Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - SnooP

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 101
361
Beszélgetés / Motiváció,edzés,testépítés!
« Dátum: 2014. december 28. - 23:11:40 »
Köszönöm.
Srácok volna felétek egy kérdésem: valaki a leanbulkról hallott / esetleg próbálta?

362
Prophunt is simán mehet még úgy is, hogy vannak alap hangok. Egy kis segítség azoknak akik meg akarják csinálni valahogy így kéne kinézzen:
-Kiválaszt egy objectet
-Létrehozzátok az objectet valahol
-Használtok egy segédobjectet amelyhez hozzácsatoljátok a kamerát AttachCameraToObject függvényel(ez azért kell, hogy a játékos felülről lássa az objectét és 360 fokban tudjon tájékozódni és nem pedig pont az objecttől)
-A játékos elspawnoljátok valahova és TogglePlayerControlLabellel freezelitek
-Ezek után onplayerkeystatechange eljárást alkalmazva megnézitek a fel-le-jobbra-ballra billentyűzet kombinációt és annak függvényében, hogy melyik billentyűzetet nyomja le hozzáadsz vagy kivonsz valamelyik x,y, vagy xy (ha mondjuk fel balra megy és egyszerre nyom le két gombot) koordinátához
-A sebzést pedig GetPlayerLastShotVectors eljárással vagy valamelyik hasonlóval lekérdezitek, hogy hova lőtt és ha ott van mint az adott object poziciója akkor egyszerűen levontok a játékos életéből
hülyeséget mondtam így egyszerűbb: OnPlayerWeaponShotnál megnézitek a  hittypeot és ha  az BULLET_HIT_TYPE_OBJECT lekérdezitek a hitid-t és ellenőrzitek a fenti függvénnyel a koordinátákat és az ahhoz legközelebb lévő játékos (DistanceBetweenObjectAndPlayer végigfutottok a játékosokon egy for ciklussal beállítottok egy minimum értéket (pl: 99999) és az ennél kisebb érték lesz a minimum, majd a legkisebb érték megadja az adott object pozicióját ami a játékoshoz van) életéből vontok le. Valahogy így lehet spórosabban is meglehet ;)
OnPlayerDeathnél pedig ha meghalt a játékos a hozzá csatolandó objectet törlitek (DestroyObject) és így egyszerűbb szerintem, mint megadni egy életet egy objectnek és abból vonni.
Kb így kell elképzelni és simán megvalósítható 1-2 napos project az alap dolog, az object választás és a többi csak pepecselés, hogy szebb legyen, de az alap koncepció működőképes viszont a nagyobb feladat az az, hogy kellőképp szinkronizálni az objectek lövésekor keletkezett kárt.
Remélem tudtam adni egy kezdő lökést, de ezt még gondoljátok át jobban, mert én is 5 percig gondolkoztam rajta :\'D

363
A TF2-es csapatrendszer úgy lesz/van félig felépítve, hogy a játékosoknak(értem itt a zombikat) a nyerés érdekében együtt kell működniük, hogy nyerni tudjanak szóval ez nem érzem, hogy a ló túloldalára esne át.
A Walking Deades dologból meg pont azt akartam kihozni amit te mondtál csak hülyén fogalmaztam meg.


JBauerrel még nagyon nagyon régről a Light Life Roleplayes korszakból jóba lettünk és azóta úgy ahogy tartjuk a kapcsolatot. Nem aktív játékos és fórumozó csak néha jár fel. :\'D
Várom a PÜ-t :D

364
Nem rossz, nem rossz, de én igazából ebbe 10% tudok javítani szkriptelés terén. Nagyon sok múlik a mappoláson, földalatti kisebb járatok vannak, de nem feltétlen akarok a gamemodeot korhűen Csernobilhoz igazítani, vagyis kiragad belőle egyes elemeket főleg táj szerint, de ilyen szarkofágos mappolásos dolgot nem tudom hogyan lehetne a SA:MP tető alá hozni úgy, hogy nézzen is ki valahogy. Sajnos manapság nem, hogy a mappoláshoz, már a szkripteléshez sincs sok türelmem, mert olyan ez, mint a kisautókkal való játszás - vagyis ha már megtanulsz rendes autót vezetni nem a kisautókkal fogod kiélni magad és nálam ez a rendes programozási nyelvekkel van így.
Viszont van egy lista ahol az eddigi megvalósításra váró ötleteket tároltam és ott már szerepel ez hogy bizonyos zónáknál sugárveszély van (ne lehessen a mappot buggoltatni) csak még sose értem el oda, hogy meg is valósítsam. A hullákat elszórva viszont fel is használtam kösz a tippet. Az emlékmű meg szintén mappolás kérdése én azt mondom teljesen okés csak a megvalósítás a kényesebb része :D
Köszönöm szépen a tippeket!


Látom eléggé érdekelt csernobil, anno a suliba én is ezt a projectet választottam, sok érdekességet takar :\'D

365
köszi, de akinek van türelme az is össze tudja hozni :D

366
köszönöm :D
Igazából a modellezés le lett szűkítve abból az okból, hogy ne foglaljon túl sok memóriát, mert csak FPS csökkenést és laggot okozna. Plusz az egész kiterjedt modellhez nincs elég nagy map azért lett csak egy részlet kiragadva belőle.

367
ez csak másodcél volt, de köszönöm :\'D

369
Sziasztok.
A címből szerintem nem derült ki annyira sok, hogy mit is szerettem volna. Nos a lényeg, hogy készítettem pár egyedi szkriptet, de ne ilyen Kis Pistike vagyok és profi szkripter szindrómára gondoljatok, hanem valami olyasmit akartam létrehozni ami azért kreativitást, türelmet és időt igényel + olyan amit még senki se csinál. Szerintem sikerült, de döntsétek el ti.
Munkák amiken dolgoztam
-

-

-
-Megjegy: Ilyenről már biztos hallottatok, de úgy gondolom elég kiépült rendszer ahhoz, hogy megmutassam a nagyközönség előtt + ennek inkább a háttérben lévő kezelése ami dicséretre méltó ugyanis kitaláltam egy teljesen új, gyors és korszerő fast handle rendszert az achievementekhez ami sokkal spórosabb és gyorsabb is.
-
- Megjegy: Ezt amennyire lehetett próbáltam tető alá hozni, mert valami irtó élvezetes, ám sajnos azért a SA:MP se egy MTA és teljesen pontosan a jelenlegi függvényekkel és eljárásokkal nem lehet szinkronizálni
-Büszkeségem az, hogy kifejlesztettem egy teljesen timerMENTES időmérést. Ez sok idő volt és elég sok logikai problémát okozott, de hál\' istennek sikerült olyan szinten optimalizálni, hogy szerverben lévő timerket felváltotta, sőt gyorsabb lett csak tőle.
-Szervereknél foglalkoztam a szerverek tehermentesítésével (lásd Timer, Achievementrendszer). Sikerült kifejlesztenem teljesen egyedi gyorsan működő rendszereket
-Custom GUI-k:Lásd videók
-Egyedi modellezések (csak sajnos nem globális szinten)- Kép lent
-Készülő graphical updater (szintén nem globális)
Mi késztetett erre?
Nos, a videóban említettem, hogy itt jobban kifejtem. Szóval viszonylag rég az anyafórumon böngészgetve láttam pár srácot akik konfrontálódtak egy magyar sráccal és azzal érveltek, hogy a magyarok nem tudnak szkriptelni csak az angol fórumról lopni és azt hasznosítják. Ezen kicsit akkoriban fölkaptam a vizet és be akartam bizonyítani az ellenkezőjét ezért azt találtam ki, hogy létrehozok egy teljesen 0-ról írt szervert. Innen jön ez a név, hogy Chernobyl Diaries (Csernobili Naplók) amikor beloginoltam. A szerver egy teljesen egyedi szervernek indult több játékmódot szimbiózisba helyezve és mindegyikből kiragadva a pozitív tulajdonságaikat:
-Team Fortess 2 féle tökéletes elosztási rendszer a csapatmunka kiépítésére
-Zombi mód összeforrasztása a Team Deathmatch
-Walking Dead Játék szindróma.Valahogy jobban nem tudom leírni. Nem csak az öldöklést akartam kihangsúlyozni, mert nem arról kéne szóljon, hanem valami nagyot akartam kiemelni. Össze akartam társítani egy külön kampányt a kialakult játékhelyzettel. Ezért minél többet játszik valaki annál nagyobb Sherlock lesz és annál több story fog kiunlockolni ezzel megtudva azt például, hogy a különálló kampányból miként futnak a szálak és hogyan fognak egyesülni, ezzel egy minimális feszültséget és egy nagy adag kíváncsiságot kerítve a játék és a szerver köré.
-Godfather módokra jellemző jutalomrendszer amely egyben a szerver \"gazdasági motorját\" szolgálja
És ezt az egészet összekombinálva egy
úgy gondolom így is sikeres egyveleget alkotott volna. Ám én tovább mentem és nem csak olyan vonalon akartam ellézengni ami okés, hogy jó és erős, de annyira nem lesz maradandó senki számára sem. Úgy gondoltam, ha már lúd legyen kövér :D Éppen ezért neki álltam a fejlesztéseknek, előszedtem a kreatív énem, hogy megmutassam és bebizonyítsam, hogy tévednek. Szerintem a fenti videók és amiket fent leírtam vagy videókban felsoroltam úgy gondolom, hogy jól demonstrálják azt, hogy sikerrel jártam.
Lesz-e a szerverrel valami? / A munkák publikálva lesznek?
Nos, először is úgy gondolom, ha már szenvedtem vele és ne vesszen kárba az egész sem igen lesz, DE hogy jövő nyárig ne is gondolkozzon senki sem azon, hogy megfog-e nyílni. Nem akarok nagy részt szentelni rá szóval a lényeg: a munkát nem publikálom a szervet megnyitom, de a fejlesztése nagyon lassú folyamat ugyanis a legjobb módon és a legyorsabb módon szeretném megírni és az baromi sok idő, az új dolgok kitalálása sok időt emészt fel és pepecselős munka plusz egyedül fejlesztek mindent szóval amúgy is lassan megy. Segítség nem kell. Ennyi volt csókolom
Nem önpromó akar ez lenni csak nem akarok ezzel kapcsolatos privát üzenetekre válaszolni :)
Másodcél - Avagy az év szkriptere cím
Megmondom őszintén ezek a videók lassan 1 hónapja készek voltak (természetesen azóta nem fejlesztettem semmit mert magánélet + vizsgák + stb tudja már mindenki az ilyen sablon szövegeket :D ) csak a youtube is sz*rakodott meg lusta is voltam átgondolni a problémát a feltöltéssel és ezért nem került fel. Ez igazából kapóra is jött, hogy őszinte legyek ugyanis most itt lesz lassan az éves \"összeállítás\" és akkor úgy gondoltam, hogy ezek a munkák azok amivel én szeretnék pályázni az év szkriptere címre.
Különösen ajánlom a témát
-JBauernek, részben miatta is hoztam létre a témát és nem 3 sorban rendeztem volna el :\'D
-Kurtisnek, a modellezésben való hasznos tippekért és segítségért!
-Jackobnak, a csodálatos mappolásért!
Egyéb média (képek)
Achievement GUI és a kedvenc TF2-es hangom (szerintem minden játékosnak :D )
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-083_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


A készülő képességrendszer GUI-ja
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-084_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


Modellezési munkálatok
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/betoltgecihaha_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/bug2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/lasd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/munkaltok1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/npp_pic_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Majd az utolsóval aki szeretné helyettesítheti a mappot persze ehhez még jönnek többi custom, mostmár általam modellezett csernobili épületek, csak ilyen kisebbek, mert eléggé terheli a memóriát. (RAM)


Szakszótár
GUI- Graphical User Interface - Grafikus felület (aki esetleg nem tudná, szerintem más ismeretlen szó nincs)


Elnézést, ha túl hosszú a leírás vagy a videó de úgy gondolom ott mindent részleteztem. Ha a leírásban hibát észleltek kérlek javítsatok ki, mert már hajnali 3 és kissé tompa vagyok ilyenkor :D


Végszó
Köszönöm, hogy megnéztétek visszajelzésetek várom hol kéne még javítani, fejleszteni és dolgok.

370
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / something egyedi a SA:MP-ba amit alkottam
« Dátum: 2014. december 27. - 03:22:30 »
Sziasztok.
A címből szerintem nem derült ki annyira sok, hogy mit is szerettem volna. Nos a lényeg, hogy készítettem pár egyedi szkriptet, de ne ilyen Kis Pistike vagyok és profi szkripter szindrómára gondoljatok, hanem valami olyasmit akartam létrehozni ami azért kreativitást, türelmet és időt igényel + olyan amit még senki se csinál. Szerintem sikerült, de döntsétek el ti.
Munkák amiken dolgoztam
-

-

-
-Megjegy: Ilyenről már biztos hallottatok, de úgy gondolom elég kiépült rendszer ahhoz, hogy megmutassam a nagyközönség előtt + ennek inkább a háttérben lévő kezelése ami dicséretre méltó ugyanis kitaláltam egy teljesen új, gyors és korszerő fast handle rendszert az achievementekhez ami sokkal spórosabb és gyorsabb is.
-
- Megjegy: Ezt amennyire lehetett próbáltam tető alá hozni, mert valami irtó élvezetes, ám sajnos azért a SA:MP se egy MTA és teljesen pontosan a jelenlegi függvényekkel és eljárásokkal nem lehet szinkronizálni
-Büszkeségem az, hogy kifejlesztettem egy teljesen timerMENTES időmérést. Ez sok idő volt és elég sok logikai problémát okozott, de hál\' istennek sikerült olyan szinten optimalizálni, hogy szerverben lévő timerket felváltotta, sőt gyorsabb lett csak tőle.
-Szervereknél foglalkoztam a szerverek tehermentesítésével (lásd Timer, Achievementrendszer). Sikerült kifejlesztenem teljesen egyedi gyorsan működő rendszereket
-Custom GUI-k:Lásd videók
-Egyedi modellezések (csak sajnos nem globális szinten)- Kép lent
-Készülő graphical updater (szintén nem globális)
Mi késztetett erre?
Nos, a videóban említettem, hogy itt jobban kifejtem. Szóval viszonylag rég az anyafórumon böngészgetve láttam pár srácot akik konfrontálódtak egy magyar sráccal és azzal érveltek, hogy a magyarok nem tudnak szkriptelni csak az angol fórumról lopni és azt hasznosítják. Ezen kicsit akkoriban fölkaptam a vizet és be akartam bizonyítani az ellenkezőjét ezért azt találtam ki, hogy létrehozok egy teljesen 0-ról írt szervert. Innen jön ez a név, hogy Chernobyl Diaries (Csernobili Naplók) amikor beloginoltam. A szerver egy teljesen egyedi szervernek indult több játékmódot szimbiózisba helyezve és mindegyikből kiragadva a pozitív tulajdonságaikat:
-Team Fortess 2 féle tökéletes elosztási rendszer a csapatmunka kiépítésére
-Zombi mód összeforrasztása a Team Deathmatch
-Walking Dead Játék szindróma.Valahogy jobban nem tudom leírni. Nem csak az öldöklést akartam kihangsúlyozni, mert nem arról kéne szóljon, hanem valami nagyot akartam kiemelni. Össze akartam társítani egy külön kampányt a kialakult játékhelyzettel. Ezért minél többet játszik valaki annál nagyobb Sherlock lesz és annál több story fog kiunlockolni ezzel megtudva azt például, hogy a különálló kampányból miként futnak a szálak és hogyan fognak egyesülni, ezzel egy minimális feszültséget és egy nagy adag kíváncsiságot kerítve a játék és a szerver köré.
-Godfather módokra jellemző jutalomrendszer amely egyben a szerver \"gazdasági motorját\" szolgálja
És ezt az egészet összekombinálva egy
úgy gondolom így is sikeres egyveleget alkotott volna. Ám én tovább mentem és nem csak olyan vonalon akartam ellézengni ami okés, hogy jó és erős, de annyira nem lesz maradandó senki számára sem. Úgy gondoltam, ha már lúd legyen kövér :D Éppen ezért neki álltam a fejlesztéseknek, előszedtem a kreatív énem, hogy megmutassam és bebizonyítsam, hogy tévednek. Szerintem a fenti videók és amiket fent leírtam vagy videókban felsoroltam úgy gondolom, hogy jól demonstrálják azt, hogy sikerrel jártam.
Lesz-e a szerverrel valami? / A munkák publikálva lesznek?
Nos, először is úgy gondolom, ha már szenvedtem vele és ne vesszen kárba az egész sem igen lesz, DE hogy jövő nyárig ne is gondolkozzon senki sem azon, hogy megfog-e nyílni. Nem akarok nagy részt szentelni rá szóval a lényeg: a munkát nem publikálom a szervet megnyitom, de a fejlesztése nagyon lassú folyamat ugyanis a legjobb módon és a legyorsabb módon szeretném megírni és az baromi sok idő, az új dolgok kitalálása sok időt emészt fel és pepecselős munka plusz egyedül fejlesztek mindent szóval amúgy is lassan megy. Segítség nem kell. Ennyi volt csókolom
Nem önpromó akar ez lenni csak nem akarok ezzel kapcsolatos privát üzenetekre válaszolni :)
Másodcél - Avagy az év szkriptere cím
Megmondom őszintén ezek a videók lassan 1 hónapja készek voltak (természetesen azóta nem fejlesztettem semmit mert magánélet + vizsgák + stb tudja már mindenki az ilyen sablon szövegeket :D ) csak a youtube is szarakodott meg lusta is voltam átgondolni a problémát a feltöltéssel és ezért nem került fel. Ez igazából kapóra is jött, hogy őszinte legyek ugyanis most itt lesz lassan az éves \"összeállítás\" és akkor úgy gondoltam, hogy ezek a munkák azok amivel én szeretnék pályázni az év szkriptere címre.
Különösen ajánlom a témát
-JBauernek, részben miatta is hoztam létre a témát és nem 3 sorban rendeztem volna el :\'D
-Kurtisnek, a modellezésben való hasznos tippekért és segítségért!
Egyéb média (képek)
Achievement GUI és a kedvenc TF2-es hangom (szerintem minden játékosnak :D )
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-083_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


A készülő képességrendszer GUI-ja
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/sa-mp-084_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]


Modellezési munkálatok
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/betoltgecihaha_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/bug2_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/lasd_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/munkaltok1_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/141227/npp_pic_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Majd az utolsóval aki szeretné helyettesítheti a mappot persze ehhez még jönnek többi custom, mostmár általam modellezett csernobili épületek, csak ilyen kisebbek, mert eléggé terheli a memóriát. (RAM)


Szakszótár
GUI- Graphical User Interface - Grafikus felület (aki esetleg nem tudná, szerintem más ismeretlen szó nincs)


Elnézést, ha túl hosszú a leírás vagy a videó de úgy gondolom ott mindent részleteztem. Ha a leírásban hibát észleltek kérlek javítsatok ki, mert már hajnali 3 és kissé tompa vagyok ilyenkor :D


Végszó
Köszönöm, hogy megnéztétek visszajelzésetek várom hol kéne még javítani, fejleszteni és dolgok.

371
Archívum / Egy új adminisztrátor!
« Dátum: 2014. december 27. - 00:11:42 »
Gratulálok, tökéletes választás volt.

372
Beszélgetés / Karácsony
« Dátum: 2014. december 23. - 23:24:26 »
Srácok én megértem és tolerálom mindenkinek a vallási nézeteit, de ezt a témát nem azért hoztam létre, hogy azon vitázzatok, hogy a különböző vallási nézetek közül melyik az amelyik valóban tükrözi a mostani karácsonyt. Az arról való beszélgetés szerintem okés, hogy milyen torzulásokon ment át az ünnep régi időktől egészen máig, viszont én azt már túl erősnek érzem, hogy a Bibliából kontesztusokat kiragadva hülyeségeket beszélj. Zárójelbe annyit megjegyzek kedves Campigon: Ha keresztény volnál és érdekelne a vallásod és sűrűbben lapozgatnád a Bibliát rájönnél, hogy a benne szereplő összes történetnek jelképes, metaforikus értelme van. Mondjuk az előbbi állításom nem feltétlen igaz, mert ha valakinek van fogalma róla, hogy mi az, hogy Biblia és eljárt valaha is 2 szentmisére és egy kicsi agya is van erre magától is rájöhetne, de látom neked még annyira nem esett le.
Szóval megkérnék mindenkit arra, hogy ne feleslegesen írjon minden baromságot zéró tudással a háta mögött (khm Campigon) és ne is azon feszengjünk, hogy kinek hogy jön le ez a Karácsony, mert persze van aki még benne van gyerekkori naivitás és hasonló okok miatt, van aki már kinőtte, van aki szerint megértette a Karácsony értelmét és különböző személyes élmények fonják ezt körül, szóval ezt inkább osszátok, mint azon vitázni, hogy melyik a \"jobb\", melyik teljesedik be jobban jelenkorunkban (mondom ez mindenkinél más).
Ha hasonló hülyeségek lesznek akkor törlöm a témát és csókolom.
Nem kívántam volna hozzászólni de úgy érzem kellet.
Keep calm, lazuljatok el élvezzétek az ünnepet és a családtagjaitok társaságát és ne a netten éljétek ki ezt a hetét, pár napot. Ja és kellemes ünnepeket nektek.
U.I: Annyit megjegyeznék, hogy a vita nem egyenlő a veszekedéssel szóval nehogy valaki félre értse tessék utána nézni enciklopédiában a pontos értelmének.

373
Kérdések, Segítség / Youtube videó feltöltés hiba
« Dátum: 2014. december 23. - 16:42:20 »
Olvastam, de ez kb annyi, mint a szarnak adni egy pofont :D

374
Kérdések, Segítség / Youtube videó feltöltés hiba
« Dátum: 2014. december 21. - 17:21:38 »
A videófelvevő program csak .avi vagy .mp4 -be veszi fel a felvételt és mivel .mp4-ben kissé szürkésebb volt ezért lett az .avi ennyi csak. No, de visszatérve tudd valaki valamilyen megoldást?

375
Kérdések, Segítség / Youtube videó feltöltés hiba
« Dátum: 2014. december 20. - 22:51:41 »
Chrome

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 101
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal