Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - staubka

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32
376
Segítségkérés / Server Log érdekesség...
« Dátum: 2011. október 13. - 19:29:02 »
Üdv.
Belekukkantottam pár perce a szerver logba, és ezt láttam:
 
[18:22:41] [part] Sergei has left the server (2:2)
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:44] Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659
[18:22:46] [part] Alex_Pushk has left the server (1:1)

 
Megtudja valaki mondani, hogy mit jelent a Packet was modified, sent by id: 2, ip: 217.118.81.30:43659 ? Lehetõleg ne google fordítós jelentést adjatok, hanem hogy mitõl van mit jelent stb. Kösz elõre.

377
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 18:18:32 »
Srác nem kérsz egy kicsit túl sok mindent? :D

378
Segítségkérés / Problémáim FS&Linux
« Dátum: 2011. október 13. - 18:17:27 »
Újraindítás alatt /rcon gmx -et vagy normális (fullos) resit csinálsz?
Egyébként nem kell semmi, csak a pluginoknál .so végzõdésû pluginokra van szükség, az FS-ekben nem kell linux miatt módosítani semmit sem.

379
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 17:53:58 »
Áhh értem.
xD
OnGameModeInit alján vagyis a GM legalja környékén van egy ilyen sor:
[pawn]SetTimer(\"MoneyGrubScoreUpdate\", 1000, 1);[/pawn]
Ezt töröld ki, ne legyen ott.

380
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 17:47:53 »
Idézetet írta: kribeg date=1318520546\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12470\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most anyi a bajom hogy lvdm modot használok és a scoret és a pénzt együtt mutatja!Azt hogy tudnám kiszedni hogy a pénzt és a scoret ne a scorenál mutassa.Hogy lehessen kapni zombi ölésér scoret?
 
Nem értelek.. :S
Pls érthetõbben fogalmazz.

381
Segítségkérés / Óra kiszedése!
« Dátum: 2011. október 13. - 17:45:27 »
Akkor...
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,0);
return 1;
}[/pawn]
így?

382
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 17:41:28 »
XD Most ez komooly h nemvolt foreach.inc -d? XD

383
Segítségkérés / /E off
« Dátum: 2011. október 13. - 17:39:05 »
Idézetet írta: kadaradam date=1318519669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12475\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
[pawn]
      new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
      GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
      SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
[/pawn]
 
Kiegészíteném:
[pawn]#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1[/pawn]
[pawn]public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[])
{
dcmd(e,1,cmdtext);
return 0;
}[/pawn]
[pawn]dcmd_e(playerid,params[])
{
    new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
if(!strlen(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xF6BB0AA, \"Használat: /E [on/off]\");
if(strcmp(params,\"off\",true) == 0)
{
   GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900,\"INFO: Motor leállítva!\");
}
else if(strcmp(params,\"on\",true) == 0)
{
    GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 1, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
   SendClientMessage(playerid,0xFF9900,\"INFO: Motor beindítva!\");
}
else SendClientMessage(playerid, 0xF6BB0AA, \"Használat: /E [on/off]\");
return 1;
}[/pawn]

384
Segítségkérés / Óra kiszedése!
« Dátum: 2011. október 13. - 17:24:50 »
Az OnPlayerSpawnból:
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
return 1;
}[/pawn]
Kiszedet ezt a sort:
[pawn]TogglePlayerClock(playerid,1);[/pawn]
Tehát így nézzen ki:
[pawn]public OnPlayerSpawn(playerid)
{
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
return 1;
}[/pawn]

385
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 17:20:53 »
\" post=\"185038\" timestamp=\"1318517384\"]
Csak kikell venni a KickZombie() timerbõl a Kick(playerid); sort.
 
[/quote]
AKkor nem dobja ki a zombit hanem ottmarad tétlen a mapon + foglalja a slotot.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 13. - 17:21:21 )


Hát a space animation-os bityót be van rakva az FS a legelejére akkor támadnak is a zombik és akkor ki van írva folyton nyomkodhatom én a spacet de nem csinál semmit és nem tünik el a szöveg és idegesít hogy ott van.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 13. - 16:45:23 )

ja és betettem a scoret és ezt írja ki!Hozzáteszem még sosem iszkáltam meg ezt az FS-t:
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\zombie-EN-US.pwn(26) : fatal error 100: cannot read from file: \"foreach\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
És így már nem is mûködik az FS
 
[/quote]
Fura, nálam mûködik... o.O

386
Segítségkérés / Scripter tanárt keresek
« Dátum: 2011. október 13. - 16:39:58 »
Hi.
Véleményem szerint gyorsabban és eredményesebben fogsz megtanulni scriptelni ha egyedül próbálkozol, ha valami nemmegy, akkor itt bárki segít neked szívesen. Én is magamtól tanultam, segítséget csak gtafórumról és innen kaptam, összesen kb 20-30 kérdésem volt...

387
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 16:35:05 »
A \"space stop animation\" szöveget mikor írja ki?
A ne egész életet pedig úgy állítsd be, hogy...:
van egy ilyen az fs-ben:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
    ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    SetPlayerHealth(playerid,0.0);
    ClearAnimations(killer);
    ZombieKill[playerid] = killer;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
    }
}[/pawn]
ezt írd át erre:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
   new Float:hp;
   GetPlayerHealth(playerid,hp);
    ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    SetPlayerHealth(playerid,hp-50);
    ClearAnimations(killer);
    ZombieKill[playerid] = killer;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
    }
}[/pawn]
így az életébõl 50hp-t lefog vonni...
Egyébként ha valósághûen akarod, akkor: Ha elvágják a torkod az életben, akkor meghalsz, és nem csak vértveszítesz v mittomén nemtok jó hasonlatot xD
Vagy te arra gondolsz, hogy egyáltalán mikor levesz az életbõl, akkor ne ölje meg a játékos, bármi is van?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 13. - 16:36:41 )

Jah a score:
rákeresel hogy:
[pawn]public Firing(playerid)[/pawn]
És lecseréled erre a hozzá tartozó részt:
[pawn]
public Firing(playerid){
new up_dw,lf_rg,o_keys,weapon;
new Float:x,Float:y,Float:z;
weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerKeys(playerid,o_keys,up_dw,lf_rg);
if(o_keys == KEY_FIRE || o_keys == (KEY_FIRE+128) ){
    if(!FiringClick[playerid] || Automatic(weapon))
    {
       FiringClick[playerid] = true;
       GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       foreach(Bot,b){
         if(IsPlayerFacingPlayer(playerid,b,5.0)){
              if(IsPlayerInRangeOfPoint(b,WeaponRanges[weapon],x,y,z)){
                  Zombies[LastZombieHealth] -= float(WeaponDamage[weapon]);

                  if(Zombies
[LastZombieHealth] <= 0.0 && !Zombies[Dying]){

                      SendDeathMessage(playerid,b,weapon);


                      Zombies
[Dying] = true;

                      SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);


                  }


              }


           }


       }


    }


}else{


    FiringClick[playerid] = false;


}


}[/pawn]

388
Segítségkérés / Ember,Npc,Swat Limite :D
« Dátum: 2011. október 13. - 16:30:20 »
Idézetet írta: zoli2 date=1318453908\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12468\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szerintem csak kihagyta a kérdõjelet. Erre jó a helyesírás. :)
 
Hát nemtudom a végén 2db pont van, ezt nehéz elírni... xD
Egyébként ha kérdés volt, akkor:
igen, meglehet...
[pawn]
new cops;
new bool:copskin[MAX_PLAYERS];
#define RENDOR_SKIN_ID 285
public OnFilterScriptInit()
{
cops = 0;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
copskin[playerid] = false;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerSkin(playerid) == RENDOR_SKIN_ID)
{
    cops+=1;
    copskin[playerid] = true;
}
if(cops > 6 && GetPlayerSkin(playerid) == RENDOR_SKIN_ID)
{
    if(copskin[playerid] == true) { cops-=1; copskin[playerid] = false; }
    ForceClassSelection(playerid);
    SetPlayerHealth(playerid,0);
    SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Már van 6db rendõr, válassz másik skint!\");
}
if(GetPlayerSkin(playerid) != RENDOR_SKIN_ID && copskin[playerid] == true)
{
    copskin[playerid] = false;
    cops -=1;
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
if(copskin[playerid] == true)
{
   copskin[playerid] = false;
   cops-=1;
}
return 1;
}[/pawn]
Az elején a #define RENDOR_SKIN_ID 285 -ben a 285-t írd át a neked megfelelõ rendõr skin id-re...
(a 285 az az a kommandós skin, ilyen ninja jelmezbe öltözött rendõr... xD )

389
Segítségkérés / zombie
« Dátum: 2011. október 13. - 16:10:23 »
Azért mer tha megölöd a zombit akkor kickeli...
Azfs-be ami kiírja hogy kicked/banned vagy leave vagy ilyesmi...
Ott az onplayerdisconnectnél a kicked/banned üzi eléd írd:
[pawn]if(!IsPlayerNPC(playerid))[/pawn]
Így nézzen ki:
...
[pawn]case 2:
{
            format(string, sizeof(string), \"*** %s (Id: %d) el lett távolítva a szerverrõl. (Kicked/Banned)\", PlayerName(playerid),playerid);
            if(!IsPlayerNPC(playerid))SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
}[/pawn]
..
vagy case 2 helyett if(reason == 2) vagy nemtom neked hogyvan.. Mindegy remélem érted...

390
Segítségkérés / Kocsi Bug
« Dátum: 2011. október 13. - 15:56:33 »
Sry az elõzõ problémád megoldására nem volt idõm mikor megnéztem, de jóvan, látom megoldottad...
Szokásos kérés:
Pls másold be a /beparkol parancsot.

Oldalak: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal