Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 261
3721
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 17:14:41 »
Idézetet írta: Casamiro date=1366124435\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

CMD:nyit(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1554.1825,-1253.1516,8606.0859))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 1 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  SetObjectRot(pdajto,0.00, 0.00, 90.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,135.2556,1946.8518,19.3614))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                 MoveObject(area51bejarat, 121.00, 1941.54, 21.67, 2.00);
                 cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                 return 1;
                }
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,286.9180,1821.3264,18.0773))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] != 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  MoveObject(area51repterbejarat, 285.99, 1834.00, 19.95, 2.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kapu közelében!\");
        return 1;
}

 
Jó volt úgy ahogy írtad, csak a felkiáltójelek nem kellettek volna az IsPlayerInRangeOfPoint elé.
A pLeader és a pMember ellenõrzés pedig azért volt helyes, mert akkor megállt a parancs ha az adott frakciónak nem a leadere és nem is a tagja.
Amit elõttem leírtak az akkor állítja meg, hogyha a pLeader és a pMember is egyenlõ a megadott számmal.
 
Hm nem vettem észre én sem sajnos a IsPlayerInRangeOfPoint-os ! jeleket :D
De mivel az alap kódot másoltad ki, ismét hibás.
Tehát a helyes kód:
 
CMD:nyit(playerid)
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1554.1825,-1253.1516,8606.0859))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  SetObjectRot(pdajto,0.00, 0.00, 90.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,135.2556,1946.8518,19.3614))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                 MoveObject(area51bejarat, 121.00, 1941.54, 21.67, 2.00);
                 cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                 return 1;
                }
        }
        else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,286.9180,1821.3264,18.0773))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  MoveObject(area51repterbejarat, 285.99, 1834.00, 19.95, 2.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kapu közelében!\");
        return 1;
}

 
! jelek kivéve az IsPlayerInRangeOfPoint függvényekbõl.

(! jellel akkor teljesül a parancs, ha NINCS a pont közelében)

! jelek kivéve a PlayerInfo-kból.

(! jellel akkor teljesül a parancs, ha a játékos NEM a megadott frakcióhoz tartozik)

&& jelek javítva || -re.

(&& esetén csak akkor teljesül a parancs, ha a játékos Leader, és Member is egyben. Tehát most elég az egyiknek teljesülnie, elég ha tag. Ha persze a kaput csak Leader nyithatja, akkor jöhet az && jel, de akkor viszont bõven elég simán a (pl.) PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 is.

3722
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 16:51:41 »
Idézetet írta: grove4l date=1366123304\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36232\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ugyan úgy bugos. Csak most a probléma a következõ : akárhol beírom hogy nyit kiirja a /me-t.

Ha Area 51-nél írom be a /nyit parancsot a rendõrségen nyitja ki. Ha a Rnedõrséágen írom be az Area 51-nél nyitja ki. Holott a kordináták hibátlanok

 
Ezek szerint mégsem hibátlanok :) Egyszerûen cseréld fel a rendõrségi, meg a körzeti kapuk koordinátáit a parancsban, nyilván fordítva írtad õket bele.

3723
Segítségkérés / 0.3x textdraw készítés
« Dátum: 2013. április 16. - 16:27:33 »

3724
Segítségkérés / enum rendszerbeli mentés.
« Dátum: 2013. április 16. - 16:24:40 »
Egyszer úgyis beraknád a reget... Szóval szerintem most.

3725
Segítségkérés / enum rendszerbeli mentés.
« Dátum: 2013. április 16. - 15:31:07 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1366118761\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Player/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(file))
        {
                dini_Create(file)
                dini_Set(file, \"Penz\", \"0\");
        }
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
          dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
          return 1;
}

 
Köszi, de most én kicsit átírtam, de én egy \"komplett\" rendszert írtam, amit nem publikálnék. Igazából itt van ez a rész... Nekem teljesen így van más kód nevekkel + ugye az értéke megvan adva stb stb.. Minden király, lementi az adatot, de betöltéskor ha már létezik is az a név, akkor az éppen \"Pénz\"-t átírja 0 ára... Pl én hiába írom át 50 ezerre.. Ezt nem értem.
 
Szivesen.
Én úgy csinálnám, hogy írnék egy alap dialogos regisztrációt, és nem úgy lenne, hogy kapcsolódáskor hozza létre a fájlt, hanem regisztrációkor. Ha pedig már regisztrált, csak beolvasná, és csak belépne egy dialogon át.
 

// Ezt nem én írtam, innen, a fórumról van. De azért mûködnie kéne, ahogy ránéztem, hiszen én is hasonlót használok.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
       
        return 1;
       
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == 1)
        {
                if(!response) Kick(playerid);
               
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                                return 0;
                        }
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                        if(!fexist(File))
                        {
                                dini_Create(File);
                               
                                dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                        }
        }
       
        if(dialogid == 2)
        {
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                if(!response)
                        {
                                Kick(playerid);
                        }
                        format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\"));
                        if(!strcmp(inputtext, PW, false))
                        {
                            SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\");
                        }
                        else
                        {
                            WPW[playerid] ++;
                                SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
                                if(WPW[playerid] == 3)
                            {
                                Kick(playerid);
                                }
                               
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
                        }
        }
        return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}

 
Szerkeszd át úgy, ahogy kell neked. Ha a játékos nincs még regisztrálva, akkor elõhozza a regisztrációs dialogot, ha pedig már be van, akkor elõhozza a belépés dialogot. Ha ezt használod, akkor itt a megfelelõ adat betöltés:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Player/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(file)){}
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
        }
        return 1;
}

 
Elméletileg így van nálad, tehát Player mappában, a pénz a Penz sorban, szóval akkor ezt nem is kell szerkesztened.
 
[/quote]
Egyenlõre nem akarok nagyokba vágni, de azt írtad, hogy az én rendszeremnek mûködnie kéne, pedig amikor fellépek a szerverre 0 ázza a pénzt, hiába volt az elõtt nála vagy 50000... Szal valami bugos.
 
[/quote]
Az ettõl volt:
 
dini_Set(file, \"Penz\", \"0\");

 
Én olyat használok, ahol a regisztrációval hozza létre, és csak betölti, tehát nem hozza létre belépéskor. Ezért nem tudhattam, hogy mindig átállítja 0-ra. Amit nem értek, hiszen elméletileg csak akkor kellene beállítani 0-ra, amikor nem létezik a fájl.
 

        if(!dini_Exists(file)) // Ha nem (! a tagadás) létezik a file, akkor csinálja ezeket.
        {
                dini_Create(file) // Létrehozza,
                dini_Set(file, \"Penz\", \"0\"); // átírja.
        }
        else // De ha létezik,
        {
               dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]); // beállítja a fájlban található Penz sor értékét a pPenz tárolóba, méghozzá az adott playernek.
        }

 
Ez az elmélet, de valamiért átállítja mindig - ezek szerint. Alapból nem hibás a kód, tehát én sem értem a dolgot.

3726
Segítségkérés / Pickup felé felírat? :O
« Dátum: 2013. április 16. - 15:26:54 »
ZyZu egyszer belinkelte neked a Wikit, onnan mindent megtudhatsz, minimális angol tudással is. Vagy a chrome még le is fordítja, olyan google angolosan :P Na szóval az \"x, y, z ,65.0, 0\"-bõl a 65.0 jelenti a magasságot, amit szerintem pont jó helyen van a pickup fölött, mert szerintem halaloszto100 nem véletlenül írt oda 65.0-öt.

3727
Segítségkérés / 0.3x textdraw készítés
« Dátum: 2013. április 16. - 15:25:05 »
Én ezt a kocsis rendszert egyszer raktam be, mikor megjelent, minden módomon sz*r volt xD
Resizte a szervert  :wall:  ???

3728
Segítségkérés / ESC-nél kifagy a samp
« Dátum: 2013. április 16. - 15:12:29 »
Szedj le egy másikat.
Egyébként installed verziót, vagy pedig iso-s verziót használsz?
Úgy értem, hogy olyat, ami alapból telepítve van, és csak el kell indítani, vagy telepíteni is kell egy virtuális merevlemezre?

3729
Segítségkérés / 0.3x textdraw készítés
« Dátum: 2013. április 16. - 15:07:38 »
Tessék.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=117851
Rakd be a filterscriptjeid közé, onold a szeródat, menj fel, írd be /text, és szerkeszt meg a textdrawjaidat. Nagyon jó, könnyen kezelhetõ program! A TD-ket a scriptfiles mappába menti, ha kiírtad a projektedet. Ha még kell help, PM!
Hasznos:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawShowForPlayer
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawHideForPlayer
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawShowForAll
http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawHideForAll

3730
Segítségkérés / Kapu bug
« Dátum: 2013. április 16. - 15:05:09 »
Csak másold ki :D
Ahogyan elõttem leírták, nem kell a ! jel. De én kicseréltem gyorsan a megfelelõ helyeket.
És amit nem írt le elõttem, azt le szeretném írni neked, csak hogy megtanuld: a ! jel mindig tagadást jelent a pawn nyelveben, és még más programozási nyelvekben is! Például ha egy frakciónak szeretnéd letiltani a funkciót, akkor kitûnõ megoldás a != <Frackió ID> alkalmazása.
És még egy dolog: mivel kezdõ vagy, neked még jó a ZCMD, de akár ha meg tudnál birkózni az strcmp-vel, szerintem inkább azt használd, ugyanis abban lehet ékezetes karaktereket is használni, a ZCMD parancsfeldolgozónál pedig nem. Ez azért hasznos, mert szerintem sokkal jobban illenek egy RPG szerverre (a tiéd nyilván az) az ékezetes parancsok, mi több, magyarok vagyunk, szerintem elvárható,  hogy pl. /eves helyett /evés legyen. A nyit paranccsal még szerencséd van, de mással nem. :P
Na szóval csak ezt le szerettem volna neked írni. Tudom, a hozzászólásom nagy része off, vagy már leírták elõttem, kivéve a ! jelentését. Körmöltem neked egy adagod, csak hogy tippeket adhassak. Remélem nem baj. :)
 
CMD:nyit(playerid)
{
        if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,5.0,1554.1825,-1253.1516,8606.0859))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader]  == 1 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  SetObjectRot(pdajto,0.00, 0.00, 90.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,135.2556,1946.8518,19.3614))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                 MoveObject(area51bejarat, 121.00, 1941.54, 21.67, 2.00);
                 cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                 return 1;
                }
        }
        else if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,10,286.9180,1821.3264,18.0773))
        {
                if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 9 && PlayerInfo[playerid][pMember] == 9) return HU(playerid, HPIROS, \"Nincs kulcsod az ajtóhoz\");
                {
                  MoveObject(area51repterbejarat, 285.99, 1834.00, 19.95, 2.00);
                  cmd_me(playerid,\"lehúzza a kártyáját, és kinyitja az ajtót.\");
                  return 1;
                }
        }
        else
        SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kapu közelében!\");
        return 1;
}

3731
Segítségkérés / enum rendszerbeli mentés.
« Dátum: 2013. április 16. - 14:12:32 »
Idézetet írta: ppatrik2012 date=1366053157\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36181\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnPlayerConnect(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Player/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(file))
        {
                dini_Create(file)
                dini_Set(file, \"Penz\", \"0\");
        }
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
        }
        return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
          dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
          return 1;
}

 
Köszi, de most én kicsit átírtam, de én egy \"komplett\" rendszert írtam, amit nem publikálnék. Igazából itt van ez a rész... Nekem teljesen így van más kód nevekkel + ugye az értéke megvan adva stb stb.. Minden király, lementi az adatot, de betöltéskor ha már létezik is az a név, akkor az éppen \"Pénz\"-t átírja 0 ára... Pl én hiába írom át 50 ezerre.. Ezt nem értem.
 
Szivesen.
Én úgy csinálnám, hogy írnék egy alap dialogos regisztrációt, és nem úgy lenne, hogy kapcsolódáskor hozza létre a fájlt, hanem regisztrációkor. Ha pedig már regisztrált, csak beolvasná, és csak belépne egy dialogon át.
 

// Ezt nem én írtam, innen, a fórumról van. De azért mûködnie kéne, ahogy ránéztem, hiszen én is hasonlót használok.
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
        if(!fexist(File))
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
        }
        else
        {
            ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
        }
       
        return 1;
       
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        if(dialogid == 1)
        {
                if(!response) Kick(playerid);
               
                        if(strlen(inputtext) == 0)
                        {
                                ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                                return 0;
                        }
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                        if(!fexist(File))
                        {
                                dini_Create(File);
                               
                                dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
                        }
        }
       
        if(dialogid == 2)
        {
                        format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
                if(!response)
                        {
                                Kick(playerid);
                        }
                        format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Password\"));
                        if(!strcmp(inputtext, PW, false))
                        {
                            SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\");
                        }
                        else
                        {
                            WPW[playerid] ++;
                                SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
                                if(WPW[playerid] == 3)
                            {
                                Kick(playerid);
                                }
                               
                                ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
                        }
        }
        return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
        new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
        GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
        return Neve;
}

 
Szerkeszd át úgy, ahogy kell neked. Ha a játékos nincs még regisztrálva, akkor elõhozza a regisztrációs dialogot, ha pedig már be van, akkor elõhozza a belépés dialogot. Ha ezt használod, akkor itt a megfelelõ adat betöltés:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Player/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(file)){}
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
        }
        return 1;
}

 
Elméletileg így van nálad, tehát Player mappában, a pénz a Penz sorban, szóval akkor ezt nem is kell szerkesztened.

3732
Segítségkérés / ZCMD-s help
« Dátum: 2013. április 15. - 19:54:57 »
Esetleg ha simán megdupláznád a parancsot?
 

CMD:cmdigy(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Kiírja ezt.\");
}
CMD:parancsigy(playerid, params[])
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW, \"Kiírja ezt.\");
}

 
Ugyanaz teljesül, csak más paranccsal. Igen egyszerû, habár nagyon sok parancs esetén ezzel lassulhat a parancs beteljesedése. De nem hiszem, hogy lassabb lenne, nincs annyi parancsod valószínûleg.

3733
Segítségkérés / enum rendszerbeli mentés.
« Dátum: 2013. április 15. - 19:50:10 »

enum pInformacio
{
pPenz
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pInformacio];
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new file[128];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
        GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
        format(file,sizeof(file),\"/Player/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(file))
        {
                dini_Create(file)
                dini_Set(file, \"Penz\", \"0\");
        }
        else
        {
                dini_IntSet(file, \"Penz\", pInfo[playerid][pPenz]);
        }
        return 1;
}

 
Tessék. Így létrehozza 0 értékkel akkor, ha nem létezik, és betölti a pPenz tárolóba, ha már létezik.

3734
Segítségkérés / 0.3e
« Dátum: 2013. április 15. - 19:42:31 »
Kedves témanyitó!
Ajánlom neked ezt az editort: http://sampforum.hu/index.php?topic=11607.0
Könnyû a kezelése, könnyû az objecteket törölni, a kódot alapból a megfelelõ módon adja meg számodra, lehet kiírni .pwn fájlba is, stb. (észrevétel: nálam a linkelt editor map tesztelõje nem mûködik).
Remélem hasznos :D Ha persze maradsz az MTA-nál, oké. :P

3735
Segítségkérés / ESC-nél kifagy a samp
« Dátum: 2013. április 15. - 19:34:33 »
Szia!
Régebben nálam is volt ilyen, de mostanában nincs ilyen problémám. Befagyott a játék, mikor beléptem a menübe, és még a start gombbal sem tudtam le vinni a tálcára, sõt, még a feladatkezelõt sem tudtam elõtérbe helyezni, hogy bezárjam a játékot.
Szerintem mindegy honnan tölti le az ember, ha nem eredeti, bizony lehetnek problémák, akár még az nCoreos torrenteknél is. De ki tudja, akár lehet gépfüggõ is a dolog.
Én egyébként a thepiratebay.se-rõl töltöttem le a játékot.

Oldalak: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal