Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 74
346
Segítségkérés / Anti-Cheat - Pénz, banda terület probléma
« Dátum: 2014. június 14. - 17:01:28 »
A pénz cheat ellen nem is kell az a plusz hook, elég csak ezt az egy sort beilleszteni OnPlayerUpdate alá:
 
GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid)+Money[playerid]);

 
Késõbb, ha pénzt akarsz neki adni, akkor:
 
Money[playerid] += 2000;

 
Ha elvenni:
 
Money[playerid] -= 2000;

 
Ha állítani:
 
Money[playerid] = 2000;

 
Csak azt akartam, hogy a GivePlayerMoney a változót is állítsa, így még a GivePlayerMoneykat se kelljen átírni a modban.
De ha nem szeretnéd sokáig szerkeszteni:
 
stock GivePlayerMoneyAC(playerid, money) {
    Money[playerid]+=money;
    return 1;
}

 
Így akár Ctrl-H-val is cserélheted õket.

347
Segítségkérés / Itt kérdezz object ID-t!
« Dátum: 2014. június 14. - 16:38:29 »
Idézetet írta: RightonTime date=1402756031\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"4106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
valaki megmondja hogy meik annak az object az idje olyan mint a iskola tabla valaki megmondja köszi
 
3077 gondolom

348
Segítségkérés / Fegyver adatkérés.
« Dátum: 2014. június 14. - 15:06:50 »
Még nem igazán volt türelmem végigpróbálni minden fegyvert, hogy mennyi fér egy tárba, és úgy megírni.
Annyi a lényeg, hogy pl. dezinél 7 fér egy tárba. Ha van mondjuk 18 töltényem, azt el kell osztanom 7-el, akkor 2.57.....-et kapok. Ez megmutatja, hány tárnyi golyóm van, Ebbõl kivonom az egészeket (tele tárakat), így megkapom, mennyied rész tár van a mostani táramban. Ezt beszorzom 7-tel és meg is kaptam, hogy 4 golyó van most nálam.
Ez szép, csak meg kéne csinálni egy tömbbe, mennyi fér egy-egy fegyverbe.
 
new TarMeret[] = {
1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0, //innen pedig a colttól kezdve, amennyi fér egy tárba.
};
stock GetPlayerAmmoEx(playerid) {
    new fegyo = GetPlayerWeapon(playerid), ammo = GetPlayerAmmo(playerid), tm = TarMeret[fegyo];
    if(tm == 0) return 0;
    if(tm == 1) return ammo;
    return floatround((ammo/tm-floatround(ammo/tm, floatround_tozero))*tm);
}

 
Nem tudom megy-e, telefonon írtam. =)
Ezzel le tudod kérni, mennyi volt a jelenlegi tárban. Ezután már csak el kell mentened változóba, hogy, amikor elrakta, mennyi volt éppen betöltve. Amikor újra elõveszi GivePlayerWeapon(playerid, GetPlayerWeapon(playerid), -GetPlayerAmmoEx(playerid));

349
Segítségkérés / sscanf2 probléma
« Dátum: 2014. június 14. - 14:00:46 »
http://files.sa-mp.com/samp03z_svr_R2-2_win32.zip
Ide másold be a kellõ dolgokat, fordítsd újra a modot az ebben a mappában lévõ pawnoval és úgy indítsd el a szervert. Egyéb incek nincsenek? Azokat frissítetted?

350
Segítségkérés / Dialog_Style_Msgbox
« Dátum: 2014. június 13. - 21:55:52 »
if(!strcmp(\"/szabaly\", cmdtext, true)) {
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabály menü\", \"[szabaly]Tilos a Hackelés/chetelés=Ban/ÖrökBan Tilos Káromkodni=Warn/kick\", \"Köszi\", \"Köszi\");
return 1;
}

351
Segítségkérés / sscanf2 probléma
« Dátum: 2014. június 13. - 21:49:34 »
Nem lehet, hogy valami fájlból tölti be az objekteket, ahol azért kell darabolni? Nincs véletlenül betéva a régi (csak include) sscanf az új (pluginhoz tartozó inc) mellé?

352
Segítségkérés / Dialog_Style_Msgbox
« Dátum: 2014. június 13. - 21:45:15 »
A DIALOG_STYLE_MSGBOX után kifelejtetted a címét.

353
Segítségkérés / Hitrendszer bug
« Dátum: 2014. június 13. - 21:00:52 »
Az az else amúgy az if lezárása, szerintem nem hiba (ha jól látom).

354
Segítségkérés / Ha már nincs játékos a kocsiban törölje.
« Dátum: 2014. június 13. - 20:58:47 »
Egyébként a változót inkább MAX_PLAYERS-el hozd létre.

355
Segítségkérés / Hitrendszer bug
« Dátum: 2014. június 13. - 20:56:45 »
Mod legelejére:
 
#include a_samp

356
Segítségkérés / Ha már nincs játékos a kocsiban törölje.
« Dátum: 2014. június 13. - 20:04:37 »
Az OnPlayerExitVehicle-s sort szedd ki, és egyszerûen cseréld ki ezt a sort:
 
vehicleid = CreateVehicle(560,x,y,z,80,1,1,-1);

 
Erre:
 
vehicleid = CreateVehicle(560,x,y,z,80,1,1,5);

 
A végén lévõ szám azt jelenti, hogy ha nem ül bennük senki, 5 másodpercen belül törli azt. Ha azonnal szeretnéd ezt megtenni, állítsd mondjuk 1-re.

357
Segítségkérés / Anti-Cheat - Pénz, banda terület probléma
« Dátum: 2014. június 13. - 11:45:05 »
Nem valószínû, hogy jó, de azért próbáld meg ezzel (is):
 
new Money[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerUpdate(playerid) {
GivePlayerMoney(playerid, -GetPlayerMoney(playerid)+Money[playerid]);
}
stock GivePlayerMoney_(playerid, money) {
if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
Money[playerid] += money;
return 1;
}
#if defined _ALS_GivePlayerMoney
    #undef GivePlayerMoney
#else
    #define _ALS_GivePlayerMoney
#endif
#define GivePlayerMoney GivePlayerMoney_

358
Segítségkérés / MSVCP100
« Dátum: 2014. június 12. - 21:40:27 »
Meg még egy:
http://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?Id=30679
Fel kell raknod az x86-ot, ha 64 bited van, az x64-et is.

359
Segítségkérés / RandomColor probléma
« Dátum: 2014. június 12. - 21:33:58 »
Így kéne:
 
new Szinek[] =  {
0x0000FFFF, //ide még tehetsz, akár defineoltat is.
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"{%06x}szöveg, {%06x}szöveg.\", Szinek[random(sizeof(Szinek))] <<< 8, Szinek[random(sizeof(Szinek))] <<< 8);
SendClientMessagr(playerid, -1, string);
}

 
Ha nem akarod mindig formázgatni, használd a CPF-et, azzal helyben tudod beleformázni a színeket.

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal