Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - TengeriMalac

Oldalak: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 293
3511
Segítségkérés / Symbol warn
« Dátum: 2012. április 28. - 19:58:38 »
new Scripter[][] =
{
      \"Kevin_Johnson\"
};

 
Amugy a warning azt jelenti, hogy nincs public (pl onplayerconnect, vagy ilyesmi) a scriptben.

3512
Segítségkérés / Szerver gond
« Dátum: 2012. április 28. - 19:57:40 »
Ezt nem tudtam kitalálni. :/

3513
Segítségkérés / Symbol warn
« Dátum: 2012. április 28. - 19:41:39 »
Ha elmagyarázod valahogy érthetõen, akkor tudunk válaszolni a kérdésedre.

3514
Segítségkérés / Szerver gond
« Dátum: 2012. április 28. - 19:17:41 »
#include <a_samp>
#include <dini>
#define zombie 10
#define human 11
#define humanskin 107
#define zombieskin 60
#undef  MAX_PLAYERS
#define MAX_PLAYERS 20    // ezt majd állítsd át annyira, ahány slotos a szervered.
new getplayer, zmstart, zombieteamcounter, humanteamcounter, ammopack[MAX_PLAYERS];
new file[128], name[24], szint[MAX_PLAYERS];
new Float:damage[MAX_PLAYERS];
forward update(playerid);
forward infect(playerid);
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Zombie Mod with EXP\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText(\"Blank Script\");
SetTimer(\"update\", 2000, 1);
AddPlayerClass(0,1958.3783,1343.1572,15.3746,270.1425,0,0,24,300,-1,-1);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
getplayer++;
SetPlayerTeam(playerid, human);
humanteamcounter++;
ammopack[playerid] = 0;
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    format(file, 128, \"zmstats/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Szint\", 0);
dini_IntSet(file, \"AmmoPack\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
       szint[playerid] = dini_Int(file, \"Szint\");
ammopack[playerid] = dini_Int(file, \"AmmoPack\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
    format(file, 128, \"zmstats/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
    dini_IntSet(file, \"Szint\", szint[playerid]); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.
    dini_IntSet(file, \"AmmoPack\", ammopack[playerid]);
getplayer--;
if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) zombieteamcounter--;
else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) humanteamcounter--;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) zombieteamcounter--;
else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) humanteamcounter--;
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
ammopack[killerid]++;
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
    PlayerSpectatePlayer(playerid, killerid);
   
    if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) zombieteamcounter--;
else if(GetPlayerTeam(playerid) == human) humanteamcounter--;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/givemelevel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
szint[playerid] += 2;
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public update()
{
if(getplayer > 0) zmstart = 1;
else if(getplayer == 0) zmstart = 0;
if(humanteamcounter == 0) zmstart = 0;
else if(zombieteamcounter == 0) zmstart = 0;
if(zmstart == 1) SetTimer(\"infect\", 8000, 0);
for(new playerid = 0; playerid < MAX_PLAYERS; playerid++) {
if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie) ResetPlayerWeapons(playerid);
SetPlayerScore(playerid, ammopack[playerid]);
if(zmstart == 0) SpawnPlayer(playerid);
if(GetPlayerTeam(playerid) == human && GetPlayerSkin(playerid) != humanskin) SetPlayerSkin(playerid, humanskin);
else if(GetPlayerTeam(playerid) == zombie && GetPlayerSkin(playerid) != zombieskin) SetPlayerSkin(playerid, zombieskin);
}
return 1;
}
public infect()
{
     new rand = random(MAX_PLAYERS);
     if(!IsPlayerConnected(rand)) return infect();
     SetPlayerTeam(rand, zombie);
     return 1;
}
public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid)
{
if(GetPlayerTeam(issuerid) == human) {
       damage[issuerid] += amount;
       if(damage[issuerid] >= 300) {
   ammopack[issuerid]++;
          damage[issuerid] = 0;
       }
    }
    if(GetPlayerTeam(issuerid) == zombie)
    {
        humanteamcounter--;
        zombieteamcounter++;
        SetPlayerTeam(playerid, zombie);
        ammopack[issuerid]++;
        if(GetPlayerWeapon(issuerid) != 0) {
           SetPlayerHealth(issuerid, 0);
        }
    }
    return 1;
}

 
Nekem így mûködik..
Elég sok hiba van benne, és elég alap, de indulásnak megfelel  ;D

3515
Segítségkérés / Script probléma
« Dátum: 2012. április 28. - 09:05:36 »
#include <a_samp>
#define red 0xff0000AA
#define COLOR_GREEN 0x00c721AA
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
new cmd[256], idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmd, \"/skin\", true) == 0) {
    new tmp[256], string[128];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, red, \"HASZNÁLAT: /skin [skin ID]\");
new skin = strval(tmp);
format(string, sizeof(string), \"Meg változtattad a skined %d-re\", skin);
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, string);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

3516
Segítségkérés / OnPlayerTakeDamage gond!
« Dátum: 2012. április 27. - 21:23:18 »
Idézetet írta: kadaradam date=1335553456\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20694\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
OnPlayerTakeDamage-hoz,vagy OnPlayerGiveDamage-hez:
 
ketszazdamage[playerid] + amount;
if(ketszazdamage[playerid] >= 200)//ha nagyobb mint 200
{
//ide a kód
ketszazdamage[playerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
return 1;
}

 

Ez így nem teljesen helyes.
Így jó.
OnPlayerTakeDamage-hoz,vagy OnPlayerGiveDamage-hez:
 
ketszazdamage[playerid] += amount;
if(ketszazdamage[playerid] >= 200)//ha nagyobb mint 200
{
//ide a kód
ketszazdamage[playerid] = 0;//lenullázzuk,hogy újra el tudja érni,persze,csak ha kell
return 1;
}

 
én inkább floatadd funkciót használok :D

3517
Segítségkérés / OnPlayerTakeDamage gond!
« Dátum: 2012. április 27. - 20:07:11 »
az OnPlayerGiveDamage, és OnPlayerTakeDamage között van egy nagyon nagy laggbeni különbség, ami miatt néha csak az egyik hívódik elõ, azaz a szerver, és a kliens nem érzékeli, hogy lõttél valakire, nálad hiába találtad el.
Erre valaki a hiv. fórumon csinált egy INC-et, azt ajánlom neked.
Anti-Lagg Sync Shot a neve asszem


Hogy a témához szóljak, létrehozol egy Float változót, és OnPlayerTakeDamage-nél hozzáadod az \'amount\' változóját.. Ha ez eléri a 200at akkor adsz neki 1 pontot.

3518
Segítségkérés / Belépve vagy nem
« Dátum: 2012. április 27. - 20:02:44 »
Én valahogy nem látok benne hibát..

3519
Segítségkérés / Teleport menü
« Dátum: 2012. április 27. - 17:37:43 »
if után 1x használd a switch-et, ne minden case elõtt.

3520
Segítségkérés / Teleport kérdés
« Dátum: 2012. április 27. - 12:41:17 »
Szerintem arra gondoltam, hogy van egy interior script szerûsége, ami beteszi interionokba, és ha ki akar menni akkor máshova teszi.
Megoldás:
  • Kérdezd le a belépés pozícióját, és egy elágazással ellenõrizd kilépéskor. Az ellenõrzött pozíció alapján portolj vissza.

  • Tedd át az interiort másik Virtual World-be, a teleportáló pickuppal, vagy CPvel együtt, így ismét elkerülheted ezt a hibát.


3521
Segítségkérés / Teleport menü
« Dátum: 2012. április 27. - 12:37:34 »
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Menu:stunt,
Menu:tele;
public OnFilterScriptInit() {
tele = CreateMenu(\"Teleportok\", 1,20,120,150,40);
AddMenuItem(tele, 0, \"Stuntok\");
AddMenuItem(tele, 0, \"SanFierro\");
AddMenuItem(tele, 0, \"LasVenturas\");
stunt = CreateMenu(\"Stuntok\",1,20,120,150,40);
AddMenuItem(stunt, 0, \"Elhagyatott Repter\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit() return 1;
CMD:teles(playerid, params[]) return ShowMenuForPlayer(tele, playerid);
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == tele) {
switch(row) {
   case 0:ShowMenuForPlayer(stunt, playerid);
   case 1:SetPlayerPos(playerid, 410.9436,2466.0527,16.5062);
   case 2:SetPlayerPos(playerid, 410.9436,2466.0527,16.5062);
}
}
if(current == stunt) {
switch(row) {
   case 1:SetPlayerPos(playerid, 410.9436,2466.0527,16.5062);
}
}
return 1;
}

 
Remélem ebbõl ki tudod szûrni, hogy mi volt a hiba.

3522
Pluginok és Programok / Alap memória hack GTA SA-hoz. (CVehicle+CPlayer)
« Dátum: 2012. április 26. - 18:06:32 »
Lehet, hogy én vagyok a BOT, de a SA-MP memory address-eket honnan szedjem elõ?

3523
Segítségkérés / A ladmin4v2 dialogos nem menti a pontokat
« Dátum: 2012. április 25. - 21:46:14 »
Ahogy néztem, a mododban van MoneyGrupScoreUpdate, ami annyit tesz, hogy annyira állítja a pontjaid, amennyi pénzed van, ezzel átállítva a ScoreTab értékét is.
Ezért.

3524
Segítségkérés / CD/DVD Kinyitó,Becsukó
« Dátum: 2012. április 25. - 21:43:59 »
Ha írsz ilyen kis \'hacker\' plugint akkor az érdekel :D
Amugy nem tudok róla, hogy lenne

3525
Segítségkérés / Rendszám
« Dátum: 2012. április 24. - 22:35:50 »
Idézetet írta: ZyZu date=1335297285\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"20448\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem így van benne a modba és megyen
 

public OnGameModeInit()
{
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"{FF0000}G {AAAAAA}R {00FF00}C\");
return 1;
}

 
Es mukodik!
 
Ebben csak 1 hiba van.. Hogy full hülyeség. Ja, és felesleges.

Oldalak: 1 ... 233 234 [235] 236 237 ... 293
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal