Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gentleman

Oldalak: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 278
3781
Beszélgetés / Chuck Norris vs Justin Bieber pankráció.
« Dátum: 2012. január 16. - 21:41:49 »
Idézetet írta: SheerCold date=1326746328\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15641\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
kamu, túl sokáig verte biebert, eredetileg 2mp se lenne
 

3782
Kérdések, Segítség / Editor hiba
« Dátum: 2012. január 16. - 20:47:58 »
Ma úgy gondoltam felrakom a Zmodelert és textúrázok kicsit de ebbe a problémába ütköztem:
\"9kgNX.png\"
Autodesk Mayát nem szeretnék használni ezért kérném a segítségeteket a probléma megoldásához.

3783
Elolvastam sok dolog megvalósult de ami felettébb zavart, hogy miért kell egy dolgot 66x leírni? :O Mármint ez alatt a mondatismétlésekre gondolok.

3784
Képek és Videók / Pár easter egg
« Dátum: 2012. január 16. - 15:28:48 »
Forrás: gtaplace.hu és google.hu
Teljes cikket itt elolvashatjátok
Easter Eggek:
\"artworkok.jpg\"
\"san-andreas-tv.jpg\"
\"foldonkivuli.jpg\"
\"cd.jpg\"
\"als-furniture.jpg\"
 
Azt már tudjuk\' date=\' hogy a fejlesztõk szeretik a filmeket és egy-egy utalást adnak a játékaikban néhányra. Gerry McReary egyik küldetésének címe \"I Need Your Clothes and Your Boots, Your Motocycle\". Ez a mondat Arnold Schwarzenegger-tõl hangzik el a Terminator 2 filmben.[/quote\'][/quote]

3785
Képek / Videók / Vice City Easter Egg
« Dátum: 2012. január 16. - 15:19:25 »
Idézetet írta: James_Raynor date=1323195096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13147\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre én is ráleltem :D Amúgy könnyû kiszúrni. Csak sniperrel végignézel az épület ablakain.
A másik, hogy éjfél körül az egyik hotel ablakainak a fényébõl kirajzolódik egy férfi nemiszerv.
 
Sühühüh :D
\"width=415http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090908115629/gtawiki/images/c/cf/WKChariot-GTAVC-VicePoint-penislight.jpg[/img]

3786
Kérdések, Segítség / Videó készítõ
« Dátum: 2012. január 16. - 12:17:45 »
Én a Power Director mellett vagyok sokkal egyszerûbb mint a Sony Vegas és egész jó kis videókat lehet vele összedobni.

3787
Beszélgetés / Torrent oldalak!
« Dátum: 2012. január 15. - 11:50:48 »
Nekem 7 Bithorlo meghívóm van :D
Én csak a Bithorlon vagyok fent ott meglelek mindent amire szükségem van :D

3788
Kérdések, Segítség / Minek az oka?
« Dátum: 2012. január 14. - 18:24:53 »
XP SP 2 alatt a GTA IV nem mûködik, ha elindul akkor is nagyon satnyán.

3789
Játékok / Játékhiány
« Dátum: 2012. január 14. - 18:17:24 »
Panzers sorozat esetleg?
 

3790
Játékok / Crysis
« Dátum: 2012. január 14. - 14:09:18 »
Crysis
 
Elõszó: A crysis 3 részérõl fogok írni. A leírás sopilert tartalmaz (csak így tudom leírni a lényeget róla). A három résszel egymás után játszottam és összekötve fogok írni róluk.
Crysis


A játék alapjai: A játék 2020-ban játszódik USA és Észak Korea között érces helyzet áll fent. A szigeten (ahol a játék játszódik) eltûnik 3 kutató a mi feladatunk az õk kimentésük. Speciális felszerelésünk a Nanoruha ami négy funkcióval rendelkezik (Erõ, Páncél, Láthatatlanság, Sebesség). Ezt a négy funkciót bármikor változtathatjuk így taktikailag sokféleképp megcsinálhatunk egy küldetést. Lehet osonva mindenkit elintézni vagy akár berontani és ledarálni mindenkit (Igaz ez nehezebb nehézségi fokozatokon nem ajánlott).
Történet (dióhéjban): Egy repülõvel érkezünk a sziget fölé ahol már várnak minket a furcsa dolgok. Az elsõ furcsa dolog amivel találkozunk, hogy elektromos interferencia zavarja a gépünket de nincs elektromos felhõ/kisülés a légtérbe. Kiugrásunk után eltalál minket valami és belezuhanunk a vízbe. A csapatunk öt tagja a sziget négy pontjára érkezik szétszóródva (Próféta, Nomád, Pschyo, Bohóc, Azték). Amint kikászálódtunk és elindulunk találkára a többiekkel egyik társunk bajba kerül (érkezéskor fán landolt az ernyõjével), persze ahol érkezett négy koreai katona várja. Mire odaérünk a társunk és a koreaiak már halottak, érdekes módon valami széttépte õket. Ahogy haladunk tovább a szigeten egyre több furcsaság vár minket. Elindulunk kimenteni a kutatócsoport tagjait, közben a koreai hadsereget megfelezzük bázisokat beveszünk és egy nagyon jó tankcsatás pályát is kapunk.
Megtudjuk, hogy az utolsó életben maradt kutatómunkást a szigeten található hegynek a bányájában tartják fogva tehát mi elindulunk oda kiszabadítani.
Kiderül, hogy a hegy belsejében egy idegen létforma van akik kitörnek és darálnak mindent ami nekik nem tetszik. Ezt persze mi nem hagyhatjuk.
\"WtJcF.jpg\"
Bemegyünk a bányába belsejébe kimenteni az utolsó kutatómunkást. Persze nekünk szerencsék van és ránk dõl a bánya. A kutatómunkást a VTOL még ki tudta vinni de minket már nem. Elõttünk egy kapu áll (futurisztikus formában) mi bemegyünk az izé belséjébe ahol egy komplett hadsereg készül az invázióra. A mag (így hívják azt a földönkívüli energiagyûjtõt) belsejében tönkretesszük amit csak tudunk de ez sokat nem segít a gyõzelmünkhöz csak az elõrejutásunkat segíti.
\"0sNN6.jpg\"
Miután kikeveredünk a magból egy burokban találjuk magunkat ahol minden meg van fagyva (0 kelvin hõmérséklet). Elindulunk ki a burokból ahol találkozunk Prófétával akinek sérült a ruhája vele és egy kisebb osztaggal kell visszajutnunk az anyahajóra ahol már mindenki teljes harci lázban ég mivel bevetjük az atombombát az ûrlények ellen. Az atombomba nem volt sikeres ettõl õk csak megerõsödtek és kismillióan megtámadják a flottánkat ahol nekünk kell kakaskodnunk. Miután legyõztük az ûrhajójukat beindulunk a Gömbbe legyõzni a maradékot. (Itt ér véget az elsõ rész sztorija tehát a gömbbe már többet nem harcolunk).
Magyarítás: A játék magyar felirattal jelent meg. A magyar fordítás tartalmazza a textúrák lefordítását is.
\"C4G7a.jpg\"
Összegzés: A játék nagyon jóra sikerült mivel teljes nyitott teret kapunk és egy bázist bevételt/küldetésteljesítést több oldalúan megcsinálhatunk. Elõször is legalább 7-8 helyrõl megközelíthetjük. Ha megközelíthetjük eldönthetjük, hogy osonva csendben elintézünk mindenkit vagy beugrunk középre és ledaráljuk az ellenfeleinket. Elõ is fog fordulni az, hogy a kettõt keverjük.
A történet szerintem nagyon jó egyedi kíváncsian vártam a Warheadban, hogy alakul a helyzet
AI: A játéknak szintén erõssége az AI. Találkozni fogunk minden pályán legalább 3 bebugolt NPC vel viszont a többi nagyon okosan viselkedik. Volt olyan, hogy csendben lemesterlövészeztem az ellenfeleket de mire bementem õk már átszervezték a pozíciójukat és igencsak megfingattak.
Grafika: Nagyon jól néz ki 2007 hez képest. Igaz eléggé erõs gép kell alá.
Fegyverek: Két fajta gépfegyver áll rendelkezésünkre (FY71 és SCAR), Kispisztoly, Gauss, Sörétes, Mesterlövész puska, Rakétavetõ, C4 és 3 fajta gránát.
Ez kevésnek tûnik viszont a fegyvereket lehet upgradelni hangtonpítóval különbözõ célkeresztekkel, lézercélzóval lámpával gránátvetõvel tehát igencsak egyedire szabhatjuk (ezt viszont a játék megköveteli mert ha jól beállítgatjuk a kiegészítõket akkor nagy elõnyhöz juthatunk).
Viszont a hangtompító effektusról beszélnem kell. Ha hangtompítót teszel a fegyveredre irreálisan csökken sebzése. Ezt szerencsére a Warheadban már orvosolták.
Screenshots:
\"WZ4ZA.jpg\"
\"waNxE.jpg\"
\"LNgci.jpg\"
\"PUYbz.jpg\"
Crysis Warhead


A játék alapjai: Azonosak mint a Crysis elsõ részében csupán annyiban térnek el a dolgok, hogy mi a sziget másik oldalán aprítjuk a népet.
Történet: Nagyon hasonló az elsõ részéhez csak sziget másik oldalán harcolunk az Exobõrökkel. A warhead története párhuzamosan fut a Crysis elsõ részével. Tehát pontosan ott ér véget ahol az elsõ rész. (Vagyis kicsit elõrébb) A történetben kiderül, hogy az elsõ rész fõszereplõje (Nomád) helyett mindenki O\'Neilt szerette volna abba a nanoruhába és ezt sokszor megemlítik. Ameddig Nomád bent van a magban a sziget többi részén elszabadul a pokol és mi végig az egyetlen olyan Exobõrért harcolunk ami valamilyen módon nem semmisítette meg önmagát mikor elkábult. Persze ezt az Exobõrök és a Koreaiak is meg akarják szerezni. Vagyis már a Koreaiak kezében van és Li ezredestõl kell elszednünk. Elõször egy tengeralattjárón találjuk meg ahol kisüti a nanoruhánkat majd megpróbál elmenekülni egy légpárnással. Persze ezt mi nem hagyhatjuk. A végén egy epikus boss csatában szerezzük meg a konténert és visszaindulunk az USS Constitucionra.
Magyarítás: A játék Magyar felirattal, Magyar szinkronnal és Magyar textúrákkal jelent meg. Magyar csapat készítette.
Összegzés (Grafika,Fegyverek): Szintén nagyon jól sikerült alkotás. A grafika, fegyverek, ellenfelek megegyeznek az elsõ részbõl ismertekkel (persze kapunk két új jármûvet, több fajta lövedéket, több gránátot tehát panasz erre nem lehet). A hangtompító effektussal nem találkoztam és a legtöbb fegyver sebzése megnõtt.
AI: A Crysis elsõ részéhez képest nagyon sokat javult fõleg az idegenek harci technikája, itt már õk is fedezékbe vonulnak egymásra páncélt raknak bombákat dobálnak tehát megnehezedik a dolgunk. Kivéve ha Gauss puskával osztjuk az áldást. 
Igazából mikor végigvittem annyira tetszett, hogy még egyszer nekiálltam elölrõl nehezebb nehézségi fokozaton mert nem tudtam beérni magam a játékkal. Küldetések is hozták a Crysis formáját. Példa erre: kövess egy vonatot. A vonaton van 5 gépágyú meg 2 gránátvetõ ha akarod lõsz a vonatról, ha nem követed egy páncélautóval és úgy aprítasz.
Screenshots:
\"9ozbz.jpg\"
\"UW4tQ.jpg\"
\"kFOEq.jpg\"
Crysis 2


Amikor feltelepült a játék én már ilyen státuszban voltam: \"width=30http://rlv.zcache.com/very_happy_smiley_face_sticker-p217921057494781911z85xz_400.jpg[/img]
Mindössze 15 perc játék kellett ahhoz, hogy elmenjen az életkedvem az egésztõl, és jól fel is bosszantott ez az egész. Utána félúton már csak hülyére vettem az egészet.
Ezt a két videót készítettem a játékról. Ez a két videó röviden bemutatja a Crysis 2 eseményeit.
 

Breakdance?
 

Vak ellenfél?
Ami probléma a játéknál, hogy szinte minden ami jó volt az elõzõ két részben azt kivették és CoD szerû elemekre cserélték amik nem illenek a képbe.
De nézzük sorban a dolgokat amiket elrontottak.
Történet: Az elsõ két résznek egyszerû története volt de ettõl volt jó. Én is csak azért szereztem be a játékot mert vártam a folyatást, hogy mi bemegyünk a fehér gömbbe és elpicsázunk mindenkit.
Ezt nem kapjuk meg helyette New Yorkban ilyen vírusos földönkívülis sz*rságot tesznek elénk amit én õszintén nem nagyon értettem. Tehát kivették az elõzõbõl ismert jó történetet és berakták helyette ezt a New Yorkos dolgot amit bizonyos szinten még el tudtam nézni.
AI: Az elsõ két résznek ez nagy erõssége volt az AI. Tehát ha egy bázist kellett bevenned és ott óvatlanul lõttél le egy õrt akkor megfújták a riadót és a környék KNH õrposzjaitól jött az erõsítés.
\"hSVnG.jpg\"
Tehát egy akció elõtt érdemes volt taktikázni ez adta a játék egyik fõ hangulatát. A Crysis 2-ben ezt kivették. Az õrök adnak riadó jelzést (ha épp mikor az arcukba ugrálok észrevesznek) de nem jön erõsítés. Többször is volt olyan, hogy csendben intéztem el az ellenfeleket de akkor jött erõsítés. Tehát taktikázni nem nagyon kell a játékba ezért kapnak egy nagy minuszt a készítõk. -
A másik ami rossz az AI-ba, hogy az elõzõ részekben az ellenfelek használtak letámasztós fegyvereket (tehát ha kilõtted a gépágyúst akkor egy mellette levõ beleült és megaprított vele), jármûveket gránátokat. Itt ezt elfelejtheted be van scriptelve oda egy NPC akit ha kilõsz akkor többet a büdös életbe rajtad kívül senki sem megy a gépágyúba. Gránátot is tán kétszer dobtak rám.
A másik nagy BUG az AI-ba, hogy a készítõk próbáltak olyannal felvágni, hogy az ellenfelek használnak fedezékeket onnan tüzelnek ránk. Ez borzalmasra sikerült. Egyszerûen ugrálnak minden fele, bujkálnak értelmetlenül minden mögé úgy, hogy ott állok mellette (ez látszik a második videóban).
Grafika: Az elsõ két részrõl tudni lehetett, hogy az akkori idõk legszebb játéka volt (Sõt még most is lealáz sok játékot). Viszont ott megoldották, hogy a grafikai szépség ne menjen a játékélmény rovására. A C2-ben ezt kihagyták. Egyszerûen minden a látványra megy folyamatosan kapjuk a scriptelt épület összedõléseket amik az elsõ 10 esetben érdekelnek de a többi 30-nál már nem. Ráadásul a játék még ezekre fel is hívja a figyelmed, hogy nyomd meg az F betût a kamera célrafordításához.
Csõ effektus: Az AI butaságát úgy próbálták leplezni, hogy beleraktak egy csõbe amit folyamatosan tömnek ellenfelekkel. Tehát W+M1. A játék az elején próbál rávezetni, hogy taktikázz használd a távcsöved, de ez itt nem mûködik! Az elõzõ részekben sokszor fel kellett másznom egy magaslatra szétnézni, hogy most merrõl támadjak. Itt erre nincs szükség mert nagyjából sík terepen vagyunk és minden 10 méterre jut 10 ellenfél.
Letámasztós gépstukkerok: Viccesnek tûnik de ezt is el sikerült rontaniuk a készítõknek. Az elsõ két részben csakis azért használt az ember letámasztós gépfegyvert mert annak végtelen lõszere volt és sz*rul állt munícióval tehát ez egy jó funkció volt. A Crysis 2 be viszont úgy gondolták, hogy ez nem jó ötlet és kaptunk 100 lövedéket egy ilyen barikádfegyverbe. Ami mindössze 20 másodpercig elég, utána foroghatsz vele össze-vissza mert másra nem jó.
Nanoruha: Ugyebár ez a központja a Crysis játéknak ez adja a lényeget de ebbe is sok hibát vétettek. Tehát az elsõ részben négy funkcióval rendelkezett (Erõ, Gyorsaság, Páncél, Láthatatlanság). Ezt egy menübõl választhattuk ki ami megmaradt a C2-ben de nincs rá szükség a gyorsgombok miatt. Az alternatív funkciója a ruhának az elsõ részben Páncél volt, ez annyit jelentett, hogy nem 100HP val hanem 100+100 energiával rendelkezték. C2-bõl ezt is kivették, nincs alternatív funkció tehát bármire váltasz fogy az energiád. A páncél pedig olyan erõs, hogy bekapcsoltam kiugrottam középre és én voltam a Rambo Feri. Az a rész már nevetséges volt, hogy hogyan eltúlozták az energiaszintet. Az ugrást is átszabták persze zavaróra. Régen így nézett ki egy superjump: V+Erõ Mód majd Ugrás gomb. Itt ehelyett megkapjuk azt, hogy ha hosszan nyomod magasra ugrasz ha röviden akkor normált. Persze, hogy sosem tudtam úgy ugrani ahogy kellett volna.
Jármûvek és szabadság: Elsõ két rész elõnyei közé tartozik, adott nagy nyitott terep fõbb stratégiai pontokkal amikhez Opcionális célkitûzések tartoznak. Ezekhez több úton eljuthattunk, és jármûvek is biztosítva voltak a közlekedésünkhöz. A C2-bõl ezt is kivették helyette kapunk 2 APC küldetést, amirõl inkább nem is beszélek.
Összegezve: Ekkorát én rég nem csalódtam egy játékban. Minden ami tetszett azt kivették és helyette ilyen baromságokat raktak be. Osztálytársammal pont ma beszéltem errõl és õ is hõbörgött a játék miatt.
Screenshots:
\"afqp5.jpg\"
\"wvw8t.jpg\"
\"HBkZ3.jpg\"

3791
Beszélgetés / Beszélgetés a telefon gyártókról és szavazás!
« Dátum: 2012. január 13. - 20:25:38 »
Nekem telefon funkció terén annyi bõven elég, hogy lehessen vele telefonálni.
Több minek? Nézzem meg Facebookon hogy mit ebédeltél? Nem érdekel tehát funkció kilõve. Zenét sem hallgatok ha akarnék akkor MP3 nem telefon. Kamera szintén kilõve mert nem fotózom magam tehát innentõl a telefon nálam telefonálásra van használva.
Várjunk csak :O Nincs is telefonom :O Miután 4 000FT ot letiltott a T-mobile el is basztam a picsába. (Ugyebár ha X idõ alatt nem telefonálsz le X összeget letiltanak. Én meg 2 évig nem telefonáltam vele)

3792
SA-MP: Szerverfejlesztés / Ún. gamemode próbaverzió
« Dátum: 2012. január 13. - 19:48:53 »
Idézetet írta: 1ST_Chr date=1326480087\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15516\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De ha az illetõ visszaállítja a gépén a dátumot?  ???
 
Igen ez az egyik probléma a másik pedig nem kell formatálni a karakterláncot.
A printf függvény támogat a logikai változóhoz kötött agrumentumot tehát
 

new valami[16] = \'Ez itt valami\";
printf(\"Jelenlegi valami: %s\", valami);

3793
Játékok / Játékhiány
« Dátum: 2012. január 13. - 19:41:59 »
Idézetet írta: IXT date=1326479262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"15508\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Még olyan is érdekelne,amiben élõ emberek ellen lehet focizni? Mint a fifa csak mp
 
PES

3794
Segítség / GTA IV Probléma
« Dátum: 2012. január 13. - 19:24:47 »
Nekem a szaggatás problémát a live frissítés oldotta meg. Ez csak eredeti verzióban érhetõ el. Live frissítéssel még az 1.0 verzió sem szaggatott. Igaz nem hozott annyi FPS-t mint amennyit kellett volna de végül is mûködik.

3795
Általános / >>>>>Miért ilyen kevés az igazi RPG játékos?<<<<<
« Dátum: 2012. január 13. - 14:25:56 »
Indi alapötlete nem rossz de kombinálni kellene.
Karaktert mikor létrehoz 6 tulajdonságot meg kéne adnia (RANDOM nem a játékos választja ki, ezt kapta ezt használja) ami alapján ír történetet/viselkedik.
Így már kicsit izgalmasabb lenne a dolog.
Utóirat:
Én speciel tanulok lefegyverezést/bilincselést és milliórszor gyakorlaton csináltam ezt meg de élõben nem nagyon mernék próbálkozni ha egy csõre töltött stukker lenne elõttem.

Oldalak: 1 ... 251 252 [253] 254 255 ... 278
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal