Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 74
361
Segítségkérés / S0beit elleni védelem.Valaki?
« Dátum: 2014. június 11. - 22:40:03 »

363
Segítségkérés / Pálya kiszámítása
« Dátum: 2014. június 11. - 19:39:47 »
Ez mihez kell? Tárgy eldobáshoz, mint MC-ben  Q betûnél? Mert akkor egyszerûbb lesz a MoveObjectet kicsit megbuherálni.

364
Segítségkérés / Pálya kiszámítása
« Dátum: 2014. június 11. - 19:06:19 »
Azon a görbe vonalon nem nagyon fogsz tudni meghatározni pontokat, mert nincs benne szabályszerûség. Illetve meg lehet, persze, csak gondolom nem akarod pontról pontra leírni az egész vonalat.
 Szerk.: vagy várjál csak.. lehetséges biztosan, csak bele kell iktatni egy kis számolást is. NA NEM MONDOM?
Ha egy egyenes vonal lenne (bármilyen szögben) sokkal megoldhatóbb a dolog. Amúgy mi szerint akarod megadni a pontot? Idõben (pl. ahol 1 mp mozgás után járt), vagy távban (1,5 méterre az indulástól), vagy hogy?
Bármelyikre esik a választás, valahogy úgy lesz, hogy pl. az teljes útnak megnézzük, hány százaléka a 1,5 méter (1,5m/teljesút*100), és az x és az y koordinátát is annyi százalékra emeljük (pl. x*(ahányszázalék/100)), és azok a koordináták lesznek a megadottak. Lehet, hogy ehhez kéne valami olyasmi, hogy kivonjuk a vég koordinátákból (külön-külön) a kezdetieket, és ezeket emeljük x%-ukra.
Ha pedig (márpedig) nem egyenletes vonalú egyenletes mozgásról van szó (hanem egyenletesen változóról), akkor kiszámolod, hogy ha x idõt ment, annyi alatt mennyit mozgott, az a táv hány százalékot jelent, annyival szorzod a koordinatákat.
Bár én a helyedben nem bíznék bennem. :D

365
Segítségkérés / if rcon admin
« Dátum: 2014. június 11. - 17:59:29 »
Dfoglalo, egy ! lameradt az IsPlayerAdmin elõl. :D

366
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 10. - 22:51:31 »
Na azt akartam, hogy Ne RequestClass alá, hanem Connect alá, mert úgy lesz jó.

367
SA-MP: Szerverfejlesztés / HWPM || v1.0 fegyvermenü
« Dátum: 2014. június 10. - 20:02:20 »
De, úgy kéne, csak gépen szerintem kétszer volt megnyitva és a rosszat másoltam ide be, nem azt amit lefordítottam és kipróbáltam utána.

368
Segítségkérés / Karakterválasztóban sétálás
« Dátum: 2014. június 10. - 14:09:51 »
Ne OnPlayerConnecthez tedd. Ha úgy sem jó, akkor elõtte töltsd elõ az anim könyvtárakat.

369
Segítségkérés / PWN file
« Dátum: 2014. június 10. - 09:57:38 »
Itt van, pár napja találtam, ez kiküszöböli a régi fajtát (tömbös megoldás), a #emit-eset nem tudom, ismeri-e, gépen nekem azt sem tudta visszafordítani, amin nem volt védelem, bár lehet, hogy csak én rontottam el valamit. Ebben viszont DIREKT nem fordítja vissza rendesen, hogy ne tudjon lopni minden hülyegyerek.
Amúgy a Floatokat lehetetlen visszafejteni (mert nem úgy tárolja), meg pl. dialogok szövegét sem lehet.

370
Segítségkérés / libmysql r6os pluginhoz
« Dátum: 2014. június 10. - 09:50:45 »
Linuxon csak root jogokkal tudod majd telepíteni, ami egy hostnál pl. csak a konfigosnak van.
Használd a static verziót (ha van r6-nál), vagy használj R38-at, ott a statichoz semmit sem kell telepíteni.

371
Archívum / InvisyTownGaming~2016~Clans.hu
« Dátum: 2014. június 09. - 22:29:38 »
Ez a mod... pff.. gusztustalan.
Volt. Ahogy nézem nagyon jól átalakítottátok! Nincs az az undorító méteres fekete boxos textdraw, jobb alul a jelzõ szép letisztult. A mappolásokkal sincs gond. Az edit modos szerverek alapból meg vannak pecsételve a szememben (bár valószínûleg ez csak egy rossz berögzõdött sztereotípia nálam), ez valahogy mégis tetszett. A leírás is jól meg van fogalmazva, valahogy volt annyira érdekes, lényegretörõ és figyelemfelkeltõ (ld. kiemelések, átláthatóság) hogy elolvassam. Nagyon jó végre látni egy szervert, ahol van értéke a dolgoknak. Ha kicsit átgondoljuk, hogy mit akarunk, hamar rájöhetünk, hogy IRL hány ember jár sportkocsikkal pl.
Amúgy a See is edit mod volt egy jó ideig, azt hiszem idén kapott másik modot 2 sráctól. Mondjuk lehet õk azért lettek annyira sikeresek, mert magyarországra elõször hozták be ezt a mûfajt, és, ami még nem volt egy adott helyen elérhetõen a köznép számára, azt vinni fogják, mint cukrot.
Mindig az a legnagyobb probléma egy szerver életében, hogy a \"kezdõk\" hogy legyenek egyenlõek azokkal, akik már pl. már 1 éve játszanak. Lehet, valami olyasmi kéne, aminél az elején gyorsan feljõdsz, majd mielõtt meg lennének ilyen dolgok, mijt pl. kocsi, ház, jogosítvány, kezdjen el nagyon nehéz lenni, de mindig legyen valami, amiért érdemes küzdeniük.
Adó rendszer. (?)
Amúgy, szerintem ne legyenek ilyen magyar intézménynevej, mint pl. polgármesteri hivatal. Nagyon sokan szeretnek magyarul amerikát játszani pl. De az se lenne baj, ha angol lenne a szerver. Apropó: a parancsok magyarok (pl. /beallit Layne elet 20), vagy angolok (/sethp Layne 20)? Régebben kedveltem a magyar parancsokat, de mára kezd mindeggyé válni.
Ez kurv@jó!


... az itt látott edit szerverekhez képest legalábbis.
 
Spoiler for Scripter szemmel:
Most váltsatok MySQL-re.
Kérdés az, fognak-e elegen feljönni ahhoz, hogy megérje fenn tartani a szervert. Vagy mi.

372
Kérdések, Segítség / SA Cam Hack & Custom Object Crash
« Dátum: 2014. június 09. - 21:31:50 »
Idézetet írta: Dfoglalo date=1402261096\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48644\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De hülyeséget mondott, mert igenis mûködik Windows 7 alatt. Eddig nálam is jó volt. Csak most valamiért nem akar mûködni. A dll-t pedig már rég beraktam a helyére. Mint mondtam, régen jó volt. A dll nélkül pedig nem lett volna régen se jó. Amúgy a dll nélkül maga a Cam Hack vagy be, nem pedig a játék indításkor, vagy jobb esetben játék közben, mikor használnám a Cam Hacket.
 
EnteR nem csak bemásolja (ha jól nézem), hanem valami mást is futtat, azt is megcsináltad?


Ilyen általában akkor van, ha a régi windowsodon volt valami program, ami igényelte ezt, feltette a tudtod nélkül egy telepítõ, és a custom object simán ment. Most pedig éppen nem volt betéve. Windowson semmi sem lehetetlen. XD


 

 

Használj XP-t.
 
[/quote]
 :facepalm:
 
[/quote]
Na ezaz. Dfoglalo tudja, hogy a 98 jobb.

373
Kérdések, Segítség / Exterioros epuletek SA -ba.
« Dátum: 2014. június 09. - 21:24:21 »
1, a házak nagy részébe bele sem férne a belsõ
2, nagyon sok objektet át kéne modellezni, hogy ne legyenek láthatatlan falak, valamint lyukak a földben, ez rengeteg modellezõi munkát jelentene
3, kicsit a motorba is bele kellene nyúlni, hogy az ajtók máshogy legyenek és, hogy bizonyos helyeken pl. beférjen a karakter, stb.
4, a küldetéseket is át kellene alakítani, hogy kompatibilisek legyenek az új \"belsõkkel\"
5, nem tudnál vele samp szerverekre menni a sok átalakítás miatt, mert nem szinkronizálná le másoknak a dolgaidat.
Aki ezek közül nindet meg tudja csinálni, valószínûleg nem egy ~10 éves játék átalakításával fog szórakozni.

374
Archívum / RUST SAMP
« Dátum: 2014. június 09. - 19:55:45 »
Az FPS-el semmi gond nincs, mert szolid objekteken nem mehet át a kamera, akár a fejeden van, akár nem.
Viszont a SAMP-ban van egy ismert bug, miszerint a mapon kívülre lerakott objektek éppen solidak maradnak, de a kamera átmegy rajtuk. Az a vicces, hogy a mapon belülre tettem (tengerre), de ott is áthatolhatóak voltak a kamera által. Éppen akkor nem, amikor szárazföldön voltam. Ezt a hibát mindenképpen csekkold, bár nem szeretném, ha egy szerver ilyen kis sz*rba bukna bele. Ha átlátni, átlátni. A szerver attól jó marad.

375
SA-MP: Szerverfejlesztés / Dialogos Idõ
« Dátum: 2014. június 09. - 18:10:36 »
Nem lehet azért, mert nekik a zeex -féle compiler van?

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal