Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - jana4
Oldalak: 1 ... 22 23 [24 ] 25 26 ... 316
346
« Dátum: 2014. január 27. - 17:59:52 »
347
« Dátum: 2014. január 27. - 11:52:00 »
Számomra semmitérõ, hasztalan funkciók és eljárások... Azt, amit KELLENE javítani, azt nem teszi.
348
« Dátum: 2014. január 26. - 21:24:56 »
349
« Dátum: 2014. január 26. - 21:04:57 »
350
« Dátum: 2014. január 26. - 18:20:14 »
A limit elvileg végtelen, de! A streamer feladata, hogy a te látókörödben maximum 1000 objektumot töltsön be. Amint elmész egy másik helyre, úgy az általad nem látható objektumokat törli, és betölti az újabbakat, amelyek közelebb vannak hozzád.
351
« Dátum: 2014. január 26. - 17:48:09 »
352
« Dátum: 2014. január 25. - 21:33:10 »
public OnPlayerSpawn(playerid) { SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_MICRO_UZI, 998); SetPlayerSkillLevel(playerid, WEAPONSKILL_PISTOL, 998); SetPlayerFightingStyle(playerid, FIGHT_STYLE_NORMAL); if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_RAB) { SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerColor(playerid, COLOR_RED); TogglePlayerControllable(playerid, 1); GetPlayerPos(playerid, SX, SY, SZ); new Random = random(sizeof(RandomSpawnsSittes)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsSittes[Random][0], RandomSpawnsSittes[Random][1], RandomSpawnsSittes[Random][2]); ResetPlayerWeapons(playerid); } else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_BOR) { new Random = random(sizeof(RandomSpawnsBor)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsBor[Random][0], RandomSpawnsBor[Random][1], RandomSpawnsBor[Random][2]); if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pontod hogy õr lehess!\"); else ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 30, 300); GivePlayerWeapon(playerid, 25, 25); } else if(gPlayerClass[playerid] == TEAM_KOR) { new Random = random(sizeof(RandomSpawnsKor)); SetPlayerPos(playerid, RandomSpawnsKor[Random][0], RandomSpawnsKor[Random][1], RandomSpawnsKor[Random][2]); if(GetPlayerScore(playerid) < 5000) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pontod hogy õr lehess!\"); else ForceClassSelection(playerid); TogglePlayerSpectating(playerid, false); TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetPlayerInterior(playerid, 0); SetPlayerColor(playerid, COLOR_AQUA); TogglePlayerControllable(playerid, 1); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 29, 500); GivePlayerWeapon(playerid, 31, 300); GivePlayerWeapon(playerid, 22, 50); } return 1; }
353
« Dátum: 2014. január 25. - 20:27:24 »
Neo RPG? Ilyen sok Neo van? Ti már próbálkoztatok a fórumon, és a szerveretek feketelistás is.
354
« Dátum: 2014. január 25. - 20:23:05 »
// A kód nem teljesen befejezett, ha a szkripted regisztrációs felépítésû, illeszd be a megfelelõ helyre. #include a_samp #include dini public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float: playerpos[3], pname[24], file[64]; GetPlayerName(playerid, pname, 24); GetPlayerPos(playerid, playerpos[0], playerpos[1], playerpos[2]); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", pname); if(fexist(file)) { dini_FloatSet(file, \"X\", playerpos[0]); dini_FloatSet(file, \"Y\", playerpos[1]); dini_FloatSet(file, \"Z\", playerpos[2]); } return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) // most én itt töltöm be az adatokat { new pname[24], file[64]; GetPlayerName(playerid, pname, 24); format(file, sizeof(file), \"%s.ini\", pname); if(fexist(file)) { new Float: loadpos[3]; loadpos[0] = dini_Float(file, \"X\"); loadpos[1] = dini_Float(file, \"Y\"); loadpos[2] = dini_Float(file, \"Z\"); SetPlayerPos(playerid, loadpos[0], loadpos[1], loadpos[2]); } return 1; } Nincsen tesztelve, és lehet, hogy rossz. Sajnos már nagyon régen alkalmaztam dini-t.
355
« Dátum: 2014. január 25. - 19:16:34 »
PlayerInfo[playerid][skin] = dini_Int(file,\"Skin\"); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"(( Sikeres belépés! ))\"); SetPlayerSkin(playerid, PlayerInfo[playerid][skin]);
356
« Dátum: 2014. január 25. - 18:46:09 »
warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level Ez annyit jelent, hogy a szkriptben már létre lett hozva a pName változó, ezért az unban parancs alatt át kellene írnod mindenhol (A pName-t például uname-re).
357
« Dátum: 2014. január 24. - 19:15:51 »
Olykor jó, ha az ember megérti az ének szövegét, és az alapján keres rá. Wasted Penguinz - BlindedVIDEO
358
« Dátum: 2014. január 24. - 19:12:38 »
359
« Dátum: 2014. január 24. - 18:18:21 »
A figyelmeztetés kiosztásától számítva 6 hónapra rá. (Február 14.)
360
« Dátum: 2014. január 23. - 20:55:20 »
Rendben, ahogy gondolod. Különben a PVar igaz egyszerûbb, de lassabb is. De itt nem nagyon számít. (A PVar használata nagy mániám nekem. )
Oldalak: 1 ... 22 23 [24 ] 25 26 ... 316