Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 261
3691
RP/RPG kérések / Seerpg csatlakózás gond
« Dátum: 2013. április 18. - 08:05:15 »
Idézetet írta: DrAkE date=1366230834\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"35516\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Esetleg ha nem a router IP-ddel csatlakoznál fel?
 
Az nem router IP, hanem localhostnak hívják... Router ip 192-vel kezdõdik (legtöbb esetben).
Igazad van.
A mód azért nem indul el, mert gondolom a MySQL nincs rendben, esetleg nincs a karakter regisztrálva és/vagy nincs egy accounthoz kötve.
A módja elindul, csak lassan, de már átírta rendes IP-re, és így gyorsan betölt. Most a reggel van gondja.
 
[/quote]
Idézném SweetPapa tegnapi hozzászólását, amelyet megnyithatsz akár most is, mert itt van az PR/RPG kérések részben:
 

regengedely = 1   (valami ilyesmi)
Ahoz a részhez tedd be ahol ki írja, hogy regelj a weboldalunkon!
 
[/quote]

3692
Segítségkérés / Zombie Apocalypse segítség
« Dátum: 2013. április 18. - 07:55:24 »
Letöltöttem, megnéztem, és a WinRAR tömörítésen belül a \"Server Files\" nevû mappában van a szerver. De ha kicsit megnézed a mappákat, fél perc alatt megtaláltad volna...
Edit: ha már leszedtem, áttettem X-re, átírtam a portot 7777-re, ON-oltam a szerót úgy, hogy ki se csomagoltam (tehát WinRAR-ból, tesztre te is tudod abból indítani, hátha nem kell), de szerintem egy igen jó módról van szó, ráadásul MySQL-on is elérhetõ. Próbáld ki! :)

3693
Segítségkérés / Error! Aki tud segitsen lecci:D
« Dátum: 2013. április 18. - 07:54:01 »
Idézetet írta: halaloszto100 date=1366225078\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36276\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mivel ppct használsz, ppchez van include is.Keress rá a PPC_Dialogs incbe vagy máshol.
E.: Próbáld a PPC_Defines incet, mert ott vannak definiálva a dolgok.
 
Nah itt a nagy kamionos :D És teljesen igaza van. Annak ellenére, hogy nekem is van PPC szerverem, elfeledkeztem arról, hogy a PPC-nél minden féle .inc fájlokban vannak a dolgok, ahogyan a dialogok, és a definiálások is. Bocsi, hogy ez nekem nem jutott eszembe, pedig - mint mondtam - van PPC szerverem... Hát ez bukta a részemrõl :P Halalosztonak köszönd meg szépen a megoldást, biztosan az a jó megoldás, és a PPC_Definiesbe keresd, mert a PPC_Dialogsban nem lesz benne :D

3694
Segítségkérés / Pénz mentése
« Dátum: 2013. április 17. - 20:26:12 »
Idézetet írta: Zalakaka45 date=1366222386\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36244\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Ömm attól hogy ez jónak tûnik attól még máshol hibák lehetnek benne szóval amik ehhez a \'Info[playerid][Penz]\' -hez kapcsolódnak azokat a részeket is kérnénk, arigatou goseimas  :smokin:
 

enum Informacio
{
Admin,
Pontok,
Rendor,
Penz,
}
new Info[MAX_PLAYERS][informacio];
new Betolt[128];
new Ment[128];

 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
       }
       else
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Ment)){}
    else
        {
                dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
    }
return 1;
}[/code]
 
[/quote]
(A [ code = pawn ] -ot lehagytad véletlenül, szerintem gyorsan szerkeszd át, mielõtt egy Moderátor rád szólna)
 

A mappa megvan csinálva! Regisztrációs rendszer van, az jól mûködik!
 
[/quote]
Tehát akkor azt írtad, hogy van regisztrációs rendszer. Ez esetben létezik már a fájl, tehát ez a rész itt nem kell.
 
 if(!dini_Exists(Betolt))
         {
            dini_Create(Betolt);
            dini_Set(Betolt, \"Penz\", \"0\");
            dini_IntSet(Betolt, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
       }

 
Átírtam neked a helyes kódra, és elméletileg mûködnie is kéne.
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(dini_Exists(Betolt))
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(Ment))
   {
      dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
   }     
return 1;
}

 
Fontos: az alap pénz mutató nem fogja mutatni a pénzt, mivel arra nincs betöltve. Használ saját, akár Forintot író pénz dobozt (TextDraw-al megoldva), vagy pedig simán töltsd be az alap, $-os dobozra a lekérdezett pénzt, a GivePlayerMoney függvény segítségével. Ha az utóbbi megoldást választod, ahhoz itt van a kód is:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(Betolt, sizeof(Betolt), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
        if(dini_Exists(Betolt))
       {
                Info[playerid][Penz] = dini_Int(Betolt,\"Penz\");
                GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][Penz]);
       }
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Ment, sizeof(Ment), \"Karakterek/%s.ini\",nev);
    if(dini_Exists(Ment))
   {
      dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
   }     
return 1;
}

 
Remélem segítettem. :)
 
[/quote]
Most meg az a baj, csináltam egy kódot hogy /penz és akkor a játékba ad 5000 dollár, beirom /penz, ott kijelzi hogy megadta de viszont mikor kilépek, akk má nem menti le a Karakterek mappába!
 
[/quote]
Azért, mert nem a Penz tárolóhoz adod hozzá, hanem csak ahhoz az alap pénz mutató dobozhoz. A disconnecthez írd:
 
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));

 
a
 
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);

 
után, tehát
 
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", Info[playerid][Penz]);
dini_IntSet(Ment, \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));

 
-et írj.

3695
Segítségkérés / Error! Aki tud segitsen lecci:D
« Dátum: 2013. április 17. - 20:23:43 »
Idézetet írta: Zharko date=1366222389\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36276\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Így keress rá:
\"new Dialog_Neon\"
 
Igen, akkor valószínûleg new-al lesz. Ha azzal sem találnád, akkor csak simán a Dialog_Neon-ra keress rá.
 

Az a baja hogy egy változót deklaráltál, de nem használod.
 
[/quote]
Ezt már leírtam :D


Közben írtad, hogy nem jó, akkor csak erre keress rá: Dialog_Neon

3696
RP/RPG kérések / Seerpg csatlakózás gond
« Dátum: 2013. április 17. - 20:06:49 »
Esetleg ha nem a router IP-ddel csatlakoznál fel?

3697
SA-MP: Szerverfejlesztés / |GM| Trale RPG
« Dátum: 2013. április 17. - 20:04:59 »
Egész jó, de szerintem jobban megérné egy saját RPG módot írnod, a copyk, és az editek semmit sem érnek.

3698
Segítségkérés / PAWNO
« Dátum: 2013. április 17. - 20:00:25 »
Idézetet írta: pisti525 date=1366221536\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36267\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
vagy próbáld meg úgy hogy jobb klikk a pawnora és \"Futtatás rendszergazdaként\"
 
Ha az amit én írtam, nem jön be, akkor csak ez a megoldás maradt :D

3699
Segítségkérés / PAWNO
« Dátum: 2013. április 17. - 19:55:17 »
A pawno.exe-t és a pawnocc.exe-t tedd kompatibilis üzemmódba (jobb klikk rájuk, és Tulajdonságok, majd Kompatibilitás fül, valamint Futtatás a következõ komptaibilis üzemmódban pipa).
Ezt nem csak úgy mondom, vidiben láttam, csak leírtam neked magyarul is. Itt a vidi:

3700
Segítségkérés / Error! Aki tud segitsen lecci:D
« Dátum: 2013. április 17. - 19:37:45 »
Idézetet írta: norbi1996 date=1366219557\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36276\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
never used
 


Mod elejére írd be:
 
#define Dialog_Neon

 

[/quote]
Hahó, never used, azaz sosincs használva, és erre ír warningot...
Ha azt beleírná, akkor 2x lenne bele írva, 0 használással, ami dupla probléma, 1 error, 1 warning.
StunteR, kicsit tanulj még angolul!
A megoldás tehát egyszerû: KIVESZED a mód elejérõl a #define Dialog_Neon-ot, nem pedig még egyszer bele teszed...
(CTR+F-el keress rá a módban, a pawnoban, erre: #define Dialog_Neon és akkor megtalálja neked a pawno a #define Dialog_Neon-t tartalmazó sort, kitörlöd, complizod, és ennyi, 0 warning, 0 error lesz :))
És kedves témanyitó, ez warning, nem error :D :P

3701
Hmm, jónak tûnik a szerver a leírás alapján, majd felnézek, ha tudok :D

3702
Szkript kérések / Zónába lépés
« Dátum: 2013. április 17. - 18:59:13 »
Idézet a Globális Fórum Szabályzatból.
\"Tisztelet (+) kéregetése akár aláírásban, akár hozzászólásban!\"
Egyébként kapsz majd szerintem a témanyitótól :D
És tõlem is, ha felhasználom. De mivel majd szerintem GPS-hez fel fogom használni, de csak késõbb, és nem fogok ide visszajönni +olni, ezért megkapod most. :)

3703
Hivatalos fórumról áthozott szkriptek / Óra (egy kicsit nagyobb méretben)
« Dátum: 2013. április 17. - 18:47:08 »
Jó, hogy publikáltad ezen a fórumon is, mert nem hiszem, hogy magamtól pont egy ilyet kerestem volna a hivatalos fórumon :D
Most, hogy ezt megláttam, gondoltam, felhasználom. Persze nem ebben az alap formájában, hiszen rendesen bele szerkesztek még ;)
Nekem is van ötletem, és talán hasonló, mint Beckhamnek :P

3704
Szkript kérések / Zónába lépés
« Dátum: 2013. április 17. - 18:39:40 »
Idézetet írta: akos127 date=1366216156\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"36141\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
No utána néztem ennek a dolognak találtam egy olyat amit ha átalakít valaki akkor fa.szán mûködik is(szerintem).
Igazából a játékban lévõ helyeket írja ki egy textdrawba de ezen lehet módosítani.
Script késztõi:Cueball, Betamaster, Mabako,Simon
Link:http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=161741
 
Ó hogy nem jutott eszembe ez a helyszín kiírás :D Ákos, jó hogy eszedbe jutott, szerintem ezzel meg is oldottad a problémáját. Valószínûleg azért nem jutott az eszembe, mert a módomba nem igazán kell olyan, mivel az RPG :P Köszi a linket, lehet, hogy még én is felhasználom a kamionos szerómon. Oda illik azért az ilyen.

3705
Szkript kérések / Zónába lépés
« Dátum: 2013. április 17. - 17:50:01 »
akos127, ha az IsPlayerInRangeOfPoint függvényre gondolsz, az több ok miatt sem lesz jó:
- Nem egy négyzet alakú zónára lesz érvényes a kiírás;
- Ha pedig a megadott zónán belül tartózkodik, akkor újra és újra kiírja a szerver a SendClientMessage függvénnyel megadott üzenetet.
Ha már IsPlayerInRangeOfPoint-tal szeretnénk dolgozni, ajánlatos inkább a TextDraw használata, ugyanis azt úgy látja a játékos, mintha csak egyszer írná ki a szerver. Ekkor persze azt a TextDraw-ot valahogy törölni is kell, ehhez viszont az kell, hogy egy másik IsPlayerInRangeOfPoint függvény használatával, amikor kiér a zónából, eltûnjön a TextDraw. Jobban belegondolva ez túl nehéz lenne, e helyett inkább én timert használnék, pl. 10 másodperc múlva a TextDraw-ot törölné a játékos képernyõjérõl.

Oldalak: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal