Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - 1Mark6

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
331
Segítségkérés / Team radar
« Dátum: 2014. augusztus 27. - 17:42:14 »
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni, van 2 gTeam-os csapat és ugyebár alapból mindkét csapat látja egymást.
Én azt akarom hogy a Piros csapat csak a saját csapattársait a Kék csapat pedig csak a sajátjait....
Nemtudom hogy meglehet e oldani...
Ha igen akkor kérlek segitsetek!
Köszönöm a válaszokat elõre is!

332
SA-MP: Szerverfejlesztés / Capture The Flag Minigame
« Dátum: 2014. augusztus 22. - 17:06:46 »
Szép munka!
Nekem nagyon tetszik ez igy :D
Csinálhatnál egy olyat mint a Counter Strike-ban van a bomba lerakás :D
Az nagyon tetszene :D
Gratulálok!

333
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi spawnolás [FIX]
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 17:18:45 »
Azt is megcsináltam már amint leszek géprõl fel is rakom :D

334
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi spawnolás [FIX]
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 13:34:33 »
Köszönöm az észrevételt!
Próbálom átdolgozni!

335
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi mentés
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 10:43:59 »
Sziasztok!
Ez a másik script ami lementi egy parancsal a kocsit amiben ülsz!
 
CMD:kocsimentes(playerid)
{
  if(IsPlayerAdmin(playerid))
  {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        KocsiMentes(playerid);
        }
        else
        {
        SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy jármuben!\");
        }
  }
  return 1;
}
 
new vfile[128];
stock KocsiMentes(playerid)
{
        new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model;
        GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz);
        GetVehicleZAngle(vehid,angle);
        model = GetVehicleModel(vehid);
        format(vfile,sizeof(vfile),\"/Cars/%d.ini\",vehid);
        if(!fexist(vfile))
        {
        dini_Create(vfile);
        dini_FloatSet(vfile,\"PosX\",posx);
        dini_FloatSet(vfile,\"PosY\",posy);
        dini_FloatSet(vfile,\"PosZ\",posz);
        dini_FloatSet(vfile,\"Angle\",angle);
        dini_IntSet(vfile,\"Model\",model);
        }
        else
        {
        dini_FloatSet(vfile,\"PosX\",posx);
        dini_FloatSet(vfile,\"PosY\",posy);
        dini_FloatSet(vfile,\"PosZ\",posz);
        dini_FloatSet(vfile,\"Angle\",angle);
        dini_IntSet(vfile,\"Model\",model);
        }
}
stock KocsiBetoltes()
{
        for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++)
        {
        format(vfile,sizeof(vfile),\"/Cars/%d.ini\",i);
        if(fexist(vfile))
        {
            new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model;
            posx = dini_Float(vfile,\"PosX\");
            posy = dini_Float(vfile,\"PosY\");
            posz = dini_Float(vfile,\"PosZ\");
            angle = dini_Float(vfile,\"Angle\");
            model = dini_Int(vfile,\"Model\");
            CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,1,1,-1);
        }
        }
}

336
SA-MP: Szerverfejlesztés / Kocsi spawnolás [FIX]
« Dátum: 2014. augusztus 21. - 10:39:23 »
Sziasztok!
Ahogy kértétek meg csináltam ennek a parancsnak a FIX verzját... igaz úgy csináltam meg ahogy tudtam ahogy nekem egyszerû volt,
Mostmár lehet spawnoltatni kocsit, átszinezni, és csak 1-et rakhatsz le ha még1-et leakarsz akkor az elözöt törölnöd kell.
 
#define SZURKE 0xAFAFAFAA
#define SIKER 0x49d929AA
new kocsi[MAX_PLAYERS];
new vkocsi[MAX_PLAYERS];
new torollehet[MAX_PLAYERS];
forward tkocsi(playerid);
CMD:kocsi(playerid,params[])
{
  if(IsPlayerConnected(playerid))
  {
     new kocsiid;
     
     if(sscanf(params,\"i\",kocsiid)) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Használat : /kocsi (kocsi id)\");
     {
          if(kocsiid <= 611 && kocsiid >= 400)
          {
             if(kocsi[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Ne spammelj! Várj 10mp hogy újra használhasd a parancsot!\");
             if(vkocsi[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Már leraktál egy kocsit elötte töröld ki!\");
             new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, str[128];
             GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
             GetPlayerFacingAngle(playerid,A);
             CreateVehicle(kocsiid,X,Y,Z,A, 0, 0,60);
             GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
             printf(\" %s lespawnolt egy jarmuvet Model : %d\",nev,kocsiid);
             format(str,sizeof(str),\"Lespawnoltál egy jármuvet! ID: %d ! Ha nem tetszik a szine /alakit és átszinzheted!\",kocsiid);
             SendClientMessage(playerid,SZURKE,str);
             PutPlayerInVehicle(playerid, kocsiid, 0);
             SetTimerEx(\"tkocsi\", 10000, 0, \"i\", playerid);
             kocsi[playerid] = 1;
             vkocsi[playerid] = 1;
          }
          else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A kocsinak 400-611 között kell lennie.\");
          }
  }
  else SendClientMessage(playerid,HIBA, \"Nem vagy fent a szerveren!\");
  return 1;
}
CMD:alakit(playerid, params[])
{
    new color[2];
    new string[128];
    if(sscanf(params, \"ii\", color[0], color[1])) return SendClientMessage(playerid, HIBA, \"Használat : /alakit (szin 1) (szin 2)\");
    if(color[0] <= 255 && color[0] >= 0)
    {
      if(color[1] <= 255 && color[1] >= 0)
      {
        format(string, sizeof(string), \"Átfestetted a kocsidat: %i és %i.\", color[0], color[1]);
        SendClientMessage(playerid, SIKER, string);
        ChangeVehicleColor(GetPlayerVehicleID(playerid), color[0], color[1]);
         }
   else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A szin-nek 0-255 között kell lennie.\");
   }
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Hiba : A szin-nek 0-255 között kell lennie.\");
    return 1;
}
 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
    if(oldstate == PLAYER_STATE_ONFOOT && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) // ha sofõr akkor megadja a törlési lehetõséget...
    {
torollehet[playerid] = 1;
    }
return 1;
}
public tkocsi(playerid) // ez pedig az anti spawm miatt van hogy ne tudjanak csak 10mp-krént kocsikat lerakni..
{
  kocsi[playerid] = 0;
  return 1;
}
CMD:torol(playerid, params[])
{
new kocsiid =GetPlayerVehicleID(playerid);
if(torollehet[playerid] ==1 )
{
  DestroyVehicle(kocsiid);
  vkocsi[playerid] = 0;
}
else SendClientMessage(playerid,HIBA,\"Nem vagy sofõr!\"); // Ezt a trollok ellen csináltam meg hogy ne az legyen hogy beül utasnak és törli a kocsit...
return 1;
}

 
Ennyi is lenne a kis kódóm.
Használjátok mostmár FIX-elve rendesen!

337
Segítségkérés / Teleport parancs
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:22:41 »
Köszönömm szépen!
Nem teszteltem , de fogom ,ahogy látom müködnie kell :D köszönöm

338
Segítségkérés / Teleport parancs
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 18:39:26 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy ha akarok csinálni pl. /tele [sf/ls] parancsot akkor az hogy nézne ki?
Tudom hogy ezek paraméterek, és ahogyan ezt tanultam talán OnPlayerText-be kellene csinálni... de nem tudom hogy hogy.
Kérlek segitsetek.
Köszönöm!

339
SA-MP: Szerverfejlesztés / Számláló
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 18:10:50 »
Rendben, és köszi, igaz nem sok munka volt, de gondoltam egy kis dologgal kezdem el a \"pályafutásomat\".
Én is mindig a legegyszerûbbre gondolok csak nem tudom megvalósítani.

340
SA-MP: Szerverfejlesztés / Számláló
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 13:33:01 »
Sziasztok!
Csináltam egy scriptet igazából inkább egy pawn kódot, ami FUN szervereken jól jöhet, ez az elsõ szkriptem ( CODE-m) amit publikálok.
Használjátok egészséggel!
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
forward szamlalo1(playerid);
forward szamlalo2(playerid);
forward szamlalo3(playerid);
forward szamlalo4(playerid);
forward szamlalo5(playerid);
forward GO(playerid);
CMD:szamlalo(playerid, params[])
{
SendClientMessageToAll(0x49d929AA, \"Szerver : Valaki elinditott egy számlálót!\");
SetTimerEx(\"szamlalo1\", 1000, 0, \"i\", playerid);
return 1;
}
public szamlalo1(playerid)
{
GameTextForAll( \"~w~5\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimerEx(\"szamlalo2\", 1000, 0, \"i\", playerid);
}
public szamlalo2(playerid)
{
GameTextForAll( \"~y~4\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimerEx(\"szamlalo3\", 1000, 0, \"i\", playerid);
}
public szamlalo3(playerid)
{
GameTextForAll( \"~r~3\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimerEx(\"szamlalo4\", 1000, 0, \"i\", playerid);
}
public szamlalo4(playerid)
{
GameTextForAll( \"~w~2\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimerEx(\"szamlalo5\", 1000, 0, \"i\", playerid);
}
public szamlalo5(playerid)
{
GameTextForAll( \"~g~1\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1056, 0.0, 0.0, 0.0);
SetTimerEx(\"GO\", 1000, 0, \"i\", playerid);
}
public GO(playerid)
{
GameTextForAll( \"~r~G~w~O~g~!\", 1000, 3);
PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
}

341
Segítségkérés / Globális- vs playertextdraw
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 10:23:04 »
Én a ciklust ajánlanám, az
OnPlayerUpdate

 függvényt nem használnám, mert ilyesmiket próbálgatok én is és nekem a ciklus jobban bevált mint az Update...

342
Szkript kérések / Biciklizár mi lehet a gond?
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 17:32:04 »
Sziasztok
 
forward biciklizar(playerid);
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 510)
{
SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Ird be /biciklizar\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
}
return 1;
}
CMD:biciklizar(playerid, params[])
{
SetTimerEx(\"biciklizar\", 3000, 1, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Kinyitod a postásbicikli zárját\");
cmd_me(playerid, \"zörög a postásbicikli zárával\");
}
public biciklizar(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}

 
Az a gond, hogy amikor ráül a biciklire nem fut le neki szerintem,,, mert el sem küldi még a SCM-et se...

343
RP/RPG kérések / Biciklin ne legyen motor?
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 16:48:20 »
Köszönöm szépen! :D
 
forward biciklizar(playerid);
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) == 510)
{
SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Ird be /biciklizar\");
TogglePlayerControllable(playerid,0);
}
}
return 1;
}
CMD:biciklizar(playerid, params[])
{
SetTimerEx(\"biciklizar\", 3000, 1, \"i\", playerid);
SendClientMessage(playerid, CITROM, \"Kinyitod a postásbicikli zárját\");
cmd_me(playerid, \"zörög a postásbicikli zárával\");
}
public biciklizar(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
return 1;
}

 
Az a gond, hogy amikor ráül a biciklire nem fut le neki szerintem,,, mert el sem küldi még a SCM-et se...

344
RP/RPG kérések / Biciklin ne legyen motor?
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 14:57:18 »
Sziasztok
Van 1 motor scriptem :
 
forward motorinditas(playerid);
forward lefulladtkocsi(playerid);
new kocsimotor[MAX_VEHICLES];
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
        {
            if(kocsimotor[kocsiid] == 0)
            {
                TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                SendClientMessage(playerid, CITROM, \"A motor nincs beinditva\");
                SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Az inditáshoz nyomj /SHIFT/-et\");
                }
                else if(kocsimotor[kocsiid] == 1)
                {
                TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                SendClientMessage(playerid, CITROM, \"A motor bevan inditva\");
            }
        }
        return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(kocsimotor[kocsiid] == 0)
            {
                if(newkeys == KEY_JUMP)
                {
                                kocsimotor[kocsiid] = 2;
                                SetTimerEx(\"motorinditas\", 3000, 0, \"i\", playerid);
                                SendClientMessage(playerid, SIKER, \"A motor beindult\");
                        }
                }
                if(newkeys == KEY_SECONDARY_ATTACK)
                {
                    RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                    TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                }
        }
        return 1;
}
public motorinditas(playerid)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new Float:elet;
    new rand = random(2);
    GetVehicleHealth(kocsiid, elet);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(kocsimotor[kocsiid] == 2)
            {
                if(elet > 300)
                        {
                            if(rand == 0)
                            {
                                kocsimotor[kocsiid] = 1;
                                TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                                SetTimerEx(\"lefulladtkocsi\", 1000, 1, \"i\", playerid);
                                SendClientMessage(playerid, SIKER, \"A motor beindult\");
                                }
                                if(rand == 1)
                                {
                                    kocsimotor[kocsiid] = 0;
                                    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                                    SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A motor nem indult be\");
                                }
                        }
                        else
                        {
                            kocsimotor[kocsiid] = 0;
                            TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                            SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A jármû motorja elromlott\");
                        }
                }
        }
        return 1;
}
public lefulladtkocsi(playerid)
{
    new kocsiid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    new Float:elet;
    GetVehicleHealth(kocsiid, elet);
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
            if(kocsimotor[kocsiid] == 1)
            {
                if(elet < 300)
                        {
                            kocsimotor[kocsiid] = 0;
                            TogglePlayerControllable(playerid, 0);
                            SendClientMessage(playerid, HIBA, \"A jármû motorja lefulladt\");
                        }
                }
        }
        return 1;
}

 
Azt szeretném ha például biciklin ül akkor ne keljen a motor-t beinditani :(
A bicikli id : 510
Köszönöm

345
Segítségkérés / Mentés hiba
« Dátum: 2014. augusztus 10. - 13:36:24 »
Sziasztok
Kellene egy kis mentési segitség.....
Csináltam egy alap regisztrációs,bejelentkezõs rendszert amibe raktam egy Dini-s mentést.
Most egy munkát csináltam de amikor leakarom menteni nem engedi.....
 
stock eMentes(playerid)
{
    new weapons[13][2];
for (new i = 0; i < 13; i++){
    GetPlayerWeaponData(playerid, i, weapons[0], weapons[1]);
}
new temp[16];
for(new i = 0; i<13; i++){
format(temp, 16, \"Weapon%d\", i);
dini_IntSet(pFile(playerid), temp, weapons[0]);
format(temp, 16, \"Weapon%dAmmo\", i);
dini_IntSet(pFile(playerid), temp, weapons[1]);
}
new Float:x,Float:y,Float:z,Float:a;
GetPlayerPos(playerid, x,y,z);
dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnX\", x);
dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnY\", y);
dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnZ\", z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
dini_FloatSet(pFile(playerid), \"SpawnA\", a);
dini_IntSet(pFile(playerid), \"Penz\", GetPlayerMoney(playerid));
dini_IntSet(pFile(playerid), \"Pont\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(pFile(playerid), \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid));
dini_IntSet(pFile,(playerid), \"Munka\",pInfo[playerid][Munka]);
}

 
És ezt az 1 error-t hozza ki....
 
C:\\Documents and Settings\\Mark\\Desktop\\GTA SZERVER\\gamemodes\\SL.pwn(696) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
696 sor :
 

dini_IntSet(pFile,(playerid), \"Munka\",pInfo[playerid][Munka]);

 
Kérlek segitsetek

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal