Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - TengeriMalac
Oldalak: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 293
3496
« Dátum: 2012. május 02. - 14:29:15 »
\" post=\"266729\" timestamp=\"1335959173\"]
Ez full hülyeség.. xD[/quote] Akkor a tied is az. Ugyan azt irtad le, csak te lementetted neki, én pedig nem mert úgy gondoltam, azt megcsinálja. Ja és a Ban(...) parancs pedig át lett definálva, ha nem vennéd észre... Van még mit... http://gtaforum.hu/index.php/topic,12982.0.html Olvasnivaló. Tessék. [/quote] Nem kezdek el vitatkozni, mert szerintem full felesleges.. Szerintem kicsit magasabb szinten állok mindenhol, mint te.
C:\\Documents and Settings\\filo\\Asztal\\TESZT RPG WAZZE\\filterscripts\\rendorparancsok.pwn(2) : fatal error 100: cannot read from file: \"sscanf\" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. [/quote] Írtál, hogy sscanf függvénykönyvtár, vagy plugin kell hozzá. Ahogy nézem, ezt a scriptet akartad átfordítani, mikor a leírásban bennevan, hogy csak példa, és teszt parancs van benne, amivel akármelyik játékos tud banolni.
3497
« Dátum: 2012. május 02. - 07:43:05 »
\" post=\"266673\" timestamp=\"1335936855\"]
#include <a_samp> new Bannolva[MAX_PLAYERS]; stock Tiltas(playerid) { Bannolva[playerid] = 1; SendClientMessage(playerid,-1,\"Ki lettél tiltva a szerverrõl!\"); Kick(playerid); return 1; } #define Ban Tiltas public OnPlayerConnect(playerid) { if(Bannolva[playerid] != 0) { Ban(playerid); return 1; } return 1; }
[/quote] Ez full hülyeség.. xD Délután megírom sscanf-al.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( aszitted mi? xD )
#include <a_samp> #include <sscanf> #include <zcmd> public OnFilterScriptInit() { //Kiírja, hogy hány Banolt IP szerepel a listán (unatkoztam xD) new File:file = fopen(\"bans.ban\", io_read), line[128], count = 0; while(fread(file, line)) count++; fclose(file); printf(\"%d bans loaded\", count); return 1; } public OnPlayerConnect(playerid) { //Ellenõrzi, hogy a játékos IPje szerepel-e a BAN listán new File:banfile = fopen(\"bans.ban\", io_read), line[128], IP[32]; while(fread(banfile, line)) { printf(\"reading %s\", line); if(sscanf(line, \"s\", IP)) continue; new len = strlen(line); if((line[len - 1] == \'\\n\') || (line[len - 1] == \'\\r\')) { line[len - 1] = 0; if((line[len - 2] == \'\\n\') || (line[len - 2] == \'\\r\')) line[len - 2] = 0; } if(strcmp(line, IP, false)) { SendClientMessage(playerid, -1, \"Ki vagy **szva haver..\"); //ezt írd át amire akarod. Kick(playerid); } } fclose(banfile); return 1; } CMD:ban(playerid, params[]) { //rögtönzött Ban parancs, ne használd, csak példa, meg teszt. new player1; if(sscanf(params, \"d\", player1)) return 1; BanPlayer(player1); return 1; } stock BanPlayer(playerid) { // funkció, ami \'banolja\' a játékost. Ahol Ban-t használsz, ezt használd. new File:bfile = fopen(\"bans.ban\", io_append) bip[32], bstr[128]; GetPlayerIp(playerid, bip, 32); format(bstring, sizeof(bstring), \"%s\\r\\n\", bip); fwrite(bfile, bstring); fclose(bfile); return Kick(playerid); } EDIT: sima sscanf függvényt használtam, ha plugint akarsz, akkor át kell írni 1 dolgot.
3498
« Dátum: 2012. május 02. - 07:22:07 »
Sziasztok! Olyan kéne nekem amit lehívok kocsit adminnal azt eltûnteti tejesen mert most csak resinél tünik el
És vajasan
Ez segíteni fog : http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:SetVehicleToRespawn [/quote] Ez csak a Spawn helyre teszi vissza, nem tûnteti el teljesen.
Ez kell neked.
DestroyVehicle(vehicleid);
3499
« Dátum: 2012. május 02. - 07:19:50 »
new gate, bool:gopend, gtimer; OnGamemode....{ gate=CreateDynamicObject(983, 60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0); gopend = false; return 1; } public OnPlayerUpdate(playerid) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,8,x,y,z kordináta) && gopend == false) { Killtimer(gtimer); MoveDynamicObject(gate,67.400001525879, -249.60000610352, 1.299,3);//hova menyen a kapu gtimer = SetTimer(\"close\",4000,0);//becsukási ideje gopend = true return 1; } return 1; } forward close(); public close() { MoveDynamicObject(gate,60.200000762939, -249.5, 1.2999999523163,3);//becsukás kordináció gopend = false; return 1; } Így jó, és nem kezdi el 20x ugyanazt.
Ajánlom, hogy használj valami include-t, ami kapukkal foglalkozik. Az egyszerûbb, és mivel nem kezdõk írták, nem terheli annyira a szervert.
3500
« Dátum: 2012. május 01. - 07:41:10 »
Ezt if ( health == 15.0 ) Erre if ( health <= 15.0 ) Mert kurva kis esélye van, hogy pont 15.0 lesz az élete.
3501
« Dátum: 2012. április 30. - 22:39:07 »
Ha a CameraPos, és a CameraLookAt egy pozíció, akkor már nem jó. Ha ez mellé még társul, hogy 2400al arrébb van a player, akkor káosz.
3502
« Dátum: 2012. április 30. - 21:56:43 »
Ez egy szép gesztus De szerintem nem csa kis scripteket fognak kérni. Vagy elõször kicsi, a végén már egy saját GFmód
3503
« Dátum: 2012. április 30. - 16:57:43 »
De meg lehet... Van csomó féle megoldás. Hivatalos forumon van egy, ami képeket tesz ki 3D textekbõl, aztán van image-to-textdraw plugin, ilyenek Azt, hogy kiírja, hogy ki vagy banolva mer mittoménmi, azt meg simán egy változóval meg lehet oldani.. És miután kiírta, nem banolod, hanem simán tolsz egy Kick-et, és ugyanúgy nem tud játszani.
3504
« Dátum: 2012. április 29. - 23:51:39 »
new jatekos; new szamolas; public OnPlayerConnect(playerid) { if(!IsPlayerNPC(playerid)) szamolas++; jatekos++; new str[125], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(str,sizeof(str),\"%s csatlakozott a szerverre [%i/%i]\",name,jatekos,GetMaxPlayers()); SendClientMessageToAll(9,str); return 1; } [/Code] Ez így csak félig jó [code]new jatekos; new szamolas; public OnPlayerConnect(playerid) { if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; jatekos++; new str[125], name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); format(str,sizeof(str),\"%s csatlakozott a szerverre [%i/%i]\",name,jatekos,GetMaxPlayers()); SendClientMessageToAll(9,str); return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { jatekos--; return 1; }
3505
« Dátum: 2012. április 29. - 09:09:36 »
Helló! Hogyan tudnék include-t csinálni az adminrendszeremhez? Nézegettem az ladminét, de nem értem ezt a részt benne:
#if defined _ladmin_included #endinput #endif #define _ladmin_included #pragma library ladmin
Ez annyit csinál, hogy ha már egyszer be van töltve, akkor nem tölti be még1x feleslegesen... Tehét ilyet nem csinálhatsz #include <a_samp> #include <ladmin> #include <ladmin>
3506
« Dátum: 2012. április 29. - 08:36:22 »
Pedig az a baja..
3507
« Dátum: 2012. április 28. - 21:24:45 »
Persze, és hónap végén még kölcsön is ad... Nem, menti a scriptfiles mappába, és onnan kell beraknod..
3508
« Dátum: 2012. április 28. - 20:49:52 »
EZT ajánlom.. És persze 0.3e RC7+
3509
« Dátum: 2012. április 28. - 20:08:58 »
Valahogy be kell olvasni a fájlt, mielõtt bekérdés a szintet.. Csak sajnos fingom nincs róla, hogy hogy is. A lehetõ legnehezebben kezelhetõ fájlkezelõt választottad.
3510
« Dátum: 2012. április 28. - 20:02:00 »
Én az enyémet még régen ott kezdtem, hogy egy változóval kezeltem a játékos adminszintjét, volt benne 1 kick és 1 ban parancs. EZ és EZ sztem segíteni fog.
Oldalak: 1 ... 232 233 [234] 235 236 ... 293
|