezt nem tudod elviselni azt mondod hogy irigyek vagyunk a szerveredre hát szerintem meg mindenki úgy tojik magasról a szerveredre ahogy az van. Bárki meg tud csinálni egy ilyen szervert amit te állítólagosan fél éve csinálsz. 1hónap alatt meg lehet csinálni egy ilyen módot ha rá ér az ember.Akár hogyan is ki alakítasz egy kamionos módot az akkor is ugyan az lesz.
Ömm.. Nem szólok semmit mivel vitát nem akarok.Csak annyit, hogy itt Truck And Trailersnek semmi köze és a színkód is baj?? :O Nemtudom kinek kellett a Convoy Trucking MissionText textdravja.Ha jól emlékszek akkor neked.Szóval ne nállam keresd a copyt.Igen van benne copy, de ezt is bóknak veszem, mivel van annyi erõm, hogy le tudjam másolni.Ha tojsz az egészre akkor miért kell ide írnod?Nem értem.Ja és a sebességmérõt és a Mission textet nem onnan vettem.Eláruljam neked én az Ultimate Truckingból szedtem ki.Szerintem az Ultimate Trucking az nem Truck and Trailers.Vagy ha igen, akkor bocsi.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 14. - 22:08:05 )
1x voltál fent a szerómon, majd én is felnézek a tiedre Látom ez is PPC Nálad a komp nem bugos? Mert én csináltam moveobjectet (lfitet), és mikor rámentem és elindult ledobott :/ Min a kompnál is :S [/quote] Fent voltam a szervereden. de én nem vertem ott a nyálam.Te feljöttél és egybõl menõsködtél, hogy a tied jobb, mert több meló van benne meg egyebek.omgg modjával nekem is lenne sok meló benne.Köszi. [/quote] ?? Fent voltam jah, és mondtam, hogy nálam több a munka. És hogy ennyivel jobb szerintem. Nem sértésnek meg menõzésnek szántam, bocsi :S Épp ellenkezõleg. A kompos mapolásodhoz gratuláltam is, és szóltam nekik, hogy itt jártam, hogy szóljanak neked. És megnéztem a kompot is, nem dobál le. Grat
3836
« Dátum: 2012. december 14. - 18:51:02 »
1x voltál fent a szerómon, majd én is felnézek a tiedre Látom ez is PPC Nálad a komp nem bugos? Mert én csináltam moveobjectet (lfitet), és mikor rámentem és elindult ledobott :/ Min a kompnál is :S
3837
« Dátum: 2012. december 08. - 13:47:31 »
3838
« Dátum: 2012. december 08. - 13:35:49 »
dzsémsz réjnor
3839
« Dátum: 2012. december 08. - 13:26:53 »
Sziasztok! Be szeretném rakni a pilóta munkát a GM-be, de van 1 error: PPC_Trucking.pwn(1014) : error 040: duplicate \"case\" label (value 3) // 1014. sor case ClassPilot: { Index = random(sizeof(ASpawnLocationsPilot)); x = ASpawnLocationsPilot[index][spawnX]; // Get the X-position for the spawnlocation y = ASpawnLocationsPilot[index][spawnY]; // Get the Y-position for the spawnlocation z = ASpawnLocationsPilot[index][spawnZ]; // Get the Z-position for the spawnlocation Angle = ASpawnLocationsPilot[index][spawnAngle]; // Get the rotation-angle for the spawnlocation format(Msg, 128, \"{7318FF}%s{66FFAA} Pilótaként {7318FF}dolgozik.\", Name); }
Megoldás?
3840
« Dátum: 2012. december 06. - 18:46:28 »
ez nem leírás
\"LEÍRÁS BÕVÜL!\" De azért tényleg alapból is valami részletesebb kéne.
Oldalak: 1 ... 254 255 [256] 257 258 ... 261
|