Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Szasza

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26
346
\" post=\"391245\" timestamp=\"1359388970\"]
Jelentkezek Csabessz! :) Ugye tod ki vagyok? :d
 
[/quote]
Egy kérdés xd Te milyen munkát csinálnál amikor egy spawn hely se megy? O.o xD
http://sampforum.hu/index.php?topic=37550.0
De Nem szólok bele.. :D

347
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. január 28. - 16:44:08 »
Idézetet írta: TheChansee date=1359384863\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mostmár teljesen tiszta, kösznöm szépen!!!!
 
Nincs mit

348
Segítségkérés / PawnSciTE hiba.
« Dátum: 2013. január 28. - 16:41:54 »
A PawnSciTE mappájában van egy olyan hogy settings-na és ott:
[hs width=600 height=600]http://kepfeltoltes.hu/130128/pwnscite_www.kepfeltoltes.hu_.png[/hs]
Ott állítsd be a pawno és a samp-szerver elérési útvonalat

349
Segítségkérés / SA-MP autómata
« Dátum: 2013. január 28. - 16:02:15 »
Idézetet írta: takehun date=1359323857\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Talán:   
Módodban az OnPlayerConnect -részhez:
 
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 7091, 2444.6999, 2376.8999, 19.2000, 20.0);

 
A 7091 -et írd át az italautomata ID-jére illetve a 3 koordinátát írd át arra, ahol van az italautomata.  A 20.0 törlési sugár maradhat.
Szerk:  ha meg nem akarod kitörölni, csak félre olvastam és a HP-t nem akarod, hogy töltse akkor:
Mondjuk sufnisan megcsinálod, hogyha lenyomja az F-et [KEY_SECONDARY_ATTACK] azon a helyen ahol van az italautomata [isPlayerInRangeOfPoint]
akkor lekéred az aktuális HP-ját [GetPlayerHealth] és leveszel belõle 25% -ot. [setPlayerHealth(playerid, health-25);] Így ugyanannyi lesz a HP-ja (elvileg) mint ivás elõtt.
 
-.- Köszönöm de nem vagyok hülye csak ezt az egy dolgot nem tudtam.. ezt amit elmagyaráztál megtudom én is csinálni de én nem ezt kérdeztem...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 28. - 16:37:21 )


Hát nem tudom mivel xD, de közben találtam egy ilyent
fogalmam nincs h jó-e de egy probát ez is megér csak az enter ill az f gombnak az idéjét kell behelyettesiteni:
 http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=183332
 

OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(PRESSED( KEY_SECONDARY_ATTACK )) return 0; //beállitottam az enter gomb ID jére, lehet h müködik mert nem tér vissza a nulla miatt
return 1;
}

 

[/quote]
 :no:  sajnos ez se
... :/

350
Segítségkérés / SA-MP autómata
« Dátum: 2013. január 27. - 22:58:17 »
Idézetet írta: Shady date=1359323531\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha máshogyan nem megy próbáld meg másik objectekkel letakarni :D
Amugy télleg jó lenne tudni mivel oldották meg :)
 
De figyelj... ha letakarod attõl még ugyan olyan xd meg mivel takarjam le pl egy intiben? Egy fával?xd

351
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Hasznos Parancsok
« Dátum: 2013. január 27. - 22:31:34 »

        if (strcmp(cmd, \"/fly\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   new Float:px, Float:py, Float:pz, Float:pa;
   GetPlayerFacingAngle(playerid,pa);
   if(pa >= 0.0 && pa <= 22.5) //n1
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px, py+30, pz+5);
   }
   if(pa >= 332.5 && pa < 0.0) //n2
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px, py+30, pz+5);
   }
   if(pa >= 22.5 && pa <= 67.5) //nw
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px-15, py+15, pz+5);
   }
   if(pa >= 67.5 && pa <= 112.5) //w
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px-30, py, pz+5);
   }
   if(pa >= 112.5 && pa <= 157.5) //sw
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px-15, py-15, pz+5);
   }
   if(pa >= 157.5 && pa <= 202.5) //s
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px, py-30, pz+5);
   }
   if(pa >= 202.5 && pa <= 247.5)//se
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px+15, py-15, pz+5);
   }
   if(pa >= 247.5 && pa <= 292.5)//e
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px+30, py, pz+5);
   }
   if(pa >= 292.5 && pa <= 332.5)//e
   {
      GetPlayerPos(playerid, px, py, pz);
      SetPlayerPos(playerid, px+15, py+15, pz+5);
   }
}
return 1;
}

 
Ezzel a paranccsal elõrébb dobhatod magad egy kicsivel.. de nem minden szögben mûködik... Ja igen és ezt speciel nem én írtam mert nem akartam megírni én is még egyszer ha már annyi modba benne van... De kezdõknek még jól jöhet.. :D

352
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. január 27. - 22:17:21 »
Idézetet írta: TheChansee date=1359316344\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
bocsi, hogy ilyen nyomi vagyok, de kérlek írnál nekem egy 5 -s random spawn-t nekem valamiért 3-nál több-nél errorozik
 

new Float:RandomSpawn[5][3] =
{
{x,y,z},
{x,y,z},
{x,y,z},
{x,y,z},
{x,y,z}
};
//5-az azt jelenti hogy hány spawnhely van megadva a 3 pedig azt hogy 3 kordináta ... hogy értsd mit is jelentenek ...

 

new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);

 
Tessék... amúgy nem nyomiság... én is megkérdezem, ha nem tudok valamit... erre van ez a topic rész.. :D Senki se tudhat mindent...

353
Munkaerő keresése / Everybody\'s Stunting - Szkriptert/Mappert keres!
« Dátum: 2013. január 27. - 22:06:24 »
Idézetet írta: Rupert date=1359320438\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33108\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csáó!
Jelentkeznék scripternek. : ) Pont kapóra jön ez a \'ráérek és csinálom\' dolog. Nem vagyok tökéletes, de amit meg akarok írni azt meg is írom. Van egy-két munkám amire valóban büszke vagyok. Ha érdekellek, megadom a skype nevem.
 
Hááát Rupert mellet nem sok esélyem van xd .
DE.... én is úgy vagyok vele, hogy nincs mindig kedvem de ha egyszer rászánom magam addig kutakodok keresgélek hogy 100%-os munkát tudjak kiadni a kezeim közül ... szóval én is szívesen jelentkeznék

354
RP/RPG kérések / fegyver dialog,interior segítségkérés!
« Dátum: 2013. január 27. - 22:00:34 »
#include <a_samp>
#define ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON          (false)
static
    armedbody_pTick[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit(){
    printf(\"=====================================================================\");
    printf(\"This is a part of a OpenGTA subject, visit opengta.org for more info.\");
    printf(\"FilterScript Name: Armed body\");
    printf(\"Description:Attatch weapond to player\'s body\");
    printf(\"Author:yezizhu\");
    printf(\"Special thanks:Double-O-Seven, Brian.\");
    printf(\"Contact author: [email protected]\");
    printf(\"=====================================================================\");
    return true;
}
public OnFilterScriptExit(){
    return true;
}
public OnPlayerUpdate(playerid){
    if(GetTickCount() - armedbody_pTick[playerid] > 113){ //prefix check itter
        new
            weaponid[13],weaponammo[13],pArmedWeapon;
        pArmedWeapon = GetPlayerWeapon(playerid);
        GetPlayerWeaponData(playerid,1,weaponid[1],weaponammo[1]);
        GetPlayerWeaponData(playerid,2,weaponid[2],weaponammo[2]);
        GetPlayerWeaponData(playerid,4,weaponid[4],weaponammo[4]);
        GetPlayerWeaponData(playerid,5,weaponid[5],weaponammo[5]);
        #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
        GetPlayerWeaponData(playerid,7,weaponid[7],weaponammo[7]);
        #endif
        if(weaponid[1] && weaponammo[1] > 0){
            if(pArmedWeapon != weaponid[1]){
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                    SetPlayerAttachedObject(playerid,0,GetWeaponModel(weaponid[1]),1, 0.199999, -0.139999, 0.030000, 0.500007, -115.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                }
            }
            else {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
                    RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
                }
            }
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,0)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,0);
        }
        if(weaponid[2] && weaponammo[2] > 0){
            if(pArmedWeapon != weaponid[2]){
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                    SetPlayerAttachedObject(playerid,1,GetWeaponModel(weaponid[2]),8, -0.079999, -0.039999, 0.109999, -90.100006, 0.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                }
            }
            else {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
                    RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
                }
            }
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,1)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,1);
        }
        if(weaponid[4] && weaponammo[4] > 0){
            if(pArmedWeapon != weaponid[4]){
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                    SetPlayerAttachedObject(playerid,2,GetWeaponModel(weaponid[4]),7, 0.000000, -0.100000, -0.080000, -95.000000, -10.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                }
            }
            else {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
                    RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
                }
            }
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,2)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,2);
        }
        if(weaponid[5] && weaponammo[5] > 0){
            if(pArmedWeapon != weaponid[5]){
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                    SetPlayerAttachedObject(playerid,3,GetWeaponModel(weaponid[5]),1, 0.200000, -0.119999, -0.059999, 0.000000, 206.000000, 0.000000, 1.000000, 1.000000, 1.000000);
                }
            }
            else {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
                    RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
                }
            }
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,3)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,3);
        }
        #if ARMEDBODY_USE_HEAVY_WEAPON
        if(weaponid[7] && weaponammo[7] > 0){
            if(pArmedWeapon != weaponid[7]){
                if(!IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                    SetPlayerAttachedObject(playerid,4,GetWeaponModel(weaponid[7]),1,-0.100000, 0.000000, -0.100000, 84.399932, 112.000000, 10.000000, 1.099999, 1.000000, 1.000000);
                }
            }
            else {
                if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
                    RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
                }
            }
        }
        else if(IsPlayerAttachedObjectSlotUsed(playerid,4)){
            RemovePlayerAttachedObject(playerid,4);
        }
        #endif
        armedbody_pTick[playerid] = GetTickCount();
    }
    return true;
}
   
   
//by Double-O-Seven
stock GetWeaponModel(weaponid)
{
    switch(weaponid)
    {
        case 1:
            return 331;
        case 2..8:
            return weaponid+331;
        case 9:
            return 341;
        case 10..15:
            return weaponid+311;
        case 16..18:
            return weaponid+326;
        case 22..29:
            return weaponid+324;
        case 30,31:
            return weaponid+325;
        case 32:
            return 372;
        case 33..45:
            return weaponid+324;
        case 46:
            return 371;
    }
    return 0;
}

 
Sramm írta egyik hozzászólásba hasonló témánál
Ja és volt vele dolgom régen... mûködik csak azt hiszem shotgunt és snipert /abba a lotba lévõket nem mutatja...
Nincsmit

355
Segítségkérés / egy adott fegyver elvétele
« Dátum: 2013. január 27. - 21:54:32 »
Idézetet írta: kriszrap date=1359315155\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33099\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rupert sajnos ugyan úgy meg van a játékosnál kilistázható a fegyó csak használni nem tudja.:(
a másik hozászolást nem értem milyen módon veszi el a fegyvert:(
valaki tud segíteni?:(
 
Hát ha Casamiro megadja a linket ahol találta akkor valószínûleg megértjük a leírásából :D

356
Segítségkérés / Error és warning ..
« Dátum: 2013. január 27. - 21:30:26 »
Idézetet írta: JageR date=1359304984\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33106\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Üdv ! Nem tudom mi lehet a bajuk ..
D:\\PROGRA~1\\DEFENS~1\\GAMEMO~1\\DEFENS~1.PWN(9289) : warning 219: local variable \"id\" shadows a variable at a preceding level
D:\\PROGRA~1\\DEFENS~1\\GAMEMO~1\\DEFENS~1.PWN(11091) : error 001: expected token: \",\", but found \";\"
Sorok :
 
    new id;
és
 
    SetPlayerSkin(id,skins[random(4)];

 

amugy mi akar lenni ez a new id;? Mert, hogy ennek így nincs értelme az is biztos

357
Segítségkérés / Csapat lezáró
« Dátum: 2013. január 27. - 19:51:07 »
Félig megvan de most megyek... ha 10 ig nem írja le senki befejezem ...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. január 27. - 21:52:34 )

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, ...);
SetPlayerCameraPos(playerid,....);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, ...);
SetPlayerFacingAngle(playerid, -..);
// itt a fülül ami neked van azt ragd be
if(PoliceandGangLocked == 1)
       {
            ShowPlayerDialog(playerid,0,DIALOG_STYLE_LIST,\"Válassz csapatot!\",\"Police\\nGang\",\"Ok\",\"\");
       }
       return 1;
}

 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
      PoliceandGangLocked[playerid] = 1;
      return 1;
}

 

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
     if(!strcmp(cmdtext, \"/csapatlezar\", true))
     {
            if(!IsPlayerAdmin(playerid))
            {
               PoliceandGangLocked = 0;
    }
    else
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"admin cmd.\");
    }
    return 1;
     }
     return 1;
}

 
És akkor nemtudom, hogy mit használsz e hogy gteam ot vagy mit ezért én ezel oldottam meg ... de kicseérlheted..
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
    {
// ide hogy ez hova spawnoljon miylen fegyot kapjon ,szinstb
    }
    if(gTeam[playerid] == TEAM_GANG)
    {
//ide hogy ez mit csináljon fegyot kapjon,csapat szin stb
    }
    else
    {
        SetPlayePos(playerid,1779.6803,-1045.8888,23.9682);
    }
    return 1;
}

 
Jaa és ezt így csináld meg globális változónak:
 

new PoliceandGangLocked[MAX_PLAYERS];

 
És ne így:
 
new PoliceandGangLocked = 0;

 
Na hát .. sorelcsúszások valószínûleg vannak mivel itt csináltam meg forumon.. és nem teszteltem... bug lehet van benne.. de szólj ha van és javítom.. remélem tudtam segíteni

358
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:SA-MP autómata
« Dátum: 2013. január 27. - 19:45:25 »
Idézetet írta: Live date=1359310975\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33115\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megcsinálod az ATM-nek az objecteit...
Majd csinálsz egy parancsot például: /eszik és akkor lekérdezi, hogy az autómaat elõtt áll-e és ha igen akkor enni fog ha nem ott van akkor nem fog..
Most nem tudom megírni, nem érek rá.
 
:D Látom te is tudsz olvasni .. :D Szerintem ezt a kommentet lehet is törölni

359
Segítségkérés / SA-MP autómata
« Dátum: 2013. január 27. - 19:19:33 »
Idézetet írta: Vincenzo date=1359310700\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33083\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ha jol tudom ilyen cod még nincs h kilehessen szedni..
 
Õõõõ de pl. See-n Class-on is kivan széve valahogy nem? Nekem az a megoldás kellene

360
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2013. január 27. - 19:18:43 »
Idézetet írta: TheChansee date=1359293474\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak 3 random spawn lehet?
 
nem... azt hogy mennyi randomspawn legyen azt a változóban határozod meg... itt a 0,1,2 a x,y,z pozíciót jelzi...

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal