Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 293
3781
Archívum / Csökkentsd a WARN szinted
« Dátum: 2011. március 30. - 19:37:47 »
Kösz xD
 
Idézetet írta: ChuckNorris date=1301430348\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6981\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kérlek ne szóljatok bele a staff munkájába.
 
Megfogadom ^^

3782
Archívum / Csökkentsd a WARN szinted
« Dátum: 2011. március 29. - 22:10:29 »
Ha ilyen szép topicot írtál, akkor ellenõrizhetnéd is, hogy ki hogy áll :D
Nekem elõnyömre válna, az 50% warnom mellett.

3783
Segítségkérés / SII
« Dátum: 2011. március 29. - 22:05:31 »
INI_WriteString(\"Jelszo\", whirlpool);
   INI_WriteInt(\"IP\", playerip);
   INI_WriteInt(\"Penz\", ALAP_PENZ);
    INI_WriteInt(\"Szint\", 0);
    INI_WriteInt(\"Pontok\", 0);
    INI_WriteInt(\"Oles\", 0);
    INI_WriteInt(\"Halal\", 0);

 
 
Remélem rájöttél, hogy mit rontottál el.


amugy szerintem érdemes futtatnod egy összehaszonlító tesztet.. Nekem az SII gyorsan ír, de 20x lassabban [kb] olvas, mint a dini, vagy a fini

3784
SA-MP: Szerverfejlesztés / Játékbeli map betöltõ
« Dátum: 2011. március 29. - 18:10:56 »
#YoYo#
Sok pawno van a gépeden. Törölj párat, és hagyj meg egyet, és abba tedd az összes használatos include-dat.
Buba
Szép munka.
Ha lesz következõ, akkor tegyél bele pár változtatást.
Ötletek.
 
  • Ne kelljen a végére a \".map\" kiterjesztés

  • \"fexist\" függvénnyel leellenõriztethetnéd, hogy a \"scriptfiles\" mappában van-e a megadott fájl

  • betöltött mapok \"kitöltése\" \"UnloadMtaMap\" függvénnyel


3785
Segítségkérés / Segitség scriptelésbe
« Dátum: 2011. március 29. - 18:03:52 »
Akkor a 2., amit írtam.
írok példát.
 
CMD:givecash(playerid, params[])  //parancs létrehozása
{
    new giveplayerid, amount, string[128], Name[MAX_PLAYER_NAME], pName[MAX_PLAYER_NAME]; //változók, tárolók létrehozása, alább
    if(sscanf(params, \"dd\", giveplayerid, amount)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /givecash [playerid] [összeg]\"); //sscanf függvény, alább
    if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Rossz player ID\"); // leellenõrzi, hogy a játékos online-e, ha nem, akkor üzenetet küld.
    GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); //küldõ nevének lekérdezése
    GetPlayerName(giveplayerid, pName, sizeof(pName)); //fogadó nevének lekérdezése
    format(string, sizeof(string), \"%s $%d pénz utalt %s játékosnak\", Name, amount, pName)); //üzenet formázása
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); //formázott szöveg elküldése
    GivePlayerMoney(playerid, -amount); //küldõ játékos pénzének levétele
    GivePlayerMoney(giveplayerid, amount); //fogadó játékos pénzének növelése
    return 1; //visszatérési érték
}
[/quote]
Ehhez a megoldáshoz ZCMD függvénykönyvtárra, és sscanf pluginra és/vagy függvénykönyvtárra van szükséged


Magyarázat.
Változók
giveplayerid - a fogadó játékos IDjét fogja tárolni
amount - a pénz összegét fogja tárolni
string - karakterlánc, az üzenetet tárolja
Name - karakterlánc, ez a küldõ nevét fogja tárolni
pName - karakterlánc, a fogadó, giveplayer nevét fogja tárolni
sscanf
sscanf - függvény lehívása
params - mibõl vegye az adatokat
\"dd\" - milyen adatokat vegyen, jelen esetben 2 számot
giveplayerid, amount - ezeket a változókat használja a számok tárolására
Összességében leellenõrzi, hogy milyen adatokat adtál meg, és hogy megadtad-e õket


Remélem átlátható xD

3786
Segítségkérés / Segitség scriptelésbe
« Dátum: 2011. március 29. - 17:31:56 »
Count
Gondolom visszaszámolás.
Idõzítõvel lehet megoldani, hogy bizonyos idõnként, ahogy lefut, visszaszámoljon, és kiírja.
Egy példa
Flip
Jármû visszafordítása.
GetVehicleZAngle(), és SetVehicleZAngle();
Ezekkel lekérdezed, és megváltoztatod a jármû forgási szögét.
Givecash
Játékosnak pénz adása, vagy pénz küldése?!
Pénz adása esetén, ha player írja be, akkor kell egy értéket megadni.. Ezt SSCANF függvény segítségével a legegyszerûbb [szerintem]
Ha pénz utalásáról van szó, akkor ugyan ez, csak a player számát, IDjét is meg kell adni.. Szintén SSCANF
GivePlayerMoney(); függvénnyel tudsz pénzt adni.

3787
Szkript kérések / Nem mükszik!
« Dátum: 2011. március 29. - 17:22:49 »
Ez így nekem bonyolult kicsit, és pazarló, és stb.
 
#include <a_samp>
new god[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
if(strcmp(cmdtext, \"/vétel\", true) == 0)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >= 5000000)
{
   GivePlayerMoney(playerid, -5000000);
            SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"God Megvéve 5000000$ !\");
            god[playerid] = 1;
}
else if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000000) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Figyelem: nincs elég pénzed, 5 MILLIÓ $ kel hozzá !\");
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerUpdate(playerid) {
if(god[playerid] == 1) SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
return 1;
}

3788
Segítségkérés / Több jármû Virtual World-jének átállítása
« Dátum: 2011. március 29. - 15:52:04 »
Lehet hogy csak respawn után rakja át másik VW-be.
 
#include <a_samp>
#define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1
new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó
public OnFilterScriptInit() {
    vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer
    vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley
    vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher
    vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat
    vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger
    vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking
    vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent
    vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra
    for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) SetVehicletoRespawn(vehicle); // respawnolja, ami elvileg berakja másik VWbe.
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
    for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {
        if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod
    }
    return 1;
}

 
Ha így most neked jó, akkor nekem azért volt jó, mert a GMem bekapcsolása után minden jármûvel respawnol, rendszám miatt.

3789
Segítségkérés / Több jármû Virtual World-jének átállítása
« Dátum: 2011. március 29. - 15:22:27 »
Most nézem, hogy elírtam..
Így már biztos jó, teszteltem.
 
#include <a_samp>
#define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1
new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó
public OnFilterScriptInit() {
    vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer
    vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley
    vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher
    vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat
    vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger
    vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking
    vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent
    vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
    for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {
        if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod
    }
    return 1;
}

3790
Készülõ munkák / [FS]sAdminSystem
« Dátum: 2011. március 29. - 14:37:20 »
Idézetet írta: ChuckNorris date=1301401460\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7185\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sok sikert a scripthez!
 

 

Komolyabb szervernél van jelentõsége. Bár én sem örülök, ha titkosítatlanul tárolják, minden szerverre külön jelszavam legyen?
 
Ez max a nagyon köcsög szervereken fontos szerintem.. Ahol az adminok, vagy valaki kíváncsi a jelszavadra.
Amugy simán kideríthetõ akkor is, ha hasholva van.
Miért kéne minden szerveren más jelszó? Felmennek a neveddel? Na ez az igazi g3ciség...


De ez nem az adminscripttel kapcsolatos :D
Szoval sok sikert még1x
 
[/quote]
Azért mert valaki ugyan azt a jelszót használja mindenhol,szóval ha kiderül a szerveren a passod,akkor facebook,fórum,email stb ugrott...Én mindenhol mást használok, nekem nem nehéz észben tartanom 60-70 passt.  :) (Komolyan)
 
[/quote]
Én szinte mindenhol ugynazt használtam, ameddig fel nem törték a Steamem [amit azóta sem kaptam vissza, sõt lopás miatt ki is banolták -.-\"]
Azóta szinte mindenhol más a jelszavam..

3791
Segítségkérés / Több jármû Virtual World-jének átállítása
« Dátum: 2011. március 29. - 14:35:32 »
if (strcmp(\"/cflip\", cmdtext, true, 10) == 0)

    if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem vagy jármûben.\");
    new Float:zangle, vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleZAngle(vehicleID, zangle);
    SetVehicleZAngle(vehicleID, zangle);
    SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen megfordítottad az autódat.\");
    return 1;
}

3792
Készülõ munkák / [FS]sAdminSystem
« Dátum: 2011. március 29. - 13:46:48 »
Idézetet írta: Iceaac date=1301397989\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7185\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Komolyabb szervernél van jelentõsége. Bár én sem örülök, ha titkosítatlanul tárolják, minden szerverre külön jelszavam legyen?
 
Ez max a nagyon köcsög szervereken fontos szerintem.. Ahol az adminok, vagy valaki kíváncsi a jelszavadra.
Amugy simán kideríthetõ akkor is, ha hasholva van.
Miért kéne minden szerveren más jelszó? Felmennek a neveddel? Na ez az igazi g3ciség...


De ez nem az adminscripttel kapcsolatos :D
Szoval sok sikert még1x

3793
Segítségkérés / Több jármû Virtual World-jének átállítása
« Dátum: 2011. március 29. - 13:25:52 »
Egy változóra akarsz több jármûvet rakni?
 
#include <a_samp>
#define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1
new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó
public OnFilterScriptInit() {
    vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez
    vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino
    vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer
    vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter
    vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot
    vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob
    vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30
    vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley
    vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher
    vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat
    vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad
    vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger
    vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking
    vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra
    vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent
    vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks
    vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
    for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {
        if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(i, VW); // ide h melyik VWbe aakrod
    }
    return 1;
}

3794
Készülõ munkák / [FS]sAdminSystem
« Dátum: 2011. március 29. - 09:31:24 »
Sok sikert hozzá. legyen inkább cini, mert az a leggyorsabb


Amugy én azt nem értem, hogy minek a whirlpool, meg a jelszó hash? ki nézi h mi az ember jelszava?

3795
Kérdések, Segítség / Warning
« Dátum: 2011. március 29. - 00:08:07 »
kösz. Zárok xD

Oldalak: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal