Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 261
3331
Beszélgetés / Mit eszel/iszol jelenleg?
« Dátum: 2013. október 12. - 17:25:22 »
Rántott csirke + sült krumpli :D

3332
Beszélgetés / Ismered?
« Dátum: 2013. október 12. - 17:24:33 »
Nem ismerem.

3333
Beszélgetés / Mennyi tiszteleted van?
« Dátum: 2013. október 12. - 17:23:49 »
102

3334
Beszélgetés / Hogy ejted ki az elõtted szóló nevét?
« Dátum: 2013. október 12. - 17:22:55 »
kizónegyvenöt

3335
Beszélgetés / Számoljunk el 10.000-ig!
« Dátum: 2013. október 12. - 17:22:14 »
1081

3336
Segítségkérés / Játékos színe
« Dátum: 2013. október 12. - 17:05:13 »
OnPlayerText alatt megadod, hogy a játékos által írt chatboxba írt szöveg piros színû legyen.

3337
Szkript kérések / skin kivetítés
« Dátum: 2013. október 12. - 15:04:00 »

SetPlayerWantedLevel(22, 1);
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(Zsaru == 1)
{
                stringbe GetPlayerSkin(22) // nem fogom most leírni hogy kell stringet csinálni belõle, csak tudod azt..
SendClientMessage(playerid, COLOR, string);
}
}
// Ezeket használd.

3338
Segítségkérés / Tabolás dialogban
« Dátum: 2013. október 12. - 14:04:46 »
Mintha régebben találtam volna valami gyûjteményben egy ilyesféle dolgot itt a fórumon. De most sehol sem találom, semmilyen keresési kulcsszóval, sem pedig manuálisan, a szememmel böngészve a fórumot. Lehet, hogy már törölve lett, vagy csak nem találtam meg, esetleg nem is itt találtam rá anno? Nem tudom. De valami megoldás csak van rá...

3339
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 12. - 14:01:23 »
Szerintem utasként nem használható ez a függvény.
 
PLAYER_RECORDING_TYPE_NONE      (0)
PLAYER_RECORDING_TYPE_DRIVER    (1)
PLAYER_RECORDING_TYPE_ONFOOT    (2)

 
Ha lenne passanger, azzal lehetne használni, de mivel nincs, ezért szerintem nem megoldható. Próbáld meg NONE-al, de az szerintem pont hogy semmit sem fog csinálni. De majd meglátod :D

3340
Segítségkérés / Tabolás dialogban
« Dátum: 2013. október 12. - 13:14:16 »
Nincs erre valami kész plugin/inc?

3341
Segítségkérés / MySQL - Lekérdezés sorrendben Pontok szerint
« Dátum: 2013. október 12. - 10:33:00 »
OMG, köszi az észrevételedet! Teljesen véletlenül maradt ott az elsõ mysql_fetch_row. Kivettem, és már mûködik is! Köszi, zárok. :)

3342
Segítségkérés / MySQL - Lekérdezés sorrendben Pontok szerint
« Dátum: 2013. október 12. - 09:29:48 »
Sziasztok!
Írtam egy kis lekérdezést a ranglistámhoz. A pontok alapján a legtöbb ponttal rendelkezõ játékost írja ki felülre, majd csökkenõ sorrendben a többit alá. Azonban észrevettem, hogy a legtöbb ponttal rendelkezõ játékost lehagyja a rendszer. Beraktam GameModeInIt alá tesztelgetni, ezt a kódot írom is ki nektek. Próbálkoztam mindennel, de sehogy sem találtam rá megoldást.
 
   format(mysql_string, sizeof(mysql_string), \"SELECT * FROM `táblám neve` ORDER BY `Pont` DESC\");
mysql_query(mysql_string);
mysql_store_result();
mysql_fetch_row(mysql_line);
while(mysql_fetch_row(mysql_line))
{
new Neve[64], Penz, Pont;
sscanf(mysql_line, \"p<|>{d}s[64]{s[64]}dd{dddds[256]ffffddddddddddddd}\", Neve, Penz, Pont);
printf(\"Név: %s, Pénz: %d, Pont: %d\", Neve, Penz, Pont);
}
mysql_free_result();

 
Tehát a legtöbb ponttal rendelkezõ játékost miért nem írja ki konzolba lekérdezéskor? Várom a választ.
Üdv: Dfoglalo

3343
Segítségkérés / Random választás hiba
« Dátum: 2013. október 12. - 09:00:46 »
Egy kis észrevétel a kódoddal kapcsolatban.
 
stock Mode()
{
new string2[128], name[MAX_PLAYER_NAME];
new playerid = RandPlayerID();
// ...

 
WTF? Ha szükséged van a playeridre, akkor
 
stock Mode(playerid)

 
és
 
Mode(playerid);

 
-vel hívod meg.


Itt pedig, ha random id kell:
 

// ...
GetPlayerName(random(MAX_PLAYERS), name, sizeof(name));
format(string2, sizeof(string2), \"%s az ..........\", name);
// ...
// A MAX_PLAYERS annyira legyen beállítva, ahány slotos a szerver!

 
Ha több helyre kell az az ID:
 
// ...
new RandomID = random(MAX_PLAYERS);
[code=pawn]GetPlayerName(RandomID, name, sizeof(name));
// ...

 
Azonban még így is lehet olyan játékos kiválasztva, aki nem online a szerveren. Erre ajánlanám az
 
IsPlayerConnected(playerid);

 
függvényt.


Visszatérési érték (return)
 
Idézetet írta: sticky2 date=1381559137\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"43579\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

return

 

nem feltétlenül szükséges, de ha a függvénnyel egy értéket szeretnél visszakapni, akkor pl.
 
      // ...
      new Ertek = random(20);
      return Ertek;
}

 
Vagy pl. egy üzenetet:
 
      // ...
      return SendClientMessage(playerid, COLOR, \"Visszatérés\");
}

 
Vagy ha logikai értékkel térnél vissza
 
      // ...
      return 1; // 0/1, azaz false/true
}

 
Õszintén szólva nem hiszem, hogy a megoldás kulcsa a visszatérési értékben lenne elrejtve. A függvények meghívását pedig még mindig nem láttam.


Amiket leírtam, azokat szerintem javítsd! Ja és azt hiszem megvan a megoldás:
 
A függvényeden belül van egy ilyened:
 
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++) {

 
Ez minek? Sehol sem használod fel, csupán 500-szor végrehajtja az ott megadott parancsokat. (Azért 500-szor, mert gondolom nem definiáltad a te szerverednek megfelelõ slot számot a MAX_PLAYERS-re, ezt viszont sürgõsen tedd meg!) Ja és ezt vedd ki, mert nem kell oda, és ezért \"játssza le\" a dolgokat rengetegszer (valószínûleg)!

3344
Segítségkérés / Tabolás dialogban
« Dátum: 2013. október 12. - 08:38:27 »
Nem érted a lényeget. Mindegy mivel tabolok (most vegyük a \\t-s megoldást), ugyanúgy lehet elcsúszás.
 
Jani\\t10 kill\\t10 pont // 1. sor
Kovacs_Pista_Janos_Jedi92\\t9283 kill\\t7291749 pont // 2. sor

 
El fognak csúszni egymástól az oszlopok. Valahogy így fog kinézni:
 

Jani    10 kill     10 pont
Kovacs_Pista_Janos_Jedi92   9283 kill     7291749 pont

 
És ezt kéne kiküszöbölni, hogy valami ilyesmi legyen a végeredmény:
 

Jani                        10 kill       10 pont
Kovacs_Pista_Janos_Jedi92   9283 kill     7291749 pont

3345
Segítségkérés / Random választás hiba
« Dátum: 2013. október 12. - 08:32:31 »
Amit írtál PÜ-t benne a nem publikálandó kódoddal, szerintem eléggé kaotikus, és feleslegesen túlbonyolított. Na de sebaj. Szóval a problémára térve: a timerben a true logikai értéket állítsd át falsera, hogy ne ismétlõdjön a timer. Habár amit írtál nekem, abban timer sincs, szóval még mindig nincs meg az egész kód.

Oldalak: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal