Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - ZyZu.

Oldalak: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 527
3421
Szkript kérések / wantedall fuellall és carresi
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:44:11 »
Igen, adminisztrátor beírja /respawncars.. akkor minden jármûvet respawnol még aki benne ül is.

3422
Szkript kérések / progressbar!
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:42:06 »
Lehet azért nem csinál semmit mert te a filterscript sorban nem teszed be elsõnek.. vagyis az legyen az elsõ szkript.

3423
Szkript kérések / NFS World sebességmérõ
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:40:50 »
Nem olyan nagy munka.. lekérdezed a sebességet és ha eléri az XY sebességét akkor mindig egy textdrawot megjelenit, ha csökken a sebességet akkor törli az a fokozatot.

3424
Segítségkérés / Mod fordítás .
« Dátum: 2013. augusztus 31. - 10:36:44 »
Mostanában mindenki a PPC_Trucking módjából takarózik.. nem tudtok más kamionos módot csak azt.. maximálisan csak fél éve kábé, annyi kéne egy jó mód megírásához és lenne egy jó módod.

Témáthoz térve, PPC módja nagyon érzékeny.. szóval nem lehet benne olyan sok dolgot megírni mint te gondolod, mivel az ékezetes karaktereket nem fogja neked elfogadni.. Probáld lefordítani az egyik includet ékezetes karakterekre.. ha lefordítod a PWN -t is akkor meglátod az eredményt, hogy a pawno nem fogja neked újra fordítani a módot vagyis nem csináln neked AMX fáljt.


Szerintem a PPC mód elég nehéz kezdõ játékosoknak.. mivel õk még csak azt tudják, hogy fordítani kell a módot és mehet a játék, nem ez olyan mód, hogy logika kell hozzá.. mert nem mindegy mit csinálsz, hogyan fordítod.

3425
Szkript kérések / progressbar!
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 19:00:08 »
Ha létrehozza akkor jó.. írd be megint a létrehozási parancsot majd ott írja a dialogban melyiket szeretnéd választani.

3426
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 12:14:40 »
Köszönöm, hogy szoltál.. de látom SnooP már javította.  :$

3427
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Heapspace
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 07:10:10 »
Heapspace
Ez a funkció visszatér a \'halom/verem\' számára lefoglalt memóriából visszamaradt szabad területtel.\'.
Paraméterek
 
Ennek a fúnkciónak nincsenek paraméterei!

 
Visszatérés A stack és heap foglalnak egy közös memóriát, így a visszatérés értéke megegyezik a két függvény memóriában lefoglalt helyébõl felszabadult (visszamaradt) szabad területtel.
Példa
 
public OnGameModeInit()
{
    printf(\"Heapspace: %i kilóbájt\", heapspace() / 1024);
    return 1;
}

 
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Heapspace

3428
Függvények / funcidx
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 07:05:19 »
Funcidx
Ez a függvény arra szolgál, hogy visszatér egy eljárás ID-vel, ha megadjuk annak nevét.
Paraméterek
 
( const name[ ] )

 
const name - Az eljárás neve amibõl megkaphatjuk az ID-jét.
Visszatérés
Az eljárás ID-je lesz a visszatérés értéke. -1 lesz a visszatérés, ha az eljárás nem létezik.
Példa
 
public OnFilterScriptInit()
{
    printf(\"ID of OnFilterScriptInit: %d\", funcidx(\"OnFilterScriptInit\"));
    return 1;
}

 
Kapcsolandó Fúnkciók
CallLocalFunction - Elõhívja a fúnkciót.
CallRemoteFunction - Lekérdezi a fúnkciót mégegyszer amikor már betöltötte.
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Funcidx

3429
Függvények / tolower
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:58:18 »
Tolower
Ez a funkció megváltoztat egy darab nagy karaktert kisbetûre.
Paraméterek
 
( c )

 
c - Karaktert megváltoztatjuk kisbetûre.
Visszatérés
A függvény a nagybetû átváltoztatásával tér vissza (magyarán a kisbetûvel).
Példa
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    text[0] = tolower(text[0]);
    return 1;
}

 
Kapcsolandó Fúnkciók
toupper - Megváltoztatja egy karaktert nagybetûtípúsát.
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Tolower

3430
Függvények / toupper
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:53:24 »
Toupper
Ez a funkció megváltoztatja egy karaktert nagybetûtípúsát.
Paraméterek
 
( c )

 
c - Betûk karaktereinek módosítása.
Return Ennek a függvénynek nincsen visszatérése!
Példa
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    text[0] = toupper(text[0]);
    return 1;
}

 
Kapcsolandó Fúnkciók
tolower - Minimális karakter betû méretének beállítása.
Eredeti téma: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Toupper

3431
Függvények / SetPlayerArmedWeapon
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:26:47 »
SetPlayerArmedWeapon
\"Add.png\" Ez a fúnkció 0.3a verzió során került be, kisebb verzióknál nem érvényes!
Függvény segitségével beállíthatjuk, hogy a játékosnak milyen fegyverei lehet.
Paraméterek
 
( playerid, weaponid )

 
playerid - Játékos lekérdezése vagy megadása.
weaponid - Fegyver számának megadása.
Return Ennek a függvénynek nincsen visszatérése!
Példa
 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    SetPlayerArmedWeapon(playerid,0); // disables weapons
    return 1;
}

 

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
    {
        new Weap[2];
        GetPlayerWeaponData(playerid, 4, Weap[0], Weap[1]); // Get the players SMG weapon in slot 4
        SetPlayerArmedWeapon(playerid, Weap[0]); // Set the player to driveby with SMG
    }
    return 1;
}

 
Kapcsolandó Fúnkciók
GivePlayerWeapon - Fegyver adása egy játékosnak.
GetPlayerWeapon - Lekérdezi a játékos fegyvereit.
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerArmedWeapon

3432
Függvények / TextDrawSetPreviewVehCol
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:19:18 »
TextDrawSetPreviewVehCol
\"Add.png\" Ez a fúnkció 0.3a verzió során került be, kisebb verzióknál nem érvényes!
A kód segitségével megadjuk a 3D képen látható jármû színét.
Paraméterek
 
( Text:text, color1, color2 )

 
text - Szöveg megadása.
color1 - Az elsõ szín megadása.
color2 - Második szín megadása.
Visszatérés
Ennek a függvénynek nincs speciális visszatérési értéke.
Példa
 
new Text:textdraw;
public OnGameModeInit( )
{
textdraw = TextDrawCreate(320.0, 240.0, \"_\");
TextDrawFont(textdraw, TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW);
TextDrawUseBox(textdraw, 1);
TextDrawBoxColor(textdraw, 0x000000FF);
TextDrawTextSize(textdraw, 40.0, 40.0);
TextDrawSetPreviewModel(textdraw, 411); // Megjelenti a 411 jármûvet( Infernust ).
        TextDrawSetPreviewVehCol(textdraw, 6, 6); // Megadjuk az infernus jármû színét ami sárga.
return 1;
}

 
\"\"[/img] Figyelem! Hogy ez a fúnkció ahoz, hogy mûködjön kötelezõ használni  TEXT_DRAW_FONT_MODEL_PREVIEW betütípúst, másképpen nem lehetséges elõkészíteni!
Kapcsolandó Fúnkciók
TextDrawSetPreviewModel -  Textdraw tárgyának beállítása.
TextDrawSetPreviewRot - Textdraw mozgatása/forgatása.
TextDrawFont - Textdraw betütípús beállítása.
Kapcsolandó Callback
OnPlayerClickTextDraw - Lekérdezi, hogy a játékos ráklikkelt a textdrawra!
Eredeti Link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/TextDrawSetPreviewVehCol

3433
Szkript kérések / Interior Hiba
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:03:56 »
[mod]Témát zárom, ide írj: http://sampforum.hu/index.php?topic=26421.0 | Ilyen egyszerû hibák miatt nyítni témát.. [/mod]

3434
Segítségkérés / Hatékonyabb módszer AFK mód lekérésére?
« Dátum: 2013. augusztus 30. - 06:02:33 »

3435
Függvények / clamp
« Dátum: 2013. augusztus 29. - 23:31:06 »
Clamp
Kényszeriti az értéket, hogy egy adott karaktert írjon bele a \'tartományába\'.
Paraméterek
 
( value, min=cellmin, max=cellmax )

 
value - Érték megadása.
min - Minimális érték megadása.
max - Maximális érték megadása.
Return - Ennek a függvénynek nincsen visszatérése!
Példa
 
new valueA = 3, valueB = 7, valueC = 100;
printf(\"Az érték: %d\", clamp(valueA, 5, 10)); // Az értéke 5 lesz.
printf(\"Az érték: %d\", clamp(valueB, 5, 10)); // Az értéke 7 lesz.
printf(\"Az érték: %d\", clamp(valueC, 5, 10)); // Az értéke 10 lesz.

 
Eredeti link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Clamp

Oldalak: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 527
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal