Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - koko1238640

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31
346
Archívum / Valhalla mod kérés
« Dátum: 2014. június 23. - 22:09:32 »
Valaki eltudna küldeni egy Bug és Error mentes Valhalla modot?
Nem kell hogy magyar legyen csak bug mentes legyen, és ne az alap UCP-s Login rendszer legyen benne.
Ha valaki tudna segíteni azt nagyon de nagyon megköszönném...
Fizetni sajnos nem tudok érte, de remélem lesz egy jó ember aki Eltudna küldeni egy ilyen bug mentes modot...

347
Archívum / Hungary Life MTA Mód ,SQL-el !
« Dátum: 2014. június 23. - 19:40:11 »
Nekem Errorokat ír ki, nektek ERROR mentes?
Én Loginnál nemtudok regisztrálni, se belépni...

348
Archívum / Marker
« Dátum: 2014. június 17. - 21:56:02 »
Azt hogy lehetséges megcsinálni hogy van egy marker, abba ha beleállok akkor közvetlen a markerre ledob egy kocsit és beleteleportálja a  játékost ebbe a kocsiba?
Válaszokat elõre is köszönöm!!!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 18. - 13:58:07 )

Zárom már rájöttem :)

349
Archívum / Melyik 3DS Max?
« Dátum: 2014. június 14. - 11:07:34 »
Ès ehhez is van olyan plugin amivel kilehet az adott modellt TXDben DFFben es COLban exportalni?

350
Archívum / Búvár Script
« Dátum: 2014. június 14. - 10:55:35 »
Értem, azert kösz a választ!

351
Archívum / Melyik 3DS Max?
« Dátum: 2014. június 13. - 19:00:56 »
Az lenne a kérdésem hogy melyik 3DS Max kiadást ajánljátok MTA Modellezéshez?
Melyik a legmegfelelõbb erre a célra?

352
Archívum / Búvár Script
« Dátum: 2014. június 13. - 18:57:58 »
Lenne egy olyan ötletem hogy Búvárkodás Script MTA-ban.
Ezt a scriptet úgy képzeltem el, hogy lenne pár Búvárruha modell bemodolva.Ha a karakterünk ezt a búvárruhát felveszi akkor az mondjuk fél óráig biztosítana oxigént. stb. stb.
Szeretnék a scriptembe berakni MODELLEZETT Barlangokat de mivel ehhez nem értek itt kérnék segítséget tõletek!
Szóval a kérésem az lenne hogy 3 egymástól teljesen különbözõ barlang kéne teljesen lemodellezve.
(Úgysem csinálja meg senki de kirakom hátha, még vannak csodák )
Elõre is köszönöm a segítséget!
Edit:
Meg az is eszembe jutott hogy ezekben a barlangokban kulonleges targyak lennenek elrejtve, hogy akkor mar megerje lemerulni a jatekosnak.
Ha felvennénk a búvárruhát akkor a térképen megjelennének kis Barlang ikonok(Blipek) és ezek jelölnék a barlangok helyét.
A Barlangok legvégére lenne lerakva egy cp, és ezáltal ha ebbe a cp-be belemegyünk akkor kiírná a szerver hogy XY/5 felfedezve!
Magyarul kiírná hogy abból az ötbõl eddig mennyit fedeztél fel.
Ezt hozzá lehetne kötni egy achivement systemhez és ha mindegyik barlangok felfedezted akkor kapsz egy ehhez kötõdõ achivementet.
Azt elfelejtettem emliteni hogy a scriptet megtudom irni, csak a modellezes kene.

353
Archívum / Törhetetlen Object
« Dátum: 2014. június 08. - 15:09:21 »
A Függvénnyel nem mûködik DE! csinálok egy egyedi modellt hátha azzal jó ahogy elõbb is írták

354
Archívum / Törhetetlen Object
« Dátum: 2014. június 07. - 13:19:27 »
Van egy 1215-ös ID-jû objectem, ezt akarom hogy törhetetlen legyen, ezt hogy tudom megcsinálni?

355
Archívum / Kapu Script
« Dátum: 2014. június 06. - 21:50:04 »
Nos írtam egy röpke kapu scriptet, de sajnos a BindKey funkcióban még nem vagyok ismerõs, ehhez a scripthez kellene megoldani hogy ne nyit/zar parancsra nyitodjon a kapu hanem F2 gomb megnyomására:
 
local gate = createObject(1215, 2478.1005859375, -1668.7001953125, 12.8, 0, 0, 180)
 
function nyit()
moveObject(gate, 500, 2478.1005859375, -1668.7001953125, 11.9, 0, 0, 0)
end
addCommandHandler(\"nyit\", nyit)
function zar()
moveObject(gate, 500, 2478.1005859375, -1668.7001953125, 12.8, 0, 0, 0)
end
addCommandHandler(\"zar\", zar)

356
Archívum / Script Újraindítása Idõközõnként
« Dátum: 2014. június 06. - 21:20:33 »
Üdv Mindenki!!!
Az lenne a kérdésem hogy van pl. egy kapuscriptem, eddig oké. Nos azt hogy lehet megcsinálni hogy ezt a kapu scriptet egy másik direkt erre kitalált script bizonyos idõnként újraindítsa?
Szóval pl. van \"kapu\" nevezetû scriptem, ezt szeretném hogy 10 percenként újraindítsa a szerver folyamatosan megállás nélkül!

357
Archívum / 3ds max / textúra kérdés
« Dátum: 2014. június 06. - 21:16:54 »
Sajnos nemtudom ez néha nálam is probléma, de érdekes mert csak pár modellnél jön elõ, van hogy semmi baja, passz...

358
Archívum / 3ds max / textúra kérdés
« Dátum: 2014. június 06. - 18:09:27 »
Erre a textúra bugra sajnos nemtudom a választ...:/
Image tudna segíteni csak szószerint b*szik rá, az a lényeg hogy neki sikerüljön és nemakarja kiadni a \"titkokat\"

359
Archívum / 3ds max / textúra kérdés
« Dátum: 2014. június 04. - 18:27:30 »
Csáó!
Szerintem tudom mi a probléma(nekem legalábbis ez volt)
Ugye a TXD fájlt azt csakis TXD Workshoppal lehet elkészíteni.
Amikor berakod a PNG-ket akkor ott alapértelmezetten névnek azt adja be hogy png.
Ezt kell átírni arra amilyen neve volt a képnek amikor beraktad 3ds maxba.
Remélemn érthetõ voltam xD

360
Archívum / Designer-t Keresünk!
« Dátum: 2014. május 25. - 19:50:56 »
Éppenséggel nagyban dolgozunk egy közel SeeMTA szintû Szerver elkészítésén.
Éppen ezért a játékelemekhez kellenének dizájnos képek, nos erre a posztra keresünk egy hozzá értõ embert.
Követelmények:
-Legyen mikrofonod!
-Legyen referenciád!
-Kor nem számít, a lényeg hogy jól végezd ezt a munkát!
A jelentkezni vágyók írjanak itt Fórumon HSZ-be, vagy PÜ-ben, esetlegesen erre az e-mail címre: [email protected]

Oldalak: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal