Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - BoSS

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 55
361
Segítségkérés / NPC segítség
« Dátum: 2012. július 29. - 13:12:08 »
Nem jön fel a szerverre....
Pedig ezt beraktam npcmodesba
 
#define RECORDING \"Tomas_Hopkins\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 2 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

 
ezt pedig az filterscriptbe
 
#include <a_samp>
new npcTomas;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\");                                                                     //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
  npcTomas = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC             //ide írod a lementett koordinátát
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"npcTomas\", true ) )
            {
                        SetPlayerSkin(playerid, 71);                                                                               //ide írod a skin id-t amit szeretnél
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
és a rec felvételt is beraktam a helyére,beírtam hogy maxnpc 1 de nem jön fel a szerverre.
UI: ezt a warningot fsnél írja
 
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Tomas.pwn(7) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"npcTomas\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

362
Segítségkérés / NPC segítség
« Dátum: 2012. július 29. - 12:55:32 »
#include <a_samp>
new npc;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Tomas_Hopkins\");                                                                     //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
  npc = AddPlayerClass(71,1618.3982,711.6606,15.6059,268.1924,0,0,0,0,0,0); // NPC             //ide írod a lementett koordinátát
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 71);                                                                               //ide írod a skin id-t amit szeretnél
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Mit kell még átírni,hogy ne autóval legyen?

363
Segítségkérés / NPC segítség
« Dátum: 2012. július 29. - 12:26:34 »
Idézetet írta: Fl0rian date=1343556471\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25146\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
.cfg fájlban át van írva a maxnpc ?
 
Igen beírtam oda,és levettem direkrt a szerveremrõl a lakatot is,de nem lépett be :S

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. július 29. - 12:28:29 )

> link=topic=29566.msg317524#msg317524 date=1343557588]
filterscripthez ezt rakod:
server.cfg-be írd a filterscipt sorba is az fs nevét
 

#include <a_samp>
new npcveh;
public OnFilterScriptInit ( )
{
  ConnectNPC(\"ide azt írsz amit akarsz\", \"Teszt\");                                                                     //ide írod a recfile nevét (teszt) helyére
  npcveh = CreateVehicle (11,1358.8230,-1159.5790,23.2170,180.8786,111,109,-1);             //ide írod a lementett koordinátát
  return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
  if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
  {
            new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
            GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
            if ( !strcmp ( npcname, \"Buszos\", true ) )
            {
                        PutPlayerInVehicle ( playerid, npcveh, 0 );
                        SetPlayerSkin(playerid, 61);                                                                               //ide írod a skin id-t amit szeretnél
            }
            return 1;
  }
  return 1;
}

 
Npcmodes mappába
 
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 1 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#endif

 
server cfg-ben pedig írd át a maxnpc-t
maxnpc 1 és így tovább a 2 npc-d van maxnpc 2 stb..
Koordinátát mentettél felvétel elõtt?
 
[/quote]
Nem mentettem kordit :/ Viszont akkor is így csináljam ha gyalogos az NPC? Mert nem jármûvel fog közlekedni.

364
Segítségkérés / NPC segítség
« Dátum: 2012. július 29. - 11:03:56 »
Sziasztok,csináltam egy REC felvételt szerveren,egy ilyen rekorder segítségével.
A Scripterfilesba rakta le a rec felvételt innen hogyan tovább?
rec felvételt beraktam az npcmodes-ba és azon belül recordinsgba
Most hogyan haladjak tovább,hogy a szerveren is mûködésbe lépjen?
Elõre is köszönöm a helpet.
Edit: Meg csináltam legalábbis asszem meg csináltam,de nem tudom,hogy mi a baj vagy,hogy hogy kell mert ez lenne elsõ NPC-m de nem jön fel a szerverre
 
#define RECORDING \"Nagy_Lajos\" // Ez az NPC-d neve, melyet felvettél
#define RECORDING_TYPE 2 // Az NPC közlekedése, 1 ha jármût vezet, 2 ha gyalogol
#include <a_npc> // Az NPC függvénykönyvtár beágyazása
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
  StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
  return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1 // Ha az NPC típusa jármûves vezetõ
  public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
  public OnNPCExitVehicle ( )
  {
    StopRecordingPlayback ( );
    return 0;
  }
#else // Viszont ha gyalogos
  public OnNPCSpawn ( )
  {
    StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
    return 0;
  }
#endif

365
Hali :D
/szemetvisz parancsnál kapok egy objectet és azt kéne,hogy ha elkezdek futni a karakter akkor ejtse el azt a tárgyat... ha meg oldható elõre is köszönöm szépen.
Itt a parancs
 
CMD:szemetvisz(playerid,params[])
{
if(pInfo[playerid][Munka] == SZEMETES)
{
if(szemetetvisz[playerid] == 0)
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1628.2465,692.3661,11.8898))
        {
            if(kuka1 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka11\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka1 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1636.1866,690.5361,11.9175))
        {
            if(kuka2 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka22\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka2 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1622.5927,688.9702,12.0696))
        {
            if(kuka3 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka33\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka3 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 1617.9436,676.7985,15.4154))
        {
            if(kuka4 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka44\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka4 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka5 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka55\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka5 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka6 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka66\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka6 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka7 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka77\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka7 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka8 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka88\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka8 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
   else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, 0.0,0.0,0.0))
        {
            if(kuka9 == 1)
            {
               SetPlayerCheckpoint(playerid, 1647.4519,676.3967,10.8203 ,2.0);
               SetPlayerAttachedObject(playerid,szemetviseles(playerid),1265,6,0.257000,-0.078999,-0.124999,0.000000,-113.899955,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000);
                szemetetvisz[playerid] = 1;
                SetTimerEx(\"kuka99\", 120000, 0, \"%i\", playerid);
                kuka9 = 0;
                new s2[200];
         format(s2, 200, \"* %s kiszedte a szemetet egy kukábol\", Nev(playerid));
         ProxDetector( 15.0, playerid, s2, LILA, LILA, LILA, LILA, LILA);
         SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Kiszedted a szemett egy kukábol, el ne merd szórni!\");
      }else SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Ez a kuka még nincs tele.\");
   }
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már fölvettél egy szemeteszsákot!\");
}else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy kukás!\");
return 1;
}

366
Segítségkérés / TextDraw Hiba
« Dátum: 2012. július 28. - 16:28:19 »
Sziasztok van egy kis gondom a TextDrawommal...térkép felett kéne jeleznie de nem jelzi ki.
Ez lenne az ha tudtok benne segíteni azt meg köszöném :D
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#define ZOLD 0x33AA33AA
forward Changecmds();
forward ChangeTextcmds (text[]);
new Text:Textcmds;
new TextcmdsCount = 0;
#define gamemodecount 11
#define ms 5000
#define websitecount 11
#define ms 5000
#define cmdscount 11
#define ms 5000
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
   SendClientMessage(playerid, ZOLD,\"Térkép felett találsz egy kis segítséget!\");
   return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   TextDrawHideForPlayer(playerid, Textcmds);
   return 1;
}
public ChangeTextcmds(text[])
{
   TextDrawHideForAll(Textcmds);
   TextDrawSetString(Textcmds,text);
   TextDrawShowForAll(Textcmds);
   return 1;
}
public Changecmds()
{
if(TextcmdsCount > cmdscount) TextcmdsCount = 0;
      switch(TextcmdsCount)
   {
       case 0:
       {
         ChangeTextcmds(\"Web:Hamarosan\");  // Ezeket átirhatod de csak ami kékkel van!!itt a /help
       }
       case 1:
       {
         ChangeTextcmds(\"Szervert a [clans.hu] biztositja\");
        }
        case 2:
       {
         ChangeTextcmds(\"Barmi gondod van /report\");
        }
        case 3:
       {
         ChangeTextcmds(\"/help\");
        }
       }
TextcmdsCount++;
}

367
Segítségkérés / Spawnoláskor mutat egy GTA-s képet
« Dátum: 2012. július 28. - 15:55:08 »
Ment a plusz Köszi mind kettõtöknek.

368
Segítségkérés / Spawnoláskor mutat egy GTA-s képet
« Dátum: 2012. július 28. - 15:33:00 »
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerIp( playerid, szPIP, sizeof( szPIP ) );
GetPlayerName( playerid, szName, sizeof( szName ) );
format( szFormat, sizeof( szFormat ), \"-> %s(%d) Csatlakozott a szerverhez! IP: %s\", szName, playerid, szPIP );
foreach(Player, i)
{
if( pInfo[Admin] >= 1 )
{
SendClientMessage( i, -1, szFormat );
}
}
//------------------------//
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
new jatekosneve[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, jatekosneve, sizeof(jatekosneve));
new nevellenorzes = strfind(jatekosneve, \"_\", true);
if(nevellenorzes == -1)
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A rendes nevedet használd kérlek pl: Kiss_Tamas!\");
Kick(playerid);
return 1;
}
//======================tõrlések================================================
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8087, 1667.7422, 723.2266, 21.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8113, 1665.1719, 687.0469, 14.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8114, 1634.7188, 772.8438, 13.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8115, 1695.4922, 673.2188, 13.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 710, 1553.4375, 675.8281, 25.5469, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8159, 1665.5625, 753.8281, 14.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8254, 1665.1719, 687.0469, 14.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8255, 1665.5625, 753.8281, 14.3906, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1473.2813, 671.2266, 19.4609, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1489.5469, 672.5000, 19.4219, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1506.5000, 672.5000, 19.3516, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 712, 1555.4844, 710.5000, 19.3359, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1576.4766, 662.0156, 17.0859, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, 1584.9297, 663.9844, 10.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 1581.0938, 664.1797, 10.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 1578.4922, 667.9844, 10.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 1575.8047, 695.9063, 14.2734, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1215, 1577.8359, 708.0156, 10.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1215, 1577.8359, 718.5234, 10.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1215, 1579.8359, 718.5234, 10.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1215, 1579.8359, 708.0156, 10.1563, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1589.9141, 671.9453, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1589.9141, 669.1172, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1589.9141, 674.8438, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1589.9141, 677.6641, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1421, 1620.6328, 703.9688, 10.5000, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 1559.0000, 728.8906, 14.2734, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1577.1953, 725.0156, 17.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1346, 1574.7266, 736.9844, 11.1484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1294, 1575.7734, 770.8203, 14.2734, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1580.0391, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1585.3203, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1590.5938, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1595.8672, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1601.1484, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1606.4219, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1611.7031, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1412, 1616.9766, 783.2500, 11.0938, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, 1632.0156, 663.9844, 10.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, 1634.6797, 663.9844, 10.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1648.5469, 674.8438, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1648.5469, 671.9453, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1648.5469, 669.1172, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1648.5469, 677.6641, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1358, 1679.6953, 767.4297, 11.0078, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8078, 1634.7188, 772.8438, 13.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 1651.0547, 774.8047, 10.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1683.7969, 662.2578, 16.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8077, 1695.4922, 673.2188, 13.8203, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1683.7969, 784.2031, 16.6484, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 744.4297, 10.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 745.6172, 10.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 744.3750, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.1875, 745.4922, 11.3594, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 742.7188, 10.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 741.5469, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 747.0781, 10.9141, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 747.2734, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 748.4375, 10.4688, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1219, 1709.0547, 750.0938, 10.0625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1503, 1749.7109, 776.4375, 10.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 1754.5938, 677.6250, 10.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1755.9688, 660.7578, 17.1719, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 674, 1756.0234, 723.0078, 9.7656, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 674, 1756.0234, 719.5781, 9.7656, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1358, 1756.0313, 771.6406, 10.9844, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 654, 1728.7578, 791.2969, 9.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1335, 1756.5313, 684.9688, 10.9453, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1440, 1756.4219, 678.9609, 10.2109, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, 1756.5781, 691.1641, 10.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 1334, 1756.5781, 688.6250, 10.9297, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1758.2344, 725.6641, 17.1641, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 763, 1766.6250, 737.6250, 9.5625, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 654, 1767.0391, 759.5938, 8.8984, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 3459, 1757.9766, 783.3750, 17.2188, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 736, 1769.7422, 790.6484, 20.9922, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8513, 1927.3906, 703.2266, 14.0781, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 8820, 1927.3906, 703.2266, 14.0781, 0.25);
pajzsvisel[playerid] = -1;
mellenyvisel[playerid] = -1;
sokkolovisel[playerid] = -1;
lampavisel[playerid] = -1;
bilincsvisel[playerid] = -1;
Megbilincselve[playerid] = 0;
Sokkoloeloveve[playerid] = 0;
hustvisz[playerid] = 0;
szemetetvisz[playerid] = 0;
Fegyverelol[playerid] = 0;
husvisel[playerid] = -1;
szemetvisel[playerid] = -1;
uvegvisel[playerid] = -1;
kajatvett[playerid] = 0;
piatvett[playerid] = 0;
leulve[playerid] = 0;
pajzsellol[playerid] = 0;
pajzshatul[playerid] = 0;
uzi2[playerid] = 0;
uzi1[playerid] = 0;
felalniprobal[playerid] = 0;
kisfegyo[playerid] = 0;
nagyfegyo[playerid] = 0;
 
printf(\"<<< %s belépett a szerverre >>>\", Nev(playerid));
    new File[128];
format(File,sizeof(File),\"Jatekos/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!fexist(File))
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
Nulla(playerid);
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció\",\"{33CCFF}Írj be egy tetszõleges jelszót!{33CCFF}\",\"Rendben\",\"Mégsem\");
pInfo[playerid][Regelve] = 0;
ehseg[playerid] = 100;
szomjusag[playerid] = 100;
kiswc[playerid] = 100;
nagywc[playerid] = 100;
higienia[playerid] = 100;
Ment(playerid);
}
else
{
    if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
    ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Belépés\",\"{33CCFF}Írd be a jelszavad!{33CCFF}\",\"Rendben\",\"Mégsem\");
}
    SpriteLoad(playerid);
   
    SetPlayerScore(id, dini_Int(File, \"Ora\"));
    SetPlayerColor(playerid, -1 );
   
    FrakciotHiv[id] = false;
 
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, PIROS, \" \");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kérlek várj... \");
SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_PISTOL_SILENCED,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_DESERT_EAGLE,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SHOTGUN,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SAWNOFF_SHOTGUN,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SPAS12_SHOTGUN,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MICRO_UZI,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_MP5,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_AK47,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_M4,200);
    SetPlayerSkillLevel(playerid,WEAPONSKILL_SNIPERRIFLE,200);
Nulla(playerid);
Betolt(playerid);
return 1;
}

 
OnPlayerRequest ilyen nincs a pwn-ben.

369
Segítségkérés / Spawnoláskor mutat egy GTA-s képet
« Dátum: 2012. július 28. - 14:51:17 »
Üdv tehát mikor beírom a jelszómat már akkor ott van egy kép...ezt hogy tudom kivenni?Vagy lecserélni másra?
Elõre is köszi

370
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 14:21:13 »
Köszi mindenkinek mentek a pluszok zártam

371
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 13:39:49 »
nem léptem,gáborét használnám átírtam erre    if(pInfo[playerid][Admin] >= 1)
de nem jelez ki semmit... :S

372
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 12:21:38 »
TengeriMalacé nem jelzi ki,ha fellép valaki Gáborét még nem probáltam ki.
UI: Gáboré se jelzi ki az adminknál a csatlakozást...
ZyZu-é jó volt csak az mindenkinek kijelzi nem csak az adminoknak :/

373
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 09:17:37 »
Na Most Akkor TengeriMalacét rakjam be? :D

374
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 09:14:58 »
Idézetet írta: ZyZu date=1343459244\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25102\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék:
 

#include <a_samp>
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new plrIP[16];
new string[128];
new joiner[128];
GetPlayerIp(playerid, plrIP, sizeof(plrIP));
GetPlayerName(playerid,joiner,sizeof(joiner));
format(string,sizeof(string),\"%s csatlakozott a szervere. IP: %d!\",joiner, plrIP);
SendClientMessageToAll(-1,string);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
    new spieler[256];
    new string[256];
   
    switch(reason)
    {
        case 0:
        {
             GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
             format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Idõtúllépés)\",spieler);
             SendClientMessageToAll(-1,string);
}
        case 1:
        {
             GetPlayerName(playerid, spieler, sizeof(spieler));
             format(string, sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kilépés)\",spieler);
             SendClientMessageToAll(-1,string);
}
        case 2:
        {
             GetPlayerName(playerid,spieler,sizeof(spieler));
             format(string,sizeof(string),\"%s elhagyta a szervert. (Kick/Ban)\",spieler);
             SendClientMessageToAll(-1,string);
}
}
return 1;
}

 
Melyik adminrendszered van ?
 
Prison RPG adminrendszerbe kellett,még nem tudtam tesztelni...de a pawno nem jelez hibát most raktam be.
UI: Köszönöm szépen a segítségedet,amint teszteltem írok ide,ment addig is a plusz érte ;)

375
Segítségkérés / Player le és fel csatlakozás kijelzése adminoknak
« Dátum: 2012. július 28. - 08:29:50 »
Üdv.Tehát egy olyan script kéne ami adminoknak jelzo hogy kijött fel...plusz fel csatlakozásnál az IP címét is kiírná Le csatlakozásnál meg az okát írná ki,ha meg oldható pl crash ,kifagyott vagy csak szimplán elment.
Elõre is köszönöm a HELP-et.

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 55
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal