Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BackUP

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 59
376
Beszélgetés / Fotózd az asztalod.
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:57:46 »
Egyszerûen nem tudok rendet rakni, szeretem ha minden kéznél van :D
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/140823/asztalom_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]

377
Archívum / [HUN/ENG] ~ Cigányok VS Skinheadek DM ~ | v0.1 | Megnyílt!
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:51:35 »
Címben olvashatóan Jövõhét szombat. Én is benéztem, és már mentem FBre kérdezõsködni :D Amint gépközelben lesz a témában is orvosolja a hibát, mert ott nem az lett kiírva.
Fáj a szívem várni odáig. :(

378
Segítségkérés / Filterscript betöltése
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:40:05 »
Nem fogalmaztad meg elég egyértelmûen. Ha server.cfgbe be van írva akkor felesleges a játékmódba is, mert onnan már betölti. Mi a hibajelenség? Esetleg server_log.txt utolsó indításnál írt tartalmát bemásolhatnád.

379
Segítségkérés / Dialogos Lakhely
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:37:25 »
Ebben mi a hiba? Másold be azt is a hiba leírásán kívül, hogyan jeleníted meg. Ezt azért kérem, mert szerintem már látom a hibát, de nem lövöm le a \"poént\". Kíváncsi vagyok mi lett volna az elképzelés, és akkor biztosra tudok menni.

380
Segítségkérés / Object kivétele(MTAból PAWN codera koncertálás?)
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:34:35 »
Leírtam én is, hogy van de nem fog mûködni megfelelõen az esetek nagy százalékában. Ezért kell editorral, mivel az MTA Map Editorja nem arra lett ktialálva, hogy SAMPba mappoljanak vele. Az MTAhoz tökéletes, samphoz viszont nem mindig. A samphoz készült editorok viszont biztos, hogy mûködnek Sõt még kényelmesebb is mert nem kell bezárnod miatta a játékot.

381
Segítségkérés / udb_hash Pawnoban és PHP-ban
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 15:23:58 »
Ehhez a kódoláshoz nem értek igazán, fõleg nem olyan nyelvben ami nem PAWN.
Rayle amit mondott az egyértelmûen nem válik be, mivel a \'%e\' is string, csak escapelt string ami megakadályozza az SQL Injectiont.
A \'dudb\' incben van az udb_hash függvény, töröld ki és csinálj egy olyat ami ugyanaz mint phpban, vagy alakítsd át valamelyiket. Mint írtam, nem értek hozzá, de azért ide bemásolom, hátha neked, vagy valakinek segíteni fog.
 

stock udb_hash(buf[]) {
new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}

 
Nem tudom phpban van e, de a SAMPban a mysql ismeri a \'SHA1\' kódolást, melyet így tudsz használni:
\'\"SELECT * FROM jatekosok WHERE `nev` = \'%s AND jelszo=SHA1(\'%e\') LIMIT 1\"

382
A Fórum / Bug / Hiba / Probléma Jelentés!
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 12:40:17 »
Chatben a hangulatjelek beszúrásánál nem jeleníti meg a hangulatjelet:
\"smileybug_www.kepfeltoltes.hu_.png\"

383
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange szoveg kiiras
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 11:14:41 »
Azért nem írja ki gondolom, mert a kettes gombot csak jármûvekben tudod használni. Wikin kint vannak a gombok, ott látod mit gyalog, mit jármûben és melyiket mindkét státuszban tudod használni.

384
Archívum / [HUN/ENG] ~ Cigányok VS Skinheadek DM ~ | v0.1 | Megnyílt!
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 10:23:33 »
Na kiváncsi leszek mit sikerült összehozni, nyitáskor biztos ott leszek! :)
(Kár, hogy mindig akkor hívtál tesztelni amikor nem értem rá  :Cry2:)

385
Segítségkérés / Object kivétele(MTAból PAWN codera koncertálás?)
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 09:07:40 »
Próbálkoztam vele sokat, van sok konverter  hozzá de nem fog mûködni. Vagy el sem törli az objectet, vagy az object vilogni fog. (van egy távoli, és egy közeli textúrája és a távoli fog villogni ha odamész).
JernejL\'s map editort ajánlom, ha nem is ebben mappolsz akkor ebben töröld ki az objecteket. A másik megoldás, hogy odamész IG lemented apozíciót, és object id alapján megírod te a függvényt, de szerintem ez nem túl valószínû, hogy valaki is megcsinálná :D

386
Segítségkérés / OnPlayerKeyStateChange szoveg kiiras
« Dátum: 2014. augusztus 23. - 09:04:44 »
Javított változat:
 
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage( playerid, -1, \"{ff0000}Hiba: {ffffff}Nem ülsz jármûben Így nem tudod használni ezt a funkciót!\" );

 
ZyZu verziója akkor írná ki, ha jármûben van és tovább engedné ha nincs. Ez annyiban külömbözik, hogy van egy \'!\' jel, hogy tagadja.
azért kell a \'return\' mert az megállítja a folyamatot amennyiben a feltétel igaz! Ha a feltétel hamis, akkor tovább engedi.

387
Segítségkérés / Mozgó kamera hiba
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 22:53:41 »
Ne az  OnPlayerRequestClass eljárás alá rakd, mert az minden léptetésnél meghívódik. Vagy tegyél egy változót ami letiltja, hogy többször hívódjon meg, vagy pedig OnPlayerConnect alá tegyél egy 3mps timert, ennyit tud várni az ember csatlakozás után. OnPlayerConnect tapasztalataim szerint még mielõtt kiírja a kliens a \'connected\' kezdetû sort már meghívódik(ez a töltési idõ amirõl beszéltem az elején).
Félre ne érts, nem az OnIncomingConnection idejében, hanem amikor csatlakozott de a kliens még \'tölt\' vagy nem tudom mit csinál, és nem mozgatja a kamerát/tünteti el a dialogokat stb..

388
Segítségkérés / Mozgó kamera hiba
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 20:04:59 »
Nem egészen, dialogot is ha egybõl csatlakozáskor jelenítesz meg, akkor amíg be nem tölt a szerver addig hiába kattintasz rá(érzékeli, hogy kattintasz, de nem tûnik el addig).
Próbáld meg azt amit írtam elõbb, hátha jó lesz.

389
Segítségkérés / Mozgó kamera hiba
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 16:29:15 »
Hasonló hibával küzdök, csak nekem mozog de túl késõn kezdi, és nem a timeremmel van összhangban, vagy teleportálgat mozgás közben. Esetleg megakad.
Ugyanaz a hiba forrása mint nálad, csak én 500-as timerrel indítom el(ezért jó). A hiba, hogy amikor csatlakozol a szerverhez már mozgatná a kamerát de a játék még ezt nem érzékeli(?) próbáld idõzíteni, hogy 2mp után kezdje el mozgatni. Ha GMXeled a szervert, akkor nem csatlakozol le, hanem csak újra bejelentkezel ezért ott nincs ez a töltési idõ.

390
Leírások/Útmutatók/Segítség / GTA IV - Aktiválás,hogyan?
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 16:25:56 »
Nekem még anno úgy sikerült feltelepítenem, hogy egyik haveromtól kaptam CD kulcsot. Letöltöttük a játékot, és négyen ugyanazza a kulcsal használtuk :D
De a Games For Windows Live megszûnt nem? :( Mert ez még ahhoz volt, ha megtalálom a kulcsot akkor privátban oda is tudom adni akár. Bár neten is biztos találsz, ez is volt valahonnan pedig senkinek nem volt eredeti.

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 59
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal