Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - instant

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 185
361
SA-MP: Szerverfejlesztés / ANTI DB
« Dátum: 2012. december 07. - 23:31:47 »
pedrótol nem lehet mást hallani mind1 zárok.xd

362
SA-MP: Szerverfejlesztés / ANTI DB
« Dátum: 2012. december 07. - 18:04:05 »
bocs mivel csak 2 játékossal tudtam csak tesztelni ?

363
SA-MP: Szerverfejlesztés / ANTI DB
« Dátum: 2012. december 07. - 16:47:01 »
Üdv.
Tegnap este elkészítettem 1 ANTI Drive By Scriptet tesztelve lett minden tökéletesen le fut.
Készítési idõ: 15 perc tesztelésekkel.
Info: Ha megölnek a börtönben vissz*rak. , és parancsot sem enged használni.
2 Percre csuk le.
 
#include <a_samp>
#define COLOR_YELLOW 0xFF9900AA
stock pName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
new jailedd;
forward jailend(playerid);
 
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new playerState = GetPlayerState(killerid);
if(playerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
    jailedd = SetTimerEx(\"jailend\",120000,false,\"d\",killerid);
    new str[128];
    format(str,128,\"[ANTI-DB] %s be lett csukva 2 percre Drive By miatt!\",pName(killerid));
    SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW,str);
          SetPlayerPos(killerid, 198.2484,161.5978,1003.0300);
            SetPlayerInterior(killerid, 3);
            SetPVarInt(killerid,\"AntiDBJail\",1);
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid,\"AntiDBJail\") == 1)
{
           SetPlayerPos(playerid, 198.2484,161.5978,1003.0300);
                   SetPlayerInterior(playerid, 3);
}
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
KillTimer(jailedd);
return 1;
}
public jailend(playerid)
{
        SetPVarInt(playerid,\"AntiDBJail\",0);
SpawnPlayer(playerid);
SetPlayerInterior(playerid,0);
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] )
{
        if(GetPVarInt(playerid,\"AntiDBJail\") == 1)
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Börtönben  nem tudsz parancsot használni!\");
            return 0;
        }
        return 1;
}

364
Archívum / Mystic Gaming - Battlefield Play In SA:MP
« Dátum: 2012. december 07. - 16:37:17 »
Idézetet írta: T0ny date=1354808893\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"28010\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kadaradamé nem hiszem hogy még megy.
 
megy csak már más ipn, más futtatja már.


On: Hogy halad a project?

365
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 04. - 21:53:38 »
köszi Robot robi :DD
 
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1354642843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30464\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A sscanf a \'d\' format jelölésre nem fog az \"id\" változóra INVALID_PLAYER_ID értéket adni ha nincs csatlakozva a játékos, csak az \'u\', \'q\' illetve az \'r\' jelölésre.
 
edited., köszi a tanácsot.

366
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 04. - 17:43:26 »
kibõvítve friss verzió 1 picivel hogy némítva nem tudnak parancsot használni.

367
SA-MP: Szerverfejlesztés / Stopper
« Dátum: 2012. december 03. - 23:07:29 »
szép lett

368
SA-MP: Szerverfejlesztés / Battlefield Project Reality
« Dátum: 2012. december 02. - 15:15:02 »
látszolag a battlefield nations szerverrõl copyztak néhány dolgot.

369
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 02. - 13:47:23 »
Idézetet írta: cappsy date=1354441334\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30464\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:)
Vicces stunt szerveresek beletehetik ezt is :D
 
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://mksz.sunwell.hu/kussojjal.wav\");

 

lehetséges :DD

370
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 01. - 22:23:52 »
lehetséges , de én azt nem értem annak a mûködését.

371
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 01. - 18:30:46 »
jó ötlet ty

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. december 01. - 18:44:45 )

Frissített változat kiadva.

372
SA-MP: Szerverfejlesztés / Mute
« Dátum: 2012. december 01. - 18:13:43 »
Üdv.
Most este unalmamban megcsináltam egy kisebb Mute parancsot. Némításnál nem enged beszélni.
Készítési idõ: 4-5 perc
Parancsok :
/mute
/unmute
Kód:
 
#include <a_samp>
#include zcmd
#include sscanf2
#define  COLOR_GREEN        0x33FF33AA
#define  COLOR_RED           0xFF0000AA
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[])
{
new str[128],indok,id;
if(sscanf(params,\"us\",id,indok)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD] [indok]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
{
SetPVarInt(id,\"Muted\",1);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s\",pName(playerid),pName(id),indok);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
}
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[])
{
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
{
SetPVarInt(id,\"Muted\",0);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
}
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}

 
Frissített :
Újdonság : Percre meg lehet adni hogy mikor oldja fel a némítást a játékosról
Kód:
 
#include <a_samp>
#include zcmd
#include sscanf2
#define  COLOR_GREEN        0x33FF33AA
#define  COLOR_RED           0xFF0000AA
new mut;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
return 1;
}
CMD:mute(playerid,params[])
{
new str[128],indok,id,perc;
if(sscanf(params,\"usd\",id,indok,perc)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /mute [iD][indok] [Perc] \");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod lenémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos már némítva van!\");
{
    perc *= 60000;
    mut = SetTimerEx(\"MutedTime\",perc,false,\"d\",id);
SetPVarInt(id,\"Muted\",1);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos lenémította %s játékost! Indok : %s Perc : %d\",pName(playerid),pName(id),indok,perc);
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
}
return 1;
}
CMD:unmute(playerid,params[])
{
new str[128],id;
if(sscanf(params,\"u\",id)) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat : /unmute [iD]\");
if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"HIBA:Nincs ilyen  játékos!\");
if(id == playerid)  return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba:Magadat nem tudod felnémítani!\");
if(GetPVarInt(id,\"Muted\") == 0) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Hiba: A Játékos nincs még lenémítva!!\");
{
SetPVarInt(id,\"Muted\",0);
format(str,sizeof(str),\"%s játékos engedélyezte a beszédet %s játékosnak! \",pName(playerid),pName(id));
SendClientMessageToAll(COLOR_GREEN,str);
KillTimer(mut);
}
return 1;
}
stock pName(playerid)
{
new name[24];
GetPlayerName(playerid,name,24);
return name;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz beszélni öcsi!\");
return 0;
}
return 1;
}
forward MutedTime(playerid);
public MutedTime(playerid)
{
SetPVarInt(playerid,\"Muted\",0);
SendClientMessage(playerid,COLOR_GREEN,\"Fel lett oldva a némításod legközelebb okosan!\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandReceived( playerid, cmdtext[] )
{
if(GetPVarInt(playerid,\"Muted\") == 1)
{
    SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Lenémítva nem tudsz parancsot használni!\");
            return 0;
}
return 1;
}

 
Tesztelve mûködik.

373
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szeretném publikálni a sáját RPG módomat!
« Dátum: 2012. december 01. - 17:28:34 »
azt a jogsi systemet véletlenül nem Norby csinálta?

374
SA-MP: Szerverfejlesztés / Boldog Új Éveket
« Dátum: 2012. november 27. - 22:46:29 »
letöltési link?

375
SA-MP: Szerverfejlesztés / Minigame Rendszer Verzió: (1.0)
« Dátum: 2012. november 27. - 18:14:49 »
a mapot felhasználom ty szép munka

Oldalak: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 185
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal