Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29
361
Segítségkérés / 2 scriptet osszefuggesbe lehet hozni?
« Dátum: 2012. május 05. - 15:01:49 »
Aha.A masodikra gondoltam en is.A PVar-t egyaltalan nem ertem.Nem tudom mire jo az.Nem is dolgoztam vele soha.De utana fogok nezni mostanaban.Kossz

362
Segítségkérés / 2 scriptet osszefuggesbe lehet hozni?
« Dátum: 2012. május 05. - 14:56:18 »
Szerveremre csinalok egy antimoneyhack scriptet,azaz a penz nem setplayermoney-ba forog hanem egy pmoney valtozoban.Azt szeretnem meg tudni hogy van e valami modszer hogy a gamemodeomban szereplo pmoney valtozot osszefuggesbe hozzam az admin scriptben szereplo money valtozoval?Azaz a nelkul hogy az admin scriptet a modba irjam?Remelem ertitek.
Elore is koszonom.

363
Segítségkérés / OnPlayerDeath
« Dátum: 2012. május 05. - 14:53:30 »
Leirnad azt a sort ahol hasznalod?

364
Segítségkérés / Szerver gond
« Dátum: 2012. április 28. - 20:00:06 »
Am mikor csinaltam nem teszteltem egyaltalan es faradt is voltam nem nagyon tudtam oda figyelni.Latom sok hiba van benne meg sok buggos minden.De most meg csianlok mindent rendesen.Kossz a segitseget

365
Segítségkérés / Szerver gond
« Dátum: 2012. április 28. - 19:39:42 »
Nekem nem szamit hogy alap,viszont mukodjon xD.Nekem jo.Am mondtam hogy meg sok hiba van benne es meg messze nincs keszen szval xD
Kossz
Am itt van egy hiba.Mi lehet a gond?
 

D:\\sampserver\\gamemodes\\SkillZZMXPv2.pwn(168) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

 
Viszont ennek ellenere at alakitja amx re
Most mar mukodik,viszont meg mondanad hogy mi volt a gond?

366
Segítségkérés / Szerver gond
« Dátum: 2012. április 28. - 18:31:20 »
Hello.
egy uj zombie modot csinalok.nincs is semmi gond vele.Bekapcsolom a hazi szerveremet,be lepek hogy teszteljem a dini-t,mert meg csinaltam hogy mentse el a zombie lvl-t meg az ammo packet.Ha ki lepek es meg nezem a file-t le menti.Eddig nincs semmi gond.Vissza lepek a szerverre,es irja hogy connecting to server ...bla bla bla.Utana irja hogy Joining to the game vagy nem tudom,es nem jon be semmi.ugyanott mutatja a tengerpartot de nem lep be a szerverre.Ha ujra inditom a szervert,azaz ki x elem utana vissza be kapcsolom,majd be lepek a szerverre ismet megy minden rendesen,viszont ha kikapcsolas nelkul ujra lepek ismet nem enged be.Mi lehet a gond?Ha mas moddal probalom akkor ez nem fordul elo,de ha az uj zombies moddal akkor ismet nem megy.Kerlek segitsetek
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <dini>
new file[MAX_PLAYERS][128], name[24], szint[MAX_PLAYERS];
#define zombie 10
#define human 11
#define humanskin 107
#define zombieskin 60
new getplayer, zmstart, zombieteamcounter, humanteamcounter, ammopack[MAX_PLAYERS];
forward update(playerid);
forward infect(playerid);
new Float:damage[MAX_PLAYERS];
 
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Zombie Mod with EXP\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
 
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Blank Script\");
SetTimer(\"update\", 2000, 1); //update timer
AddPlayerClass(0,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
getplayer++;
SetPlayerTeam(playerid, human);
humanteamcounter++;
ammopack[playerid] = 0;
GetPlayerName(playerid,name,24);
    format(file[playerid],128,\"zmstats/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file[playerid])) return dini_Create(file[playerid]);
    szint[playerid] = dini_Int(file[playerid],\"Szint\");
ammopack[playerid] = dini_Int(file[playerid],\"AmmoPack\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerName(playerid,name,24); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
    format(file[playerid],128,\"zmstats/%s.ini\",name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
    dini_IntSet(file[playerid],\"Szint\",szint[playerid]); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.
    dini_IntSet(file[playerid],\"AmmoPack\",ammopack[playerid]);
getplayer--;
if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) {
zombieteamcounter--;
} else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) {
humanteamcounter--;
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) {
zombieteamcounter--;
} else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) {
humanteamcounter--;
}
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
ammopack[killerid]++;
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
    if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) {
zombieteamcounter--;
} else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) {
humanteamcounter--;
}
return 1;
}
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/givemelevel\", cmdtext, true, 10) == 0)// ez scak egy teszt hogy kiprobaljam mukodik e a mentes
{
szint[playerid]++;
szint[playerid]++;
return 1;
}
return 0;
}
 
 
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
 
 
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
 

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
 
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public update(playerid)
{
   if(getplayer > 0) {
   zmstart = 1;
   } else if(getplayer == 0) {
   zmstart = 0;
   
   
   return 1;
  }
   if(zmstart == 1) {
   SetTimer(\"infect\", 8000, 0);
   return 1;
   }
   if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) {
   ResetPlayerWeapons(playerid);
   }
   SetPlayerScore(playerid, ammopack[playerid]);
   if(humanteamcounter == 0) {
   zmstart = 0;
   } else if(zombieteamcounter == 0) {
   zmstart = 0;
   }
   if(zmstart == 0) {
   SpawnPlayer(playerid);
   }
   if(GetPlayerTeam(playerid) == human) {
   SetPlayerSkin(playerid, humanskin);
   } else if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) {
   SetPlayerSkin(playerid, zombieskin);
   }
   return 1;
}
 
public infect()
{
     new rand = -1;
     while(!IsPlayerConnected(rand)) rand = random(MAX_PLAYERS);
     SetPlayerTeam(rand, zombie);
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(GetPlayerTeam(issuerid) == human) {
    damage[issuerid] += amount;
    if(damage[issuerid] >= 300) {
ammopack[issuerid]++;
    damage[issuerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
    }
    return 1;
    }
    if(GetPlayerTeam(issuerid) == zombie)
    {
        humanteamcounter--;
        zombieteamcounter++;
        SetPlayerTeam(playerid, zombie);
        ammopack[issuerid]++;
        if(GetPlayerWeapon(issuerid) != 0) {
        SetPlayerHealth(issuerid, 0);
        }
    }
   
    return 1;
}
 
 
 

 
A mod meg nincs kesz szoval meg sok dolgot kell csinaljak,viszont addig nem folytathatom ameddig nem mukodik rendesen :S

367
Segítségkérés / OnPlayerTakeDamage gond!
« Dátum: 2012. április 27. - 21:27:50 »
Koszonom.
Eloszor meg csinalom ezt a dini-s cuccot hamar es utana meg nezem.
Kossz szepen.

368
Segítségkérés / DINI Help
« Dátum: 2012. április 27. - 21:17:59 »
Koszi szepen.Atnezem :P
danix99
a tiedet picivel jobban ertem
kossz

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 27. - 21:25:56 )

---------------------------------------------------------------------------------------------
Am itt van egy kicsi hiba.
 

D:\\sampserver\\filterscripts\\dini.pwn(20) : error 017: undefined symbol \"dini_SetInt\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
itt nem SetInt hanem IntSet
Hiba nincs benne.
Tokeletesen mukodik koszonom Tema megoldva

369
Segítségkérés / DINI Help
« Dátum: 2012. április 27. - 21:11:10 »
Huu.Koszi szepen.Beultetem a modba.Igy legalabb meg tanulom ezt dini-t is.
Igy most mar a fobb dolgokat tudom .1000 Kossz :)

370
Segítségkérés / DINI Help
« Dátum: 2012. április 27. - 20:33:11 »
Sziasztok.
Boccs hogy uj temat nyitottam viszon ehez a dinis cucchoz soha nem ertettem.
roviden valaki tudna irni nekem egy ilyen dinis izet.azaz hogy scripfiles ba mentse el a lvl valtozot.
legyen egy szimpla.
level valtozo,es ezt mentse el egy %.ini file ba.Nagyon szepen kosoznom elore,ez nagyon hasznos lenne mivel hogy ehez soha nem ertettem.Neztem tutorialt viszont mindig volt benne hiba.
Koszonom szepen :P

371
Segítségkérés / OnPlayerTakeDamage gond!
« Dátum: 2012. április 27. - 20:13:18 »
Tudom.erre gondoltam.
Viszont nem tudom hogy hogy adjam hozza.Mert hogy biztos nem igy:
 

new Float:ketszazdamage
ketszazdamage = amount;

 
mert akkor teljesen le cserelodik a ketszazdamage valtozo.
es akkor nem kell hozza valami lastdamage vagy valami?
Am koszi az %.inc et :P

372
Segítségkérés / Team help
« Dátum: 2012. április 27. - 20:10:11 »
mar meg csinaltam.azert kossz,csak mar az agyam be volt gorcsolve.ki mentem picit most mar meg oldottam koszi szepen tema megoldva

373
Segítségkérés / Team help
« Dátum: 2012. április 27. - 20:01:12 »
tudom.Viszont en a csapatot ugy csinaltam meg hogy pl OnPlayerSpawn ala.
SetPlayerTeam(playerid, 1);
De most at gondoltam ameddig voltam levinni a kutyamat,gondolkodtam rajta es azt hiszem hogy tudom kb hogy kene.Pillanat meg probalom.Azert kossz hogy segitessz :P
Azt hogy teamcounter++; nem tehetem az update alla mert akkor minden egyes masodpercben ++ olja.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. április 27. - 20:08:49 )

Nah meg oldottam.Most mar csak a masik kerdesemmel van gond :S

374
Segítségkérés / Team help
« Dátum: 2012. április 27. - 19:45:10 »
Hello.
Hogy tudom azt megoldani hogy ha egy Team ures akkor a masik nyerjen.Azaz ha a Team1bol mindenki meg hal akkor a team2 nyerjen.
Gondolom hogy kell hozza egy valtozo.Viszont nem tudom hogy kell le kerdezni hogy hany jatekos van egy csapatban.Mert maskepp meg tudnam csinalni.
Akkor annyit kene csinalni hogy egy valtozo mindig (valtozo--;), es ha 0 akkor masik nyert viszont az a gond hogy nem tudom le kerdezni a letszamot a csapatbol

375
Segítségkérés / OnPlayerTakeDamage gond!
« Dátum: 2012. április 27. - 19:09:59 »
Hello.
Hogy lehet azt meg oldani hogy ha en valakire utok egy adott damage et,hogy az ossze adodjon.
De csak ha ugyanannak az embernek utok.El magyarazom reszletesebben peldaval.
Tegyuk fel hogy egy jatekosnak van 500HP(elete).En ha az eletebol le utok 200 at kapjak egy + pontot,azaz minden 200 dmg utan kapjak egy +pontot,viszont ne ugy legyen hogy player1 nek leutok 150 et,player2nek 50 et es ha igy gyul ossze, akkor ne kapjak + pontot csak is ha egy embernek utom le.Annyi a gond hogy ugy lenne jo,hogy ha tegyuk fel player1 nek leutok 100 at,utana player2 nek 150 et,es ismet player1 nek utok 100 at, akkor kapjak pontot azert mert a player1 nek leutottem a 200 dmg et.Remelem ertitek.Ha nem akkor meg meg probalom maskeppen el magyarazni,viszont most nem nagyon tudom hogy lehetne ezt erthetoen el mondani.
Elore is koszonom.
Amugy egy zombie mod ot csinalok,amit majd ide is fel teszek.

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal