Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Casamiro

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 70
376
RP/RPG kérések / A GF módban...
« Dátum: 2012. október 31. - 16:31:32 »
Ha jól emlékszem, bizbe be lehet menni, míg sbizbe nem.

377
RP/RPG kérések / [Kérés] OxFord RPG
« Dátum: 2012. október 31. - 15:19:37 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=27838.0
Ez Afterlife mod, de ugyanaz a kettõ szinte.

378
Idézetet írta: Dfoglalo date=1351683843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29291\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik...
Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot?
PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).
 
Ezt nem lehet.
[/quote]
Azután írj, miután biztos vagy a dolgodban -.-\" A posztod egy kõkemény OFF volt...
Közben megtaláltam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=364862 szóval igenis LEHETSÉGES!
 
[/quote]Akkor off volt, most mit csináljak veled ? :D Szólj akkor egy moderátornak ha az neked úgy jobb.
Eleve kereshettél volna mielõtt kérdezel. :)

379
Idézetet írta: Dfoglalo date=1351680020\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29291\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!
Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik...
Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot?
PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).
 
Ezt nem lehet.

380
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. október 31. - 11:04:43 »
SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][1], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][2], 5);

381
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. október 31. - 10:52:08 »
Az elkezdést cseréld ki erre:
 
SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[0][0], CheckPointok[0][1], CheckPointok[0][2], 5), CPStatusz[playerid] = 0;

382
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. október 31. - 10:38:50 »
Mert bele kell írnod a koordinátákat, de ha nem tudod akkor küldd el hol legyenek és megcsinálom neked

383
Segítségkérés / Hulla rendszer probléma.
« Dátum: 2012. október 31. - 00:05:57 »
/* ==================== [ Holttest Rendszer ] ==================== */
/* ============================================================== */
/* ======================= [ Készítette ] ======================= */
/* ============================================================== */
/* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */
/* ============================================================== */
/* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */
/* ============================================================== */
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <zcmd>
#define PIROS 0xFF0000AA
#define MAX_HOLTTEST 50
new Gyilkos[MAX_HOLTTEST], holttest[MAX_HOLTTEST], Object[MAX_HOLTTEST],pht[MAX_PLAYERS];
new Float:Yh[MAX_HOLTTEST]= 0.000, Float:Xh[MAX_HOLTTEST] = 0.000, Float:Zh[MAX_HOLTTEST] = 0.000;
stock NextHolt()
{
        for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
        {
                if(Yh <= 0.000 && Xh <= 0.000 && Zh <= 0.000) return i;
        }
        return 1;
}
stock DestroyHolt(h)
{
        DestroyDynamicObject(Object[h]);
        Gyilkos[h] = 0;
        holttest[h] = 0;
        Yh[h] = 0.000;
        Xh[h] = 0.000;
        Zh[h] = 0.000;
        return 1;
}
 
stock DestroyHoltEx(playerid)
{
        if(pht[playerid] != 0)
        {
                DestroyDynamicObject(Object[pht[playerid]]);
                Gyilkos[pht[playerid]] = 0;
                holttest[pht[playerid]] = 0;
                Yh[pht[playerid]] = 0.000;
                Xh[pht[playerid]] = 0.000;
                Zh[pht[playerid]] = 0.000;
                pht[playerid] = 0;
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        DestroyHoltEx(playerid);
        new ht = NextHolt();
        GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]);
        Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274);
        Gyilkos[ht] = killerid;
        holttest[ht] = playerid;
        pht[playerid] = ht;
        return 1;
}
CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!//
{
        new bool:talalt = false;
        for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++)
 
        {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh))
                {
                    talalt = true;
                    new name[128];
                    new name2[128];
                    new string[100];
                    GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name));
                    GetPlayerName(holttest, name2, sizeof(name2));
                    format(string, sizeof(string),\"Holttest: %s Megölte: %s\",name2, name);
                    SendClientMessage(playerid, PIROS, string);
                    DestroyDynamicObject(Object);
                    for(new p; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(i == pht[p]) return pht[p] = 0; }
                    DestroyHolt(i);
                    break;
                }
        }
        if(!talalt)  return  SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holttest!\");
        return 1;
}

384
RP/RPG kérések / Cp sorozat
« Dátum: 2012. október 30. - 23:55:12 »
new CPStatusz[MAX_PLAYERS];
new Float:CheckPointok[4][3] = { // értelemszerûen írd bele a koordinátákat és a tömb méretét is módosítsd majd
{0.0, 0.0, 0.0},
{5.0, 5.0, 5.0},
{10.0, 10.0, 10.0},
{15.0, 15.0, 15.0}
};
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    CPStatusz[playerid] = -1;
    return 1;
}
// elkezdés: SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[0][0], CheckPointok[1][0], CheckPointok[2][0], 5), CPStatusz[playerid] = 0;
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
    if(CPStatusz[playerid] >= 0)
    {
        CPStatusz[playerid]++;
        if(CPStatusz[playerid] == sizeof(CheckPointok))
        {
            // utolsóba belement
            CPStatusz[playerid] = -1; // ezt hagyd itt
            return DisablePlayerCheckpoint(playerid); // ezt is
        }
        SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], 5);
    }
    return 1;
}

385
Segítségkérés / Üzenet a szervernek
« Dátum: 2012. október 30. - 19:28:41 »
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"Üzenet\");

386
Segítségkérés / fegyver átadó script hiba
« Dátum: 2012. október 30. - 10:36:39 »
Itt tök felesleges megadni a töltényt és a fegyver idt, mert úgyis a kezében lévõ fegyvert adja át...
 
CMD:atad( playerid, params[] )
{
     new iPlayer;
     if( sscanf( params, \"u\", iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /atad <Játékos ID/Név>\" );
     if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID.\" );
     if( iPlayer == playerid ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem küldhetsz fegyvert...\" );
     if( GetPlayerWeapon( playerid ) == GetPlayerWeapon( iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ennek a játékosnak, már van ilyen fegyvere.\" );
     GivePlayerWeapon( iPlayer, GetPlayerWeapon( playerid ), GetPlayerAmmo( playerid ) );
     RemovePlayerWeapon(playerid, GetPlayerWeapon(playerid));
     return 1;
}

 
RemovePlayerWeapon:
 
stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid)
{
new plyWeapons[12]
new plyAmmo[12]
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
new wep, ammo
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo)
if(wep != weaponid)
{
   GetPlayerWeaponData(playerid, slot, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot])
}
}
ResetPlayerWeapons(playerid)
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot])
}
}

387
Kérdések, Segítség / SAMP FIX CRASH
« Dátum: 2012. október 30. - 09:36:24 »
Minden szerveren ezt csinálja?

388
Segítségkérés / automata állapot jelzõ..
« Dátum: 2012. október 29. - 17:30:54 »
18as sort másold be

389
Hangszerek és előadók / Mit hallgatsz most vol. 2
« Dátum: 2012. október 29. - 16:04:52 »

390
Segítségkérés / /menetrend NPC-hez
« Dátum: 2012. október 29. - 15:35:14 »
Ez alapján eltudsz indulni szerintem: http://sampforum.hu/index.php?topic=27517.0

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 70
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal