Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 376
Függvények / KillTimer« Dátum: 2013. július 20. - 19:58:58 »KillTimer
Leirás: Ezzel a függvénnyel megállítjuk a Timerünket avagy az idõzítõnket. Paraméterek: (timerid) timerid A timerünk ID-ja amit a SetTimer vagy a SetTimerEx el létrehoztunk Visszatérés: Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési összege Példa: new connect_timer[MAX_PLAYERS]; // Létrehozunk egy tömböt amiben a szerver összes játékos száma szerepel Kapcsolódó funkciók: SetTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx 377
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Venturas Airport stunt/fun« Dátum: 2013. július 20. - 19:48:23 »Idézetet írta: Flash date=1374339578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39916\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Nem valami kreatív map de azért nem roszz.Köszi 378
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elhagyatott reptér stunt/fun + zöld fû script« Dátum: 2013. július 20. - 19:44:10 »
ON: Szép lett ment a +!
Köszi örülök hogy tetszik 379
Függvények / SetTimerEx« Dátum: 2013. július 20. - 19:38:58 »SetTimerEx
Leírás: Egy idõzítõt, avagy más néven timert hozhatunk létre ezzel a függvénnyel ami egy bizonyos idõ lejárta után meghívódik. Az \'Ex\' jelölés azt jelenti, hogy meg adhatunk neki paramétereket is (pl:playerid és hasonlók). Pareméterek: (funcname[], interval, repeating, const format[], {Float,_}:...) funcname[] Az idõzitõnk neve interval Az adott idõ milliszekundumban. (1 másodperc = 1000 milliszekundum). repeating Ismétlõdjön-e a timer. true vagy1 ismétlõdik | false vagy 0 nem ismétlõdik és csak egyszer hívódik meg. Az adott Timert KillTimer() függvényel lehet leállítani. format[] Az adott formátum amelyet megadhatunk a timerünknek paraméterként. {Float,_}:... A meghatározatlan számú argumentum (ez kell kövesse a többi paramétert) Visszatérési érték A Timer Id-ja amit elindítottunk. Ha a Timer ideje 0, akkor a timer sose fog meghívódni. Formátumok
-A egy Timer ID-t sose lehet kétszer használni egyszerre. Elõször meg kell szüntetni KillTimer() függvénnyel azután már lehet használni. -Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy forwardelve kell legyen. Példa: SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid); Példa: //Ez az esemény az OnPlayerSpawn-nál fog lezajlani ezért ide rakunk timert. Kapcsolódó függvények: SetTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer KillTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer CallLocalFunction: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallLocalFunction CallRemoteFunction: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction 380
Függvények / SetTimer« Dátum: 2013. július 20. - 19:12:53 »SetTimer
Leírás: Ezzelel a függvénnyel idõzítõt avagy más néven Timert tudsz készíteni. A timereknek beállítunk egy adott idõt és amikor az adott idõ lejárt meghív egy függvényt vagy hasonlót. Paraméterek: (funcname[], interval, repeating) funcname[] A funkció/timer neve amit meg fogsz hívni interval Az idõ miliszekundumban repeating Hányszor ismétlõdjön a timer Visszatérés: A timer ID-je amit elindítottunk. !Megjegyzés: -Egy Timer ID-ját sose használjuk kétszer. Használjuk a KillTimert() és adjuk meg a Timer ID-jét és ezzel leállítjuk az éppen akkor futó timert -Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy forwardelve kell legyen. - Sok timer használata memória / cpu lassúságot okoz. Példa: forward message(); Kapcsolódó függvények: SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx\'>http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx KillTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer 381
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Elhagyatott reptér stunt/fun + zöld fû script« Dátum: 2013. július 20. - 18:57:08 »Idézetet írta: sadox date=1374153565\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40156\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic Zöld fû... érdekes.. Mert milyen a fû? Véletlenül nem ZÖLD?.. Amúgy nekem nem tetszik. 382
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Las Venturas Airport stunt/fun« Dátum: 2013. július 20. - 17:43:58 »
Ne offolj te agyhalott
383
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / uj rp« Dátum: 2013. július 20. - 17:42:06 »
A mai nap trolljának tökéletes
Ne kezdj RP-t ennyi ésszel majd ha okosabb leszel mennyi vagy te 11-12? 384
Függvények / SetPlayerObjectMaterial« Dátum: 2013. július 20. - 17:00:42 »SetPlayerObjectMaterial
Leírás: Kicseréli egy játékos-object textúráját egy megadott textúrára (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát). Paraméterek: (playerid, objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérése !Megjegyzés -Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik. -Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken Példa: public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) Kapcsolódó függvények: SetObjectMaterial: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial 385
Függvények / SetPlayerObjectMaterialText« Dátum: 2013. július 20. - 16:36:47 »SetPlayerObjectMaterialText
Leírás: Egy adott játékos-object textúrájára írhatunk saját szöveget (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát). Paraméterek: (playerid, objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0)
Visszatérés Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérése !Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy. -Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz. Példa: if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0) Kapcsolódó függvények: SetObjectMaterialText: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText SetPlayerObjectMaterial: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial 386
Függvények / SetObjectMaterialText« Dátum: 2013. július 20. - 16:18:59 »SetObjectMaterialText
Ismertetõ Egy adott object textúrájára írhatunk saját szöveget. Paraméterek (objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0) objectid Az object ID amelyikre szeretnénk szöveget írni text A szöveg materialindex Az object materialja ( úgymond külsejének mondható) amire szeretnénk a szöveget írni materialsize Az object materiáljának a mérete. A méretekért kattints ide fontface Betûtípus fontsize Betûtípus mérete (max 255) bold Félkövér legyen-e a szöveg. 1-ha igen, 0-ha nem fontcolor Szöveg színe ARGB formában backcolor Háttér színe ARGB formában textalignment Az adott szöveg elhelyezése az object textúráján (balra, középre, jobbra). Az alapméretezett a bal oldal, és az alignmentek állításáért kattints ide Visszatérési érték Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke !Megjegyzés -Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy. -Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz. Példascript if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0) 387
Függvények / GivePlayerMoney« Dátum: 2013. július 20. - 16:08:35 »GivePlayerMoney
Ismertetõ: Add vagy elvesz játékostól pénzt. Parameterek: (playerid, money)
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke Példascript public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) 388
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetVehiclePos« Dátum: 2013. július 20. - 16:00:41 »
Én csak áthoztam !
389
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SetPlayerPos« Dátum: 2013. július 20. - 15:54:07 »
Bocsi nem láttam
390
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SetVehiclePos« Dátum: 2013. július 20. - 15:40:41 »SetVehiclePos
Ismertetõ Jármû a pozicióra helyezése Paraméterek (playerid, Float:x, Float:y, Float:z)
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke. Példascript
|