Üzenetek megjelenítése

Ez a szekció lehetővé teszi a felhasználó által írt összes hozzászólás megtekintését. Vedd figyelembe, hogy csak azokba a fórumokba írt hozzászólásokat látod, amelyekhez hozzáférésed van.


Üzenetek - KovaNovik

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 74
316
Segítségkérés / SendFormatMessage szín kéréd kiszedése
« Dátum: 2014. június 17. - 16:38:05 »
    stock SendFormatMessage(const iPlayer, const szFormat[], {Float, _}: ...)
    {
        new iArgs = (numargs() - 2) << 1;
        if(iArgs)
            {
            static s_szBuf[144],s_iAddr1,s_iAddr2,iColor = 0xFFFFFFFF;
           
            #emit ADDR.PRI szFormat
           #emit STOR.PRI s_iAddr1
     
            for(s_iAddr2 = s_iAddr1 + iArgs, iArgs += 12; s_iAddr2 != s_iAddr1; s_iAddr2 -= 4)
                    {
                #emit LOAD.PRI s_iAddr2
               #emit LOAD.I
               #emit PUSH.PRI
           }
            #emit CONST.PRI s_szBuf
     
            #emit PUSH.S szFormat
           #emit PUSH.C 144
           #emit PUSH.PRI
           #emit PUSH.S iArgs
           #emit SYSREQ.C format
     
            #emit LCTRL 4
           #emit LOAD.S.ALT iArgs
           #emit ADD.C 4
           #emit ADD
           #emit SCTRL 4
           return (iPlayer != -1) ? SendClientMessage(iPlayer, iColor, s_szBuf) : SendClientMessageToAll(iColor, s_szBuf);
        }
        return (iPlayer != -1) ? SendClientMessage(iPlayer, iColor, szFormat) : SendClientMessageToAll(iColor, szFormat);
    }

317
Segítségkérés / Itt kérdezz warningot/error -t!
« Dátum: 2014. június 17. - 15:20:49 »
Idézetet írta: Jim Toretto date=1402764451\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok! Valaki tudna segíteni nekem ezeket az hibákat kijavítani ? Elõre is köszönöm!
 
warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 035: argument type mismatch (argument 4)
warning 219: local variable \"object\" shadows a variable at a preceding level
error 025: function heading differs from prototype
error 021: symbol already defined: \"GetXYInFrontOfPlayer\"
warning 209: function \"GetXYInFrontOfPlayer\" should return a value
error 021: symbol already defined: \"strtok\"

 

Az object változó háromszor is szerepel a modban. Nevezd át az egyiket object2-re (úgy is használd máshol), a mûsikat pedig object 3-ra.
A GetXY is kétszer szerepel, abból is szedd ki az egyiket, ahogy az strtokok közül is.
A GetXY lezárása elõtt kell egy return 1;

318
Segítségkérés / Rcon bejelentkezés
« Dátum: 2014. június 17. - 15:13:05 »
RTM[Mate\" post=501600\" timestamp=\"1403009990]
Nekem is volt ilyen problémám. Én nekem mindig akkor írta ki,ha másolni akartam..
Mikor,magamtól írtam be: elfogadta.
 
[/quote]
Azért, mert másoltál vele egy szóközt is.

319
SA-MP: Szerverfejlesztés / Trafipax
« Dátum: 2014. június 17. - 14:28:36 »
Szerintem jó lett. Legközelebb minél jobban próbálj meg törekedni az egyszerûsítésre.
Spoiler for Itt például ezt a szkriptet 1/3-adára csökkentettem.:
#include a_samp
enum {d_trafi = 999, d_sk = 998, d_bunt = 997}
enum xy {pMember = 1, pLeader, Typed, OnDuty = 1, trafipax = 0, /*Text3D:trafilabel,*/ sebesseg, birsag};
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][xy];
new string[128];
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) {
//if(!IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
PlayerInfo[playerid][pMember] = 1;
if(!strcmp(cmdtext, \"/trafipax\", true)) {
    switch(PlayerInfo[playerid][pMember]) {case 1, 3, 12: return PlayerInfo[playerid][OnDuty] ? ShowPlayerDialog(playerid, d_trafi, DIALOG_STYLE_LIST, \"Trafipax:\", \"1\\tBekapcsolás\\n2\\tKikapcsolás\\n3\\tBeállítás ~ Sebességkorlát\\n4\\tBeállítás ~ Büntetés\", \"Kiválaszt\", \"Mégse\") : SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"** Nem vagy Rendõr / NNI-s / Katona!\");}
       return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem vagy szolgálatban!\");
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
if((dialogid == d_trafi || dialogid == d_sk || dialogid == d_bunt) && !response) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Kiléptél.\");
switch(dialogid) {
case d_trafi: {
   if((listitem == 0 && PlayerInfo[playerid][trafipax] == 0) || (listitem == 1 && PlayerInfo[playerid][trafipax] == 1)) {
                if(listitem == 0) PlayerInfo[playerid][trafipax] = 1;
      if(listitem == 1) PlayerInfo[playerid][trafipax] = 0, PlayerInfo[playerid][sebesseg] = 0, PlayerInfo[playerid][birsag] = 0/*, Delete3DTextLabel(PlayerInfo[playerid][trafilabel])*/;
      return format(string, sizeof(string), \"Sikeresen %skapcsoltad a traffipaxodat!\", listitem ? (\"ki\") : (\"be\")), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
   }
   else if(listitem < 2) format(string, sizeof(string), \"Elõbb kapcsold %s!\", listitem ? (\"be\") : (\"ki\")), SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
   if(listitem == 2) ShowPlayerDialog(playerid, d_sk, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beállítás ~ Sebességkorlát\", \"Írd be a sebességkorlátozás értékét!\\nÉrték:\", \"Ok\", \"Mégse\");
   if(listitem == 3) ShowPlayerDialog(playerid, d_bunt, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beállítás ~ Büntetés\", \"Írd be a büntetés értékét (5 000Ft - 150 000Ft)!\\nÉrték:\", \"Ok\", \"Mégse\");
   return 1;
}
case d_sk: {
    if(!PlayerInfo[playerid][trafipax]) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Elõbb kapcsold be!\");
    if(!strval(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, d_sk, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beállítás ~ Sebességkorlát\", \"Nem adtál meg sebességkorlátot!\\nÉrték:\", \"Ok\", \"Mégse\");
            PlayerInfo[playerid][sebesseg] = strval(inputtext);
            format(string, sizeof(string), \"Sebességkorlát beállítva: %d km/h\", PlayerInfo[playerid][sebesseg]);
           SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
           //PlayerInfo[playerid][trafilabel] = Create3DTextLabel(string, 0x00AA0099, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0);
           //Attach3DTextLabelToPlayer(PlayerInfo[playerid][trafilabel], playerid, 0.0, 0.0, 0.6);
   return 1;
}
case d_bunt: {
            if(!PlayerInfo[playerid][trafipax]) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Elõbb kapcsold be!\");
    if(!strval(inputtext) || strval(inputtext) > 150000 || strval(inputtext) < 5000) return ShowPlayerDialog(playerid, d_bunt, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Beállítás ~ Büntetés\", \"Nem adtál meg büntetést (5 000Ft - 150 000Ft)!\\nÉrték:\", \"Ok\", \"Mégse\");
            PlayerInfo[playerid][birsag] = strval(inputtext);
            format(string, sizeof(string), \"Büntetés beállítva: %d Ft\", PlayerInfo[playerid][birsag]);
           SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, string);
}
}
return 0;
}

320
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 12:56:56 »
Akkor playertextid, ami ott van az eljárás paraméterei között.

321
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 17. - 12:03:32 »
Idézetet írta: norbinator09 date=1402994081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"48793\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát nem nagyon értem :(
 

if(_:playertextdraw == …
 
ez mit csinál? csakmert nekem erre hibát ír a pawno és rákerestem Google-ba de semmi nincs ilyenrõl
 
[/quote]
Az alsóvonás azért van ott, hogy egyeztesse a fajtájukat, mert különben warningot dobna, hogy számot textdraw id-vel hasonlítasz össze. A ... helyére pedig be kellene helyettesítened a tbuy[playerid]-t mondjuk. De mivel van ilyen rész a kódban, azt hittem, ez evidens

322
Kérdések, Segítség / T-Homes Router Port Forwarding
« Dátum: 2014. június 17. - 12:01:05 »
Nem a Virtual Serversnél kéne megadni a géped belsõ hálózati IP-jét, a belsõ, és külsõ portot?

324
Segítségkérés / NPC Fegyver a kézbe
« Dátum: 2014. június 17. - 09:33:34 »
Rakj be neki egy rec fájlt, melynél a kezében van az a fegyver.

325
RP/RPG kérések / Nyomógombos TextDraw hiba
« Dátum: 2014. június 16. - 23:07:29 »
Print screennel lefotózod, paintban CTRL-V, átméretezed 640*480-asra, kiméred.
if(_:playertextdraw == …

326
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:53:24 »
Pitschába. Pedig nekem is volt ilyen hiba, emlékszem rá. De hogy mi javította meg... Esetleg új szervermappa? Tehát csak a pluginokat, custom inceket (az alapokat, amik az újban vannak hagyd), és gamemodeot másolod át bele, meg a server.cfg-t. A disconnectes résszel együtt próbaltad kikommentezni?
Amúgy a fájl létrehozása után nem kéne egy olyan, hogy \"if(_:File == -1) return 1;\"?

327
Segítségkérés / Map convertálása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:41:16 »
Nem hiszem, inkább az, hogy a SAMP-os objektek nem léteznek MTA-ban.

328
Segítségkérés / Szerver leállítása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:38:09 »
OnGameModeExitnél visszatérési érték?
 
return 1;

329
Segítségkérés / Map convertálása
« Dátum: 2014. június 16. - 22:14:51 »
Csak annyit kérdezett, hogy rakja át SAMP-ról MTA-ra.
Convertffs.com-on az input az CreateObject, vagy, ha CreateDynamicObjectek vannak a pwn fájlban, akkor Incognito\'s streamer plugint válassz.
Outputnál pedig MTA-sokat válaszd.

330
Segítségkérés / Kisebb kérdések
« Dátum: 2014. június 16. - 21:32:54 »

Oldalak: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 74
SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal