Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
	 
	
	
		
			 
				Üzenetek - TengeriMalac
			
		
		
			Oldalak: 1  ... 251 252 [253] 254 255  ... 293 
		 
		
			
				
				
					3781 
					
						
						« Dátum: 2011. március 30. - 19:37:47 »
					 
					
					Kösz xD  kérlek ne szóljatok bele a staff munkájába.  
  Megfogadom ^^
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3782 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 22:10:29 »
					 
					
					Ha ilyen szép topicot írtál, akkor ellenõrizhetnéd is, hogy ki hogy áll   Nekem elõnyömre válna, az 50% warnom mellett.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3783 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 22:05:31 »
					 
					
					INI_WriteString(\"Jelszo\", whirlpool);    INI_WriteInt(\"IP\", playerip);    INI_WriteInt(\"Penz\", ALAP_PENZ);     INI_WriteInt(\"Szint\", 0);     INI_WriteInt(\"Pontok\", 0);     INI_WriteInt(\"Oles\", 0);     INI_WriteInt(\"Halal\", 0);   Remélem rájöttél, hogy mit rontottál el. 
 amugy szerintem érdemes futtatnod egy összehaszonlító tesztet.. Nekem az SII gyorsan ír, de 20x lassabban [kb] olvas, mint a dini, vagy a fini
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3784 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 18:10:56 »
					 
					
					#YoYo# Sok pawno van a gépeden. Törölj párat, és hagyj meg egyet, és abba tedd az összes használatos include-dat. BubaSzép munka. Ha lesz következõ, akkor tegyél bele pár változtatást. Ötletek. - Ne kelljen a végére a \".map\" kiterjesztés
 
 - \"fexist\" függvénnyel leellenõriztethetnéd, hogy a \"scriptfiles\" mappában van-e a megadott fájl
 
 - betöltött mapok \"kitöltése\" \"UnloadMtaMap\" függvénnyel
 
  
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3785 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 18:03:52 »
					 
					
					Akkor a 2., amit írtam. írok példát.  CMD:givecash(playerid, params[])  //parancs létrehozása {     new giveplayerid, amount, string[128], Name[MAX_PLAYER_NAME], pName[MAX_PLAYER_NAME]; //változók, tárolók létrehozása, alább     if(sscanf(params, \"dd\", giveplayerid, amount)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /givecash [playerid] [összeg]\"); //sscanf függvény, alább     if(!IsPlayerConnected(giveplayerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Rossz player ID\"); // leellenõrzi, hogy a játékos online-e, ha nem, akkor üzenetet küld.     GetPlayerName(playerid, Name, sizeof(Name)); //küldõ nevének lekérdezése     GetPlayerName(giveplayerid, pName, sizeof(pName)); //fogadó nevének lekérdezése     format(string, sizeof(string), \"%s $%d pénz utalt %s játékosnak\", Name, amount, pName)); //üzenet formázása     SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string); //formázott szöveg elküldése     GivePlayerMoney(playerid, -amount); //küldõ játékos pénzének levétele     GivePlayerMoney(giveplayerid, amount); //fogadó játékos pénzének növelése     return 1; //visszatérési érték } [/quote] Ehhez a megoldáshoz ZCMD függvénykönyvtárra, és sscanf pluginra és/vagy függvénykönyvtárra van szükséged
 
  Magyarázat. Változók giveplayerid - a fogadó játékos IDjét fogja tárolni amount - a pénz összegét fogja tárolni string - karakterlánc, az üzenetet tárolja Name - karakterlánc, ez a küldõ nevét fogja tárolni pName - karakterlánc, a fogadó, giveplayer nevét fogja tárolni sscanf sscanf - függvény lehívása params - mibõl vegye az adatokat \"dd\" - milyen adatokat vegyen, jelen esetben 2 számot giveplayerid, amount - ezeket a változókat használja a számok tárolására Összességében leellenõrzi, hogy milyen adatokat adtál meg, és hogy megadtad-e õket
 
  Remélem átlátható xD
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3786 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 17:31:56 »
					 
					
					CountGondolom visszaszámolás. Idõzítõvel lehet megoldani, hogy bizonyos idõnként, ahogy lefut, visszaszámoljon, és kiírja. Egy példaFlipJármû visszafordítása. GetVehicleZAngle(), és  SetVehicleZAngle();Ezekkel lekérdezed, és megváltoztatod a jármû forgási szögét. GivecashJátékosnak pénz adása, vagy pénz küldése?! Pénz adása esetén, ha player írja be, akkor kell egy értéket megadni.. Ezt  SSCANF függvény segítségével a legegyszerûbb [szerintem] Ha pénz utalásáról van szó, akkor ugyan ez, csak a player számát, IDjét is meg kell adni.. Szintén  SSCANFGivePlayerMoney(); függvénnyel tudsz pénzt adni.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3787 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 17:22:49 »
					 
					
					Ez így nekem bonyolult kicsit, és pazarló, és stb.  #include <a_samp> new god[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) { if(strcmp(cmdtext, \"/vétel\", true) == 0) { if(GetPlayerMoney(playerid) >= 5000000) {    GivePlayerMoney(playerid, -5000000);             SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"God Megvéve 5000000$ !\");             god[playerid] = 1; } else if(GetPlayerMoney(playerid) < 5000000) return SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"Figyelem: nincs elég pénzed, 5 MILLIÓ $ kel hozzá !\"); return 1; } return 0; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(god[playerid] == 1) SetPlayerHealth(playerid, 100.0); return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3788 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 15:52:04 »
					 
					
					Lehet hogy csak respawn után rakja át másik VW-be.  #include <a_samp> #define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1 new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó public OnFilterScriptInit() {     vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer     vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley     vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher     vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat     vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger     vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking     vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent     vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra     for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) SetVehicletoRespawn(vehicle); // respawnolja, ami elvileg berakja másik VWbe.     return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) {     for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {         if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod     }     return 1; }  Ha így most neked jó, akkor nekem azért volt jó, mert a GMem bekapcsolása után minden jármûvel respawnol, rendszám miatt.
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3789 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 15:22:27 »
					 
					
					Most nézem, hogy elírtam.. Így már biztos jó, teszteltem.  #include <a_samp> #define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1 new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó public OnFilterScriptInit() {     vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer     vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley     vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher     vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat     vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger     vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking     vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent     vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra     return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) {     for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {         if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(vehicle, VW); // ide h melyik VWbe aakrod     }     return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3790 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 14:37:20 »
					 
					
					Sok sikert a scripthez!  
   
  Komolyabb szervernél van jelentõsége. Bár én sem örülök, ha titkosítatlanul tárolják, minden szerverre külön jelszavam legyen?  
  Ez max a nagyon köcsög szervereken fontos szerintem.. Ahol az adminok, vagy valaki kíváncsi a jelszavadra. Amugy simán kideríthetõ akkor is, ha hasholva van. Miért kéne minden szerveren más jelszó? Felmennek a neveddel? Na ez az igazi g3ciség...
 
  De ez nem az adminscripttel kapcsolatos   Szoval sok sikert még1x   [/quote] Azért mert valaki ugyan azt a jelszót használja mindenhol,szóval ha kiderül a szerveren a passod,akkor facebook,fórum,email stb ugrott...Én mindenhol mást használok, nekem nem nehéz észben tartanom 60-70 passt.    (Komolyan)   [/quote] Én szinte mindenhol ugynazt használtam, ameddig fel nem törték a Steamem [amit azóta sem kaptam vissza, sõt lopás miatt ki is banolták -.-\"] Azóta szinte mindenhol más a jelszavam..
					
   
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3791 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 14:35:32 »
					 
					
					if (strcmp(\"/cflip\", cmdtext, true, 10) == 0) {       if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Nem vagy jármûben.\");     new Float:zangle, vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);     GetVehicleZAngle(vehicleID, zangle);     SetVehicleZAngle(vehicleID, zangle);     SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Sikeresen megfordítottad az autódat.\");     return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3792 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 13:46:48 »
					 
					
					Komolyabb szervernél van jelentõsége. Bár én sem örülök, ha titkosítatlanul tárolják, minden szerverre külön jelszavam legyen?  
  Ez max a nagyon köcsög szervereken fontos szerintem.. Ahol az adminok, vagy valaki kíváncsi a jelszavadra. Amugy simán kideríthetõ akkor is, ha hasholva van. Miért kéne minden szerveren más jelszó? Felmennek a neveddel? Na ez az igazi g3ciség... 
 De ez nem az adminscripttel kapcsolatos   Szoval sok sikert még1x
					  
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3793 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 13:25:52 »
					 
					
					Egy változóra akarsz több jármûvet rakni?  #include <a_samp> #define MAX_VW_VEHS 30 //ide hogy hány ilyen jármûvet akarsz,  + 1 new vehicle[MAX_VW_VEHS]; //változó public OnFilterScriptInit() {     vehicle[0] = AddStaticVehicleEx(520,-3583.56445312,-2504.04980469,9.97183800,267.99499512,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[1] = AddStaticVehicleEx(471,-3578.56298828,-2612.52758789,2.35609365,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[2] = AddStaticVehicleEx(470,-3478.30371094,-2523.12597656,11.78172112,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[3] = AddStaticVehicleEx(425,-3513.81640625,-2599.72460938,4.98219109,0.00000000,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[4] = AddStaticVehicleEx(432,-3580.37646484,-2650.09545898,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[5] = AddStaticVehicleEx(432,-3588.67895508,-2648.80371094,2.88043070,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[6] = AddStaticVehicleEx(468,-3440.74511719,-2335.98144531,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[7] = AddStaticVehicleEx(468,-3442.72460938,-2335.99707031,5.33223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[8] = AddStaticVehicleEx(468,-3444.25878906,-2335.94140625,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[9] = AddStaticVehicleEx(468,-3445.50683594,-2335.68359375,5.08223867,0.00000000,-1,-1,15); //Sanchez     vehicle[10] = AddStaticVehicleEx(432,-3549.15234375,-2381.38085938,3.42157602,0.00000000,-1,-1,15); //Rhino     vehicle[11] = AddStaticVehicleEx(460,-3638.62084961,-2427.42871094,2.00000000,0.00000000,-1,-1,15); //Skimmer     vehicle[12] = AddStaticVehicleEx(425,-3491.50097656,-2278.55175781,9.11552715,184.24621582,-1,-1,15); //Hunter     vehicle[13] = AddStaticVehicleEx(433,-3592.00878906,-2612.77246094,3.35109353,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[14] = AddStaticVehicleEx(470,-3594.32934570,-2592.79125977,2.89110518,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[15] = AddStaticVehicleEx(470,-3474.16674805,-2616.19702148,10.64374352,0.00000000,-1,-1,15); //Patriot     vehicle[16] = AddStaticVehicleEx(548,-3530.41479492,-2640.13330078,6.05574512,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[17] = AddStaticVehicleEx(548,-3503.46386719,-2226.34375000,12.38854885,0.00000000,-1,-1,15); //Cargobob     vehicle[18] = AddStaticVehicleEx(578,-3459.23388672,-2282.79052734,10.06329536,196.00000000,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[19] = AddStaticVehicleEx(578,-3450.92187500,-2278.17749023,10.83830261,167.99591064,-1,-1,15); //DFT-30     vehicle[20] = AddStaticVehicleEx(579,-3430.76025391,-2332.39355469,2.35235405,0.00000000,-1,-1,15); //Huntley     vehicle[21] = AddStaticVehicleEx(489,-3433.43164062,-2316.60839844,4.63448906,243.99536133,-1,-1,15); //Rancher     vehicle[22] = AddStaticVehicleEx(422,-3500.31567383,-2326.29443359,2.40223885,184.00000000,-1,-1,15); //Bobcat     vehicle[23] = AddStaticVehicleEx(471,-3461.45800781,-2305.39160156,5.09011745,0.00000000,-1,-1,15); //Quad     vehicle[24] = AddStaticVehicleEx(504,-3459.38085938,-2317.31982422,3.73644018,186.75000000,-1,-1,15); //Bloodring Banger     vehicle[25] = AddStaticVehicleEx(495,-3458.93847656,-2336.20507812,6.88231277,159.99938965,-1,-1,15); //Sandking     vehicle[26] = AddStaticVehicleEx(520,-3596.23046875,-2384.34277344,15.24181461,271.99951172,-1,-1,15); //Hydra     vehicle[27] = AddStaticVehicleEx(540,-3420.53222656,-2323.38720703,4.35509634,0.00000000,-1,-1,15); //Vincent     vehicle[28] = AddStaticVehicleEx(433,-3583.95410156,-2534.73242188,9.60109329,0.00000000,-1,-1,15); //Barracks     vehicle[29] = AddStaticVehicleEx(548,-3557.17700195,-2627.32421875,6.05574512,114.00000000,-1,-1,15); //Cargobob//Hydra     return 1; } public OnVehicleSpawn(vehicleid) {     for(new i = 0; i < MAX_VW_VEHS; i++) {         if(vehicleid == vehicle) SetVehicleVirtualWorld(i, VW); // ide h melyik VWbe aakrod     }     return 1; } 
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3794 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 09:31:24 »
					 
					
					Sok sikert hozzá. legyen inkább cini, mert az a leggyorsabb
  
  Amugy én azt nem értem, hogy minek a whirlpool, meg a jelszó hash? ki nézi h mi az ember jelszava?
					
				 
				
				
			 
		 
		
			
				
				
					3795 
					
						
						« Dátum: 2011. március 29. - 00:08:07 »
					 
					
					kösz. Zárok xD
					 
				 
				
				
			 
		 
		
			Oldalak: 1  ... 251 252 [253] 254 255  ... 293 
		 
 
			 |