Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 346
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host« Dátum: 2012. március 21. - 21:02:35 »
Szerettem volna rendelni tõlük, de az infós elég gyökér volt.
Pl az 50slotos samp szerver amit a weboldalon 500ft-ért írnak õ ezt 900ft-ért adja + tartozékok amikékért szintén fizetni kell. Ez a hosting szerintem -1* 347
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]« Dátum: 2012. március 19. - 16:39:14 »
Voltam fent.
Nagyon jó szerver lett. 348
Segítségkérés / pickup hiba« Dátum: 2012. március 19. - 16:25:52 »
Vagy esetleg a teleportos pickupot bele kellene rakni az fs-be és úgy megpróbálni.
Én CP-vel jártam így, hogy összekeveredett a kettõ. 349
Készülõ munkák / [GM] .:[HuN] Drift Mon$ter Guild :.« Dátum: 2012. március 11. - 12:49:10 »
Jó szerver lesz.
350
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gokart pálya SF-ben« Dátum: 2012. március 10. - 00:46:46 »
Nagyon sukár map lett.
351
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput« Dátum: 2012. március 06. - 22:34:44 »
Nagyszerû munka!
353
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]« Dátum: 2012. február 14. - 18:17:10 »
Asszem így jó lesz.
[pawn]new dm1; new dm2; new dm3; new dm4; new dm5; new dm6; // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki) new Text: dm1textdraw; // a textdrawod new Text: dm2textdraw; new Text: dm3textdraw; new Text: dm4textdraw; new Text: dm5textdraw; new Text: dm6textdraw; dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm6textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm6textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000); TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1); dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm5textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm5textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000); TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1); dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm4textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm4textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1); dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm3textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm3textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1); dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm2textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm2textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1); dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\"); TextDrawAlignment(dm1textdraw,0); TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff); TextDrawFont(dm1textdraw,1); TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000); TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff); TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1); TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1); TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1); CMD:sawnwarpiros(playerid,params[]) { new string[128]; dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=1; SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:sawnwarkek(playerid,params[]) { new string[128]; dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=2; SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerHealth(playerid, 100); SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:dm3(playerid,params[]) { new string[128]; dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=3; SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:dm(playerid,params[]) { new string[128]; dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=4; SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:dm2(playerid,params[]) { new string[128]; dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=5; SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183); GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:minigundm(playerid,params[]) { new string[128]; dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához. format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\"); dm[playerid]=6; SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222); ResetPlayerWeapons(playerid); GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000); SetPlayerArmour(playerid, 100.0); SetPlayerHealth(playerid, 100); SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\"); return 1; } CMD:exitdm(playerid,params[]) { new string[128]; if(dm[playerid] == 1) { dm1 --; } if(dm[playerid] == 2) { dm2 --; } if(dm[playerid] == 3) { dm3 --; } if(dm[playerid] == 4) { dm4 --; } if(dm[playerid] == 5) { dm5 --; } if(dm[playerid] == 6) { dm6 --; } format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm6textdraw, string); if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\"); SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469); ResetPlayerWeapons(playerid); dm[playerid]=0; return 1; } public OnPlayerSpawn(playerid) { new string[128]; format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1); TextDrawSetString(dm1textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2); TextDrawSetString(dm2textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3); TextDrawSetString(dm3textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4); TextDrawSetString(dm4textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5); TextDrawSetString(dm5textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw); format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6); TextDrawSetString(dm6textdraw, string); TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw); return 1; }[/pawn] 354
Segítségkérés / RP-s név script« Dátum: 2012. február 12. - 22:28:54 »
2db
public OnPlayerConnect(playerid) van megadva. Töröld ki azt amelyikben nincs semmi! 355
Segítségkérés / Valahogy kilehetne szerdni azt hogy ugratásokért ne kapjak pénzt?« Dátum: 2012. február 12. - 16:39:53 »
Ezt kiszeded:
EnableStuntBonusForAll(1); 356
Archívum / [HuN] Drift/Stunt/Freeroam/DM/Race [DsW]« Dátum: 2012. február 10. - 14:59:25 »
Jó szerver.
357
Archívum / [HUN/ENG]Battlefield« Dátum: 2012. február 08. - 21:55:24 »
Nagyon jó szerver!!
Ajánlom mindenkinek. 360
Segítségkérés / Leállás« Dátum: 2012. január 31. - 16:32:30 »
Lehetséges hogy túlterhelés vagy esetleg Admin rendszer gond.
Haveromnak (flashnak) ugyanilyen problémája volt, hogy resizett a szervere különbözõ idõpontokban. Cserélt egy másik Admin rendszerre és megjavult. |