Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ClimaCool

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32
346
Bemutatkozás / ClimaCool frissitve
« Dátum: 2013. július 26. - 22:40:20 »
Nem vagyok SeeRPG-s buzi.Csak voltam valamikor... :facepalm:[/quote]
A buziság nem mullik el ;)
Ám vasárnap is megyek strandolni :D

347
Bemutatkozás / ClimaCool frissitve
« Dátum: 2013. július 25. - 21:35:30 »
Idézetet írta: matthew14 date=1374695944\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39817\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nekem a nevedrõl mindig a klimax jut eszembe... Anyukád tanácsolta, hogy ez legyen a beceneved? :doubt: Amúgy szia :thumbsup:
 
A te anyukád tanácsolta a nevet és jó tanács volt :D és most már van ,még 1 nevem ClimaCola
Na de a te neved :D
[EIC]MatthewV4=[Elfertõzõdött Injekciós Csuda]MatekV4
Ám neked is hali
Warning:Hétfõtõl-Szombatig Keresztény táborba leszek
Hali

348
Archívum / [HuN]» Modern Life Party Server™ v0.1 « ::[mLife]::
« Dátum: 2013. július 25. - 20:52:42 »
Nagyon cool a szerver a legjobb jelenleg is rajta játszok és segítõkész adminok vannak Pláne Márk és  Karmi. és a többi is segít ha megkérjük
Jó a minigame és a racerendszer nekem nagyon bejön a szerver remélem még sokáig fog mûködni.

349
Beszélgetés / Szellemváros, avagy a csernobili katasztrófa
« Dátum: 2013. július 25. - 11:30:58 »
Aki figyelmes volt biztos észre vette a harmadik oldalon az állatokat
\"image31.4.jpg\"

350
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Fakechat
« Dátum: 2013. július 24. - 20:29:28 »
Tetszik + ment :)


Egyszerû de trollos

351

Csináltam egy úgymond \"BandaHQ\" vagy hasonlít egy kicsit \"szórakozóhely\"-re is.
 
[/quote]
Ebben mi a szórakozó hely? az hogy romba dõlt épületeket raktál le oszt kész?
Legalább raktál volna asztalt székel vagy valamit de ez ... valami borzalom.

352
Tetszik ment 1 + amiért 1sõ mappod
 
Idézetet írta: jakab49 date=1374689282\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40352\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Én szerintem a helikopter leszállóhoz nem kell az a kerités. nem passzol az ugy ha ott van egy helikopter és az bekertelve.
 

353
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:EQ-LP full-ra kimappolva! [RP MAP]
« Dátum: 2013. július 24. - 16:14:32 »
tetszetõs + :)

354
Idézetet írta: kadaradam date=1374673336\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"40365\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ezeket úgy bírom...
sok nonos szervereken is csak azt látni, hogy fa, fenyõfa a sivatag kellõs közepén...
szörnyû
 
Illesztések legalább jók? tehettél volna fel több képed de nekem nem tetszik

355
Beszélgetés / Szellemváros, avagy a csernobili katasztrófa
« Dátum: 2013. július 24. - 15:29:44 »
Elolvastam engemet is lekötött de nem mennék el oda miért?
Ezért:
 
Csend
Ez a hely talán lenyûgözõ hely lenne a turistáknak. Néhány turista társaság megpróbált túrákat szervezni ebbe a városba, de a turisták elsõ csoportja nagyon nyugtalanítónak és egyenesen KÍSÉRTETIESNEK tartotta. És az is. 1200 hryvnát fizettek egy 2 órás kirándulásért de 15 perc után, ki akartak szaladni a világból. A csend itt fültépõ.
[/quote]
de azért durva mert hallottam olyat hogy kétfejü lett a bárány az alma olyan volt mint 1 kosárlabda és 1 egér/pocok olyan volt mint 1 oroszlán.
Ám láttátok az új filmet ? ajánlom cime Ideglelés Csernobilban

356
Segítségkérés / 0.3e-s objectek
« Dátum: 2013. július 22. - 17:09:27 »
http://sampforum.hu/index.php?topic=25899.0
Tessék és ehez van 0.3e és c converter

357
Függvények / RemoveBuildingForPlayer
« Dátum: 2013. július 22. - 14:53:59 »
RemoveBuildingForPlayer
Leírás:
Ennek a függvénynek a segítségével objecteket valamit épületeket tudunk törölni az adott játékosnak a megadott körvonalon belül.
Paraméterek:
 
(playerid, modelid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRadius)

 
playerid   - A playerid paraméter az annak a játékosnak az azonosítója (ID-je)akinek törölni akarjuk az objectet
modelid   Az object modeljének az azonosítója (ID-ja) amelyiket törölni akarod
Float:fX   X koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fY   Y koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fZ   Z koordinátája az objectnek ameiket törölni akarod
Float:fRadius   Az adott object körvonala. Ezen a meghatározott körvonalon belül az összes object törlõdni fog.
Visszatérési érték
Ennek az függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
!Megjegyzés
-Ez a függvény csak 0.3d és újabb verzióval mûködik!
Törlõ program
Objectek pontos törlésére használhatjuk JernejL Map Editorját. Bõvebben róla itt olvashatsz!
Példa:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    // Ha a játékos csatlakozik a \"615\" ID veg_tree3 törölve lessz  200.0-as körvonal távolságban.
    // Ez a pont: 0.0, 0.0, 0.0, ez San Andreas közepe
    RemoveBuildingForPlayer(playerid, 615, 0.0, 0.0, 0.0, 200.0);
    return 1;
}

 
Kapcsolódó függvények:
DestroyObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
DestroyPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyPlayerObject
Eredeti link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/RemoveBuildingForPlayer

358
Függvények / SetVehicleNumberPlate
« Dátum: 2013. július 22. - 14:22:10 »
SetVehicleNumberPlate
Leírás:
Ennek a függvénynek a segítségével lehet a jármû rendszámát átírni amit  színezni is lehet.
Paraméterek:
 
(vehicleid, numberplate[])

 
vehicleid  -A jármû azonosítója (ID-je) aminek átállítjuk a rendszámtábláját.
numberplate - A szöveg amit mi adunk hozzá.
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Megjegyzés:
-Ez a függvény a SA:MP 0.3c verziójához lett hozzáadva így a korábbiakban nem megy.
-Ezt a függvényt ha úgy használod, hogy a rendszám nincs csatolva egy jármûhöz nem fog hibát visszajelezni, ezért ha nem akarod terheli az adott szervert a létrehozott rendszámot sose felejtsd el csatolni egy jármûhöz.
-A jármû respawnolva vagy restreamelve (újratöltve) kell legyen, hogy megváltoztassa az effekteket.
-Csak 32 karaktert írhatsz egy jármû rendszámtáblájára, beleértve a színkódokat is.
-Ez a függvény csak a  0.2.1, 0.2.2, 0.2x, 0.3c és azon túl mûködik.
Példa:
 
// OnGameModeInit alá
new vehicleid = CreateVehicle(542, 2074.73, 1089.89, 10.51, 0.0, -1, -1, -1);
SetVehicleNumberPlate(vehicleid, \"ABCD 123\");

 
Kapcsolódó függvények:
 
SetVehicleToRespawn:  http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleToRespawn
ChangeVehicleColor: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ChangeVehicleColor
ChangeVehiclePaintjob: http://wiki.sa-mp.com/wiki/ChangeVehiclePaintjob
Eredeti link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleNumberPlate

359
Függvények / SetVehicleAngularVelocity
« Dátum: 2013. július 22. - 14:12:13 »
SetVehicleAngularVelocity
Leírás:
X,Y,Z koordinák megváltoztatása a kocsinak.
Ez a funkció a samp 0.3b verziótól müködik a régebbivel nem fog!
 

Paraméterek:

 
(vehicleid, Float:x, Float:y, Float:z)

 
vehicleid   A jármû id je
Float:x   X koordináta
Float:y   Y koordináta
Float:z   Z koordináta
Visszatérés:
Ennek a funkciónak nincs speciális visszatérési értéke.
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (!strcmp(\"/spin\", cmdtext))
    {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        SetVehicleAngularVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);
return 1;
    }
}

 
Kapcsolódó függvények:


SetVehicleVelocity: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
GetVehicleVelocity: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleVelocity
 

Eredeti link:


http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleAngularVelocity

360
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / SelectObject
« Dátum: 2013. július 22. - 13:39:17 »
SelectObject
Leírás:
A kurzor megjelenitése lehetõvé teszi hogy a játékos kiválasszon 1 objectet.Olyan mint az OnPlayerSelectObject.
Ez a funkció a samp 0.3e és feletti verziójával müködik régebbivel nem!
Paraméterek:
 
(playerid)

 
playerid   A játékos id je ameik kiválassza majd az objectet
Visszatérés:
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérés értéke.
Példa:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if(!strcmp(cmdtext, \"/select\", true))
    {
        SelectObject(playerid);
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"SERVER: Kattints az objectre ameiket ki akarod próbálni\");
        return 1;
    }
    return 0;
}

 
Kapcsolódó elljárások:
OnPlayerSelectObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerSelectObject
Kapcsolódó függvények:
CreateObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
DestroyObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/DestroyObject
MoveObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/MoveObject
EditObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditObject
EditPlayerObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditPlayerObject
EditAttachedObject: http://wiki.sa-mp.com/wiki/EditAttachedObject
CancelEdit: http://wiki.sa-mp.com/wiki/CancelEdit
Eredeti link:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SelectObject

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 32
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal