Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Mike.

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 48
346
Archívum / Hungarian Gaming Federation Host
« Dátum: 2012. március 21. - 21:02:35 »
Szerettem volna rendelni tõlük, de az infós elég gyökér volt.
Pl az 50slotos samp szerver amit a weboldalon 500ft-ért írnak õ ezt 900ft-ért adja + tartozékok amikékért szintén fizetni kell.
Ez a hosting szerintem -1*

347
Archívum / [HUN]Left 4 Dead: San Andreas[ENG]
« Dátum: 2012. március 19. - 16:39:14 »
Voltam fent.
Nagyon jó szerver lett. :D

348
Segítségkérés / pickup hiba
« Dátum: 2012. március 19. - 16:25:52 »
Vagy esetleg a teleportos pickupot bele kellene rakni az fs-be és úgy megpróbálni.
Én CP-vel jártam így, hogy összekeveredett a kettõ.

349
Készülõ munkák / [GM] .:[HuN] Drift Mon$ter Guild :.
« Dátum: 2012. március 11. - 12:49:10 »
Jó szerver lesz. :D

350
SA-MP: Szerverfejlesztés / Gokart pálya SF-ben
« Dátum: 2012. március 10. - 00:46:46 »
Nagyon sukár map lett.  ;)

351
SA-MP: Szerverfejlesztés / TextDrawInput
« Dátum: 2012. március 06. - 22:34:44 »
Nagyszerû munka!  :)

352
Segítségkérés / Rendõr mód
« Dátum: 2012. március 04. - 15:09:38 »

353
Segítségkérés / Kis Hiba [-DM-]
« Dátum: 2012. február 14. - 18:17:10 »
Asszem így jó lesz.
[pawn]new dm1;
new dm2;
new dm3;
new dm4;
new dm5;
new dm6;
 // a változó (azért nulla mert ugye az a szerver indításakor nincs ott senki)
new Text: dm1textdraw; // a textdrawod
new Text: dm2textdraw;
new Text: dm3textdraw;
new Text: dm4textdraw;
new Text: dm5textdraw;
new Text: dm6textdraw;
dm6textdraw = TextDrawCreate(458.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm6textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm6textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm6textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm6textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm6textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm6textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm6textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm6textdraw,1);
dm5textdraw = TextDrawCreate(375.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm5textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm5textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm5textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm5textdraw,0.399999,1.100000);
TextDrawColor(dm5textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm5textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm5textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm5textdraw,1);
dm4textdraw = TextDrawCreate(321.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm4textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm4textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm4textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm4textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm4textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm4textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm4textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm4textdraw,1);
dm3textdraw = TextDrawCreate(224.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm3textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm3textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm3textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm3textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm3textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm3textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm3textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm3textdraw,1);
dm2textdraw = TextDrawCreate(88.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm2textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm2textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm2textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm2textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm2textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm2textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm2textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm2textdraw,1);
dm1textdraw = TextDrawCreate(43.000000,436.000000,\"0\");
TextDrawAlignment(dm1textdraw,0);
TextDrawBackgroundColor(dm1textdraw,0x000000ff);
TextDrawFont(dm1textdraw,1);
TextDrawLetterSize(dm1textdraw,0.299999,1.100000);
TextDrawColor(dm1textdraw,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(dm1textdraw,1);
TextDrawSetProportional(dm1textdraw,1);
TextDrawSetShadow(dm1textdraw,1);
CMD:sawnwarpiros(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm1 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=1;
    SetPlayerPos(playerid,2649.1123046875,-2503.9345703125,13.4921875);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0xFF0606FF);
   SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
    return 1;
 }
CMD:sawnwarkek(playerid,params[])
    {
    new string[128];
dm2 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=2;
    SetPlayerPos(playerid,2791.1076660156,-2417.3090820313,13.632853507996);
     ResetPlayerWeapons(playerid);
GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
SetPlayerColor(playerid, 0x00BFFFAA);
  SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
CMD:dm3(playerid,params[])
    {
     new string[128];
    dm3 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
 if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=3;
    SetPlayerPos(playerid,-8.2703,1530.8982,12.7500);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
CMD:dm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm4 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=4;
    SetPlayerPos(playerid,-530.8275,2602.8733,53.4232);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
}
CMD:dm2(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    dm5 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=5;
    SetPlayerPos(playerid,21.5741,2245.2517,126.7183);
     GivePlayerWeapon(playerid, 26, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
 CMD:minigundm(playerid,params[])
    {
     new string[128];
 dm6 ++; // hoztáadunk a játékosok számához.
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
if(dm[playerid]>0)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elõbb /ExitDM\");
    dm[playerid]=6;
    SetPlayerPos(playerid,2628.3442,2760.7800,23.8222);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
    GivePlayerWeapon(playerid, 38, 3000);
     SetPlayerArmour(playerid, 100.0);
     SetPlayerHealth(playerid, 100);
     SendClientMessage(playerid, 0x6DC5F3FF, \"[DM] - Deatmatch zónába teleportáltál! Elhagyásához használd az /exitdm parancsot!\");
return 1;
 }
 CMD:exitdm(playerid,params[])
    {
    new string[128];
    if(dm[playerid] == 1)
    {
dm1 --;
    }
    if(dm[playerid] == 2)
    {
dm2 --;
    }
   if(dm[playerid] == 3)
    {
dm3 --;
    }
   if(dm[playerid] == 4)
    {
dm4 --;
    }
   if(dm[playerid] == 5)
    {
dm5 --;
    }
   if(dm[playerid] == 6)
    {
dm6 --;
    }
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
if(dm[playerid]<1)return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Nem vagy dm zónában.\");
SetPlayerPos(playerid,2503.8164,-1681.1698,13.5469);
    ResetPlayerWeapons(playerid);
dm[playerid]=0;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
new string[128];
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm1);
    TextDrawSetString(dm1textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm1textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm2);
    TextDrawSetString(dm2textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm2textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm3);
    TextDrawSetString(dm3textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm3textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm4);
    TextDrawSetString(dm4textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm4textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm5);
    TextDrawSetString(dm5textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm5textdraw);
    format(string,sizeof(string), \"%d\", dm6);
    TextDrawSetString(dm6textdraw, string);
    TextDrawShowForPlayer(playerid, dm6textdraw);
return 1;
}[/pawn]

354
Segítségkérés / RP-s név script
« Dátum: 2012. február 12. - 22:28:54 »
2db 
public OnPlayerConnect(playerid)

  van megadva.
Töröld ki azt amelyikben nincs semmi!

355
Ezt kiszeded:
 
EnableStuntBonusForAll(1);

356
Archívum / [HuN] Drift/Stunt/Freeroam/DM/Race [DsW]
« Dátum: 2012. február 10. - 14:59:25 »
Jó szerver. :D

357
Archívum / [HUN/ENG]Battlefield
« Dátum: 2012. február 08. - 21:55:24 »
Nagyon jó szerver!!
Ajánlom mindenkinek.

360
Segítségkérés / Leállás
« Dátum: 2012. január 31. - 16:32:30 »
Lehetséges hogy túlterhelés vagy esetleg Admin rendszer gond.
Haveromnak (flashnak) ugyanilyen problémája volt, hogy resizett a szervere különbözõ idõpontokban.
Cserélt egy másik Admin rendszerre és megjavult. :)

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 48
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal