Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Gamestar

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36
361
GTA San Andreas / Használsz CLEO 3 at? :D
« Dátum: 2010. március 23. - 22:52:09 »
A cleo elméletileg cheatnek számít, mivel olyan kiegészítoket is nyújt, mint pl fegyveradás stb.

362
Segítségkérés / Színek kódjai
« Dátum: 2010. március 23. - 21:58:17 »

363
Köszönet.
Frissítve!

364
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object Streamer [BETA!]
« Dátum: 2010. március 23. - 18:24:16 »
Szerintem több pawno van a gépeden és nem az nyitja meg, amelyikbe betetted.
Kösz all.

365
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kurtis\' Object Streamer
« Dátum: 2010. március 22. - 22:09:44 »
Elvileg nem kéne, attól függ, hogy hívod meg.

366
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object Streamer [BETA!]
« Dátum: 2010. március 22. - 21:59:43 »
Köszönöm
 
Idézetet írta: kurta999 date=1269290758\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1066\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Jónak néz ki, foleg a sok funkció. Leírnád h ez elso ketto foward mit jelent. Holnap kipróbálom a hosztos szerómon 10,000 objectek h mit fog csinálni :D
 
Ha minden muködik, kicsit nagy lesz a módod mérete, de semmi különös...

367
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object Streamer [BETA!]
« Dátum: 2010. március 22. - 21:50:04 »
Köszönöm. Már leírtam. Amikor belép a látóhatárba. (Ún. zónába)

368
SA-MP: Szerverfejlesztés / Object Streamer [BETA!]
« Dátum: 2010. március 22. - 21:35:30 »
Object Streamer
 

CPU használat instabil lehet sok objektumnál - BETA - vigyázz
 
Ezt az object streamert már lassan fél hónapja fejlesztem (ScreaM-el teszteltem le 2 hete kb.), de látom publikáltak elottem is, szóval ez nem egy \"lopás\" vagy bármi. Az meg csak betölto, ez pedig 21 függvényt tartalmaz, köztük olyanokat is, amiket eddig egy sem. Lényegében azt tudja amit tudnia kell, ~2000 objektummal teszteltem, nekem ment, de nem ismerem a terheléseit igazán...
A kód nem lopott, saját, minden inc alapú streamer hasonló, szóval ezzel NE gyere.
Beágyazás és használatba vétel
 

#include <object.h>

 
A rendszer magától települ, csak az objektumokat kell hozzáadni. www.convertffs.com például, átkonvertálod CreateObject (simple pawn) forumátumba, és vagy Ctrl+H csere, vagy #define CreateObject Object_Add
Függvények
// Callback
OnObjectStreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"megjelnik\" a játékosnak (belép a látóhatárba)
OnObjectUnstreamed(objectid, forplayerid);
Amikor az objektum \"eltunik \" a játékosnak (kilép a látóhatárból)
OnStreamObjectMovingStart(objectid);
Amikor az objektum elkezd mozogni
OnStreamObjectMovingEnd(objectid);
Amikor az objektum elmozdult (célra)
// Streamer
Streamer_Start( );
Streamer_Stop( );
// Helyi objektum függvények
Object_Update( objectid );
Object_SetStreamed( objectid, set );
Object_SetMoving( objectid, set );
// Objektum függvények
Object_Create( modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:vd = DEFAULT_VIEW_DISTANCE );
Object_IsStreamed( objectid );
Object_Remove( objectid );
Object_RemoveAll( );
Object_GetCount( );
Object_SetRot( objectid,Float:rX,Float:rY,Float:rZ );
Object_GetRot( objectid,&Float:rX,&Float:rY,&Float:rZ );
Object_SetPos( objectid,Float:X,Float:Y,Float:Z );
Object_GetPos( objectid,&Float:X,&Float:Y,&Float:Z );
Object_Move( objectid, Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:Speed );
Object_IsMoving( objectid );
Object_GetMovingSpeed( objectid, &Float:speed );
Object_Stop( objectid );
Object_SetViewDistance( objectid, Float:distance );
Object_GetViewDistance( objectid, &Float:distance );
Object_SetModel( objectid, modelid );
Object_GetModel( objectid );
Letöltés
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3774.0
Nem találtam, ha találsz, jelentsd!

369
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stunt Galaxy
« Dátum: 2010. március 21. - 11:44:26 »
Jó lett

370
Azóta kész a jobb teleport rendszer, ezt is frissíteni fogom majd, már van 300 új függvénye van...
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=3911.0
Teleport_New(\"név\",\"/parancs\", x, y, z, angle); --> OnGameModeInit/OnFilterScriptInit

371
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne
« Dátum: 2010. március 21. - 09:26:19 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1269159503\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És F Streamert meg azért nem fogok használni, mert sok benne az F betu  :amazed: :amazed:
 
#define CreateObject F_CreateObject

372
Szkript kérések / egy jó Obectelo kéne
« Dátum: 2010. március 21. - 08:33:12 »
Idézetet írta: TengeriMalac date=1269067678\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Elárulom, kedves Vampesz , hogy ha 300nál több object van egy helyen, akkor a YSI simán betölt 255-öt, mert többet nem lehet. De az xStreamer 10bol 9x crashel.. Ennyit errol \"barátom\"
 
TengeriMalac, ez igaz. xStreamert ezért is vonták vissza.
A YSI-rol meg annyit, ezt a pályakészítok figyelmébe is ajánlom, játékosonként max. ~254 objektum engedélyezett - és a streamer abból indul ki, hogy csak azt jeleníti meg neki, amihez közel van (azaz a látótávolságon belül) - Ez tehát 254 lehet.
Megj: Ilyenkor pattognak sokan, hogy nagy a látótávolság, de nem lehet nagyobbra vinni, ha belegondolsz.
De nem igazán tud ~254-nél többet egyszerre, bármilyen streamer is legyen. Persze a max. 254 lehet, lehet lejjebb is vinni, figyeld csak meg, pl. az F streamernél Fallout levitte 200-ra.
 

 - remekül szemlélteti ez a videó.
Itt megjegyzem, hogy van egy streamer, ami neked való - http://forum.sa-mp.com/index.php?topic=143094.0 . Persze a definíciók értékét az objektumoknak megfeleloen kell beírni. 8000 objektumig szerintem 100% stabil. Én 3000 objektummal használom és sokkal szebben dolgozik az ún. \"surubb\" pályáknál, mint a pluginok.
Megj: Suru mapokkal még az xStreamer és a Streamer is szenved - az Fstreamer pedig szépen dolgozik.

373
Grafikai Munkák/Logók / UserBar Generator
« Dátum: 2010. március 21. - 00:25:35 »
Akkor egoista barom vagyok. Meg jós is. Még lesz kb 5 egoista barom.

374
Általános / Az RP halála?
« Dátum: 2010. március 21. - 00:22:10 »
Idézetet írta: butus date=1269095317\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"1021\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=3942.msg44680#msg44680 date=1269021373]
Hát jah az RP (asszem Role Play?) nah az egy nagy gagyi
Tegnap felnéztem 1-2-re és ott elakadtam hogy hogy kell regisztrálni xD lol még aszongya: \'jelentkezz Email-ba, vagy MSN-en\'
Ha meg sikerült felmenni valamelyikre, akkor ott meg nem lehet írni xD + semmit se xD
Én még nem RP-ztem, de az enyémen azt hajtják, hogy az RP igy, úgy... gondoltam megnézem hogy mi olyan nagyon raj abba, de rá jöttem: SEMMI
Szal engem külösebben nem izgat hogy megszünnek xD
 
azért mert gyökér vagy és nem vagy képes regelni az nem a szerver hibája
pont azért vannak ilyen regisztrációs rendszerek hogy kiszurjék a gyökereket, akik az alap szabályokat se tudják
 
[/quote]
Mondjuk elég nagy türelemjáték az egész, ebbe a gyökérnek is igaza van...

375
Grafikai Munkák/Logók / UserBar Generator
« Dátum: 2010. március 20. - 23:48:45 »
Köszönjük. Ez valóban egy SAMP szerver kiegészíto program / plugin. Köszönjük még 1x

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal