Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van. 3272
Törölt RP Szerverek / Forever RPG« Dátum: 2013. október 16. - 20:14:56 »
Csak te érzed see-nek.. Attól még hogy s*@r, nem see. Csak egy másik s*@r, desert edit editje.
![]() 3273
Törölt RP Szerverek / Forever RPG« Dátum: 2013. október 16. - 20:09:51 »
Hát, ez tûnt a legjobb színnek. Szerintem olvasható. Legalábbis nekem megy
![]() ![]() Ja, a neveket leszarják. Ugye? Reges nem bug van. De s*@r ![]() Adminok meg 10 éves kis p@*sök, szóba se álltam egyikükkel se, nehogy bannt kapjak a semmiért. /q 4ever ![]() 3274
Törölt RP Szerverek / Forever RPG« Dátum: 2013. október 16. - 19:46:32 »
Itt van a kép spolieresen. Amúgy meg nem volt kedvem õket egyesével feltöltögetni, és amúgy is mindegyikre írtam egy kis megjegyzést, szóval egyben megírtam az egészet.
Spoiler for THIS IS BIG KÉP x\"DD: 3275
Segítségkérés / Kisebb kérdések« Dátum: 2013. október 16. - 17:09:10 »
1. GetPlayerPos függvénnyel lekérdezed a játékos pozícióját. Aztán ha az a pozíció egy adott pont körzetében van (IsPlayerInRangeOfPoint), akkor kiírja a hozzá csatolt nevet. Pl.
2. For ciklussal. for(new i = 0; i < MAX_PLAYERIS; i++) 3276
Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 20:05:35 »
Zsolesszka,
// Fejbõl írom, bocsi, ha pontatlan 3277
Segítségkérés / Halál,ölés lekérdezése.« Dátum: 2013. október 15. - 20:03:03 »
Ilyesmi lenne. 3278
Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 19:19:52 »
A TextDrawos dolgon túl akkor ha jól értem, azt szeretnéd, hogy ki/beszálláskor kiírja a motor állapotát, pl. chatre. Igaz? Ha igen, valami ilyesmit kéne összehoznod:
3279
Fórum Archívum (Témák/Fórumok) / Re:RP Bankrob« Dátum: 2013. október 15. - 18:32:58 »Spoiler for Facepalm: 3280
Segítségkérés / Ha nem jár a jármû motorja textdraw értéke megváltoztatjuk. Ez hogy oldható meg?« Dátum: 2013. október 15. - 17:44:17 »
PlayerTextDraw-ot használj. Azzal csak az adott játékosnak változik át a TextDraw stingje, nem az összesnek, így minden játékos a maga kocsijának a motorjának az állapotát láthatja.
OnGameModeInIt helyett az OnPlayerConnect alá kell tenni a TextDrawokat. És persze PlayerTextdrawokat. http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePlayerTextDraw String megváltoztatása: http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawSetString Ha a játékos lecsatlakozik, töröld a TD-t, nehogy bebugoljon (ottmaradjon a kocsin kiszálláskor is, mert ha 2 játékos csatlakozik ugyanarra az ID-re, már 2 TD lesz ugyanazon elnevezéssel, és csak az egyiket fogja eltüntetni a szerver a kiszálláskor, remélem érthetõ). Ezzel törölheted: http://wiki.sa-mp.com/wiki/PlayerTextDrawDestroy 3281
RP/RPG kérések / RP Bankrob« Dátum: 2013. október 15. - 17:42:51 »
Az alap sivatagi mód valamelyik eidtjének az edije lesz, valszeg. az afterlife editje. A megoldás viszont kód részlet nélkül, és pontos mód név ismeret nélkül nehézkes lesz, de valahonnan egy Destroy(Dynamic)Object függvény fog hiányozni.
3283
Kérdések, Segítség / PHP, MySQL - Reg és Login« Dátum: 2013. október 15. - 07:18:57 »
AmF, nagyon szép offot osztottál meg velünk. Ehhez külön gratulálok :thumbsup: Amúgy régebben eléggé értettem is hozzá, csak kijöttem a gyakorlatból. Habár most egyre jobban belejövök ismét, ugyanis már készen vagyok a reggel és a loginnal, most csinálom az UCP oldalait. Annak pedig semmi értelme nem lenne, ha a PPC-t szerkeszteném még jobban, az csak egy tanuló mód volt a pawnohoz az elmúlt 1, 1-5 évben. Habár az elmúlt fél évben már inkább külön, saját mód írással foglalkoztam csak. Sajnos az RP-re nem volt elég idõm, és egy saját fuvarozós módra jobban szükségem volt, így most is azt írom. És ahhoz egy UCP-t, amelyhez ezen témában kértem a segítséget. Te pedig nem tudom, hogy miért offolsz. De ez a te problémád.
Kadaradam, a gombos dolgot már elég rég megoldottam, egy kis guglival, amely után a többi inputos dolgot is sikerült designolnom (gombok, textaerak, stb.), szóval azzal már nincs gond. A példádat pedig nagyon szépen köszönöm, ha nem gombhoz kell majd - pl. a regnél -, akkor lehet, hogy majd jó sok haszna lesz. ![]() Spoiler for Ilyesmi lett, habár még nincs beállítva szépen a designje a gombnak, meg a méreteket is lehagytam (szél/hossz): 3284
Beszélgetés / IKEA or DEATH« Dátum: 2013. október 14. - 19:34:13 »
You scored 20 out of 20!
![]() Spoiler for xD: 3285
Szkript kérések / skin kivetítés« Dátum: 2013. október 14. - 19:30:47 »
Ha szeretnéd a képernyõre kitenni a skint grafikusan is, akkor igen, kell.
|