Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ClimaCool

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32
376
Függvények / KillTimer
« Dátum: 2013. július 20. - 19:58:58 »
KillTimer
 
Leirás:
Ezzel a függvénnyel megállítjuk a Timerünket avagy az idõzítõnket.
Paraméterek:
 
(timerid)

 
timerid   A timerünk ID-ja amit a SetTimer vagy a SetTimerEx el létrehoztunk
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési összege
Példa:
 
new connect_timer[MAX_PLAYERS]; // Létrehozunk egy tömböt amiben a szerver  összes játékos száma szerepel
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    print(\"Elindítunk egy timert amiben a playerid-t is használhatjuk mivel megtudjuk a connect_timer MAX_PLAYERS  tömb értékébõl\");
    connect_timer[playerid] = SetTimerEx(\"WelcomeTimer\", 5000, true, \"i\", playerid);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    KillTimer(connect_timer[playerid]); // Ha a játékos lemegy megállítjuk a timert
    return 1;
}
forward WelcomeTimer(playerid);
public WelcomeTimer(playerid) // Ha a timer leállt, de mivel ismétlõdõ timerünk van ezért minden leálláskor újrakezdi, ergo folyamatosan újraírja az üzenetet
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Üdv!\");
}

 
Kapcsolódó funkciók:
SetTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
 

377
SA-MP: Szerverfejlesztés / Las Venturas Airport stunt/fun
« Dátum: 2013. július 20. - 19:48:23 »
Idézetet írta: Flash date=1374339578\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39916\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem valami kreatív map de azért nem roszz. :)
 
Köszi

378
SA-MP: Szerverfejlesztés / Elhagyatott reptér stunt/fun + zöld fû script
« Dátum: 2013. július 20. - 19:44:10 »
ON: Szép lett ment a +!
 
Köszi örülök hogy tetszik

379
Függvények / SetTimerEx
« Dátum: 2013. július 20. - 19:38:58 »
SetTimerEx
 
Leírás:
Egy idõzítõt, avagy más néven timert hozhatunk létre ezzel a függvénnyel ami egy bizonyos idõ lejárta után meghívódik. Az \'Ex\' jelölés azt jelenti, hogy meg adhatunk neki paramétereket is (pl:playerid és hasonlók).
Pareméterek:
 
(funcname[], interval, repeating, const format[], {Float,_}:...)

 
funcname[]   Az idõzitõnk neve
interval   Az adott idõ milliszekundumban.   (1 másodperc = 1000 milliszekundum).
repeating   Ismétlõdjön-e a timer. true vagy1 ismétlõdik | false vagy 0 nem ismétlõdik és csak egyszer hívódik meg. Az adott Timert KillTimer() függvényel lehet leállítani.
format[]   Az adott formátum amelyet megadhatunk a timerünknek paraméterként.
{Float,_}:... A meghatározatlan számú argumentum (ez kell kövesse a többi paramétert)
Visszatérési érték
A Timer Id-ja amit elindítottunk. Ha a Timer ideje 0, akkor a timer sose fog meghívódni.
Formátumok
- Placeholderek avagy helyhordozók
i    Integert (egész számot) adhatunk meg vele.
d    Ugyan az mint, az \"i\", itt is egész számot adhatunk meg vele.
a    Egy tömböt adhatunk meg vele. Egy paraméter kell csak mellé \"i\" amivel a tömb méretét állítjuk be.
s    Stringet (karakterláncot) adhatunk meg vele)
f    Floatot (lebegõpontos változót, magyarosan tizedes törtet) adhatunk meg vele.
b    Boolean (igaz hamis - 1/0) paramétert adhatunk meg vele
!Megjegyzés:
-A egy Timer ID-t sose lehet kétszer használni egyszerre. Elõször meg kell szüntetni KillTimer() függvénnyel azután már lehet használni.
-Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy forwardelve kell legyen.
Példa:
 
SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
// EndAntiSpawnKill - A funkció lehivása
// 5000 - 5 másodperc mulva indul a timer
// false - Nem ismétlõdik
// \"i\" - Egész szám
// playerid - Játékos ID az elõzõ paraméterbõl

 
Példa:
 
//Ez az esemény az OnPlayerSpawn-nál fog lezajlani ezért ide rakunk timert.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    // Anti spawn (5 másodperc)
    // Végtelen életet kap
    SetPlayerHealth(playerid, 999999);
    // Értesiti a playert
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Kaptál 5 másodperc godmodot\");
    // 5 másdperc mulva kikapcsol a végtelen élet
    SetTimerEx(\"EndAntiSpawnKill\", 5000, false, \"i\", playerid);
}
forward EndAntiSpawnKill(playerid);
// az idõzitõ meghívja a hozzá tartozó publicot amikor vége a timernek mi történjen. 
public EndAntiSpawnKill(playerid)
{
    // 5 másodperc mulva visszakapja a 100 életét
    SetPlayerHealth(playerid, 100);
    // Elküldünk egy üzenetet a Timer lejártakor
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Végtelen élet kikapcsolva\");
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények:
 
SetTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer
KillTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer
CallLocalFunction: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallLocalFunction
CallRemoteFunction: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CallRemoteFunction
 

380
Függvények / SetTimer
« Dátum: 2013. július 20. - 19:12:53 »
SetTimer
 
Leírás:
Ezzelel a függvénnyel idõzítõt avagy más néven Timert tudsz készíteni. A timereknek beállítunk egy adott idõt és amikor az adott idõ lejárt meghív egy függvényt vagy hasonlót.
Paraméterek:
 
(funcname[], interval, repeating)

 
funcname[]   A funkció/timer neve amit meg fogsz hívni
interval   Az idõ miliszekundumban
repeating   Hányszor ismétlõdjön a timer
Visszatérés:
A timer ID-je amit elindítottunk.
!Megjegyzés:
-Egy Timer ID-ját sose használjuk kétszer. Használjuk a KillTimert() és adjuk meg a Timer ID-jét és ezzel leállítjuk az éppen akkor futó timert
-Ez a függvény muszáj meghívódjon és emiatt publicot használunk, ami azt eredményezi, hogy forwardelve kell legyen.
- Sok timer használata memória / cpu lassúságot okoz.
Példa:
 
forward message();
public OnGameModeInit()
{
    print(\"Starting timer...\");
    SetTimer(\"message\", 1000, false); // Timer 1000 milliszekundumos (1 másodperces. - 1000 ms = 1 mp)
}
public message()
{
    print(\"1 másodperc letelt.\");
}

 


Kapcsolódó függvények:

 
SetTimerEx: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx\'>http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimerEx
KillTimer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/KillTimer
 

381
Idézetet írta: sadox date=1374153565\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40156\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Zöld fû... érdekes.. Mert milyen a fû? Véletlenül nem ZÖLD?.. Amúgy nekem nem tetszik.


amúgy repült a - :D
 
Van sárga fû is te agyhalott

382
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Las Venturas Airport stunt/fun
« Dátum: 2013. július 20. - 17:43:58 »
Ne offolj te agyhalott

383
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / uj rp
« Dátum: 2013. július 20. - 17:42:06 »
A mai nap trolljának tökéletes
Ne kezdj RP-t ennyi ésszel majd ha okosabb leszel mennyi vagy te 11-12?

384
Függvények / SetPlayerObjectMaterial
« Dátum: 2013. július 20. - 17:00:42 »
SetPlayerObjectMaterial
 
Leírás:
Kicseréli egy játékos-object textúráját egy megadott textúrára (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát).
Paraméterek:


 
(playerid, objectid, materialindex, modelid, txdname[], texturename[], materialcolor)

 
playerid   A játékos ID je akinek szeretnénk az adott objectjének új textúrát addni.
objectid   Az objet id-je amelyiket át alakitani szeretnéd
materialindex    Az objectnek a material ID-je  (úgymond kûlsõ része amit akár színezhetünk) amelyiket ki akarjuk cserélni.
modelid    Annak az objectnek a modeljének az ID-je amelyiknek a textúráját egy új objectre szeretnénk rárakni. Használd a 0-át ha az alphat (alapméretezett) akarod. Használd a -1-et ha az adott object színét akarod cserélni új textúra nélkül,
txdname      A txd fájl neve amiben a kicserélendõ textúra van. (használd a \"none\" szót ha nem igényeled a textúrát)
texturename   A textúra neve amire akarod cserélni az objected textúráját (használd a \"none\" szót ha nem igényeled ezt a paramétert)
materialcolor   Az adott tárgy színe amit integer vagy hex ARGB színformátumban kell megadni. Használd a 0-át ha meg akarod tartani az eredeti színt.
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérése
!Megjegyzés
-Ez a függvény SA:MP 0.3e verziójában lett hozzáadva így a korábbiakban nem mûködik.
-Színezésnél muszáj ARGB színformátumot használni és nem RGBA-t ahogy a SendClientMessageknél és egyéb helyeken
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/csere\",true))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z; // Létrehozunk tizedestört (float) változókat
        new myobject; // Létrehozzuk azt a változót ami az objectünk értékét fogja eltárolni
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); // Lekérjük a játékos X, Y, Z koordinátáját és eltároljuk a visszatérési értéket a fent szereplõ változókba
        myobject = CreatePlayerObject(19371, X, Y, Z+0.5, 0.0, 0.0, 0.0, 300.0); // a myobject értéke egyenlõ a létrehoztott objectbe amiben szerepelnek a játékos koordinátái. Fontos Játékos-Objecteh hozzunk létre mert csak annak lehet cserélni a játékos-object textúráját.
        SetPlayerObjectMaterial(myobject, 0, 19341, \"egg_texts\", \"easter_egg01\", 0xFFFFFFFF); // Átállítottuk az objectünk textúráját az 19341-es object textúrájára
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó függvények:
SetObjectMaterial: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterial
Eredeti téma:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial

385
Függvények / SetPlayerObjectMaterialText
« Dátum: 2013. július 20. - 16:36:47 »
SetPlayerObjectMaterialText
 
Leírás:
Egy adott játékos-object textúrájára írhatunk saját szöveget (aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát).
Paraméterek:
 
(playerid, objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0)

 
playerid Annak a játékosnak az ID-je akinek a player-objectjére akarunk saját szöveget írni
objectid    Az object ID amelyikre szeretnénk szöveget írni
text    A szöveg
materialindex    Az object materialja ( úgymond külsejének mondható) amire szeretnénk a szöveget írni
materialsize     Az object materiáljának a mérete. A méretekért kattints ide
fontface   Betütípus (Alap: Arial).
fontsize   Szöveg mérete (Alap: 24) (Max: 255).
bold   Félkövér legyen-e a szöveg. 1-ha igen, 0-ha nem(Alap: 1).
fontcolor   Szöveg színe ARGB formában (Alap:Fehér).
backcolor    Háttér színe ARGB formában (Alap: None (átlátszó)).
textalignment     Az adott szöveg elhelyezése az object textúráján (balra, középre, jobbra). Az alapméretezett a bal oldal, és az alignmentek állításáért kattints ide (Alap: Left(bal)).


Visszatérés

Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérése
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz.
Példa:
 
if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0)
{
    new myobject = CreatePlayerObject(playerid, 19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
    SetPlayerObjectMaterialText(playerid, myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\
\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
    // Az objectre \"SA-MP 0.3e RC7\" van írva,Narancs színnel és fekete háttérel.
return 1;
}

 


Kapcsolódó függvények:

SetObjectMaterialText: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText
SetPlayerObjectMaterial: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectMaterial
 

386
Függvények / SetObjectMaterialText
« Dátum: 2013. július 20. - 16:18:59 »
SetObjectMaterialText
 
Ismertetõ
Egy adott object textúrájára írhatunk saját szöveget.
Paraméterek
 
(objectid, text[], materialindex = 0, materialsize = OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128, fontface[] = \"Arial\", fontsize = 24, bold = 1, fontcolor = 0xFFFFFFFF, backcolor = 0, textalignment = 0)

 
objectid   Az object ID amelyikre szeretnénk szöveget írni
text   A szöveg
materialindex   Az object materialja ( úgymond külsejének mondható) amire szeretnénk a szöveget írni
materialsize   Az object materiáljának a mérete. A méretekért kattints ide
fontface   Betûtípus
fontsize   Betûtípus mérete (max 255)
bold   Félkövér legyen-e a szöveg. 1-ha igen, 0-ha nem
fontcolor   Szöveg színe ARGB formában
backcolor   Háttér színe ARGB formában
textalignment   Az adott szöveg elhelyezése az object textúráján (balra, középre, jobbra). Az alapméretezett a bal oldal, és az alignmentek állításáért kattints ide
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés
-Ez a függvény a SA:MP 0.3e verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Be lehet ágyazni színeket a szövegünkhöz.
Példascript
 
if (strcmp(\"/text\", cmdtext, true) == 0)
{
new myobject = CreateObject(19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
SetObjectMaterialText(myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\\
\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
// Az objectre \"SA-MP 0.3e RC7\" van írva,Narancs színnel és fekete háttérel.
return 1;
}

 


387
Függvények / GivePlayerMoney
« Dátum: 2013. július 20. - 16:08:35 »
GivePlayerMoney
 
Ismertetõ:
Add vagy elvesz játékostól pénzt.
Parameterek:
 
(playerid, money)

 
playerid   A játékos ID je akinek pénzt akarsz addni
money   Pénz összeg amennyit akarsz addni ha elvenni akarsz akkir használj minuszt.
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
Példascript
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   new string[32];
   // $10,000-t kap a gyilkos
   GivePlayerMoney(killerid, 10000);
   format(string, sizeof(string), \"Te kaptál $%d.\", GetPlayerMoney(killerid));
   SendClientMessage(killerid, 0xFFFFFFFF, string);
}

 


388
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / GetVehiclePos
« Dátum: 2013. július 20. - 16:00:41 »
Én csak áthoztam !

389
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SetPlayerPos
« Dátum: 2013. július 20. - 15:54:07 »
Bocsi nem láttam

390
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SetVehiclePos
« Dátum: 2013. július 20. - 15:40:41 »
SetVehiclePos
 
Ismertetõ
Jármû a pozicióra helyezése
Paraméterek
 
(playerid, Float:x, Float:y, Float:z)

 
playerid   A jármû id je ameiket elszeretnéd küldeni a kiválasztott pozicióra
Float:x   A koordináta ameikre a kocsit szeretnéd helyezni
Float:y   A koordináta ameikre a kocsit szeretnéd helyezni
Float:z   A koordináta ameikre a kocsit szeretnéd helyezni
Visszatérési érték
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példascript
 

// A játékos és a jármû a kiválasztott helyre teleportálása 0, 0, 3 (közép SA)
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(vehicleid, 0, 0, 3);

 


Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal