Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Live

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
331
Segítségkérés / Futott KM
« Dátum: 2013. május 25. - 18:43:40 »
Helló.
Van egy Futott KM scriptem, de amikor kiírja akkor nem azt írja ki, hogy Futott KM: 2 hanem azt, hogy Futott KM: 10.14484124
A stringben %f -el van.
Üdv,
Live

332
SA-MP: Szerverfejlesztés / Palomino RPG
« Dátum: 2013. május 21. - 21:30:45 »
Jó mód :)

333
Segítségkérés / Pontokat nem menti el és nem kéri le /stats-ba .
« Dátum: 2013. május 21. - 20:52:35 »
CMD:score(playerid, params[]) return PlayerInfo[playerid][Coins] = 548; return 1; }

 
Próbáld meg ezzel a kóddal adni a pontot.

334
Segítségkérés / udb_hash idegesítõ hiba
« Dátum: 2013. május 21. - 18:42:28 »
hopsz nem figyeltem
INI_Write(File,\"Password\",inputtext);
Gondolom én, mert nem értek az inihez

335
SA-MP: Szerverfejlesztés / Szavazós Minigame
« Dátum: 2013. május 21. - 15:14:07 »
Szép lett :)

336
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyelvi üzenet/dialog
« Dátum: 2013. május 21. - 15:12:20 »
Nem tudom :D
Én ilyen izékhez gondoltam, hogy kiíratni, hogy RESTART lesz vagy a Szerver lezárásra kerül stb...

337
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyelvi üzenet/dialog
« Dátum: 2013. május 21. - 13:53:58 »

stock SendLanguagedDialogForAll(dialogid, dialogstyle, huntitle[], engtitle[], hungarian[], english[], button1[], button2[]) {
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
if(IsPlayerConnected(i))
if(Language == 0) {
                     ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, engtitle, english, button1, button2);
} else {
                     ShowPlayerDialog(i, dialogid, dialogstyle, huntitle, hungarian, button1, button2);
}
}
}

 
Elküldi minden játékosnak a dialogot.. Akinek magyar nyelv van beállítva annak magyar dialogot küld, akinek angol annak angolt  ;)
Használat:
 
SendLanguagedDialogForAll(DIALOG_ID, DIALOG_STYLE, \"Párbeszéd ablak cím\", \"Dialog title\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Gomb1\", \"Gomb2\");

338
Ne kezdj RP szeróval!

339
BUG nélküli magyar tuti nincs :D

340
Készülõ munkák / [RP] Cross RP Super Mod
« Dátum: 2013. május 20. - 19:43:15 »
Mivel írod a progit?
C#,C++,Basic,Pascal stb..

341
Segítségkérés / udb_hash idegesítõ hiba
« Dátum: 2013. május 20. - 19:14:20 »
INI_WriteInt(File,\"Password\",inputtext);

342
Segítségkérés / Pawno HELP
« Dátum: 2013. május 20. - 14:36:19 »
Töltsd le a vcredistet (nekem jelenesetben vcredist_x86)
Utána a java-t.
Végül a Visual C++ 2010 programot a Microsoft hivatalos oldaláról
Ez volt nekem is a problémám pár nappal ezelõtt és ezeket leszedtem és jó lett.

344
SA-MP: Szerverfejlesztés / Nyelvi üzenet/dialog
« Dátum: 2013. május 19. - 20:18:47 »
Helló!
Elkészítettem egy Nyelvi üzenet/dialog szkriptet.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new Language[MAX_PLAYERS]; // Létrehozzuk az összes játékosnak || 0 = angol || 1 = magyar
#define DIALOG_TEST 0 // Definiáljuk a TEST dialogot
public OnPlayerConnect(playerid) {
Language[playerid] = 0; // Beállítjuk csatlakozáskor a játékosnak automatikusan angolra
return 1;
}
CMD:tesztuzi(playerid, params[]) { // Létrehozzuk a /tesztuzi parancsot
SendLanguagedMessage(playerid, \"Magyar üzenet\", \"English message\"); // Elkdüljük az üzenetet
return 1;
}
CMD:english(playerid, params[]) return Language[playerid] = 0; // Beállítjuk a játékosnak az angolt
CMD:magyar(playerid, params[]) return Language[playerid] = 1; // Beállítjuk a játékosnak a magyart
CMD:tesztdialog(playerid, params[]) {
SendLanguagedDialog(playerid, DIALOG_TEST, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Magyar\", \"English\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Ok\", \"\");
// Elküldjük neki a dialogos parancsot
return 1;
}
stock SendLanguagedMessage(playerid, hungarian[], english[]) {
if(Language[playerid] == 0) { // Ha angol van a játékosnak beállítva
    SendClientMessage(playerid, -1, english); // Eldküljük az angol üzenet
} else { // Ha magyar
SendClientMessage(playerid, -1, hungarian); // Elküldjük a magyar üzenetet
}
return 1;
}
stock SendLanguagedDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, huntitle[], engtitle[], hungarian[], english[], button1[], button2[]) {
if(Language[playerid] == 0) { // Ha angol van a játékosnak beállítva
    ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, engtitle, english, button1, button2); // Felmutatjuk neki az angol dialogot
} else { // Ha magyar
ShowPlayerDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, huntitle, hungarian, button1, button2); // Felmutatjuk neki a magyar dialogot
}
return 1;
}

 
Ez nem egy nyelv választó, hanem hogyha a Nyelv be van állítva például angolra akkor angolul írja ki az üzenetet.
Használat:
 
// Üzenet:
SendLanguagedMessage(playerid, \"magyar üzenet\", \"english message\");
// Dialog:
SendLanguagedDialog(playerid, dialogid, dialogstyle, \"Magyar\", \"English\", \"Magyar üzenet\", \"English message\", \"Ok\", \"\");

345
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:Palomino RPG
« Dátum: 2013. május 18. - 22:05:23 »
Idézetet írta: Fl0rian date=1368902618\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"37445\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Örüljetek hogy fennt van.. amúgy meg igen, aki használni fogja, az tud írni hozzá inventory-t. Ha meg nem, ássa el magát és ne nyisson RP szervert.
 

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal