| Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 3751 Készülõ munkák / [INC] DrA Pickup« Dátum: 2011. április 12. - 18:20:50 »Idézetet írta: DrAkE date=1302615052\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7482\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem hiszem hogy haszontalan lenne és már tegnap kész voltam.Egy szóval sem mondtam hogy haszontalan. 3752 Segítségkérés / /count parancs« Dátum: 2011. április 12. - 18:19:12 »
					<[Lu$ta]>: Ez jó, de csak 3tól számol vissza. Most írtam egyet saját szeróra, ha kell, felteszem.. Hátránya, hogy egész script. 3753 SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / sFunctions« Dátum: 2011. április 12. - 18:16:49 »
					Ha lesz v2.0, akkor szerintem betehetnél egy plusz funkciót a \"sPlayerPos\" függvényedhez. sPlayerPos(playerid, Float:X, Float:Y, Float:Z, virtualworld, interior, bool:freeze); Lefagyassza-e a játékost bizonyos idõre (1-2 másodperc) teleport után. Szerintem hasznos lenne, mert nekem például ha sok object van 1 helyen, akkor lassan tölti be. [streamer Plugin] Szép munka   3754 Készülõ munkák / [INC] DrA Pickup« Dátum: 2011. április 12. - 15:27:39 »
					Ne szórakozz már! A dFile után többet vártam, nem ilyen 30 soros Include-t :dead: Sok sikert hozzá. 3755 Segítségkérés / kickelje a szerver« Dátum: 2011. április 12. - 14:59:20 »if(response) {Például if(!response) return Kick(playerid); 3756 Készülõ munkák / [GM] Need For Speed« Dátum: 2011. április 11. - 07:23:34 »
					5let: AttachObjectToVehicle függvénnyel meg lehet oldani a tuningolhatatlan [pl: Infernus] tuningolását. Van is egy ilyen \"scriptem\" Beszállnék. 3757 Szkript kérések / NFS Carbon (nem a játék)« Dátum: 2011. április 10. - 20:11:01 »Idézetet írta: Koripszilon date=1302454102\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7456\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic textdraw-al meglehetne oldani, de eléggé cinkes, ajánlok egy másikat:WOW! Ezt meglesem. 3758 SA-MP / Open.mp: Szerverfejlesztés / DM gamemode« Dátum: 2011. április 10. - 20:07:51 »
					Szép.. Letöltöm, Meglesem. Idézetet írta: Buba date=1301415795\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7081\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic abban már gTeamokat kell használni, de különben szerintem annyira nem megvalósíthatatlan(mondjuk semmi sem az).Nem kell gTeam. AddPlayerClassEx, és GetPlayerTeam(..) EDIT: Az OnPlayerLaggol függvényed sehol nem fut le, szoval felesleges.. Kéne egy idõzítõ OnGameModeInit() alá. 3759 Szkript kérések / NFS Carbon (nem a játék)« Dátum: 2011. április 10. - 16:35:05 »Idézetet írta: double out date=1302444772\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7456\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Szerintem meglehet sok kicsi TD velNagyok sok, nagyon kicsi. Szerintem egy csík egyszerûbb lenne. 3760 Szkript kérések / Fegyver mentése« Dátum: 2011. április 10. - 08:08:57 »public OnPlayerUpdate(playerid) {Ha minigunra vált, akkor ez átváltja a fegyverét a sima ökölre. Kár, hogy kivették a SetDisabledWeapons(...) függvényt. 3761 Segítségkérés / Nem jönnek be az MTA 0.3c objektek« Dátum: 2011. április 09. - 15:48:10 »
					OFF: Nem értem, mi bajotok a sima sscanf függvénnyel... Én vígan elvagyok vele.. Plugin nélkül xD ON: Írj egy convertáló scriptet, az sokat segít [sztem] 3762 Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Lámpa ctrl gombal! || S.O.S« Dátum: 2011. április 09. - 15:43:58 »
					Sürgõs? Akkor BIZTOS hogy RP.. a legtöbb ember ráér.. csak az RPsek nem xD Amugy keress, biztosan van. 3763 Szkript kérések / Fegyver mentése« Dátum: 2011. április 09. - 13:35:09 »#include <a_samp> Fogalmam nincs hogy jó-e, nem teszteltem. 3764 Segítségkérés / Több object berakásának folyamata« Dátum: 2011. április 09. - 09:33:39 »
					Változó new kapu[szám]; //kapujaid száma, +1, mert a 0-t is bele kell számolni. Objectek létrehozása kapu[0] = CreateObject(...); Objectek mozgatása. 
 Elõnye, hogy a változó nem foglal sok helyet, ha sok kapud van, és a kapukat akár egyszerre is mozgathatod egy ciklus segítségével. 3765 Segítségkérés / Ladmin probléma« Dátum: 2011. április 07. - 21:00:19 »
					Kissé le vagy maradva :\'DD \"OnPlayerPrivMsg\" 0.3a óta nincs, ezt egy alap \"/pm\" paranccsal kell helyettesíteni, amit a base.pwn fájlban találsz. | 

 Üzenetek megjelenítése
Üzenetek megjelenítése