Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - KovaNovik
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 74
376
« Dátum: 2014. június 09. - 17:44:48 »
Jónak tûnik! Azt ugye tudod, hogy ha ezt berakod SAMP-ba, akkor átlátsz majd a falakon?
377
« Dátum: 2014. június 09. - 17:04:53 »
Nem tudom miért nem rakod fel a pwn-t. Csak a változók neveit nem tudtam retusálni. Így hiába fejtem vissza, nem tudjuk lopott-e. De szerintem nem az, bár, csak tippelek. #include a_samp #include zcmd enum {d_menu, d_kezif, d_mfsz, d_piszt, d_geppiszt, d_shoti, d_puska, d_granat, d_credits} CMD:weapons(playerid) return ShowPlayerDialog(playerid, d_menu, DIALOG_STYLE_LIST, \"{3399FF}Fegyver menü\", \"Kézi fegyverek\\nMûf@szok\\nPisztolyok\\nGéppisztolyok\\nShotgunok\\nPuskák\\nGránátok\\n{FF0000}Credits\", \"Ok\", \"Kilép\"), 1; CMD:wp(playerid) return cmd_weapons(playerid); CMD:w(playerid) return cmd_wp(playerid); public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { if(!response) return 1; switch(dialogid) { case d_menu: { switch(listitem) { case 0: ShowPlayerDialog(playerid, d_kezif, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Kézi fegyverek\", \"Boxer\\nGolfütõ\\nGumibot\\nKés\\nBaseball ütõ\\nLapát\\nDákó\\nSzamurálykard\\nLáncfûrész\\nVirágcsokor\\nBot\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 1: ShowPlayerDialog(playerid, d_mfsz, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Mûf@szok\", \"Nagy lla\\nEzüst\\nNagy fehér\\nKis fehér\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 2: ShowPlayerDialog(playerid, d_piszt, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Pisztolyok\", \"9mm pisztoly\\nHangtompítós\\nDesert Eagle\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 3: ShowPlayerDialog(playerid, d_geppiszt, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Géppisztolyok\", \"Micro uzi(Mac 10)\\nMp5\\nAK-47\\nM4\\nTec 9\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 4: ShowPlayerDialog(playerid, d_shoti, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Shotgunok\", \"Shotgun\\nSawn OFF\\nCombat shotgun\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 5: ShowPlayerDialog(playerid, d_puska, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Puskák\", \"Countri rifle\\nSniper rifle\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 6: ShowPlayerDialog(playerid, d_granat, DIALOG_STYLE_LIST, \"{EDAE04}Gránátok\", \"Gránát\\nFüst gránát\\n{FF0000}Vissza\", \"Ok\", \"Kilép\"); case 7: ShowPlayerDialog(playerid, d_credits, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{007700}Fegyvermenü készítõja\", \"HWPM || v1.0\\n\\nA fegyvermenüt {FF0000}Hanga{FFFFFF} készítette!\\nKészítés ideje: 2014.06.09\\nwww.fantasticcool.tk\", \"Ok\", \"\"); } } case d_kezif: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 1, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 2, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 3, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 4, 1); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 5, 1); case 5: GivePlayerWeapon(playerid, 6, 1); case 6: GivePlayerWeapon(playerid, 7, 1); case 7: GivePlayerWeapon(playerid, 8, 1); case 8: GivePlayerWeapon(playerid, 9, 1); case 9: GivePlayerWeapon(playerid, 14, 1); case 10: GivePlayerWeapon(playerid, 15, 1); case 11: cmd_weapons(playerid); } } case d_mfsz: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 10, 1); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 11, 1); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 12, 1); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 13, 1); case 4: cmd_weapons(playerid); } } case d_piszt: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 22, 99999); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 23, 99999); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 24, 99999); case 4: cmd_weapons(playerid); } } case d_geppiszt: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 28, 99999); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 29, 99999); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 30, 99999); case 3: GivePlayerWeapon(playerid, 31, 99999); case 4: GivePlayerWeapon(playerid, 32, 99999); case 5: cmd_weapons(playerid); } } case d_shoti: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 25, 99999); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 26, 99999); case 2: GivePlayerWeapon(playerid, 27, 99999); case 3: cmd_weapons(playerid); } } case d_puska: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 33, 99999); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 34, 99999); case 2: cmd_weapons(playerid); } } case d_granat: { switch(listitem) { case 0: GivePlayerWeapon(playerid, 16, 99999); case 1: GivePlayerWeapon(playerid, 17, 99999); case 2: cmd_weapons(playerid); } } } return 0; }
378
« Dátum: 2014. június 09. - 15:29:41 »
Az MTA saját map formátumot használ. A SAMP-ban alapból van a CreateObject. Egy pluginnal elérhetõ, hogy többet létrehozz, igaz, így is csak a legközelebbi 1000-et mutatja. Ez a CreateDynamicObject. Most szedj ki minden objekttel kapcsolatos dolgot a mododból, server.cfg-bõl, a szervermappából, mindenhonnan, és kezdjük újra, átgondolva, érthetõ(bb)en.Ezt a csomagot letöltöd, és kicsomagolod a szervered mappájába. Így a ../pawno/include mappában egy streamer.inc fájlnak, a ../plugins mappádban pedig egy streamer.dll és egy streamer.so fájlnak, ez utóbbira igazából nincs is szükséged. A server.cfg fájlodban kell lennie EGY plugins sornak, ott szerepelnie kell a \"streamer\" szónak. Ha elindítod a szervert így, ki kell írnia, hogy sikeresen betöltötte. [20:18:39] Loading plugin: streamer [20:18:39] *** Streamer Plugin v2.7.2 by Incognito loaded *** [20:18:39] Loaded. Így még a mododban nem tudod használni, mert nincs megadva, hogy a plugintól mely funkciókat használhatja. Ezért be kell írnod a modod elejére ezt: #include streamer Ezzel a ../pawno/include mappádban lévõ streamer.inc fáljból megtudja, hogy hoppá, tudja használni a pluginban rejlõ funkciókat. Így már pakolgathatod is OnGameModeInit-hez a CreateDynamicObjecteket. CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 200.0, Float:drawdistance = 0.0); Ahol már van megadva egyenlõségjellel alapvetõ érték, azt nem kötelezõ megadni, ha nem adod meg, alapból annyi lesz az értéke.Tehát egy ilyen bõven jó lesz: CreateDynamicObject(4567, 860.33063, 417.39890, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 90.00000); Szóval a modod így néz ki: #include a_samp //esetleg más includeok #include streamer public OnGameModeInit() { CreateDynamicObject(4567, 860.33063, 417.39890, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.52820, 477.15759, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.13824, 477.22659, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.64587, 477.22485, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.19818, 477.21667, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.78271, 477.23236, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.29266, 477.30798, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.18707, 480.05396, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.00116, 480.19159, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.62378, 480.12283, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.17725, 480.17923, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.77789, 480.09702, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(13072, 807.68286, 382.12842, 14.90625, 356.85840, 0.00000, 3.14159); CreateDynamicObject(19366, 867.42493, 480.23190, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.20648, 482.86426, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.56750, 482.98468, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.24243, 485.91718, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.68115, 485.62155, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.97937, 482.97202, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.02026, 485.76379, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.48712, 483.00708, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.41382, 485.74820, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.81909, 483.37592, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.90973, 485.72827, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.45544, 483.42450, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.55664, 485.77786, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1502, 858.48901, 475.75327, 19.18050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 856.80042, 475.83539, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.76123, 475.85120, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.78162, 475.86984, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.71710, 475.90381, 23.25000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 856.78192, 475.91574, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.61517, 475.86938, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.23126, 475.90073, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.91162, 475.84286, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.62256, 475.85757, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.88867, 475.82507, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.55884, 475.83771, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.71344, 475.93741, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.38690, 475.95551, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69226, 477.58826, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69232, 477.58829, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75714, 481.05435, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69812, 484.49469, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75494, 485.32840, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69977, 479.87909, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.73682, 483.36981, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75311, 485.34760, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.40833, 486.98547, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.89728, 486.99347, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.33356, 486.98215, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.63306, 486.95096, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.89270, 486.93417, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.40118, 486.90985, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.21606, 487.14087, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.63281, 487.16672, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.65070, 487.15771, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.49524, 487.15829, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.87555, 486.98245, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 863.00793, 486.98755, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 866.25244, 487.01257, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.22742, 486.99036, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.92352, 485.20544, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.92352, 485.20544, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.97589, 481.70383, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.98767, 478.62064, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.07153, 477.78922, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.20905, 477.58035, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.07465, 481.23718, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.05927, 484.47073, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.05603, 485.24261, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.98022, 477.55759, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 855.95923, 477.70428, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.54504, 477.54681, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 852.78888, 477.75510, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.51843, 480.94699, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.46423, 483.72751, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.44189, 485.66769, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.98108, 485.55487, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.97406, 482.59494, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 855.07019, 479.97391, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.57581, 480.56146, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.44928, 483.44107, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.52771, 485.59540, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.87262, 485.49020, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.87781, 482.33032, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.92157, 479.67056, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.85992, 477.47989, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 865.21759, 477.29987, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.27246, 477.37726, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.31885, 480.36517, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.30377, 483.33841, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.29877, 485.52753, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.29889, 480.05310, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.33282, 482.90152, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.49036, 485.55804, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2627, 850.18329, 476.98151, 19.26590, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1723, 853.79559, 480.50159, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2296, 854.88861, 476.18945, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1775, 858.03229, 486.46069, 20.20610, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1985, 858.08160, 480.55371, 22.26010, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.16284, 480.99274, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(3525, 858.23181, 476.00189, 20.58030, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(3525, 860.46326, 476.21970, 20.58030, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(3472, 865.78265, 474.75143, 19.28720, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3472, 853.69470, 474.62659, 19.28720, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3524, 860.67767, 475.35986, 19.93018, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3524, 858.14056, 475.36444, 19.93018, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3437, 866.06659, 472.29059, 22.05310, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(3437, 852.98981, 472.89099, 22.05310, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(2013, 868.72473, 477.30954, 19.10000, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(1714, 861.69012, 485.08765, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(2294, 868.50092, 478.42279, 19.09860, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(2130, 868.44470, 480.43906, 19.18630, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(2127, 868.58643, 482.48343, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 264.00000); CreateDynamicObject(2778, 864.09772, 486.39899, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 861.41455, 486.53357, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 859.25623, 486.55197, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 855.64258, 486.37576, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 853.26563, 486.50098, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 851.12280, 486.20288, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1714, 859.50903, 485.01050, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 856.12421, 484.96063, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 854.05334, 484.79205, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 851.61493, 484.88214, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2872, 865.06311, 486.23041, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2872, 865.98218, 486.23676, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1679, 867.28027, 483.99551, 19.65000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //A többi kódod. return 1; } Ha filterscripted van, akkor: #include a_samp //esetleg más includeok #include streamer public OnFilterScriptInit() { CreateDynamicObject(4567, 860.33063, 417.39890, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.52820, 477.15759, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.13824, 477.22659, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.64587, 477.22485, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.19818, 477.21667, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.78271, 477.23236, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.29266, 477.30798, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.18707, 480.05396, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.00116, 480.19159, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.62378, 480.12283, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.17725, 480.17923, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.77789, 480.09702, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(13072, 807.68286, 382.12842, 14.90625, 356.85840, 0.00000, 3.14159); CreateDynamicObject(19366, 867.42493, 480.23190, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.20648, 482.86426, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.56750, 482.98468, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.24243, 485.91718, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.68115, 485.62155, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.97937, 482.97202, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.02026, 485.76379, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.48712, 483.00708, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.41382, 485.74820, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.81909, 483.37592, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.90973, 485.72827, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.45544, 483.42450, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.55664, 485.77786, 19.10000, 0.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1502, 858.48901, 475.75327, 19.18050, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 856.80042, 475.83539, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.76123, 475.85120, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.78162, 475.86984, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.71710, 475.90381, 23.25000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 856.78192, 475.91574, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.61517, 475.86938, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.23126, 475.90073, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.91162, 475.84286, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.62256, 475.85757, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.88867, 475.82507, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.55884, 475.83771, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 853.71344, 475.93741, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.38690, 475.95551, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69226, 477.58826, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69232, 477.58829, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75714, 481.05435, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69812, 484.49469, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75494, 485.32840, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.69977, 479.87909, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.73682, 483.36981, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 849.75311, 485.34760, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.40833, 486.98547, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.89728, 486.99347, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.33356, 486.98215, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.63306, 486.95096, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.89270, 486.93417, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.40118, 486.90985, 20.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.21606, 487.14087, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.63281, 487.16672, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.65070, 487.15771, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 857.49524, 487.15829, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 860.87555, 486.98245, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 863.00793, 486.98755, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 866.25244, 487.01257, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.22742, 486.99036, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.92352, 485.20544, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.92352, 485.20544, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.97589, 481.70383, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 868.98767, 478.62064, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.07153, 477.78922, 23.10000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.20905, 477.58035, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.07465, 481.23718, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.05927, 484.47073, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.05603, 485.24261, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.98022, 477.55759, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 855.95923, 477.70428, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.54504, 477.54681, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 852.78888, 477.75510, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.51843, 480.94699, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.46423, 483.72751, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 851.44189, 485.66769, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.98108, 485.55487, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 854.97406, 482.59494, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 855.07019, 479.97391, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.57581, 480.56146, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.44928, 483.44107, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 858.52771, 485.59540, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.87262, 485.49020, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.87781, 482.33032, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.92157, 479.67056, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 861.85992, 477.47989, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 865.21759, 477.29987, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.27246, 477.37726, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.31885, 480.36517, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.30377, 483.33841, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 867.29877, 485.52753, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.29889, 480.05310, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.33282, 482.90152, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 864.49036, 485.55804, 24.75000, 180.00000, 90.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2627, 850.18329, 476.98151, 19.26590, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1723, 853.79559, 480.50159, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2296, 854.88861, 476.18945, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1775, 858.03229, 486.46069, 20.20610, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1985, 858.08160, 480.55371, 22.26010, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(19366, 869.16284, 480.99274, 20.60000, 90.00000, 90.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(3525, 858.23181, 476.00189, 20.58030, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(3525, 860.46326, 476.21970, 20.58030, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(3472, 865.78265, 474.75143, 19.28720, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3472, 853.69470, 474.62659, 19.28720, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3524, 860.67767, 475.35986, 19.93018, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3524, 858.14056, 475.36444, 19.93018, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(3437, 866.06659, 472.29059, 22.05310, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(3437, 852.98981, 472.89099, 22.05310, 0.00000, 0.00000, 90.00000); CreateDynamicObject(2013, 868.72473, 477.30954, 19.10000, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(1714, 861.69012, 485.08765, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(2294, 868.50092, 478.42279, 19.09860, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(2130, 868.44470, 480.43906, 19.18630, 0.00000, 0.00000, 270.00000); CreateDynamicObject(2127, 868.58643, 482.48343, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 264.00000); CreateDynamicObject(2778, 864.09772, 486.39899, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 861.41455, 486.53357, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 859.25623, 486.55197, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 855.64258, 486.37576, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 853.26563, 486.50098, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2165, 851.12280, 486.20288, 19.14700, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1714, 859.50903, 485.01050, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 856.12421, 484.96063, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 854.05334, 484.79205, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(1714, 851.61493, 484.88214, 19.30000, 0.00000, 0.00000, 180.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2778, 863.23560, 486.30905, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2872, 865.06311, 486.23041, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(2872, 865.98218, 486.23676, 19.20000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); CreateDynamicObject(1679, 867.28027, 483.99551, 19.65000, 0.00000, 0.00000, 0.00000); //A többi kódod. return 1; } Ezt a modot a szervered mappjában lévõ pawnoval fordítod, amelyiknek az include mappájába tetted az incet. Ha duplaklikkelsz a modon, lehet, hogy egy másikkal nyitja meg. Szóval bemész a pawno mappájában, ott pawno.exe, ott bal felül a kis mappa, kikeresed, megnyitod, lefordítod. Nem nehéz! Most bemész a játékba, és ha az objectek megfelelõ közelségében vagy, mutatja az õket. Most mindent elmondtam (szerintem) meglehetõsen szájbarágósan, mondd, hol akad el. A konzolban nem írja ki a sikeres betöltést? A pawno nem fordítja le? A server.cfg-vel nem jó valami? Ezt nem lehet több féle képpen elrontani.
379
« Dátum: 2014. június 09. - 15:17:33 »
CMD:ban(playerid,params[]) { if(GetPVarInt(playerid, \"AdminLvl\") < 4) return 1; new indok[128], id, veg; if(sscanf(params, \"us[128]d\", id, indok, veg)) return SendClientMessage(playerid,red,\"Használat: /ban [ ID ] [ INDOK ] [0-Név Ban / 1 - Végleges ] \"); if(veg) { format(szFormat, sizeof(szFormat), \"{FF0000}[Admin]{ff00cc}%s {ccff00} kitiltotta {FFFFFF} %s {00ccff} felhasználót! {FF0000} Indok : %s | Ban Típusa : Végleg \", GetN(playerid), GetN(id), indok); return SendClientMessageToAll(-1, szFormat); } format(szFormat, sizeof(szFormat), \"{FF0000}[Admin]{ff00cc}%s {ccff00} kitiltotta {FFFFFF} %s {00ccff} felhasználót! {FF0000} Indok : %s | Ban Típusa : NévBan \", GetN(playerid), GetN(id), indok); return SendClientMessageToAll(-1, szFormat); }
380
« Dátum: 2014. június 09. - 14:37:29 »
Meg régebben én a registrybõl is töröltem a bejegyzéseit.
381
« Dátum: 2014. június 09. - 13:06:57 »
A benne lévõ pawnoval fordítsd!
382
« Dátum: 2014. június 09. - 10:46:04 »
A hibádat az okozta, hogy ez else if-nek nem volt megadva semmi. Nem kell oda az az if, csak simán az else. Amúgy ilyenkor mindig gondold végig a kódodat, mert így pl. floodolni fogja, ha a területen belül vagy. Ja, és OnPlayerUpdate-nél SOHA ne térj vissza 0-val. Ja, és, mrgakadályoztam most, hogy valaki, a ki-be lépegetéssel hp-t tölthessen. Mindig annyira állítja vossza, amennyi volt neki. new SpawnZonaban[MAX_PLAYERS], Float:KintElet[MAX_PLAYERS]; public OnPlayerUpdate(playerid) { new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); if(1282.9401 <= y <= 1442.9170 || 1941.3424 <= x <= 2031.9501) { //Ha a spawn zónán belül van if(SpawnZonaban[playerid] == 0) { //... de a változója 0, akkor most lépett be. SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,\"Beléptél a Spawn területre!\"); SendClientMessage(playerid,0x00FFB8FF,\"Mostmár örök életed van!\"); //Kiírjuk neki és GetPlayerHealth(playerid, KintElet[playerid]); //Lekérjük az életét. } SetPlayerHealth(playerid,98713); //Akár most lépett be, akár nem, a zómán belül van, szóval a hpja max legyen. SpawnZonaban[playerid] = 1; //Ezt átállítjzk, hogy a fenti részt ne floodolhassa be. } else if(SpawnZonaban[playerid] == 1) { //Ha nincs a spawn zónában (else = a fenti ifre vonatkozó \"egyébként\"), de a változó szerint bent van.. még, azaz most lépett be. SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\"); SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Mostmár nincs örök életed!\"); //Elküldjük az üzeneteket.. SetPlayerHealth(playerid,KintElet[playerid]); //Az életét beállítjuk valamint SpawnZonaban[playerid] = 0; //A változót is, hogy ne fusson le többször. } return 1; } Sok szerencsét, további jó scriptelést! :thumbsup:
383
« Dátum: 2014. június 09. - 08:21:39 »
Csak azt mondd meg nekem, mi köze van az sscanfnek a sok objecthez.
384
« Dátum: 2014. június 08. - 19:53:19 »
Akkor már le volt spawnoltatva. Vagy ha más nem, állítgatod a koordinátáját közben.
385
« Dátum: 2014. június 08. - 16:08:55 »
Egyszerûen fogod és kitörlöd a régi partíciókat. Nem is kell létrehoznod újat, ha a \"Lemez 0: fennmaradó üres hely\"-re kattintasz kétszer, létrehozza magának a szükséges partíciókat.
386
« Dátum: 2014. június 08. - 11:20:52 »
Parancsfeldolgozónak YCMD. Azzal parancsonként megadhatod a hozzá tartozó segítséget, szóval a helpnél mindig csak pár sor lesz mindem parancsot kiíratni. Rengeteg plusz funkciója van, és gyorsabb is a ZCMD-nél. Mentéshez pedig MySQL. Ha most kezded (legalábbis pawnban), az R38-al tedd. Ennek a futásához kell ez a pakk: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679Ha 32 bites a Windowsod, csak az x86-osat tedd fel, ha 64 bites, elõször az x86-osat, majd az x64-eset. A honlapon ki lehet választani melyiket szeretnéd. Rendszergazdaként kell futtatni! Ha - a legtöbb hosthoz hasonlóan - linuxod van, és nem akarod a libek telepítésével piszkálni a konfigost (amit ugye csak õ, mint root tud megtenni), használd a mysql_static.so fájlt. A legmegfelelõbb plugint innen szedheted le: https://github.com/pBlueG/SA-MP-MySQL/releasesRöviden annyi, hogy létrehozol egy globális változót, mondjuk new Kapcs; és egyet, hogy a késõbb formázott queryket tároljuk. Pl. Mindig a játékos nevét formázzuk ebbe. Tehát: new Kapcs, query[500]; OnGameModeInit-hez megadod, hogy az Kapcs változó értéke az legyen, ami a csatlakozásod (mysql adatbázissal való kapcsolatod) id-je. Ez azért kell, mert ez a verzió több kapcsolatot is támogat, akár használod, akár nem. Kapcs = mysql_connect(...) Az ilyeneket ki lehet lesni wikirõl. Ami még fontos: OnGameModeExit-nél (miután mindent mentettünk persze) le kell zárni a kapcsolatot, mert a microsoft sz*rján keresztül tovább futna a kapcsolat, ami a következõ indításnál hibákat okozhat. mysql_close(Kapcs); Most jön a fõ rész, a query! A queryk közül 2 használatos: query, tquery. A query lefut, és rögtön utána lehet lekérni dolgokat. Ezt már kevésbé használják, mert laggoltathatja a szervert, mert nem külön szálon fut, nekem speciel van, hogy le sem kéri teljesen, már ugrik tovább (0-s adatokat használ, meg töktudja. Figyelem! A query után nem kell lekérni az eredményt (mint r6-ban, rögtön lehet mysql_fetch_field_content_intet használni, ami azt hiszem oszlopnévre és sorra kérdezi le a dolgot, a másik meg oszlop-és sorszámra (ez ciklusoknál hasznos. A mysql tquery. Ez azért jó, mert valahogyan külön szálon futtatja le a queryt, így pár tized milliszekundum (!) (pl. 0.560 ms) alatt lefut egy hosszabb query is! Miben más? Abban, hogy, ha el akarjuk tárolni az eredményt, meg kell adni neki egy eljárást, ahol meglegyen az eredmény, szabadon lekérdezgethetünk, ilyesmi, nem kell free_result. Példa, mikor kell eljárás, mikor nem: Itt nem kellett plusz eljárás, mert miután beállította a pénzét 1500-ra, konkrétan (majdnem) lesz*rhatjuk, milyen eredményt dobott vissza. new nev[25]; GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev)); format(query, 150, \"UPDATE jatekosok SET Penz = \'1500\' WHERE Nev = \'%s\'\", nev); mysql_tquery(Kapcs, query);
Itt pedig kell, mert a lekért adatokat fel szeretnénk használni: //... format(query, 150, \"SELECT * FROM jatekosok WHERE Nev = \'%s\'\", nev); mysql_tquery(Kapcs, query, \"JatekosAdatBetoltott\", \"d\", playerid); forward JatekosAdatBetoltott(playerid); public JatekosAdatBetoltott(playerid) { if(!cache_num_rows()) //nincs regisztrálva else //regisztrálva van return 1; } Még kitérnék a mysql_formatra: ez hasonló a formathoz, csak bele lehet formázni escapelt stringeket is (%s helyett %e), amit gondolom tudsz, micsoda, ha már php-ben használtad. Megakadályozza az SQL injectiont. mysql_format(Kapcs, query, 256, \"SELECT * from jatekosok WHERE Nev = %s AND Jelszo = SHA1(\'%e\')\"); Így, ha jelszóhoz olyat ír, azt átírja másra, így a rendszered biztonságban lesz. Hogy kell adatokat lekérni kiválasztás után? Ezekre a wiki azt mondja, valami cachet aktiválni kell hozzá, érdekes, én csak simán használom, és gyors is, jó is, nem is dob a logba warningot (pedig log_all-ra van téve). Sor- és oszlopszám alapján: cache_get_row cache_get_row_int cache_get_row_float Sorszám és oszlopnév alapján: cache_get_field_content cache_get_field_content_int cache_get_field_content_float Ha valami nagyon máshogy volt PHP-ban, és nem jól magyaráztam, itt lesz egy kis segítség: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MySQL/R33#Cache_functionsEgyelõre ennyi. Sok szerencsét, további jó scriptelést! A hibákért elõre is elnézést kívánok, telefonról voltam. =) U.i.: ha PHP-ban értetted, itt is fogod. U.i.2.: Ha nem akarod mindig a forwardot és a publicot is kiírni: #define Fgv:%0(%1) forward %0(%1); public %0(%1) És akkor csak így használod: Fgv:JatekosAdatBetoltott(playerid) { //... return 1; }
387
« Dátum: 2014. június 08. - 09:28:46 »
A Map Construction alapból a samp debugot használja, ott pedig a debugscriptnek CreateObjecttel adja meg a mappolást, szóval ha ott látta azt a részét, ott is látnia kell. Azonban, ha több objekt lesz, tényleg jobb lesz, ha Streamer plugint használod. Melyik eljáráshoz tetted? Próbáld meg OnGameModeInithez, ha nem ott van. A streamer incre, vagy pluginra nem ír hibát sem a pawnoban, sem a konzolban?
388
« Dátum: 2014. június 07. - 22:22:06 »
Ha a Fallout 3-éhoz hasonló zár- és terminálfeltörés rendszer lesz, nagyon sokat fogok feljárni. Szerk.: Jaaaa, hogy SF. Ezesetben vedd a pluszomat duplán.
389
« Dátum: 2014. június 07. - 21:15:09 »
Nevezd át a GTA mappádat.
390
« Dátum: 2014. június 07. - 15:51:31 »
CMD:felsegit(playerid, params[]) { new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid, hp); if(hp < 75) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ilyen kevés HP-val nem használhatod!\"); if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /felsegít < Név / Id >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\"); if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadat nem segítheted fel!\"); if(Serult[id] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõt nem kell felsegíteni!\"); new Float: sX, Float: sY, Float: sZ; GetPlayerPos(id, sX, sY, sZ); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, sX, sY, sZ)) SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\"); KillTimer(SerultTimer[id]); KillTimer(DrogOff[id]); SetPlayerHealth(id, 100); Serult[id] = false; uzi1[id] = 0; pInfo[id][pAnimban] = 0; animotkapot1[playerid] = 0; animotkapot2[playerid] = 0; ClearAnimations(id), SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE); TogglePlayerControllable(id, true); SetPlayerDrunkLevel(id, 0); SetPlayerWeather(id, 3); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Felsegítetted az illetõt!\"); SendClientMessage(id, NARANCS, \"Felsegítettek!\"); return 1; }
Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 74
|