Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Enigma

Oldalak: 1 ... 24 25 [26]
376
Archívum / MTA ~ Lua ~ Scriptelés
« Dátum: 2013. november 14. - 21:13:51 »
Angoltudás és az MTA wiki kell a megtanulásához. Legalábbis nekem ennyi volt.

377
Archívum / MTA ~ Lua ~ Scriptelés
« Dátum: 2013. november 14. - 20:45:42 »
Miért kell feltétlen egy mod a tanuláshoz?

378
Archívum / MTA ~ Lua ~ Scriptelés
« Dátum: 2013. november 14. - 15:42:43 »
A valhalla egy teljesen rossz mod kezdésnek, még tanulni is, mivel bonyolultan van megírva, azoknak, amik ott írva vannak, van sokkal egyszerûbb módja is. Nem sokat fogsz belõle tanulni.

379
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. november 10. - 20:17:54 »
ha semmiképp sem megy akkor a funkció elsõ sorába dobd be ezt.
 
source = getLocalPlayer()

380
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. november 09. - 19:10:04 »
function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source)
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source)
local daPlayer = getPlayerName(source)
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh)
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
       if (motorstat == false) then
               setVehicleEngineState(theVeh,true)
       else
               setVehicleEngineState(theVeh,false)
         end
end
function onJoin()
        bindKey (source,\"j\", \"down\", motor)
        end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)

381
Archívum / MYSQL Hiba!Roleplay szervernél.
« Dátum: 2013. november 04. - 22:00:56 »
használd a 127.0.0.1-et localhost helyett.

382
Archívum / MTA - account-system hiba,segítsetek lécci
« Dátum: 2013. október 31. - 19:44:06 »
de, PM-ben elküldtem.

383
Archívum / MTA - account-system hiba,segítsetek lécci
« Dátum: 2013. október 31. - 19:29:53 »
Akkor átírtak egy bugos account rendszert, ezekszerint. :D Global resource fut?

384
Archívum / MTA - account-system hiba,segítsetek lécci
« Dátum: 2013. október 31. - 19:18:37 »
Ha ezeket a problémákat esetleg fixálnád is, akkor lenne több. Valhallát feleslegesen használsz, tele van buggal.

385
Archívum / MTA - Account-system hiba!
« Dátum: 2013. október 30. - 10:05:35 »
Ebbõl a pár sorból már látszik, hogy valhallát használsz, amit ki is dobhatsz akár, mivel egy szemét.

386
Archívum / MTA Job-system bug.
« Dátum: 2013. október 28. - 14:53:07 »
Legjobb amit mondhatok. Ne használj valhallát.  :)

387
Archívum / Mta Toolbox
« Dátum: 2013. október 27. - 21:37:21 »
[editor] mappába próbáld, mivel az a Map Editor mappája.

388
Archívum / Jármû világíttás,index,motor
« Dátum: 2013. október 27. - 13:27:12 »
nyílván senki sem fogja megírni helyetted, de ha tényleg érdekel a scriptelés, akkor könnyen összehozhatsz egyet magadtól is.
Motorhoz használd:
 
setVehicleEngineState
getVehicleEngineState

 
Ebben az esetben példaként megírok neked egy szimpla motor scriptet:
 

function motor(source)
local inVeh = isPedInVehicle(source) --Megnézi, hogy az illetõ kocsiban van-e.
local theVeh = getPedOccupiedVehicle(source) --lekéri a játékos által használt jármûvet.
local daPlayer = getPlayerName(source) --játékos nevét lekéri.
local motorStat = getVehicleEngineState(theVeh) --lekéri a jármû motorjának állapotát.
if inVeh then --ha kocsiban van az illetõ.
if (motorstat == false) then --ha a motor le van állítva.
setVehicleEngineState(theVeh,true) --Motor beindítása.
else
setVehicleEngineState(theVeh,false) --ha a motor bevan indítva, akkor leállítjuk.
end
end
function onJoin() --ha egy játékos belép
 bindKey (source,\"j\", \"down\", motor) --J betû lenyomásakor triggerelõdik a motor function.
 end
addEventHandler(\"onPlayerJoin\",getRootElement(),onJoin)

 
ilyen egyszerû. Ezzel a példával már megfogod tudni írni a lámpák kezelését, ahhoz használd a következõt.
 
setVehicleLightState

 
esetleg,
 
setVehicleOverrideLights

389
Archívum / Spawn beállítás
« Dátum: 2013. október 27. - 13:15:20 »
Kapcsold ki az alap resourceokat, az tartalmazza a freeroam mapes spawnrendszerét is. Fix hely beállításához használhatod ezt:
 
setElementPosition

 
Ezzel az eventtel.:
 
onPlayerLogin

Oldalak: 1 ... 24 25 [26]
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal