Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - Dfoglalo

Oldalak: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 261
3271
Beszélgetés / Ismered?
« Dátum: 2013. október 17. - 08:20:39 »
Nem ismerem.

3272
Törölt RP Szerverek / Forever RPG
« Dátum: 2013. október 16. - 20:14:56 »
Csak te érzed see-nek.. Attól még hogy s*@r, nem see. Csak egy másik s*@r, desert edit editje. :D Valszeg. afterlife. Amúgy bele se olvastam nagyon, mert ránézni is halálos volt a témára...

3273
Törölt RP Szerverek / Forever RPG
« Dátum: 2013. október 16. - 20:09:51 »
Hát, ez tûnt a legjobb színnek. Szerintem olvasható. Legalábbis nekem megy :D A többi pedig ennél is s*@rabb volt :P
Ja, a neveket leszarják.
Ugye? Reges nem bug van. De s*@r :D
Adminok meg 10 éves kis p@*sök, szóba se álltam egyikükkel se, nehogy bannt kapjak a semmiért.
/q 4ever :D

3274
Törölt RP Szerverek / Forever RPG
« Dátum: 2013. október 16. - 19:46:32 »
Itt van a kép spolieresen. Amúgy meg nem volt kedvem õket egyesével feltöltögetni, és amúgy is mindegyikre írtam egy kis megjegyzést, szóval egyben megírtam az egészet.
Spoiler for THIS IS BIG KÉP x\"DD:
\"all.bmp\"
Amúgy ez az elsõ kép, szóval nem kéne elrejteni, te mondtad :D
 
Amennyiben egyszerre több nagy képet helyezel el egy hozzászólásban, a képeket az elsõ kép kivételével rejtsd el a spoiler kóddal.[/quote]
Amúgy nem csúsztatja szét a weboldalt. Rá kell kattintani a nagyításhoz, majd görgõvel lehet rajta jobbra balra tekerni, meg persze lefelé is, a témán belül. A külsõ dolgoknak meg nem esik semmi bajuk. Na de itt van lö szpójlõrben, remélem jó lesz :D

3275
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2013. október 16. - 17:09:10 »
1. GetPlayerPos függvénnyel lekérdezed a játékos pozícióját. Aztán ha az a pozíció egy adott pont körzetében van (IsPlayerInRangeOfPoint), akkor kiírja a hozzá csatolt nevet. Pl.
 

new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.00, 25.00, 30.00, 250.00)
{
     print(\"A játékos Blue Berry közelében van.\");
}

 
2. For ciklussal.
 
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++)
{
if(GetPlayerWantedLevel(i) > 0)
{
printf(\"%s-nak/nek körözése van!\", JatekosNeve(i)); // JatekosNeve maximum custon függvény lehet, de a lényeg az, hogy lekérdezem a játékos nevét ezen példában
}
}

3276
Zsolesszka,
 

// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan

 
[/quote]
:D Éreztem, hogy valamit rosszul írok re. Csak hát nem írja le nap mint nap helyesen az OnPlayerEnterVehicle-t, hiszen egyszer beírja a módjába, aztán oda pakol. Így nem tudtam helyesen leírni a dolgot. De amúgy az nyugodtan ott lehet, sõt még kevés is, mert eredetileg így használandó:
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)

3277
Segítségkérés / Halál,ölés lekérdezése.
« Dátum: 2013. október 15. - 20:03:03 »

new Olesek[MAX_PLAYERS];
new Halalok[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid)
{
     Halalok[playerid]++;
     Olesek[killerid]++;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
     new MentendoHalalok = Halalok[playerid];
     Halalok[playerid] = 0;
     new MentendoOlesek = Olesek[playerid];
     Olesek[playerid] = 0;
     // Ha dini-t használsz, és gondolom igen
     dini_IntSet(Fajl, \"Halalok\", MentendoHalalok);
     dini_IntSet(Fajl, \"Olesek\", MentendoOlesek);
}

 
Ilyesmi lenne.

3278
A TextDrawos dolgon túl akkor ha jól értem, azt szeretnéd, hogy ki/beszálláskor kiírja a motor állapotát, pl. chatre. Igaz? Ha igen, valami ilyesmit kéne összehoznod:
 

// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid)
{
     new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
     GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
     if(engine == 0)
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor áll!\");
     }
     else
     {
           SendClientMessage(playerid, COLOR, \"A motor jár!\");
     }
     return 1;
}

3279
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RP Bankrob
« Dátum: 2013. október 15. - 18:32:58 »
Spoiler for Facepalm:

 

Az alap sivatagi mód valamelyik eidtjének az edije lesz, valszeg. az afterlife editje. A megoldás viszont kód részlet nélkül, és pontos mód név ismeret nélkül nehézkes lesz, de valahonnan egy Destroy(Dynamic)Object függvény fog hiányozni.
 
[/quote]
Vagy csak nincs benn a streamer plugin.
 
[/quote]
IQ = 0 :wall:
Ha nem lenne bent a plugin, akkor a mód sem indulna el! És a DestroyObject függvénynek, meg a streamernek mégis mi a f@**om közük van egymáshoz? Kb. annyi, mint a fent említett IQ szint.
:facepalm:
Az lehet, hogy a haverodtól kaptad, de õ is letöltötte valahonnan, mert biztosan nem írt egy saját módot csak úgy 10 mp alatt... És 100%, hogy egy desert editjének az editje, ez nem vitás.

3280
PlayerTextDraw-ot használj. Azzal csak az adott játékosnak változik át a TextDraw stingje, nem az összesnek, így minden játékos a maga kocsijának a motorjának az állapotát láthatja.
OnGameModeInIt helyett az OnPlayerConnect alá kell tenni a TextDrawokat. És persze PlayerTextdrawokat.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw
String megváltoztatása:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetString
Ha a játékos lecsatlakozik, töröld a TD-t, nehogy bebugoljon (ottmaradjon a kocsin kiszálláskor is, mert ha 2 játékos csatlakozik ugyanarra az ID-re, már 2 TD lesz ugyanazon elnevezéssel, és csak az egyiket fogja eltüntetni a szerver a kiszálláskor, remélem érthetõ). Ezzel törölheted:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawDestroy

3281
RP/RPG kérések / RP Bankrob
« Dátum: 2013. október 15. - 17:42:51 »
Az alap sivatagi mód valamelyik eidtjének az edije lesz, valszeg. az afterlife editje. A megoldás viszont kód részlet nélkül, és pontos mód név ismeret nélkül nehézkes lesz, de valahonnan egy Destroy(Dynamic)Object függvény fog hiányozni.

3282
Beszélgetés / Ismered?
« Dátum: 2013. október 15. - 15:38:12 »
Nem ismerem.

3283
Kérdések, Segítség / PHP, MySQL - Reg és Login
« Dátum: 2013. október 15. - 07:18:57 »
AmF, nagyon szép offot osztottál meg velünk. Ehhez külön gratulálok :thumbsup: Amúgy régebben eléggé értettem is hozzá, csak kijöttem a gyakorlatból. Habár most egyre jobban belejövök ismét, ugyanis már készen vagyok a reggel és a loginnal, most csinálom az UCP oldalait. Annak pedig semmi értelme nem lenne, ha a PPC-t szerkeszteném még jobban, az csak egy tanuló mód volt a pawnohoz az elmúlt 1, 1-5 évben. Habár az elmúlt fél évben már inkább külön, saját mód írással foglalkoztam csak. Sajnos az RP-re nem volt elég idõm, és egy saját fuvarozós módra jobban szükségem volt, így most is azt írom. És ahhoz egy UCP-t, amelyhez ezen témában kértem a segítséget. Te pedig nem tudom, hogy miért offolsz. De ez a te problémád.
Kadaradam, a gombos dolgot már elég rég megoldottam, egy kis guglival, amely után a többi inputos dolgot is sikerült designolnom (gombok, textaerak, stb.), szóval azzal már nincs gond. A példádat pedig nagyon szépen köszönöm, ha nem gombhoz kell majd - pl. a regnél -, akkor lehet, hogy majd jó sok haszna lesz. :D
Spoiler for Ilyesmi lett, habár még nincs beállítva szépen a designje a gombnak, meg a méreteket is lehagytam (szél/hossz):

.myButton {
background: url(images/RegButton1.png);
cursor: pointer;
border: none;}
.myButton:hover {
background-image: url(\'images/RegButton2.png\');
cursor: pointer;
border: none;}
.myButton:active {
background-image: url(\'images/RegButton3.png\');
cursor: pointer;
border: none;}

 
U.i.: \"kecskemenhely\" :D :thumbsup:

3284
Beszélgetés / IKEA or DEATH
« Dátum: 2013. október 14. - 19:34:13 »
You scored 20 out of 20! :D
Spoiler for xD:
Persze nem elsõre, elsõre 14 pontot értem el :D

3285
Szkript kérések / skin kivetítés
« Dátum: 2013. október 14. - 19:30:47 »
Ha szeretnéd a képernyõre kitenni a skint grafikusan is, akkor igen, kell.

Oldalak: 1 ... 217 218 [219] 220 221 ... 261
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2025, SimplePortal