Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ClimaCool

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32
361
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / AttachPlayerObjectToPlayer
« Dátum: 2013. július 22. - 12:25:40 »
AttachPlayerObjectToPlayer
 
Leírás:
Ugyan az a függvény mint az AttachObjectToPlayer csak evvel a másik játékos objectjét másolod le.
Vigyázat!Ez a függvény a 0.3 seriában ki lett szedve!
Ezt igy lehet megoldani 0.3 ba hogy SetPlayerAttachedObject
Paraméterek:
 
(objectplayer, objectid, attachplayer, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:rX, Float:rY, Float:rZ)

 
objectplayer   A játékos object id je
objectid   Az object id
attachid   A csatlakozási id
Float:OffsetX   X távolság
Float:OffsetY   Y távolság
Float:OffsetZ   Z távolság
Float:RotX   X forgatás
Float:RotY   Y forgatás
Float:RotZ   Z forgatás
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
Példa:
 
AttachPlayerObjectToPlayer(objectplayer, objectid, attachplayer, 1.5, 0.5, 0, 0, 1.5, 2 );

 
Kapcsolódó függvények:
CreatePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject
DestroyPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject
IsValidPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject
MovePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject
StopPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopPlayerObject
SetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos
SetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot
GetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos
GetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot
RemovePlayerAttachedObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemovePlayerAttachedObject
IsPlayerAttachedObjectSlotUsed: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAttachedObjectSlotUsed
CreateObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
DestroyObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
IsValidObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject
MoveObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
StopObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject
SetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectPos
SetObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot
GetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos
GetObjectRot:  http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot
AttachObjectToPlayer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
 

362
Függvények / IsPlayerObjectMoving
« Dátum: 2013. július 22. - 12:21:42 »
És az most hogy jön ide? én csak forditom.

363
Függvények / IsPlayerObjectMoving
« Dátum: 2013. július 22. - 12:05:42 »
IsPlayerObjectMoving
 
Leírás:
Ellenõrzi hogy az adott játékos object mozog-e. (Aki nem tudná: Van globális object, amit mindenki lát, és van játékos object amit csak az adott játékos lát)
Paraméterek:
 
(objectid)

 
objectid - A játékos object azonosítója (ID-je) amit ellenõrizni szeretnénk.
Visszatérés:
1 ha az object mozog, 0 ha nem.
Megjegyzés
Ez a függvény a SA:MP 0.3d verziójához lett hozzáadva, így a korábbiakban nem megy.
Példa:
 
if(IsPlayerObjectMoving(objectid)) StopPlayerObject(playerid, objectid);

 
Kapcsolódó eljárások:
 
OnPlayerObjectMoved: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerObjectMoved
Kapcsolódó függvények:
CreatePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject
DestroyPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject
IsValidPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject
MovePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject
StopPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopPlayerObject
SetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos
SetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot
GetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos
GetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot
AttachPlayerObjectToPlayer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer
CreateObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
DestroyObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
IsValidObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject
MoveObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
IsObjectMoving: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsObjectMoving
StopObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject
SetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectPos
SetObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot
GetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos
GetObjectRot:  http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot
AttachObjectToPlayer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
 

364
Függvények / tickcount
« Dátum: 2013. július 22. - 11:50:36 »
Tickcount
 
Leírás:
Ezt a funkciót lehet használni a GetTickCount helyett ez is. A függvény visszatér az ezredmásodpercben a rendszer mûködtetése óta eltelt idõvel, akár egyfajta timerként lehet használni.
Paraméterek:
 

(&granularity=0)

 
&granularity=0   - Ez a paraméter határozza meg az 1 másodpercben lévõ tick-ek számát a rendszer indulása óta. Ez az argumentum (paraméter) csak azt ellenõrzi le, hogy az adott idõ pontosan tért-e vissza.
Visszatérés:
A visszatérési érték egyenlõ a rendszer indításától eltelt idõ milliszekundumban.A futási idõ kb 24 nap után túllépi egy 32 bites (signed) integer értékét.
 

Több információ:


Magyar leírás:
http://sampforum.hu/index.php?topic=35269.0

Angol leírás:
http://www.compuphase.com/pawn/Time_Functions.pdf


Kapcsolódó függvények:
GetTickCount: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetTickCount
 

365
Függvények / GetTickCount
« Dátum: 2013. július 22. - 11:42:23 »
GetTickCount
 
Leírás:
Visszaadja a szerver üzemidejét milliszekundumban.
 

Paraméterek:

 
Ennek a függvénynek nincsenek paraméterei.

 


Visszatétérés:



A visszatérési érték az üzemideje a szervernek. (A SA:MP szervernek és nem a mi szerverünknek)
 

Megjegyzés:

-A GetTickCount okozhat problémát a szervernek (a SA:MP szervernek és nem a szerverünknek) ha 24 nap után is üzemel a GetTickCount ezt az értéket meghaladja akkor negatív számként fog tovább számolni.
Példa:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new count = GetTickCount();
    //Amikor a játékos csatlakozik
    printf(\"Óra elindítva játékos csatlakoztatva: %d\", GetTickCount() - count);
    return 1;
}

 


Kapcsolódó Függvények:

tickcount: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Tickcount
 

366
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Getdate
« Dátum: 2013. július 22. - 11:33:48 »
Getdate
 
Leírás:
Lekérdezed a szerver dátumt Év,Hónap,Nap
Paraméterek:
 
(year, month, day)

 
year=0   Év
month=0   Hónap
day=0   Nap
Visszatérés:
A nap száma ahány eltelt
Példa:
 
new Year, Month, Day;
getdate(Year, Month, Day);
printf(\"%02d/%02d/%d\", Day, Month, Year);
new Days = getdate();
printf(\"Ennyi nap telt el az év kezdetétõl: %d\", Days);

 


367
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Gettime
« Dátum: 2013. július 22. - 09:21:54 »
Gettime
 


Leírás:

Ennek a függvénynek a segítségével lehet lekérni a szerver óráját
 

Paraméterek:

 
(&hour=0,&minute=0,&second=0)

 
&hour=0   Óra
&minute=0   Perc
&second=0   Másodperc
Visszatérés:
Az órától számit: http://en.wikipedia.org/wiki/Unix_time
 

Példa:

 
new Hour, Minute, Second;
gettime(Hour, Minute, Second);
printf(\"%02d:%02d:%02d\", Hour, Minute, Second);
new Seconds = gettime();
printf(\"Ma van Január 1 1970: %d\", Seconds);

 


368
Bemutatkozás / Fox3356
« Dátum: 2013. július 22. - 09:06:19 »
Hali

369
Bemutatkozás / ClimaCool frissitve
« Dátum: 2013. július 22. - 09:03:48 »
Mjad bizonyitok is
Mindennek eljön egyszer az ideje

370
Off Telep / Új játék fórum.
« Dátum: 2013. július 22. - 08:56:32 »
Húzzál a fórumról és tuti kapsz 50% vagy lehet többet nem hallotál már olyanról hogy szabályzat?
Egyébként meg az adminok majd ha akarnak hozna ide olyan játékokat amit szeretnének
Na húzzál innen
Csá

371
Függvények / GetMaxPlayers
« Dátum: 2013. július 20. - 21:26:24 »
GetMaxPlayers
 
Leírás:
Lekérdezi a maximum felcsatlakozható játékosok számát a server.cfg-bõl a \"maxplayers\" sorból.
Paraméterek:
 
Ennek a függvénynek nincsenek paraméterei

 
Visszatérés:
A maximum játékos amelyik csatlakozhat a szerverre.
!Megjegyzés:
-Ezt a függvényt nem használhatjuk a MAX_PLAYERS helyett. Ez nem jó arra, hogy lekérdezzük vele az idõt (pl: tömbök méreténél). A MAX_PLAYERS-rõl több információért kattints ide
Példa:
 
new s[128]; // Létrehozunk egy 128 cellás tömböt
format(s, sizeof(s), \"Ennyi játékos csatlakozhat a szervere %i!\", GetMaxPlayers()); // Megformázzuk a tömböt és belerakjuk a maximum felcsatlakozható játékosok értékét
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, s);

 // Elküldjük az adott üzenetet a játékosnak
 

Kapcsolódó függvények:

IsPlayerConnected: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerConnected
 

372
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Real Map Editor Használata.
« Dátum: 2013. július 20. - 21:03:00 »
Helyes de mikor el inditor van olyan hogy movement katt rá
Mi a rövid nevét használjuk RME (Real Map Editor)
Én csak ajánlani tudom hála JernejL nek hogy megcsinálta

373
Függvények / IsPlayerConnected
« Dátum: 2013. július 20. - 20:49:54 »
IsPlayerConnected
 
Leírás:
Ezzel a függvénnyel lekérdezhetjük, hogy a megadott játékos fent van-e a szerverünkön.
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid - A játékos ID-je amelyiket ellenõrizni szeretnél.
Visszatérés:
True: Ha a játékos elérhetõ.
Falsa: Ha a játékos nem elérhetõ.
Tipp:
Ezt a függvényt el lehet hagyni sok esetben. Helyette sok más függvény van ami helyettesíti azt és abba is a lekérdezést építették bele.
Példa:
 
if(!IsPlayerConnected(3)) SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, \"SERVER: Hiányzik az ID3-as :(\");

 
Kapcsolódó eljársok:
 
IsPlayerAdmin:http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsPlayerAdmin
 

Kapcsolódó függvények:

OnPlayerConnect:http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerConnect
OnPlayerDisconnect:http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerDisconnect
 

374
Függvények / SetWorldTime
« Dátum: 2013. július 20. - 20:37:33 »
SetWorldTime
 
Leírás:
Ezzel a függvénnyel állíthatjuk be az idõt a szerveren globálisan, azaz mindenki számára.
 

Paraméterek:

 
(hour)

 
hour   - Az adott óra amelyet megadunk
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérés értéke
Példa:
 

SetWorldTime(12); // Beállítjuk az idõt 12 órára

 


Kapcsolódó függvények:

SetPlayerTime: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTime
SetWeather: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerTime
SetGravity: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetGravity
 


375
Függvények / AttachObjectToVehicle
« Dátum: 2013. július 20. - 20:20:20 »
AttachObjectToVehicle
 
Leírás:
Ezzel csatolhatunk objectet egy megadott autóra.
Paraméterek:
(objectid, vehicleid, Float:OffsetX, Float:OffsetY, Float:OffsetZ, Float:RotX, Float:RotY, Float:RotZ)
objectid   Az Object azonosítója (ID-je) amelyiket csatolni akarunk
vehicleid   A kocsi ID-je amelyikre csatolni akarjuk az objectet
Float:OffsetX   X koordináta az objectnek
Float:OffsetY   Y koordináta az objectnek
Float:OffsetZ   Z koordináta az objectnek
Float:RotX   X forgási szöge az objectnek
Float:RotY   Y forgási szöge az objectnek
Float:RotZ   Z forgási szöge az objectnek
Visszatérés:


Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke
!Megjegyzés


-Ez a függvény a SA:MP 0.3c verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Elõször létre kell hoznunk a csatolandó objectet.
-Ha a jármû megsérül vagy respawnolva lesz a csatolt object nem sérül meg. Az object azon a helyen marad ahol a jármû eltûnt és újracsatolva lesz arra az új jármûre amibe a játékos beleül.
Példa:
 
new objectid =  CreateObject(2587, 2001.195679, 1547.113892, 14.283400, 0.0, 0.0, 96.0); // Az objectid változó egyenlõ lesz a létrehozott objectel és annak helyével
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); // A vehicleid egyenlõ lesz a lekérdezett jármû ID-jével
AttachObjectToVehicle(objectid, vehicleid, 0.0, 0.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0); // Csatoljuk a jármûre az adott objectet amit létrehoztunk

 
Kapcsolódó funkciók:
AttachObjectToPlayer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachObjectToPlayer
CreateObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
DestroyVehicle: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
IsValidObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidObject
MoveObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
StopObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopObject
SetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectPos
SetObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectRot
GetObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectPos
GetObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetObjectRot
CreatePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerObject
DestroyPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject
IsValidPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/IsValidPlayerObject
MovePlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MovePlayerObject
StopPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/StopPlayerObject
SetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectPos
SetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerObjectRot
GetPlayerObjectPos: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectPos
GetPlayerObjectRot: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetPlayerObjectRot
AttachPlayerObjectToPlayer: http://wiki.sa-mp.com/wiki/AttachPlayerObjectToPlayer
 

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal