Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - Casamiro
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 70
376
« Dátum: 2012. október 31. - 16:31:32 »
Ha jól emlékszem, bizbe be lehet menni, míg sbizbe nem.
378
« Dátum: 2012. október 31. - 13:12:09 »
Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik... Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot? PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).
Ezt nem lehet. [/quote] Azután írj, miután biztos vagy a dolgodban -.-\" A posztod egy kõkemény OFF volt... Közben megtaláltam: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=364862 szóval igenis LEHETSÉGES! [/quote]Akkor off volt, most mit csináljak veled ? Szólj akkor egy moderátornak ha az neked úgy jobb. Eleve kereshettél volna mielõtt kérdezel.
379
« Dátum: 2012. október 31. - 11:58:06 »
Sziasztok! Bocsi, hogy ide írom, de szerintem felesleges ugyan errõl szólóan nyitni egy témát, hiszen a kérdésem ide illik... Egy kérdésem lenne: hogy lehet a játékba beolvasni egy weblapot? PL. beírja a player, hogy /web, és egy ablakban, ott a játékban kiadja neki a weboldalt (vagy azt a dolgot a webrõl, amelynek a linkje meg lett adva a szkriptben).
Ezt nem lehet.
380
« Dátum: 2012. október 31. - 11:04:43 »
SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][1], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][2], 5);
381
« Dátum: 2012. október 31. - 10:52:08 »
Az elkezdést cseréld ki erre: SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[0][0], CheckPointok[0][1], CheckPointok[0][2], 5), CPStatusz[playerid] = 0;
382
« Dátum: 2012. október 31. - 10:38:50 »
Mert bele kell írnod a koordinátákat, de ha nem tudod akkor küldd el hol legyenek és megcsinálom neked
383
« Dátum: 2012. október 31. - 00:05:57 »
/* ==================== [ Holttest Rendszer ] ==================== */ /* ============================================================== */ /* ======================= [ Készítette ] ======================= */ /* ============================================================== */ /* =================== [ Amf | SampForum.hu ] =================== */ /* ============================================================== */ /* ================== [ !!! NE TÖRÖLD KI !!! ] ================== */ /* ============================================================== */ #include <a_samp> #include <streamer> #include <zcmd> #define PIROS 0xFF0000AA #define MAX_HOLTTEST 50 new Gyilkos[MAX_HOLTTEST], holttest[MAX_HOLTTEST], Object[MAX_HOLTTEST],pht[MAX_PLAYERS]; new Float:Yh[MAX_HOLTTEST]= 0.000, Float:Xh[MAX_HOLTTEST] = 0.000, Float:Zh[MAX_HOLTTEST] = 0.000; stock NextHolt() { for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++) { if(Yh <= 0.000 && Xh <= 0.000 && Zh <= 0.000) return i; } return 1; } stock DestroyHolt(h) { DestroyDynamicObject(Object[h]); Gyilkos[h] = 0; holttest[h] = 0; Yh[h] = 0.000; Xh[h] = 0.000; Zh[h] = 0.000; return 1; } stock DestroyHoltEx(playerid) { if(pht[playerid] != 0) { DestroyDynamicObject(Object[pht[playerid]]); Gyilkos[pht[playerid]] = 0; holttest[pht[playerid]] = 0; Yh[pht[playerid]] = 0.000; Xh[pht[playerid]] = 0.000; Zh[pht[playerid]] = 0.000; pht[playerid] = 0; } return 1; } public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { DestroyHoltEx(playerid); new ht = NextHolt(); GetPlayerPos(playerid, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht]); Object[ht] = CreateDynamicObject(3092, Yh[ht], Xh[ht], Zh[ht], 0, 90, 274); Gyilkos[ht] = killerid; holttest[ht] = playerid; pht[playerid] = ht; return 1; } CMD:azonosit(playerid, params[]) //Csak természetes halálnál írja ki a gyilkost is!Ha parancsal ölöd meg, akkor nem!// { new bool:talalt = false; for(new i; i<=MAX_HOLTTEST; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, Yh, Xh, Zh)) { talalt = true; new name[128]; new name2[128]; new string[100]; GetPlayerName(Gyilkos, name, sizeof(name)); GetPlayerName(holttest, name2, sizeof(name2)); format(string, sizeof(string),\"Holttest: %s Megölte: %s\",name2, name); SendClientMessage(playerid, PIROS, string); DestroyDynamicObject(Object); for(new p; p<MAX_PLAYERS; p++) { if(i == pht[p]) return pht[p] = 0; } DestroyHolt(i); break; } } if(!talalt) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben holttest!\"); return 1; }
384
« Dátum: 2012. október 30. - 23:55:12 »
new CPStatusz[MAX_PLAYERS]; new Float:CheckPointok[4][3] = { // értelemszerûen írd bele a koordinátákat és a tömb méretét is módosítsd majd {0.0, 0.0, 0.0}, {5.0, 5.0, 5.0}, {10.0, 10.0, 10.0}, {15.0, 15.0, 15.0} }; public OnPlayerConnect(playerid) { CPStatusz[playerid] = -1; return 1; } // elkezdés: SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[0][0], CheckPointok[1][0], CheckPointok[2][0], 5), CPStatusz[playerid] = 0; public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid) { if(CPStatusz[playerid] >= 0) { CPStatusz[playerid]++; if(CPStatusz[playerid] == sizeof(CheckPointok)) { // utolsóba belement CPStatusz[playerid] = -1; // ezt hagyd itt return DisablePlayerCheckpoint(playerid); // ezt is } SetPlayerCheckpoint(playerid, CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], CheckPointok[CPStatusz[playerid]][0], 5); } return 1; }
385
« Dátum: 2012. október 30. - 19:28:41 »
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN, \"Üzenet\");
386
« Dátum: 2012. október 30. - 10:36:39 »
Itt tök felesleges megadni a töltényt és a fegyver idt, mert úgyis a kezében lévõ fegyvert adja át... CMD:atad( playerid, params[] ) { new iPlayer; if( sscanf( params, \"u\", iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Használat: /atad <Játékos ID/Név>\" ); if( iPlayer == INVALID_PLAYER_ID ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Érvénytelen ID.\" ); if( iPlayer == playerid ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Magadnak nem küldhetsz fegyvert...\" ); if( GetPlayerWeapon( playerid ) == GetPlayerWeapon( iPlayer ) ) return SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"HIBA: Ennek a játékosnak, már van ilyen fegyvere.\" ); GivePlayerWeapon( iPlayer, GetPlayerWeapon( playerid ), GetPlayerAmmo( playerid ) ); RemovePlayerWeapon(playerid, GetPlayerWeapon(playerid)); return 1; } RemovePlayerWeapon: stock RemovePlayerWeapon(playerid, weaponid) { new plyWeapons[12] new plyAmmo[12] for(new slot = 0; slot != 12; slot++) { new wep, ammo GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo) if(wep != weaponid) { GetPlayerWeaponData(playerid, slot, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot]) } } ResetPlayerWeapons(playerid) for(new slot = 0; slot != 12; slot++) { GivePlayerWeapon(playerid, plyWeapons[slot], plyAmmo[slot]) } }
387
« Dátum: 2012. október 30. - 09:36:24 »
Minden szerveren ezt csinálja?
388
« Dátum: 2012. október 29. - 17:30:54 »
18as sort másold be
389
« Dátum: 2012. október 29. - 16:04:52 »
390
« Dátum: 2012. október 29. - 15:35:14 »
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 70
|