Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Norby

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 104
331
Segítségkérés / Bármilyen autóba lehetetlen a beszállás
« Dátum: 2012. június 11. - 22:22:37 »
OnPlayerStateChange alatt ?

332
Segítségkérés / Connect után kifagyás
« Dátum: 2012. június 11. - 15:58:06 »
Szerintem a ciklusok fognak keveredni vagy azokkal lesz a baj.
Próbáld meg hogy kiveszed a for ciklusos részt és úgy teszteld.

333
Segítségkérés / Drift szerohoz ! SÜRGÕS PLS !
« Dátum: 2012. június 11. - 14:42:44 »
Milyen admin rendszert használsz ?

334
Segítségkérés / Elmagyarázná valaki?
« Dátum: 2012. június 11. - 14:41:50 »
floatround: egy lebegõpontos számot kerekít egész számmá.
floatpowe: ezt hatványozásra használjuk.

335
Segítségkérés / /Announce
« Dátum: 2012. június 11. - 14:37:19 »
CMD:announce(playerid,params[])
{
new szoveg[256],idx;
szoveg = strtok(params,idx);
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Használat: /announce [szöveg]\");
GameTextForAll(szoveg,5000,3);
return 1;
}

 
Tipp: fixchars.inc-et használj az ékezetes betûk miatt.

336
Archívum / Mappoláshoz segítség
« Dátum: 2012. június 10. - 15:25:10 »
Miért kell hozzá útmutató? Csak le rakod az objecteket és építesz.

Viszont az összes object ID-t itt megnézheted
katt.

337
Segítségkérés / StopAudioStreamForPlayer(playerid);
« Dátum: 2012. június 10. - 14:55:03 »

338
Segítségkérés / StopAudioStreamForPlayer(playerid);
« Dátum: 2012. június 10. - 14:16:10 »
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerPlaySound
Esetleg ez, de ezt nem lehet megállítani ez magától megáll vagyis ezek inkább ilyen hang effektek.

339
Segítségkérés / Saját autó spawn
« Dátum: 2012. június 09. - 12:26:10 »
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(vehicleid >= 131 && vehicleid <= 134) // vizsgakocsi
{
Msg(playerid,\"[Oktató]: Kiszállt a kocsiból, így megbukott a vizsgán\");
DrivingStep[playerid] = 0;
TakingForgalmi[playerid] = 0;
TakingRutin[playerid] = 0;
SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
DisablePlayerRaceCheckpoint(playerid);
  }
if (GetPlayerState(playerid) == 1)
{
return 1;
}
  new playerState = GetPlayerState(playerid);
    if (playerState == PLAYER_STATE_DRIVER)
    {
if(IsAnOwnableCar(vehicleid))
{
if(vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] || vehicleid == PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs])
{
    /*new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:a;
GetVehiclePos(vehicleid, x, y, z);
GetVehicleZAngle(vehicleid, a);
CarInfo[vehicleid][cLocationx] = x;
CarInfo[vehicleid][cLocationy] = y;
CarInfo[vehicleid][cLocationz] = z;
CarInfo[vehicleid][cAngle] = a;
//SetVehiclePos(vehicleid, x, y, z+2);
//SetVehicleZAngle(vehicleid, a);
//OnPropUpdate();*/
new Float:health;
new Float:x,Float:y,Float:z;
new Float:a;
new carid;
carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(carid, health);
GetVehiclePos(carid, x, y, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(carid, a);
CarInfo[carid][cLocationx] = x;
CarInfo[carid][cLocationy] = y;
CarInfo[carid][cLocationz] = z;
CarInfo[carid][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
        SetVehicleHealth(carid, health);
        new string[20];
format(string, sizeof(string), \"ALR-%d\", carid);
    SetVehicleNumberPlate(carid, string);
        AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(carid, CarInfo[carid][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cNitro]);
AddVehicleComponent(carid,CarInfo[carid][cHidraulika]);
        }
}
}

340
Segítségkérés / PVar és bool
« Dátum: 2012. június 09. - 11:39:07 »
Igen lehet használni.

341
Segítségkérés / PVar és bool
« Dátum: 2012. június 09. - 11:28:09 »
Így gondoltad :
 
SetPVarInt(playerid,\"Bool\",true);

342
Segítségkérés / Saját autó spawn
« Dátum: 2012. június 09. - 11:24:35 »
Idézetet írta: Devil112 date=1339230521\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22594\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
 
De ne csak ezt az egy sort... :D
Ami alatta van.

343
Segítségkérés / Saját autó spawn
« Dátum: 2012. június 09. - 10:23:36 »
Másold be az OnPlayerExitVehicle eljárást.

344
Segítségkérés / Saját autó spawn
« Dátum: 2012. június 09. - 10:19:59 »
Mert lementi a koordinátákat és újra spawnolja a lementett koordinátákkal.
Általában RP szervereken szokott ilyen lenni.

345
Archívum / Új VIP
« Dátum: 2012. június 09. - 10:18:00 »
Idézetet írta: Nikolaev  シ date=1339157037\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22475\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

link=topic=26788.msg286648#msg286648 date=1339100110]
Stuntzor? Na ezen még röhögtem egy nagyot, én inkább Norby-ra voksolnék mivel õ régebben is itt volt, csak akkor még más volt a neve.
 
Én meg ezen röhögtem :DDDDDDDDDD
nem.
több mint 1 éve ittvagyok :> (nekem is volt más karim, de az ide most nem számít bele)
am meg gangstar én elõbb itt voltam mint norbi, ezzel a karimmal.. ;)
 
[/quote]
Én meg ezen röhögtem....
Csak tudod nem csak az számít hogy mennyi ideje vagy itt te nagyokos.

Oldalak: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 104
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal