Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Dfoglalo
Oldalak: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 261
3796
« Dátum: 2013. március 03. - 19:07:28 »
3797
« Dátum: 2013. február 24. - 13:54:52 »
Az a gond hogy egyszerûen nem köt le.
Párbeszéd kéne bele. :/ 4. Részre tervezek párbeszédeket, vagy akár szinkront is, ha lesz elég ember. Sajnos az elsõ 3 rész nem lett a legjobb.
3798
« Dátum: 2013. február 24. - 11:45:53 »
Sziasztok!Kezdõ videós vagyok. Az elsõ videómat a Konvoy Klán Szerverén forgattam, amely a \"Convoy Clan Life\" címû sorozat elsõ része volt. Ez, és a második rész is elég gyatrára sikeredett, viszont a harmadik rész - életem harmadik videója - már említésre méltóbb. Szeretném ezt megosztani veletek! A sorozat kicsit beharangozza a Konvoy Klán szerverét, ezért is nyitottam a szervert bemutató anyagok részre. Nos tehát, a videó, amely 24:25 percesre sikeredett, azaz a Convoy Clan Life 3. része: http://www.youtube.com/watch?v=bIDQpmRckUc Remélem tetszik! Jöhet a kritika, de vegyétek figyelembe, hogy még igen kezdõ vagyok. Szervert bemutató téma: http://sampforum.hu/index.php?topic=35182.0Köszönöm a figyelmet.
3799
« Dátum: 2013. február 08. - 12:54:32 »
Sziasztok! Tudtok linkelni olyan kocsi rendszert, amelyben lehet venni kocsit, a kocsi megmarad az adott játékosnál, tudja tuningolni azt (elmenti a tuningolást is), illetve el tudja adni úgy, hogy csak egy másik játékos vehesse meg? Nagy kérés, de nem nagyon találtam. Amennyiben nem létezik ilyen, átírhatnám a szkript kérések részbe, de felesleges lenne, mert egy ilyen nagy rendszer szerintem nem készülne el túl gyorsan... Köszönöm a figyelmet!
3800
« Dátum: 2013. február 02. - 13:13:33 »
3801
« Dátum: 2013. február 01. - 16:51:28 »
#include a_samp #include sscanf2 #include zcmd #include dini #include dudb #include dutils #include colors #pragma unused ret_memcpy enum pInfo { VIP }; new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo]; new file[128],str[128]; new player1; CMD:vips(playerid,params[]) { new string[250]; SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"____]Online V.I.P Tagok [_____\"); for(new v;v<GetMaxPlayers();v++) { if(GetPVarInt(v,\"VIP\") > 0) { format(string,250,\"%s V.I.P Szint:%d\",pName(v),GetPVarInt(v,\"VIP\")); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string); } } return 1; } CMD:setvip(playerid, params[]) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { new string[350], vlevel; if(sscanf(params,\"ui\",playerid, vlevel)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /setvip id level (1-3)!\"); if(vlevel <0 || vlevel > 3) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 1 - 3 VIP SZINT Közt van!\"); if( playerid == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Nem létezõ azonosító!\" ); SetPVarInt(playerid,\"VIP\",vlevel); format(string,350,\"***%s(%d) {00f7ff}nevû admin kinevezett téged {ff0000}%d V.I.P-nak!\",pName(playerid),playerid,GetPVarInt(playerid,\"VIP\")); SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,string); if(vlevel > GetPVarInt(playerid,\"VIP\")) return SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,\"VIP Szinted növekedett!\"); if(vlevel < GetPVarInt(playerid,\"VIP\")) return SendClientMessage( playerid,COLOR_GREEN,\"VIP Szintedet elvonták!\"); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0, 0, 0); SetPlayerColor(player1,COLOR_YELLOW); format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid)); dini_IntSet(file,\"VIP\",vlevel); } else SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy RCON Admin!\" ); return 1; } CMD:vkick(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 3) { new target,reason[50]; if(sscanf(params,\"us[50]\",target,reason)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /kick <Játékos> < Indok>\"); if(target == INVALID_PLAYER_ID)return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\"); if(target == playerid) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Magadat nem rughatod ki balfácán!\"); format(str,sizeof(str),\"V.I.P :%s kickelte %s játékost! Indoka : %s\",pName(playerid),pName(target),reason); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTBLUE,str); Kick(target); return 1; } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3 as szintü VIP-nak szükséges!\"); } CMD:vjail(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { new reason[50]; if(sscanf(params, \"us[50]\", player1, reason)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /jail [Játékos ID/Név] [indok]\"); if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Botokat nem zárhatsz börtönbe!\"); if(!IsPlayerConnected(player1) && (GetPVarInt(player1, \"Level\") > GetPVarInt(playerid, \"Level\")) ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva, vagy magasabb szintû admin, mint te!\"); if(GetPVarInt(player1, \"JailTime\") > 1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos már börtönbe van!\"); if(playerid == player1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Magadat nem zárhatod börönbe!\"); TogglePlayerControllable(player1, 1); SetPlayerPos(player1, 197.6661, 173.8179, 1003.0234); SetPlayerInterior(player1,3); format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s börtönbe zárta %s nevû játékost [indok: %s]\", pName(playerid), pName(player1),reason); SendClientMessageToAll(COLOR_LIGHTGREEN,str); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vunjail(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /unjail [Játékos ID/Név]\"); if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\"); if(!GetPVarInt(player1, \"JailTime\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs börtönben!\"); format(str,sizeof(str), \"***VIP: %s kiengedett téged a börtönbõl.\", pName(playerid)); SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str); SpawnPlayer(player1); format(str,sizeof(str), \"*** Admin: %s kiengedte a börtönbõl %s nevû játékost.\", pName(playerid), pName(player1)); SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE,str); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 2-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vfreeze(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /freeze [Játékos ID/Név] \"); if(IsPlayerNPC(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Botokat nem fagyaszthatsz le!\"); if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\"); if(playerid == player1) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Magadat nem fagyaszthatod le!\"); TogglePlayerControllable(player1, 0); format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s lefagyasztott téged!.\",pName(playerid)); SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str); return 1; } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 1-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vunfreeze(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 1 || IsPlayerAdmin(playerid)) { if(sscanf(params, \"u\", player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HASZNÁLAT: /unfreeze [Játékos ID/Név]\"); if(!IsPlayerConnected(player1)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Játékos nincs csatlakozva!\"); if(!GetPVarInt(player1, \"FreezeTime\")) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A játékos nincs lefagyasztva!\"); SetPVarInt(player1, \"FreezeTime\", 0); format(str,sizeof(str), \"*** VIP: %s levette a fagyasztást rólad.\",pName(playerid)); SendClientMessage(player1, COLOR_BLUE,str); TogglePlayerControllable(player1,1); format(str,sizeof(str),\"*** VIP: %s levette a fagyasztást %s nevû játékosról.\", pName(playerid), pName(player1)); return SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, str); } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz legalább 1-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vgod( playerid ) { if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 2) { if(!GetPVarInt(playerid, \"God\")) { SetPVarInt(playerid, \"God\", 1); SetPlayerHealth(playerid,100000); return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Örökélet be!\"); } else { SetPVarInt(playerid, \"God\", 0); SetPlayerHealth(playerid, 100); return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Örökélet ki!\"); } } else return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: Ehez a parancshoz 2-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vskin(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1) { new skin; new string2[175]; if(sscanf(params,\"d\",skin)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat : /vskin [skinid] \"); if(skin < 0 || skin > 299) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 0tól és 299ig vannak skinek!\"); SetPlayerSkin(playerid,skin); format(string2,175,\"Sikeresen átváltoztattad a skinedet!Új Skined ID-je :%d !\",skin); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,string2); return 1; } else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 1-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vcarrespawn(playerid,params[]) { new string[250]; if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 3) { for(new cars; cars <MAX_VEHICLES; cars++) { SetVehicleToRespawn(cars); } format(string,250,\"-VIP-%s respawnolta a jármüveket!\",pName(playerid)); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vcar(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1) { new id, color1, color2; new Float:Rot,Float:X,Float:Y,Float:Z; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, Rot); if(sscanf(params,\"ddd\",id,color1,color2)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /vcar [Jármûid][szin1][szin2]\"); if(id < 400 || id > 611) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csak 400tól 611ig vannak a jármûid!\"); CreateVehicle(id,X+2,Y+2,Z+2,Rot,color1,color2,0); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen lekérted a jármûvet!\"); DestroyVehicle(id); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 1-es szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vgoto(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 2) return SendClientMessage(playerid, 0xE60000FF, \"Ezt a parancsot max 2.es szintû V.I.P tagok használhatják!\"); { new id; new Float:x,Float:y,Float:z; if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Helytelen PlayerID!\"); if(sscanf(params,\"u\",id))return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat: /goto [Játékosnév/id]\"); GetPlayerPos(id,x,y,z); SetPlayerPos(playerid,x,y,z); SendClientMessage(id,COLOR_GREEN,\"Egy Vip tag hozzád teleportált!\"); } return 1; } CMD:veject(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >= 3) { new Float:x,Float:y,Float:z; new target; if(sscanf(params,\"d\",target)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /veject [iD]\"); SetPlayerPos(target,x,y,z+3); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vsay(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"VIP\") >=3) { new uzenet[1000],string[200]; if(sscanf(params,\"s[1000]\",uzenet)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Használat /vsay [Üzenet]\"); format(string,sizeof(string),\"-VIP-{ff0000}%s : {ffffff}%s\",pName(playerid),uzenet); SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,string); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vjetpack(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >=1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nincs jogosultságod-e parancs használatához!\"); SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_USEJETPACK); SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Sikeresen adtál magadnak JetPacket!\"); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz 3-as szintû VIP-nak kéne lenned!\"); } CMD:vhelp(playerid) { if(GetPVarInt(playerid,\"VIP\") >= 1) { SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"____]VIP HELP[____\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level1:/vcar /vskin /vjetpack /vfreeze /vunfreeze\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level2:/vgoto /vgod /vgodoff /vjail /vunjail\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Level3:/vsay /veject /vcarrespawn /vkick\"); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"____]VIP HELP[____\"); return 1; }else return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA: Ehez a parancshoz minimum 1 es szintû vipnak kéne lenned!\"); } public OnPlayerConnect(playerid) { PlayerInfo[playerid][VIP] = 0; format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid)); if(!fexist(file)) { dini_Create(file); dini_IntSet(file,\"VIP\",GetPVarInt(playerid,\"VIP\")); } if(fexist(file)) { SetPVarInt(playerid,\"VIP\",dini_Int(file,\"VIP\")); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { format(file,sizeof(file),\"%s.ini\",pName(playerid)); if(fexist(file)) { SetPVarInt(playerid,\"VIP\",GetPVarInt(playerid,\"VIP\")); } return 1; } stock pName( playerid ) { new s_szPlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ]; GetPlayerName( playerid, s_szPlayerName, MAX_PLAYER_NAME ); return s_szPlayerName; } esetleg ez ?
Sajnos pont ez volt az, amelyik elmentette a szintet a megfelelõ fájlokba, azonban a parancsok bugoltak. PL. nem lehetett börtönbõl kiengedni, bárki tudott teleportálni, a 3-as parancsot 1-es is használhatta, stb. Persze néhány bug szerkesztéstõl keletkezett, mivel próbáltam javítani a bugokat. PL. jail bug alap volt, át akartam állítani 1 szintet PL. vgoto-ban átírtam 2-est 3-asra, meg vport-ra, és máris bárki használhatta... LOL... szóval ez nem jön be Tudom, hogy a tied, szóval bocs, hogy negatív véleményt kell látnod róla.. :/ EDIT: Jah, és warningos is volt Csak 1 volt //annoxd//, de most 14... EDIT2: Amúgy a kocsiresi és a vskin hasznos volt Azok nem bugoltak. Habár lehetett volna 1 kocsira resi kód is.
3802
« Dátum: 2013. február 01. - 16:05:53 »
Sziasztok! Hónapok óta keresgélek a VIP Rendszerek között, hátha van egy, ami menti a fájlokat. Eddig egyet találtam, ami ténylegesen mentett, de annak meg a parancsai voltak bugosak. Más FS-ek pedig bugosan mentettek, vagy pedig egyáltalán nem mentettek. Nem arról van szó, hogy lusta vagyok keresni, hanem arról, hogy egyszerûen nem találok megfelelõ VIP Rendszert sem itt, sem a forum.sa-mp.com-on, sem bárhol máshol a weben. :/ Esetleg valaki készíthetne is, de az már szkript kérés, arról itt nem írok, de úgysem készítene senki, mert valaki csak tud egy jót linkelni... Aki tud, pls linkeljen nekem egy olyat, amelyik BIZTOSAN, BUGTALANUL MENTI a VIP Szintet egy fájlba, illetve a PARANCSOK SEM BUGOLNAK benne! Köszönöm a figyelmet, remélem, hogy segítõmre akadok. Üdv: Dfoglalo
3803
« Dátum: 2013. január 10. - 14:13:35 »
PPC_Housinggel mi problémád volt? Nálam mûködik. Szerintem a gamemodeot blokkol be, és azért nem mûködnek
3804
« Dátum: 2013. január 10. - 14:06:05 »
Szia! OLVASD VÉGIG! Szerintem ez a megoldás. Valószínûleg routered van. Menj be a routered admin paneljére, ott a port forwarding/simán forwarding (bocsi, ha elírom de valami ilyesmi hogy \"forwarding\") menübe menj be. Írd be IP-nek azt az IP-t, amivel megnyitottad az admin panelt a routeredhez. Utána portnak írd be a 7777-et. Resizd a routert (EZ FONTOS!), és után a rendes_ip_címed:7777 el tudnak majd csatlakozni a szeródra. HAMACHI NEM KELL!!! A szervered mappájában katt a server nevû exe fájlra, várd meg, hogy minden betöltsön, és indulhat a játék. Ha pedig nincs routered, akkor simán mûködnie kéne - és te rontottál el valamit. Remélem segítettem
3805
« Dátum: 2013. január 01. - 19:26:04 »
Sziasztok! A PPC GM-ben valami blokkolja GivePlayerMoney parancsot. Ha beírom pl. hogy /penz, elkezdi hozzáadni, de utána sajnos visszaállítja az eredeti értéket. Kicsit keresgéltem, és úgy vettem észre, hogy a dutils.inc a hibás. De sajnos ha azt eltávolítom, akkor nem fog mûködni a login, a ház lerakás, se semmi más az egész szerón a fájlokkal kapcsolatban... Úgy is próbáltam, hogy amit error és warning nélkül engedett, azt kitöröltem abból az inc-bõl, de sajnos így is megmaradt a lényeges rész, és visszaállítja az eredeti értéket. Vagy nem is az a fájl a hibás? Mert szerintem igen. Ha végigolvastad, akkor köszi, és most jöjjön az, hogy valaki segít nekem: hogy iktassam ezt ki? Köszönöm a figyelmet. 2013.01.01.
3806
« Dátum: 2013. január 01. - 19:19:26 »
Nem zártál...
** te csak offolni tudsz?! Ebben a témában már 2x... (na most ez is off tõlem:S) Régebben ha a témát megoldásra raktam, akkor magától be is zárta... akkor most manuálisan zárom.
3807
« Dátum: 2013. január 01. - 17:17:31 »
Jah tényleg... az 2-es nem csak széllességben, hanem lefelé is érvényes. Igaz Edit: beraktam, teszteltem, beállítottam, és mükszik. [MEGOLDVA] ZÁROM
3808
« Dátum: 2013. január 01. - 17:09:15 »
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,X,Y,Z)) Az X,Y,Z-t lecseréled a saját koordinátáidra.
Ez most teljesen lényegtelen volt, ugyanis tudom... És felételezem, hogy az egyetlen ezzel kapcsolatos kérdésemre is jól tudom a választ, de nem vagyok benne biztos, ezért megkérdezem megint: Ez bármilyen magasságban érvényes? Mert az égbe, a tenger fölé mappolt részen lenne ez. [/quote]
3809
« Dátum: 2013. január 01. - 17:03:52 »
CMD:meghal(playerid, params[]) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,2.0,2477.0083,2377.7097,18.0108)) //ha az adott körön belül van, 2.0 a kör nagysága { SetPlayerHealth(playerid,0); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Meghaltál\"); } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a zónában.\"); } return 1; }
Ez bármilyen magasságban érvényes? Mert az égbe, a tenger fölé mappolt részen lenne ez. Edit: a kódra ment a + (lemaradt )
3810
« Dátum: 2013. január 01. - 16:45:06 »
A Defines.inc-ben találod
Pontosabban: a PPC_Definies.inc-ben Még pontosabban tt: // Holds the admin-levelnames new AdminLevelName[7][25] = { {\"Játékos\"}, // Admin-level 0 {\"Moderátor\"}, // Admin-level 1 {\"Tanuló Admin\"}, // Admin-level 2 {\"Admin\"}, // Admin-level 3 {\"Fõadmin helyettes\"}, // Admin-level 4 {\"Fõadmin\"}, // Admin-level 5 {\"Tulaj\"} // Admin-level 6 }; CTR+F és beírod: new AdminLevelName nyomod: ENTER és már meg is van
Oldalak: 1 ... 252 253 [254] 255 256 ... 261
|