Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - xSkillZ7x

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
331
SA-MP: Szerverfejlesztés / sHouse v1.0
« Dátum: 2012. május 21. - 18:01:05 »
Jonak nez ki.
Like[sheet]++; xD

332
Segítségkérés / sscanf gond!
« Dátum: 2012. május 21. - 17:57:44 »
Most nem ertem.Akkor most a for ciklussal van gond?

333
Segítségkérés / 3DText gond!
« Dátum: 2012. május 21. - 17:56:34 »
Akarok csinalni egy scriptet,ami mutatja hogy mennyi az elete a kocsinak.Nem tudom mi a gond vele.
 

new Text3D:vehdamage;
GameModeInit ala:
vehdamage = Create3DTextLabel( \"VehDamage\", 0x008080FF, 0.0, 0.0, 0.0, 50.0, 0, 1);
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
   
    Attach3DTextLabelToVehicle( vehdamage, vehicleid, 0.0, 0.0, 2.0);
    dmgupdate = SetTimer(\"damageupdate\", 2000, 1);
    return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    KillTimer(dmgupdate);
    Delete3DTextLabel(Text3D:vehdamage);
    return 1;
}
public damageupdate(playerid)
{
new dmgstr[10],Float:vhp;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehicleid, vhp);
if(900 < vhp <= 1000) {
format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooooo\");
} else if(800 < vhp <= 900) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooooo\");
    } else if(700 < vhp <= 800) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooooo\");
} else if(600 < vhp <= 700) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooooo\");
} else if(500 < vhp <= 600) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooooo\");
} else if(400 < vhp <= 500) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooooo\");
} else if(300 < vhp <= 400) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oooo\");
} else if(200 < vhp <= 300) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}ooo\");
} else if(100 < vhp <= 200) {
    format(dmgstr, sizeof(dmgstr), \"{2bff00}oo\");
}
Update3DTextLabelText(vehdamage, 0xFFFFFFFF, dmgstr);
return 1;
}

 
Szerintetek mi a gond?

334
Segítségkérés / CØde | Speedometer
« Dátum: 2012. május 21. - 17:49:56 »
Azt kerdem.Hogy siman a script be megjelenik?

335
Segítségkérés / CØde | Speedometer
« Dátum: 2012. május 21. - 17:42:36 »
Igy megy?Marmint anelkul hogy betedd a mododba

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 17:44:14 )

336
Segítségkérés / for ciklus hiba
« Dátum: 2012. május 21. - 17:37:02 »
Vegul is nem ertem.Egy kicsit tul bonyolitottad a magyarazatot.Pill el olvasom meg parszor xD

337
Segítségkérés / elakadásjelzõ+fs
« Dátum: 2012. május 21. - 17:33:45 »
Egyszeruen bele teszed a parancs ala azt ami a gomb megnyomasa alatt van.Pillanat meg nezem jobban.

338
Segítségkérés / Minden jelszót elfogad belépésnél
« Dátum: 2012. május 21. - 17:31:35 »
Nezd meg es helyettesitsd be:
 

if((strlen(inputtext) < 1) || strcmp(inputtext,\"szoveg\"))
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"A jelszo helytelen\");
       PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xEB000FFF, \"A jelszo helyes\");
      PlayerPlaySound(playerid, 1085, 0.0, 0.0, 0.0);
         return 1;
   }

 
Helye

339
Segítségkérés / sscanf gond!
« Dátum: 2012. május 21. - 17:28:57 »
Hello.szerveremet csinalom.A cuff (bilincs) paranccsal van gondom.sscanf al csinaltam meg,meg nincs kesz.Minden tokeletesen mukodik,viszont az egy hiba az hogy az uzenet hogy sikeresen lebilincseltem valakit tobbszor is megjelenik.Lehet valamit el rontottam.Ennek az okat keresem es nagyon remelem hogy valaki tud segiteni nekem.Koszonom szepen elore.Ime itt a kod:
 

dcmd_cuff(playerid, params[])
{
    new givepid, str3[100], str4[100], pname[MAX_PLAYER_NAME], rname[MAX_PLAYER_NAME];
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if (sscanf(params, \"i\", givepid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"HASZNALAT: /cuff [iD]\");
{
if(pjob[playerid] != rendor) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nem vagy rendor!\");
{
if(pjob[givepid] == rendor) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Ez a jatekos rendor!\");
{
    if(!IsPlayerConnected(givepid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Nem talalhato jatekos!\");
{
if(GetPlayerWantedLevel(givepid) == 0) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Artatlan jatekost nem bilincselhetsz le\");
{
if(bilincselve[givepid] == 1) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Ez a jatekos mar le van bilincselve!\");
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, givepid) > 3) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00, \"Nincs jatekos a kozelben\");
{
    GetPlayerName(givepid, pname,sizeof(pname));
    format(str3,sizeof(str3), \"Rendor:%s lebilincselt teged!\", rname);
SendClientMessage(givepid, 0x00FF00AA, str3);
format(str4,sizeof(str4), \"Sikeresen lebilincselted %s-t!\", pname);
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, str4);
    SetPlayerAttachedObject(givepid, 0, 19418, 6, -0.011000, 0.028000, -0.022000, -15.600012, -33.699977, -81.700035, 0.891999, 1.000000, 1.168000);
    SetPlayerSpecialAction(givepid,SPECIAL_ACTION_CUFFED);
    bilincselve[givepid]++;
    }
}
}
}
}
}
}
}
return 1;
}

340
Segítségkérés / Skin mentés
« Dátum: 2012. május 21. - 14:52:17 »
Pill.Leirom Neked

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 21. - 14:58:22 )


Script/Mod tetejere:
#include <dini>
new file[128], name[24];
OnPlayerConnect ala:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
    format(file, 128, \"skin/%s.ini\",name);
    if(!dini_Exists(file)) {
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, \"Skin\", 0);
} else if(dini_Exists(file)) {
        SetPlayerSkin(playerid, dini_Int(file, \"Skin\"));
}
OnPlayerDisconnect alla:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); //lekérdezzük, majd elmentjük egy változóban a játékos nevét
    format(file, 128, \"Skin/%s.ini\", name); //megformázzuk a fájlnak a nevét
    dini_IntSet(file, \"Skin\", GetPlayerSkin(playerid)); //átállítjuk a fájlban a szint értékét a játékos jelenlegi szintjére, majd késöbb ezt olvastatjuk be.

 
Azt hiszem ennyi.Nem volt idom probalni es en sem vagyok profi.Remelem mukodik!
Sok sikert.Ha nem mukodik irj es akkor atnezem jobban.

341
SA-MP: Szerverfejlesztés / Jackob\'s map pack(60 db)
« Dátum: 2012. május 16. - 20:47:38 »
Ahogy a kepeket nezem,nagyon jol neznek ki.Grat hozzajuk.Loktem a +-t.Jah es sok sikert a 2$hoz :p.Most telefonon jottem
fel de ha pc n leszek le toltom.

342
SA-MP: Szerverfejlesztés / Uszoda
« Dátum: 2012. május 16. - 20:41:47 »
Jo kis map.Grat :thumbsup: megy a +

343
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 12. - 14:30:54 »
Ok

344
SA-MP: Szerverfejlesztés / StartSprite
« Dátum: 2012. május 12. - 07:42:26 »
Azert adott be egy kepet,mert ketszer egymas utan jott be randomba ugyan az.A masik dolog az hogy azert tunik el hamar mert a textura az OnPlayerConnect alatt van es a skin vallasztasnal kell el tunnie.Mikor a jatekos be lep a skinvallasztoba rakja ezert hamar el tunik viszont ha van egy barmilyen dialog on player connect alatt,(pl.Szabaly Dialog) akkor addig marad a textura ameddig el nem fogadjak,illetve el nem utasitjak a dialogot.

345
Segítségkérés / 3D Text nem megy!
« Dátum: 2012. május 11. - 19:13:41 »
Sajnos igy sem mukodik.Azert kossz

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 29
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal