Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 3811
Segítségkérés / Server Closed The Connection...« Dátum: 2012. február 11. - 15:44:31 »
OnPlayerConnect eljárást bemásolnád?
3812
Segítségkérés / A szerver nem lett magyar« Dátum: 2012. február 11. - 15:43:32 »
[mod]Nem kell elmagyarázni, hogy hol a plusz gomb.. A téma megoldva, tehát zárom.[/mod]
3813
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:GarHouse és DT mod« Dátum: 2012. február 11. - 15:42:11 »
// Már átírtam.. //
3814
Segítségkérés / Server Closed The Connection...« Dátum: 2012. február 11. - 15:40:22 »
Milyen host?
3815
Segítségkérés / Teleport« Dátum: 2012. február 11. - 15:38:45 »
[mod]Ha megértetted, akkor zárom.[/mod]
3816
Függvények / TogglePlayerControllable(playerid,toggle)« Dátum: 2012. február 11. - 15:36:38 »
TogglePlayerControllable funkció:
Lefagyasztjuk, vagy felolvasztjuk az adott játékost. Paraméterek: (playerid,toggle) playerid A játékos azonosítója. toggle \"Fagyasztási\" azonosító. ( 0 - Lefagyasztva. 1 - Felolvasztva. ) Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) 3817
Függvények / GetPlayerPing(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:27:47 »
GetPlayerPing funkció:
Lekérjük egy adott játékos pingjét. Paraméterek: (playerid) playerid A játékos azonosítója. Visszatérés A jelenlegi pingje a játékosnak. Példa a helyes használatra: public pingchecktimer(playerid) FIGYELMEZTETÉS: Amikor a játékos csatlakozik, 65535 a ping. 3818
Függvények / ResetPlayerWeapons(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:17:59 »
ResetPlayerWeapons funkció:
Elvesszük egy játékostól az ÖSSZES fegyverét. Paraméterek: (playerid) playerid A játékos azonosítója. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 3819
Függvények / GetPlayerWeaponData(playerid, slot, &weapons, &ammo)« Dátum: 2012. február 11. - 15:15:37 »
GetPlayerWeaponData funkció:
Lekérjük egy játékos fegyverének töltényszámát, egy adott slotból. Paraméterek: (playerid, slot, &weapons, &ammo) playerid A játékos azonosítója. slot A fegyver slotja. (0-12) &weapons A fegyver ID-je. &ammo A fegyver töltényszáma. Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: //Minden információt lekérünk. 3820
Függvények / GetPlayerWeapon(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 15:10:35 »
GetPlayerWeapon funkció:
Lekérjük az adott játékos fegyverét. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés A jelenlegi fegyver ID-je. Példa a helyes használatra:
FIGYELMEZTETÉS: Ha a játékos utasként ül egy jármûben, akkor az utolsó fegyverét kéri le. 3821
Függvények / GivePlayerWeapon(playerid,weaponid,ammo)« Dátum: 2012. február 11. - 15:07:17 »
GivePlayerWeapon funkció:
Fegyvert adunk az adott játékosnak.. Paraméterek: (playerid,weaponid,ammo) playerid Az adott játékos azonosítója. weponid A fegyver azonosítója. Az azonosítókat itt találod: Kattints ide! ammo A lõszer mennyisége. Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 500); //Sawnoff Shotgunt adunk a játékosnak 500 lõszerrel. 3822
Függvények / GetPlayerScore(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:56:24 »
GetPlayerScore funkció:
Lekérjük egy adot játékos pontszámát. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés: A játékos pontszáma. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid,text[]) 3823
Függvények / SetPlayerScore(playerid,score)« Dátum: 2012. február 11. - 14:54:27 »
SetPlayerScore funkció:
Beállítjuk egy adott játékos pontszámát. Paraméterek: (playerid,score) playerid Az adott játékos azonosítója. score A beállítani kívánt pontszám. Visszatérés: Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 3824
Függvények / GetPlayerSkin(playerid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:51:28 »
GetPlayerSkin funkció:
Lekérjük az adott játékos skin id-jét. Paraméterek: (playerid) playerid Az adott játékos azonosítója. Visszatérés A játékos skin ID-je. Példa a helyes használatra: playerskin = GetPlayerSkin(playerid); 3825
Függvények / SetPlayerSkin(playerid,skinid)« Dátum: 2012. február 11. - 14:49:02 »
SetPlayerSkin funkció:
Egy adott játékos skin ID-jét állíthatjuk vele. Paraméterek: (playerid,skinid) playerid Az adott játékos azonosítója. skinid Az adott skin ID. A skin Id-ket itt találod: Kattints ide! Visszatérés Ez a funkció nem ad visszatérési értéket. Példa a helyes használatra: public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) |