Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - id100

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 60
331
Segítségkérés / attachElements
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:56:44 »
Xistance, ugyan ezt mondtam el:) Előtte kell forgatni, vagy megszakítani az attachot forgatni majd attacholni  :crybaby:

332
Segítségkérés / attachElements
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:46:57 »
Hát, gondolom ez korlázotzva van, legalábbis szerintem. Én nem tudtam renderbe írva sem elforgatni egy objectet amit attacholtam.
Próbáld meg előbb arrébb rakni az alkatrészt, aztán 50ms-el utána attacholni.

333
Segítségkérés / attachElements
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:42:12 »
:D Miért jó ha a kocsi messzebb van?
Egyébként nekem még elforgatni sem engedi attach közbe, ha egyszer rá attacholtad onnantól a detachig követni fogja.
Ha nem kell hogy a kocsi messzebb legyen csak szimplán az látszódjon, hogy az ajtót viszi, akkor meg az attachnál azt írod bele.

334
Segítségkérés / attachElements
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:35:18 »
Ha rácsatoltad a játékosra, miért szeretnéd arrébb csúsztatni? Kezébe vagy így akarod kialakítani?

335
Segítségkérés / attachElements
« Dátum: 2016. augusztus 18. - 10:30:05 »
Mit szeretnél elérni ezzel, van-e benne hiba :)?

336
Modellezés / 3dsmax kérdés
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 14:07:45 »
Köszi, zárom, ha esetleg ez után sem menne akkor írok pmet :D

337
Modellezés / 3dsmax kérdés
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:59:55 »
És ebben megtanulható a belsejére rakás is?

338
Modellezés / 3dsmax kérdés
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:55:41 »
Nemtudom hogyan textúrázzak alapból :C
Material editorba beraktam 1 db képet az kéne kivülre belülre..

339
Segítségkérés / Vehicle Dimension probléma!
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:37:36 »
egy minden vehiclen végigmenő loop 300 playernél akik csatlakozgatnak le és fel akadna.
 :-[
Xenius pedig sokat letett az asztalra, nem hívható egyszerű Valhalla editernek.

340
Modellezés / 3dsmax kérdés
« Dátum: 2016. augusztus 17. - 13:20:09 »
Sziasztok.
Elkezdtem egy modellt 3dsmax-ban, egy kis házikó.
Sikerült lemodellezni, viszont nemtudom hogy tegyem rá a GTA-s textúrát. Ki van vágva, tehát a belsejére is kéne textúra. Beraktam MTA-ba tökéletes csak a belülről átlátszó az object.
3dsmax 2010-ben van rá valami megoldás?

341
Szponzoráció / MTA Szerver igénylése
« Dátum: 2016. augusztus 16. - 16:35:33 »
Ebbe szerintem ne köss bele, lehet hogy ott a localhost, de sok embernek macerásabb, 5 slottal pedig úgy sem nyit szervert.
De tudtommal nem nagyon szokták nézni ezt a fórumot / nem fogadnak el mostanság ilyesmiket.

342
Segítségkérés / to close.....
« Dátum: 2016. augusztus 12. - 21:42:29 »
Egyébként CTRL + F máskor ;)
Ha így akartad megoldani, akkor a function() és az end is kimaradt :) HA nem, akkor bocsi, fáradt vagyok.
 

GUIEditor = {
    edit = {}
}
        addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot, function()
       
    editBox = guiCreateEdit(0.27, 0.40, 0.09, 0.02, \"Karaktered Neve\", true)
                          guiSetProperty(editBox, \"NormalTextColour\", \"FF1227AB\")     
    local editBoxText = guiGetText(editBox)
    local karaktername = editBoxText
end
)
addEventHandler(\"onClientResourceStart\", resourceRoot,
local screenW, screenH = guiGetScreenSize()
addEventHandler(\"onClientRender\", root,
    function()
        dxDrawRectangle(screenW * 0.2224, screenH * 0.3407, screenW * 0.2036, screenH * 0.4574, tocolor(0, 0, 0, 255), false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.2219, screenH * 0.3380, screenW * 0.2042, screenH * 0.0222, tocolor(18, 39, 171, 255), false)
        dxDrawText(\"Blue Life - Karakter Készítő Rendszer\", screenW * 0.2224, screenH * 0.3380, screenW * 0.4260, screenH * 0.3602, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"center\", \"center\", false, false, true, false, false)
        dxDrawText(\"Karakter Neve:\", screenW * 0.2260, screenH * 0.3954, screenW * 0.2677, screenH * 0.4111, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"left\", \"center\", false, false, false, false, false)
        dxDrawRectangle(screenW * 0.3005, screenH * 0.7481, screenW * 0.0474, screenH * 0.0407, tocolor(18, 39, 171, 255), false)
        dxDrawText(\"Tovább\", screenW * 0.3135, screenH * 0.7611, screenW * 0.3354, screenH * 0.7750, tocolor(255, 255, 255, 255), 1.00, \"default\", \"left\", \"bottom\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved szóközzel válaszd el!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4231) - 1, (screenW * 0.4089) - 1, (screenH * 0.4398) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved szóközzel válaszd el!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4231) - 1, (screenW * 0.4089) + 1, (screenH * 0.4398) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved szóközzel válaszd el!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4231) + 1, (screenW * 0.4089) - 1, (screenH * 0.4398) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved szóközzel válaszd el!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4231) + 1, (screenW * 0.4089) + 1, (screenH * 0.4398) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved szóközzel válaszd el!\", screenW * 0.2292, screenH * 0.4231, screenW * 0.4089, screenH * 0.4398, tocolor(255, 255, 255, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved min. 2 \\\"szóból\\\" álljon!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4454) - 1, (screenW * 0.4089) - 1, (screenH * 0.4620) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved min. 2 \\\"szóból\\\" álljon!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4454) - 1, (screenW * 0.4089) + 1, (screenH * 0.4620) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved min. 2 \\\"szóból\\\" álljon!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4454) + 1, (screenW * 0.4089) - 1, (screenH * 0.4620) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved min. 2 \\\"szóból\\\" álljon!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4454) + 1, (screenW * 0.4089) + 1, (screenH * 0.4620) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved min. 2 \\\"szóból\\\" álljon!\", screenW * 0.2292, screenH * 0.4454, screenW * 0.4089, screenH * 0.4620, tocolor(255, 255, 255, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved nem lehet híresség neve!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4667) - 1, (screenW * 0.4260) - 1, (screenH * 0.4861) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved nem lehet híresség neve!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4667) - 1, (screenW * 0.4260) + 1, (screenH * 0.4861) - 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved nem lehet híresség neve!\", (screenW * 0.2292) - 1, (screenH * 0.4667) + 1, (screenW * 0.4260) - 1, (screenH * 0.4861) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved nem lehet híresség neve!\", (screenW * 0.2292) + 1, (screenH * 0.4667) + 1, (screenW * 0.4260) + 1, (screenH * 0.4861) + 1, tocolor(28, 68, 160, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
        dxDrawText(\"A neved nem lehet híresség neve!\", screenW * 0.2292, screenH * 0.4667, screenW * 0.4260, screenH * 0.4861, tocolor(255, 255, 255, 255), 0.70, \"bankgothic\", \"left\", \"top\", false, false, false, false, false)
    end
)
 
function dobozbaVan(dX, dY, dSZ, dM, eX, eY)
        if(eX >= dX and eX <= dX+dSZ and eY >= dY and eY <= dY+dM) then
            return true
        else
            return false
        end
    end
       
       
       
        addEventHandler(\"onClientClick\", getRootElement(), function(gomb, allapot, absX, absY)
        if allapot == \"down\" and gomb == \"left\" then
            if dobozbaVan(screenW * 0.3005, screenH * 0.7481, screenW * 0.0474, screenH * 0.0407, absX, absY)  then
                        outputChatBox(\"Mükszik!\")
                        outputChatBox(\"Mükszik!\"..karaktername)
                       
            end
        end
    end
    )

343
Segítségkérés / Lobby system
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 18:05:13 »
:D Az alap elve a frakciónak is ez volt, amikor megírtuk, annyi különbséggel, hogy itt nem járkálhatsz ki-be, de attól még elementdatát néz. Esetleg a másik amivel meg lehet oldani az a sima MTA-s team rendszer, de azt nem használtam még, valahogy az elementdata mindig kényelmesebb volt.

344
Segítségkérés / Lobby system
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 15:51:12 »
Login / Belépésnél (join event) Kérd le 1x SQL-ből az adatokat, és amikor szükséges csak akkor queryzd. Kilépés / Belépésnél bőven elég a query. A kettő között pedig elementdatát kellene hogy használj, az render alatt sem rossz. Ráadásul kliens oldalról egyből syncelődik szerver oldalra, nem kell ezzel foglalkoznod.
Legalábbis egy frakció rendszert én így oldottam meg, nemtudom hogy a lobby miben különbözik (rangok, leader funkciók, taglista) :D

345
Segítségkérés / Hogyan lehet forgásra birni egy objectet?
« Dátum: 2016. augusztus 10. - 12:15:13 »
Éppenséggel én DX animoknál megtapasztaltam ezt a problémát.
Itt lehet, hogy neki nem fontos, de ha azt akarja, hogy mindenkinél ugyanannyi idő alatt foruljon el, akkor bizony interpolateBetween-nel oldhatja meg.
Ha ez nem fontos, akkor Xistance megoldása tökéletes.

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 60
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal