Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.
Üzenetek - 1Mark6
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
331
« Dátum: 2014. augusztus 27. - 17:42:14 »
Sziasztok! Segitséget szeretnék kérni, van 2 gTeam-os csapat és ugyebár alapból mindkét csapat látja egymást. Én azt akarom hogy a Piros csapat csak a saját csapattársait a Kék csapat pedig csak a sajátjait.... Nemtudom hogy meglehet e oldani... Ha igen akkor kérlek segitsetek! Köszönöm a válaszokat elõre is!
332
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 17:06:46 »
Szép munka! Nekem nagyon tetszik ez igy Csinálhatnál egy olyat mint a Counter Strike-ban van a bomba lerakás Az nagyon tetszene Gratulálok!
333
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:18:45 »
Azt is megcsináltam már amint leszek géprõl fel is rakom
334
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 13:34:33 »
Köszönöm az észrevételt! Próbálom átdolgozni!
335
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 10:43:59 »
Sziasztok! Ez a másik script ami lementi egy parancsal a kocsit amiben ülsz! CMD:kocsimentes(playerid) { if(IsPlayerAdmin(playerid)) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { KocsiMentes(playerid); } else { SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy jármuben!\"); } } return 1; } new vfile[128]; stock KocsiMentes(playerid) { new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz); GetVehicleZAngle(vehid,angle); model = GetVehicleModel(vehid); format(vfile,sizeof(vfile),\"/Cars/%d.ini\",vehid); if(!fexist(vfile)) { dini_Create(vfile); dini_FloatSet(vfile,\"PosX\",posx); dini_FloatSet(vfile,\"PosY\",posy); dini_FloatSet(vfile,\"PosZ\",posz); dini_FloatSet(vfile,\"Angle\",angle); dini_IntSet(vfile,\"Model\",model); } else { dini_FloatSet(vfile,\"PosX\",posx); dini_FloatSet(vfile,\"PosY\",posy); dini_FloatSet(vfile,\"PosZ\",posz); dini_FloatSet(vfile,\"Angle\",angle); dini_IntSet(vfile,\"Model\",model); } } stock KocsiBetoltes() { for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) { format(vfile,sizeof(vfile),\"/Cars/%d.ini\",i); if(fexist(vfile)) { new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; posx = dini_Float(vfile,\"PosX\"); posy = dini_Float(vfile,\"PosY\"); posz = dini_Float(vfile,\"PosZ\"); angle = dini_Float(vfile,\"Angle\"); model = dini_Int(vfile,\"Model\"); CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,1,1,-1); } } }
336
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 10:39:23 »
Sziasztok! Ahogy kértétek meg csináltam ennek a parancsnak a FIX verzját... igaz úgy csináltam meg ahogy tudtam ahogy nekem egyszerû volt, Mostmár lehet spawnoltatni kocsit, átszinezni, és csak 1-et rakhatsz le ha még1-et leakarsz akkor az elözöt törölnöd kell. #define SZURKE 0xAFAFAFAA #define SIKER 0x49d929AA new kocsi[MAX_PLAYERS]; new vkocsi[MAX_PLAYERS]; new torollehet[MAX_PLAYERS]; forward tkocsi(playerid); CMD:kocsi(playerid,params[]) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { new kocsiid; if(sscanf(params,\"i\",kocsiid)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Használat : /kocsi (kocsi id)\"); { if(kocsiid <= 611 && kocsiid >= 400) { if(kocsi[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Ne spammelj! Várj 10mp hogy újra használhasd a parancsot!\"); if(vkocsi[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már leraktál egy kocsit elötte töröld ki!\"); new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, str[128]; GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z); GetPlayerFacingAngle(playerid,A); CreateVehicle(kocsiid,X,Y,Z,A, 0, 0,60); GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev)); printf(\" %s lespawnolt egy jarmuvet Model : %d\",nev,kocsiid); format(str,sizeof(str),\"Lespawnoltál egy jármuvet! ID: %d ! Ha nem tetszik a szine /alakit és átszinzheted!\",kocsiid); SendClientMessage(playerid,SZURKE,str); PutPlayerInVehicle(playerid, kocsiid, 0); SetTimerEx(\"tkocsi\", 10000, 0, \"i\", playerid); kocsi[playerid] = 1; vkocsi[playerid] = 1; } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A kocsinak 400-611 között kell lennie.\"); } } else SendClientMessage(playerid,HIBA, \"Nem vagy fent a szerveren!\"); return 1; } CMD:alakit(playerid, params[]) { new color[2]; new string[128]; if(sscanf(params, \"ii\", color[0], color[1])) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Használat : /alakit (szin 1) (szin 2)\"); if(color[0] <= 255 && color[0] >= 0) { if(color[1] <= 255 && color[1] >= 0) { format(string, sizeof(string), \"Átfestetted a kocsidat: %i és %i.\", color[0], color[1]); SendClientMessage(playerid, SIKER, string); ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid), color[0], color[1]); } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A szin-nek 0-255 között kell lennie.\"); } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A szin-nek 0-255 között kell lennie.\"); return 1; } public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // ha sofõr akkor megadja a törlési lehetõséget... { torollehet[playerid] = 1; } return 1; } public tkocsi(playerid) // ez pedig az anti spawm miatt van hogy ne tudjanak csak 10mp-krént kocsikat lerakni.. { kocsi[playerid] = 0; return 1; } CMD:torol(playerid, params[]) { new kocsiid =GetPlayerVehicleID(playerid); if(torollehet[playerid] ==1 ) { DestroyVehicle(kocsiid); vkocsi[playerid] = 0; } else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy sofõr!\"); // Ezt a trollok ellen csináltam meg hogy ne az legyen hogy beül utasnak és törli a kocsit... return 1; }
Ennyi is lenne a kis kódóm. Használjátok mostmár FIX-elve rendesen!
337
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:22:41 »
Köszönömm szépen! Nem teszteltem , de fogom ,ahogy látom müködnie kell köszönöm
338
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 18:39:26 »
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy ha akarok csinálni pl. /tele [sf/ls] parancsot akkor az hogy nézne ki? Tudom hogy ezek paraméterek, és ahogyan ezt tanultam talán OnPlayerText-be kellene csinálni... de nem tudom hogy hogy. Kérlek segitsetek. Köszönöm!
339
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 18:10:50 »
Rendben, és köszi, igaz nem sok munka volt, de gondoltam egy kis dologgal kezdem el a \"pályafutásomat\". Én is mindig a legegyszerûbbre gondolok csak nem tudom megvalósítani.
340
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 13:33:01 »
Sziasztok! Csináltam egy scriptet igazából inkább egy pawn kódot, ami FUN szervereken jól jöhet, ez az elsõ szkriptem ( CODE-m) amit publikálok. Használjátok egészséggel! #include <a_samp> #include <zcmd> forward szamlalo1(playerid); forward szamlalo2(playerid); forward szamlalo3(playerid); forward szamlalo4(playerid); forward szamlalo5(playerid); forward GO(playerid); CMD:szamlalo(playerid, params[]) { SendClientMessageToAll(0x49d929AA, \"Szerver : Valaki elinditott egy számlálót!\"); SetTimerEx(\"szamlalo1\", 1000, 0, \"i\", playerid); return 1; } public szamlalo1(playerid) { GameTextForAll( \"~w~5\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimerEx(\"szamlalo2\", 1000, 0, \"i\", playerid); } public szamlalo2(playerid) { GameTextForAll( \"~y~4\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimerEx(\"szamlalo3\", 1000, 0, \"i\", playerid); } public szamlalo3(playerid) { GameTextForAll( \"~r~3\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimerEx(\"szamlalo4\", 1000, 0, \"i\", playerid); } public szamlalo4(playerid) { GameTextForAll( \"~w~2\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimerEx(\"szamlalo5\", 1000, 0, \"i\", playerid); } public szamlalo5(playerid) { GameTextForAll( \"~g~1\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0); SetTimerEx(\"GO\", 1000, 0, \"i\", playerid); } public GO(playerid) { GameTextForAll( \"~r~G~w~O~g~!\", 1000, 3); PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); }
341
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 10:23:04 »
Én a ciklust ajánlanám, az OnPlayerUpdate függvényt nem használnám, mert ilyesmiket próbálgatok én is és nekem a ciklus jobban bevált mint az Update...
342
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:32:04 »
Sziasztok forward biciklizar(playerid); public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 510) { SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Ird be /biciklizar\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); } } return 1; } CMD:biciklizar(playerid, params[]) { SetTimerEx(\"biciklizar\", 3000, 1, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Kinyitod a postásbicikli zárját\"); cmd_me(playerid, \"zörög a postásbicikli zárával\"); } public biciklizar(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }
Az a gond, hogy amikor ráül a biciklire nem fut le neki szerintem,,, mert el sem küldi még a SCM-et se...
343
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 16:48:20 »
Köszönöm szépen! forward biciklizar(playerid); public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 510) { SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Ird be /biciklizar\"); TogglePlayerControllable(playerid,0); } } return 1; } CMD:biciklizar(playerid, params[]) { SetTimerEx(\"biciklizar\", 3000, 1, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Kinyitod a postásbicikli zárját\"); cmd_me(playerid, \"zörög a postásbicikli zárával\"); } public biciklizar(playerid) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); return 1; }
Az a gond, hogy amikor ráül a biciklire nem fut le neki szerintem,,, mert el sem küldi még a SCM-et se...
344
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 14:57:18 »
Sziasztok Van 1 motor scriptem : forward motorinditas(playerid); forward lefulladtkocsi(playerid); new kocsimotor[MAX_VEHICLES]; public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(kocsimotor[kocsiid] == 0) { TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"A motor nincs beinditva\"); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Az inditáshoz nyomj /SHIFT/-et\"); } else if(kocsimotor[kocsiid] == 1) { TogglePlayerControllable(playerid, 1); SendClientMessage(playerid, CITROM, \"A motor bevan inditva\"); } } return 1; } public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) { new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(kocsimotor[kocsiid] == 0) { if(newkeys == KEY_JUMP) { kocsimotor[kocsiid] = 2; SetTimerEx(\"motorinditas\", 3000, 0, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, SIKER, \"A motor beindult\"); } } if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); TogglePlayerControllable(playerid, 1); } } return 1; } public motorinditas(playerid) { new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:elet; new rand = random(2); GetVehicleHealth(kocsiid, elet); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(kocsimotor[kocsiid] == 2) { if(elet > 300) { if(rand == 0) { kocsimotor[kocsiid] = 1; TogglePlayerControllable(playerid, 1); SetTimerEx(\"lefulladtkocsi\", 1000, 1, \"i\", playerid); SendClientMessage(playerid, SIKER, \"A motor beindult\"); } if(rand == 1) { kocsimotor[kocsiid] = 0; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor nem indult be\"); } } else { kocsimotor[kocsiid] = 0; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A jármû motorja elromlott\"); } } } return 1; } public lefulladtkocsi(playerid) { new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid); new Float:elet; GetVehicleHealth(kocsiid, elet); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { if(kocsimotor[kocsiid] == 1) { if(elet < 300) { kocsimotor[kocsiid] = 0; TogglePlayerControllable(playerid, 0); SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A jármû motorja lefulladt\"); } } } return 1; }
Azt szeretném ha például biciklin ül akkor ne keljen a motor-t beinditani A bicikli id : 510 Köszönöm
345
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 13:36:24 »
Sziasztok Kellene egy kis mentési segitség..... Csináltam egy alap regisztrációs,bejelentkezõs rendszert amibe raktam egy Dini-s mentést. Most egy munkát csináltam de amikor leakarom menteni nem engedi..... stock eMentes(playerid) { new weapons[13][2]; for (new i = 0; i < 13; i++){ GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]); } new temp[16]; for(new i = 0; i<13; i++){ format(temp, 16, \"Weapon%d\", i); dini_IntSet(pFile(playerid), temp, weapons[0]); format(temp, 16, \"Weapon%dAmmo\", i); dini_IntSet(pFile(playerid), temp, weapons[1]); } new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a; GetPlayerPos(playerid, x,y,z); dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnX\", x); dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnY\", y); dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnZ\", z); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnA\", a); dini_IntSet(pFile(playerid), \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid)); dini_IntSet(pFile(playerid), \"Pont\", GetPlayerScore(playerid)); dini_IntSet(pFile(playerid), \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); dini_IntSet(pFile,(playerid), \"Munka\",pInfo[playerid][Munka]); } És ezt az 1 error-t hozza ki.... C:\\Documents and Settings\\Mark\\Desktop\\GTA SZERVER\\gamemodes\\SL.pwn(696) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. 696 sor : dini_IntSet(pFile,(playerid), \"Munka\",pInfo[playerid][Munka]); Kérlek segitsetek
Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
|